Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 11:07

Ik kan echt wel janken van ellende. Vandaag mijn eerste werkweek sinds de misselijkheid is begonnen en moet gewoon 4x per meeting naar de wc om te kokhalzen. Weet dat het erbij kan horen maar het is echt overleven op het moment.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 12:09

Gnome schreef:
Ik kan echt wel janken van ellende. Vandaag mijn eerste werkweek sinds de misselijkheid is begonnen en moet gewoon 4x per meeting naar de wc om te kokhalzen. Weet dat het erbij kan horen maar het is echt overleven op het moment.

Aah dat is echt onwijs rot. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 12:51

Marlis schreef:
Gnome schreef:
Ik kan echt wel janken van ellende. Vandaag mijn eerste werkweek sinds de misselijkheid is begonnen en moet gewoon 4x per meeting naar de wc om te kokhalzen. Weet dat het erbij kan horen maar het is echt overleven op het moment.

Aah dat is echt onwijs rot. Hopelijk voel je je snel wat beter.


Thanks! Wanneer komt je test binnen?

PeeltjE
Berichten: 180
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:49

Oh Gnome, wat rot zeg. Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten, voel me alleen wat opgeblazen. Bij de andere zwangerschappen ook eigenlijk nooit misselijk geweest. Gelukkig maar, als ik dit zo hoor O:) :(:)

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:04

Gnome schreef:
Ik kan echt wel janken van ellende. Vandaag mijn eerste werkweek sinds de misselijkheid is begonnen en moet gewoon 4x per meeting naar de wc om te kokhalzen. Weet dat het erbij kan horen maar het is echt overleven op het moment.


Ooh jakkie. Wat vervelend!
Hopelijk trekt het snel weg. Weten ze het op je werk al wel?

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 17:06

mriek1990 schreef:
Gnome schreef:
Ik kan echt wel janken van ellende. Vandaag mijn eerste werkweek sinds de misselijkheid is begonnen en moet gewoon 4x per meeting naar de wc om te kokhalzen. Weet dat het erbij kan horen maar het is echt overleven op het moment.


Ooh jakkie. Wat vervelend!
Hopelijk trekt het snel weg. Weten ze het op je werk al wel?


Niet allemaal nog. Wil het volgende week delen als de echo goed is.

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:37

Hoi hoi, wellicht pas ik wat termijn betreft beter hier dan in het andere topic. Ik verwacht mijn baby in mei, ik gok zo 8 tot 12 mei gezien de familiehistorie ;)

Jeetje wat naar die misselijkheid, ik heb het maar heel mild, vooral een 'gewoon' verstoorde relatie met mijn smaak en trek momenteel. Als het te erg word hebben ze er middeltjes voor :(:)


Vannacht 13,5 uur KO gelegen en de arme honden tot half 1 laten wachten gezien ik oprecht niet kon bewegen. Heel apart. Aan de positieve kant blijkt roosvicee pruimen een redmiddel te zijn en heb ik weer normale stoelgang en minder buikpijn.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:44

Thanks! Wanneer komt je test binnen?[/quote]

Morgen denk ik. Maar net op werk buikpijn alsof ik ongesteld werd. Dus na werk langs action en test gehaald maar ook licht streepje te zien. Dus denk toch echt zwanger. Nu net test gedaan dus niet met ochtend urine.
Afbeelding

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 17:55

Marlis schreef:
Thanks! Wanneer komt je test binnen?


Morgen denk ik. Maar net op werk buikpijn alsof ik ongesteld werd. Dus na werk langs action en test gehaald maar ook licht streepje te zien. Dus denk toch echt zwanger. Nu net test gedaan dus niet met ochtend urine.
Afbeelding[/quote]

Ik heb de 4e en 5e week ook constant kramp gehad. Denk de innesteling.

Kunt het beste om de dag testen, je hcg zou om de dag verdubbeld moeten zijn.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 18:22

Azmay schreef:
Hoi hoi, wellicht pas ik wat termijn betreft beter hier dan in het andere topic. Ik verwacht mijn baby in mei, ik gok zo 8 tot 12 mei gezien de familiehistorie ;)

Jeetje wat naar die misselijkheid, ik heb het maar heel mild, vooral een 'gewoon' verstoorde relatie met mijn smaak en trek momenteel. Als het te erg word hebben ze er middeltjes voor :(:)


Vannacht 13,5 uur KO gelegen en de arme honden tot half 1 laten wachten gezien ik oprecht niet kon bewegen. Heel apart. Aan de positieve kant blijkt roosvicee pruimen een redmiddel te zijn en heb ik weer normale stoelgang en minder buikpijn.

Oei vervelend.ik nu na paar weken eindelijk van obstipatie af. Kwam ineens opzetten en flink mee aan de gang geweest drama. Werd er echt onwijs naar van.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:00

Citaat:
Niet allemaal nog. Wil het volgende week delen als de echo goed is.


Dat is wel het beste ja. :o
Hoewel je het moet delen wat goed voelt voor jezelf.

Bij mij werd ik een soort van "gedwongen" het te vertellen. Ik werk in het onderwijs en we waren op schoolkamp. Na de eerste nacht in de ochtend álles eruit lopen gooien natuurlijk :') Dus collega's en leerlingen gingen wel wat vermoeden.
Toen toch maar vertelt haha.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:01

Azmay schreef:
Hoi hoi, wellicht pas ik wat termijn betreft beter hier dan in het andere topic. Ik verwacht mijn baby in mei, ik gok zo 8 tot 12 mei gezien de familiehistorie ;)

Jeetje wat naar die misselijkheid, ik heb het maar heel mild, vooral een 'gewoon' verstoorde relatie met mijn smaak en trek momenteel. Als het te erg word hebben ze er middeltjes voor :(:)


Vannacht 13,5 uur KO gelegen en de arme honden tot half 1 laten wachten gezien ik oprecht niet kon bewegen. Heel apart. Aan de positieve kant blijkt roosvicee pruimen een redmiddel te zijn en heb ik weer normale stoelgang en minder buikpijn.


Dan had je je rust echt even nodig! Soms ook gewoon aan toegeven. :)

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:02

Marlis schreef:
Thanks! Wanneer komt je test binnen?


Morgen denk ik. Maar net op werk buikpijn alsof ik ongesteld werd. Dus na werk langs action en test gehaald maar ook licht streepje te zien. Dus denk toch echt zwanger. Nu net test gedaan dus niet met ochtend urine.
Afbeelding[/quote]

Daar is zéker een streepje te zien. Wat fijn.
Ik had ook krampen in het begin. Is ook je baarmoeder die uitrekt vertelde mijn verloskundige. :)

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:05

Marlis schreef:
Thanks! Wanneer komt je test binnen?


Morgen denk ik. Maar net op werk buikpijn alsof ik ongesteld werd. Dus na werk langs action en test gehaald maar ook licht streepje te zien. Dus denk toch echt zwanger. Nu net test gedaan dus niet met ochtend urine.
Afbeelding[/quote]

Dat is zeker een streepje!! Spannend! Ik hoop echt dat het gelukt is hier het is nu echt duimen draaien.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:07

Lau schreef:
Marlis schreef:
Thanks! Wanneer komt je test binnen?


Morgen denk ik. Maar net op werk buikpijn alsof ik ongesteld werd. Dus na werk langs action en test gehaald maar ook licht streepje te zien. Dus denk toch echt zwanger. Nu net test gedaan dus niet met ochtend urine.
[ [url=m/qNWTfb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat is zeker een streepje!! Spannend! Ik hoop echt dat het gelukt is hier het is nu echt duimen draaien.[/quote]
Duim voor je mee uiteraard

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 19:08

mriek1990 schreef:
Marlis schreef:
Thanks! Wanneer komt je test binnen?


Morgen denk ik. Maar net op werk buikpijn alsof ik ongesteld werd. Dus na werk langs action en test gehaald maar ook licht streepje te zien. Dus denk toch echt zwanger. Nu net test gedaan dus niet met ochtend urine.
[ [url=m/qNWTfb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar is zéker een streepje te zien. Wat fijn.
Ik had ook krampen in het begin. Is ook je baarmoeder die uitrekt vertelde mijn verloskundige. :)[/quote]
Ja geen idee we wachten maar af meer kunnen we toch niet doen.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 19:49

mriek1990 schreef:
Citaat:
Niet allemaal nog. Wil het volgende week delen als de echo goed is.


Dat is wel het beste ja. :o
Hoewel je het moet delen wat goed voelt voor jezelf.

Bij mij werd ik een soort van "gedwongen" het te vertellen. Ik werk in het onderwijs en we waren op schoolkamp. Na de eerste nacht in de ochtend álles eruit lopen gooien natuurlijk :') Dus collega's en leerlingen gingen wel wat vermoeden.
Toen toch maar vertelt haha.


Ja hier net zo. Moest op reis met collega's en iedereen ging aan de champagne en drank dus dat was lastig volhouden. Daarna ook echt ziek geworden daar dus toen was het ook wel weer fijn dat ze het wisten. Alleen de helft van m'n team weet het nog niet en we worden straks wel weer op kantoor verwacht dus ben blij als ik het volgende week kan delen.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:00

Hier zit ik gedetacheerd vanaf half maart al op de korsakov, ben verpleegkundige. Mocht ik zwanger blijven wil ik het als het lukt gewoon voor me houden (ben er maar tot 8 januari) maar geen idee of dat lukt, sommige bewoners zeggen nu al ben je zwanger je zit helemaal onder de puisten. Uhm ja dat klopt, geen idee waarvan haha

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:09

Marlis schreef:
Hier zit ik gedetacheerd vanaf half maart al op de korsakov, ben verpleegkundige. Mocht ik zwanger blijven wil ik het als het lukt gewoon voor me houden (ben er maar tot 8 januari) maar geen idee of dat lukt, sommige bewoners zeggen nu al ben je zwanger je zit helemaal onder de puisten. Uhm ja dat klopt, geen idee waarvan haha


Och gut die mensen hebben geen blad voor de mond in de regel nee :')

Ik ben aan een deeltijd studie begonnen de week na mijn positieve test, meteen iedereen laten weten. De studie is heel flexibel maar het is handig als alle kaarten open op tafel liggen.

Ik ben verder zzper en heb al amper kunnen werken de afgelopen weken dus dat is balen. Heb nergens recht op natuurlijk.

Mijn omgeving weet het allemaal ook al, voelde beter dan geheimen houden voor ons.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-22 20:09

Marlis schreef:
Hier zit ik gedetacheerd vanaf half maart al op de korsakov, ben verpleegkundige. Mocht ik zwanger blijven wil ik het als het lukt gewoon voor me houden (ben er maar tot 8 januari) maar geen idee of dat lukt, sommige bewoners zeggen nu al ben je zwanger je zit helemaal onder de puisten. Uhm ja dat klopt, geen idee waarvan haha


Apart hoe dat kan verschillen dan zeg. Mijn huid is nog nooit zo rustig geweest *\o/* Hopelijk trekt het snel bij dan en snel een dikke streep!

Afbeelding

Dit waren mijn testen op iedere dag. Begon bij -6 dpo

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:40

@gnome; duidelijk oplopend idd.

@azmay; aah balen zeg idd als je nergens recht op heb. Ik zit wel bij detachering k*t met ziek zijn maar verder oke.

En nee die mensen hebben geen blad voor hun mond zeggen alles. En dan nog erachteraan, zou wel willen dat je van mij zwanger ben hoor. Haha.

Ja hier echt wel wat pukkels gekregen na stoppen met pil, normaal egale huid maar momenteel echt mega dikke puisten en veel. Zo erg

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:04

Hier een stress ochtend. Vergat vanmorgen eerst waar ik mn sleutels had gelegd en toen ik op m'n werk kwam kwam ik erachter dat ik mn pinpas kwijt ben. Heb hem maar geblokkeerd

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:07

Ik had echt heel naar gedroomd… ik droomde dat ik toch ongesteld was geworden. Het was zo realistisch dat ik net twijfel naar de wc ging.

@marlis en dan ligt hij straks op een “logische” plek :') dat soort geintjes heb ik nu al

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-22 09:21

Wat een lekkere ochtend hebben we allemaal! Hier begonnen met een droom over bloed en daarna overgegeven.. Kwam niks meer uit maar daar geloofde mijn lichaam niet in.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 09:32

Oh wat naar gnome…. Je hebt volgens mij wel echt last van alle kwaaltjes of niet.