Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Froukje
Forever young

Berichten: 10849
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:19

Lau schreef:
Heb deze gehaald: https://thuistestenkopen.nl/product/cle ... IEEALw_wcB

Had voor de fun die van de action gehaald en gister gedaan maar die was nog negatief. Was ook nog wel erg vroeg maar je kan hopen toch :+

Stille meelezer, ik zit zelf in het voorjaar topic.

Maar zie net de test die je gekocht hebt, die deed hier helemaal niks. Dus lees de gebruiksaanwijzing echt 3x voor je hem in de urine doopt want 1 seconde te lang of te kort en hij doet het niet meer. 8)7


Veel plezier vanavond Gnome! Benauwd zijn herken ik helaas wel, weet ook niet waar het van komt.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:21

Ik had dit clearblue die aangeeft hoeveel weken ook. Die werkte wel heel fijn.

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 13:30

CB lees ik ook heel veel verschillende meningen over bij de vroege testen. Ik heb die early van sensitest en die vond het hormoon inderdaad met -6 dpo al. -7 was nog omo wit :Y)

KSHancox
Berichten: 1264
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:32


Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 13:33

KSHancox schreef:
Stiekeme meelezer hier
(8+4 maar eerdere baby's vroeg in de zwangerschap verloren, dus nog niet zo zeker)

Ik vind de Etos Early fijn:
https://www.etos.nl/producten/etos-earl ... 73256.html


Welkom! Wat sneu van je eerdere zwangerschappen. Voel je je goed verder nu en ook al echo gehad?

Froukje
Forever young

Berichten: 10849
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:41

Marlis schreef:
Ik had dit clearblue die aangeeft hoeveel weken ook. Die werkte wel heel fijn.

Die met weken indicator werkt idd wel prettig maar die early knipperend licht kon ik zonder enige uitslag weg gooien.
En dan vind ik ze toch best wel prijzig :=

KSHancox
Berichten: 1264
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:49

Thanks Gnome <3

Ik heb wel wat kwaaltjes. Voornamelijk maagzuur, een overactief kokhalsreflex en mijn emoties vliegen alle kanten op (dubbele regenboog = janken :') ). Daarnaast kom ik de dag niet door zonder dutje. Gelukkig is mijn werk heel chill en mag ik bijv. op kantoordagen alsnog halve dagen thuiswerken en wat schuiven met uren. Een paar keer overgegeven, maar niet zo heel vaak. Stom genoeg ben ik 'blij' met kwaaltjes, want zo lang ik last heb van zulke dingen voel ik me in elk geval zwanger. :=

Wat wel jammer is, is dat ik het lastig vind om er onbezorgd van te genieten. Ik had ongeveer 2 weken geleden een heel klein beetje bloedverlies (echt 2 druppels ofzo) en ik was compleet in paniek. Gelukkig vorige week alvast een echo gehad en een kloppend hartje gezien. <3

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 14:00

KSHancox schreef:
Thanks Gnome <3

Ik heb wel wat kwaaltjes. Voornamelijk maagzuur, een overactief kokhalsreflex en mijn emoties vliegen alle kanten op (dubbele regenboog = janken :') ). Daarnaast kom ik de dag niet door zonder dutje. Gelukkig is mijn werk heel chill en mag ik bijv. op kantoordagen alsnog halve dagen thuiswerken en wat schuiven met uren. Een paar keer overgegeven, maar niet zo heel vaak. Stom genoeg ben ik 'blij' met kwaaltjes, want zo lang ik last heb van zulke dingen voel ik me in elk geval zwanger. :=

Wat wel jammer is, is dat ik het lastig vind om er onbezorgd van te genieten. Ik had ongeveer 2 weken geleden een heel klein beetje bloedverlies (echt 2 druppels ofzo) en ik was compleet in paniek. Gelukkig vorige week alvast een echo gehad en een kloppend hartje gezien. <3


Ik herken me hier ontzettend in haha. Ene kant ben je blij met kwaaltjes maar aan de andere kant kunnen ze je echt gestolen worden haha.

Hier ook wat bloed verloren een paar dagen ronde de 4e week dus vind het ook wel spannend vanavond.

Azmay
Berichten: 18003
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 14:04

Ik had de easy@home testen van amazon, gevoelig en kosten geen drol. 25 testen voor 16 euro geloof ik.

Voel me weer lekker beroerd, slecht geslapen en uiteindelijk moeite met wakker worden. Toen tijdens het uitlaten op volle snelheid onderuit gehaald door mijn koningspoedel. Nog nooit gebeurd maar was echt een goede smak en heb nu op verschillende plaatsen blauwe plekken en mijn hoofd vond het ook niet leuk ookal ving mijn kont en mijn hand de hardste klap.
Leuk joh beesten :')

netjuh6
Berichten: 580
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 14:35

Ik ga me hier langzaam melden, afgelopen zwangerschap is helaas misgelopen, afgelopen vrijdag weer een GO van de gyn gehad. Hopelijk snel leuk nieuws, vorige keer was het ook heel snel raak.

Gefeliciteerd voor alle zwangere! Zo'n spannende tijd!!

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 15:06

Azmay schreef:
Ik had de easy@home testen van amazon, gevoelig en kosten geen drol. 25 testen voor 16 euro geloof ik.

Voel me weer lekker beroerd, slecht geslapen en uiteindelijk moeite met wakker worden. Toen tijdens het uitlaten op volle snelheid onderuit gehaald door mijn koningspoedel. Nog nooit gebeurd maar was echt een goede smak en heb nu op verschillende plaatsen blauwe plekken en mijn hoofd vond het ook niet leuk ookal ving mijn kont en mijn hand de hardste klap.
Leuk joh beesten :')


Auww ;( Wat zijn honden dan leuk hè. Ze merken mijn hormonen hier wel op haha. Schreeuw wat eerder tegen ze dat ze normaal moeten doen omdat ik anders soms ook bang ben dat ik ze niet houd nu ik zo zwak ben :o

_Charlot
Berichten: 1268
Geregistreerd: 19-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 16:06

Hi Allemaal!

Bij de vorige zwangerschap liep er ook een topic, leuk dat er nu ook 1 is!
Begin april uitgerekend van de 2e :D

Vanaf week 6 helaas misselijk vanaf ‘s ochtends tot ‘s avonds.
De vorige zwangerschap was dit met +- 20 weken voorbij, daar hoop ik nog steeds op :+ .

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 16:22

_Charlot schreef:
Hi Allemaal!

Bij de vorige zwangerschap liep er ook een topic, leuk dat er nu ook 1 is!
Begin april uitgerekend van de 2e :D

Vanaf week 6 helaas misselijk vanaf ‘s ochtends tot ‘s avonds.
De vorige zwangerschap was dit met +- 20 weken voorbij, daar hoop ik nog steeds op :+ .


Welkom en gefeliciteerd!! Is het heel gemeen dat ik ergens opluchting voelde dat ik niet de enige ben met die klachten :')

Ik maak vanavond even een lijstje aan met namen en data als de echo goed was :)

KSHancox
Berichten: 1264
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 16:35

Leuk veel nieuwe mensen :wave: wel jammer dat meer mensen kwaaltjes hebben.

Succes met de echo vanavond! Hopelijk krijg je gewoon goed nieuws.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 17:11

Ik hoop dat ik me prima blijf voelen, net ja gezegd om vijf nachten achter elkaar te draaien eind oktober

Vervelend voor degene die wel klachten hebben
Laatst bijgewerkt door Marlis op 03-10-22 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 17:12

Citaat:
Oh maar dat lijkt me juist vreselijk aha. Tillen kan prima.

@gnome: succes met de echo


Stiekem doe ik het ook gewoon nog. ;) Is voor hem ook zijn eerste kind, dus ook spannend.

Gnome veel succes vanavond met de echo. Duimen draaien dat alles goed is. :)

Leuk allemaal nieuwe mensen. Voor wie het nog spannend is draaien de duimen ook op goed nieuws. <3 En hopelijk snel alle kwaaltjes over, ook al hoort erbij.

Hier best een rot dag gehad. Vanochtend voor het eerst sinds weken niet hoeven spugen, maar (denk) daardoor de hele dag misselijk geweest. Leerlingen hadden het ook door, ze waren opvallend rustig vandaag haha.
Wel nog tussen twee leerlingen gesprongen die wilden vechten. Kreeg van een collega op mijn kop dat ik dat niet meer moet doen... :o Maar ja, eerste reactie hé? O:)

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:19

mriek1990 schreef:
Citaat:
Oh maar dat lijkt me juist vreselijk aha. Tillen kan prima.

@gnome: succes met de echo


Stiekem doe ik het ook gewoon nog. ;) Is voor hem ook zijn eerste kind, dus ook spannend.

Gnome veel succes vanavond met de echo. Duimen draaien dat alles goed is. :)

Leuk allemaal nieuwe mensen. Voor wie het nog spannend is draaien de duimen ook op goed nieuws. <3 En hopelijk snel alle kwaaltjes over, ook al hoort erbij.

Hier best een rot dag gehad. Vanochtend voor het eerst sinds weken niet hoeven spugen, maar (denk) daardoor de hele dag misselijk geweest. Leerlingen hadden het ook door, ze waren opvallend rustig vandaag haha.
Wel nog tussen twee leerlingen gesprongen die wilden vechten. Kreeg van een collega op mijn kop dat ik dat niet meer moet doen... :o Maar ja, eerste reactie hé? O:)

Oh vervelend zeg als je de hele dag misselijk ben.

Hier zo blij dat ik daar geen last van heb. Had vandaag huiskamer dienst, ja als verpleegkundige haha, aparte doelgroep. En dat betekent warme maaltijd koken voor 26 man. Als je stront misselijk ben is dat killing

Ben nu de echo dichterbij komt echt super zenuwachtig of alles goed is, hoe ver ik ben etc. Maar nog even geduld.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:29

Citaat:
Oh vervelend zeg als je de hele dag misselijk ben.

Hier zo blij dat ik daar geen last van heb. Had vandaag huiskamer dienst, ja als verpleegkundige haha, aparte doelgroep. En dat betekent warme maaltijd koken voor 26 man. Als je stront misselijk ben is dat killing

Ben nu de echo dichterbij komt echt super zenuwachtig of alles goed is, hoe ver ik ben etc. Maar nog even geduld.


Oei nee dat lijkt mij geen pretje als je misselijk bent.
Fijn dat jij daar geen last van hebt. :)

Echo's zijn zeker spannend.

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 18:31

Marlis schreef:
Oh vervelend zeg als je de hele dag misselijk ben.

Hier zo blij dat ik daar geen last van heb. Had vandaag huiskamer dienst, ja als verpleegkundige haha, aparte doelgroep. En dat betekent warme maaltijd koken voor 26 man. Als je stront misselijk ben is dat killing

Ben nu de echo dichterbij komt echt super zenuwachtig of alles goed is, hoe ver ik ben etc. Maar nog even geduld.


Kan nog goed komen. Je bent nu 5 weken ofzo? Misselijkheid komt vaak vanaf week 6/7 opzetten maar hoop natuurlijk van harte dat het je bespaard blijft. Het is dat ik vanuit huis werk maar anders had ik nu echt in de ziektewet gezeten.

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:37

Gnome schreef:
Marlis schreef:
Oh vervelend zeg als je de hele dag misselijk ben.

Hier zo blij dat ik daar geen last van heb. Had vandaag huiskamer dienst, ja als verpleegkundige haha, aparte doelgroep. En dat betekent warme maaltijd koken voor 26 man. Als je stront misselijk ben is dat killing

Ben nu de echo dichterbij komt echt super zenuwachtig of alles goed is, hoe ver ik ben etc. Maar nog even geduld.


Kan nog goed komen. Je bent nu 5 weken ofzo? Misselijkheid komt vaak vanaf week 6/7 opzetten maar hoop natuurlijk van harte dat het je bespaard blijft. Het is dat ik vanuit huis werk maar anders had ik nu echt in de ziektewet gezeten.

Ik heb echt geen idee, als ik de test moet geloven 5 weken ja.
Hopelijk een zelfde zwangerschap als m'n tweeling zus aha. Ik wil namelijk echt tot 36 weken doorwerken en dan pas met verlof.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:41

Gnome schreef:
Marlis schreef:
Oh vervelend zeg als je de hele dag misselijk ben.

Hier zo blij dat ik daar geen last van heb. Had vandaag huiskamer dienst, ja als verpleegkundige haha, aparte doelgroep. En dat betekent warme maaltijd koken voor 26 man. Als je stront misselijk ben is dat killing

Ben nu de echo dichterbij komt echt super zenuwachtig of alles goed is, hoe ver ik ben etc. Maar nog even geduld.


Kan nog goed komen. Je bent nu 5 weken ofzo? Misselijkheid komt vaak vanaf week 6/7 opzetten maar hoop natuurlijk van harte dat het je bespaard blijft. Het is dat ik vanuit huis werk maar anders had ik nu echt in de ziektewet gezeten.

Jeetje wat rot Gnome :(
Fijn dat je de mogelijkheid krijgt om thuis te werken.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:42

Citaat:
Ik heb echt geen idee, als ik de test moet geloven 5 weken ja.
Hopelijk een zelfde zwangerschap als m'n tweeling zus aha. Ik wil namelijk echt tot 36 weken doorwerken en dan pas met verlof.


Ja zelfde hier.
Ik mag dan 4 maart met verlof. Hoop dat dat ook gaat lukken.

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 21:34

Hier net terug van de verloskundige. Heel fijn gesprek gehad en mooie echo. Kleintje had een heel mooi hartje en is nu bijna 7,5 week oud. <3 Over een paar weken weer een echo.

Ze zei dat ik wel een grote baarmoeder heb in verhouding en was ook wel een dikke placenta dus kan ook zijn dat het er eerder 2 waren maar was nu niks meer van te zien. Maar dat zorgt dus voor een boost hormonen waardoor ik nu zo ziek ben.

Deed me in ieder geval goed om te zien dat het goed zit en dat het kotsen niet voor niets is.

Gnome
Berichten: 8457
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 21:38

Bij deze trap ik het lijstje af. Vul vooral aan :)

Gnome - 19 mei 2023 - geslacht nog onbekend

Marlis

Berichten: 7244
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 21:47

Gnome schreef:
Hier net terug van de verloskundige. Heel fijn gesprek gehad en mooie echo. Kleintje had een heel mooi hartje en is nu bijna 7,5 week oud. <3 Over een paar weken weer een echo.

Ze zei dat ik wel een grote baarmoeder heb in verhouding en was ook wel een dikke placenta dus kan ook zijn dat het er eerder 2 waren maar was nu niks meer van te zien. Maar dat zorgt dus voor een boost hormonen waardoor ik nu zo ziek ben.

Deed me in ieder geval goed om te zien dat het goed zit en dat het kotsen niet voor niets is.

Heel blij voor jullie.
Hopelijk trap ik vrijdag mee af op het lijstje.

Hier net weer rondje hardgelopen met m'n terror hond en even op visite geweest bij m'n ouders.