Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 15:46

Dat mistige is er bij mij een beetje weg aan het trekken. De vermoeidheid word fysieker ipv echt ellendigheid.
Nou weet ik na 8 jaar die mist te hebben gehad wel hoe ik er mee om moet gaan maar je krijgt niets gedaan dus productief is het niet.

PeeltjE
Berichten: 180
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 18:54

Jij hebt er ervaring mee dus begrijp ik Azmay? 8 jaar, pfff heftig. Het komt zo plots ineens weer opzetten, het voelt als een tekort, of juist teveel (?) van iets. Ik heb afgelopen week bloed moeten prikken voor controle van de GBP en ze hebben toen direct vanalles meegenomen voor de zwangerschap. 12 oktober heb ik een telefonische afspraak met de internist (ook voor controle van GBP) dus misschien moet ik het gewoon even afwachten en mijn problemen met hem/haar bespreken. Maar ik hoop natuurlijk dat het dan gewoon weer een stuk beter gaat :')

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:16

PeeltjE schreef:
Jij hebt er ervaring mee dus begrijp ik Azmay? 8 jaar, pfff heftig. Het komt zo plots ineens weer opzetten, het voelt als een tekort, of juist teveel (?) van iets. Ik heb afgelopen week bloed moeten prikken voor controle van de GBP en ze hebben toen direct vanalles meegenomen voor de zwangerschap. 12 oktober heb ik een telefonische afspraak met de internist (ook voor controle van GBP) dus misschien moet ik het gewoon even afwachten en mijn problemen met hem/haar bespreken. Maar ik hoop natuurlijk dat het dan gewoon weer een stuk beter gaat :')


Mijn klachten in het verleden kwamen door een (gedeeltelijk) overactief brein. Hierdoor rustte ik niet echt in mijn slaap en kostte alles veel meer energie dan nodig. Was gewoon permanent uitgeput. Was zo goed als invalide tot ik per ongeluk achter het probleem kwam en er medicatie voor bleek te bestaan.

Nu verwacht ik dat die kleine parasiet ( :+) op kleine schaal ook gewoon uitputtend werkt. En dat is prima, want ik weet dat hier een doel en een eind aan zit.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-22 19:18

Azmay schreef:
PeeltjE schreef:
Jij hebt er ervaring mee dus begrijp ik Azmay? 8 jaar, pfff heftig. Het komt zo plots ineens weer opzetten, het voelt als een tekort, of juist teveel (?) van iets. Ik heb afgelopen week bloed moeten prikken voor controle van de GBP en ze hebben toen direct vanalles meegenomen voor de zwangerschap. 12 oktober heb ik een telefonische afspraak met de internist (ook voor controle van GBP) dus misschien moet ik het gewoon even afwachten en mijn problemen met hem/haar bespreken. Maar ik hoop natuurlijk dat het dan gewoon weer een stuk beter gaat :')


Mijn klachten in het verleden kwamen door een (gedeeltelijk) overactief brein. Hierdoor rustte ik niet echt in mijn slaap en kostte alles veel meer energie dan nodig. Was gewoon permanent uitgeput. Was zo goed als invalide tot ik per ongeluk achter het probleem kwam en er medicatie voor bleek te bestaan.

Nu verwacht ik dat die kleine parasiet ( :+) op kleine schaal ook gewoon uitputtend werkt. En dat is prima, want ik weet dat hier een doel en een eind aan zit.

Lijkt me heel lastig, gelukkig dat er medicatie voor bestaat.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 19:56

Vervelend lijkt me om zo'n mist in je hoofd te hebben. Hopelijk trekt het snel weg!
Iedereen een beetje goed weekend gehad?
Hier vandaag een mindere dag, veel misselijk en heel moe.
Morgen weer werken, dus hoop dat er dan weer wat meer energie is!

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:00

Ik heb een fijn weekend met veel dutjes gehad. Mijn ouders waren vanmorgen hier en mijn moeder wilde al samen babykleding gaan shoppen.
Mam ik ben 9 weken zwanger _O-

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 20:02

Hier zijn de ochtenden vreselijk. Middagen half vreselijk. Eigenlijk voel ik me sinds een uur of 6 redelijk oké. Weer wat kunnen eten en cola blijft ook wel binnen. Water gek genoeg niet.

Morgenavond de echo.. Hopelijk alles goed. Dan weet ik waar ik het voor doe :)

Zou morgen moeten werken maar gaat 'm zeker niet volledig worden dus morgen even overleggen met mijn manager wat te doen.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 20:02

Azmay schreef:
Ik heb een fijn weekend met veel dutjes gehad. Mijn ouders waren vanmorgen hier en mijn moeder wilde al samen babykleding gaan shoppen.
Mam ik ben 9 weken zwanger _O-


Wij hadden met 5 weken al slofjes gekocht :+

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:39

Azmay schreef:
Ik heb een fijn weekend met veel dutjes gehad. Mijn ouders waren vanmorgen hier en mijn moeder wilde al samen babykleding gaan shoppen.
Mam ik ben 9 weken zwanger _O-


Hahaha dat herken ik wel ja. Mijn moeder heeft de eerste kleertjes ook al gekocht. Al weten we nog niet wat het gaat worden. Daar moeten we nog 1 weekje op wachten.
:o
Fijn dut weekend gehad dus, heerlijk!

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 20:41

Gnome schreef:
Hier zijn de ochtenden vreselijk. Middagen half vreselijk. Eigenlijk voel ik me sinds een uur of 6 redelijk oké. Weer wat kunnen eten en cola blijft ook wel binnen. Water gek genoeg niet.

Morgenavond de echo.. Hopelijk alles goed. Dan weet ik waar ik het voor doe :)

Zou morgen moeten werken maar gaat 'm zeker niet volledig worden dus morgen even overleggen met mijn manager wat te doen.

Getsie wat naar :(
Ik hoop heel erg dat je je echt snel beter voelt.
Spannend de echo! Is altijd zo bijzonder om te zien. <3

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 21:27

Thanks. Zal ook wel helpen als we weten hoe ver ik ben. Heb je een beetje uitzicht :x

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 21:43

Hier wel een goed weekend gehad. Helaas weer thuis.

Gister voor de tweede x weer hardgelopen, vandaag heerlijk in het bos gewandeld. Nog met veel te zware stenen een zandbak voor de kippen gemaakt, de paarden wilden vandaag absoluut niet mee uit rijden , rende continu weer weg en gingen rondjes door de bak rennen, haha.

Deze week 2 dagdiensten en 2 avonddiensten, hopelijk valt de file met m'n dagdiensten mee want anders plas ik mn broek weer bijna vol want ik moet een stuk vaker momenteel.

En vrijdag ochtend dan voor de echo.

Huis wat we gisteren bezichtigd hadden bij m'n zus in de buurt was echt geweldig maar is te prijzig met de pont ivm kinderen en paarden en heen en weren dus. Dus blijven hopen dat er snel iets leuks voorbij komt

En heerlijk dit meisje weer vertroeteld, kleine van m'n zus. En daar beginnen we vrijdag weer mee.

Afbeelding

Vanavond snackbar op maar ben nu hele avond al misselijk terwijl ik dat helemaal nog niet gehad heb.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 22:36

Ik kan de geur van m'n vriend zn elektrische sigaret echt niet hebben en hij reageert vervolgens alleen maar dat die dit al maanden rookt en ik nu opeens ga zijken. Men.. mannen.

Die lucht is echt niet te harde.

Hij begrijpt volgens mij hormonen totaal niet haha

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 23:05

Marlis schreef:
Ik kan de geur van m'n vriend zn elektrische sigaret echt niet hebben en hij reageert vervolgens alleen maar dat die dit al maanden rookt en ik nu opeens ga zijken. Men.. mannen.

Die lucht is echt niet te harde.

Hij begrijpt volgens mij hormonen totaal niet haha


Hahaha zo herkenbaar. Zijn zelfs bepaalde dingen waar ik alleen aan hoef te denken of het woord te horen en dan ga ik al bijna over m'n nek. Verder nog niet misselijk?

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 23:09

Gnome schreef:
Marlis schreef:
Ik kan de geur van m'n vriend zn elektrische sigaret echt niet hebben en hij reageert vervolgens alleen maar dat die dit al maanden rookt en ik nu opeens ga zijken. Men.. mannen.

Die lucht is echt niet te harde.

Hij begrijpt volgens mij hormonen totaal niet haha


Hahaha zo herkenbaar. Zijn zelfs bepaalde dingen waar ik alleen aan hoef te denken of het woord te horen en dan ga ik al bijna over m'n nek. Verder nog niet misselijk?

Nee alleen vanavond. Of dat door het broodje kroket kwam, vol zitten of de appelsap.. denk het laatste trouwens. Drink ik ook echt nooit maar week weggeweest en dus vrijwel niks in huis aha.

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:25

Marlis schreef:
Hier wel een goed weekend gehad. Helaas weer thuis.

Gister voor de tweede x weer hardgelopen, vandaag heerlijk in het bos gewandeld. Nog met veel te zware stenen een zandbak voor de kippen gemaakt, de paarden wilden vandaag absoluut niet mee uit rijden , rende continu weer weg en gingen rondjes door de bak rennen, haha.

Deze week 2 dagdiensten en 2 avonddiensten, hopelijk valt de file met m'n dagdiensten mee want anders plas ik mn broek weer bijna vol want ik moet een stuk vaker momenteel.

En vrijdag ochtend dan voor de echo.

Huis wat we gisteren bezichtigd hadden bij m'n zus in de buurt was echt geweldig maar is te prijzig met de pont ivm kinderen en paarden en heen en weren dus. Dus blijven hopen dat er snel iets leuks voorbij komt

En heerlijk dit meisje weer vertroeteld, kleine van m'n zus. En daar beginnen we vrijdag weer mee.

[ [url=m/3ZMIQn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vanavond snackbar op maar ben nu hele avond al misselijk terwijl ik dat helemaal nog niet gehad heb.

Haha de paarden hadden ook echt weekend dus ;) Jammer dat het huis toch te duur was.
Wat een lieve foto. <3
Werkse deze week!

mriek1990

Berichten: 711
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:26

Marlis schreef:
Ik kan de geur van m'n vriend zn elektrische sigaret echt niet hebben en hij reageert vervolgens alleen maar dat die dit al maanden rookt en ik nu opeens ga zijken. Men.. mannen.

Die lucht is echt niet te harde.

Hij begrijpt volgens mij hormonen totaal niet haha

Phoej, aardig van je vriend. Mannen snappen er soms niks van. Maar ja die hoeven ook maar één ding te doen. ;)
Die van mij is gelukkig wel heel lief. Ik mag van hem zelfs geen boodschappen meer dragen haha.

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:30

mriek1990 schreef:
Marlis schreef:
Hier wel een goed weekend gehad. Helaas weer thuis.

Gister voor de tweede x weer hardgelopen, vandaag heerlijk in het bos gewandeld. Nog met veel te zware stenen een zandbak voor de kippen gemaakt, de paarden wilden vandaag absoluut niet mee uit rijden , rende continu weer weg en gingen rondjes door de bak rennen, haha.

Deze week 2 dagdiensten en 2 avonddiensten, hopelijk valt de file met m'n dagdiensten mee want anders plas ik mn broek weer bijna vol want ik moet een stuk vaker momenteel.

En vrijdag ochtend dan voor de echo.

Huis wat we gisteren bezichtigd hadden bij m'n zus in de buurt was echt geweldig maar is te prijzig met de pont ivm kinderen en paarden en heen en weren dus. Dus blijven hopen dat er snel iets leuks voorbij komt

En heerlijk dit meisje weer vertroeteld, kleine van m'n zus. En daar beginnen we vrijdag weer mee.

[ [url=m/3ZMIQn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vanavond snackbar op maar ben nu hele avond al misselijk terwijl ik dat helemaal nog niet gehad heb.

Haha de paarden hadden ook echt weekend dus ;) Jammer dat het huis toch te duur was.
Wat een lieve foto. <3
Werkse deze week!

Ja het huis niet en perfect maar de kosten van de pont worden dan gigantisch

Marlis

Berichten: 7242
Geregistreerd: 28-08-06
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 07:30

mriek1990 schreef:
Marlis schreef:
Ik kan de geur van m'n vriend zn elektrische sigaret echt niet hebben en hij reageert vervolgens alleen maar dat die dit al maanden rookt en ik nu opeens ga zijken. Men.. mannen.

Die lucht is echt niet te harde.

Hij begrijpt volgens mij hormonen totaal niet haha

Phoej, aardig van je vriend. Mannen snappen er soms niks van. Maar ja die hoeven ook maar één ding te doen. ;)
Die van mij is gelukkig wel heel lief. Ik mag van hem zelfs geen boodschappen meer dragen haha.

Oh maar dat lijkt me juist vreselijk aha. Tillen kan prima.

@gnome: succes met de echo

PeeltjE
Berichten: 180
Geregistreerd: 01-09-09

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:29

Heel veel succes en plezier vanavond Gnome!!

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:45

Veel plezier gnome :D

Ik mag vrijdag testen ben best nerveus. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn.
Maar eerst woensdag een nachtje weg met mijn vriend <3

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 12:58

Lau schreef:
Veel plezier gnome :D

Ik mag vrijdag testen ben best nerveus. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn.
Maar eerst woensdag een nachtje weg met mijn vriend <3


Thanks allemaal! Het was vanmorgen weer overleven maargoed iedere dag is er eentje. Hopelijk maakt vanavond inderdaad een hoop goed :). Ben soms ook best een beetje benauwd.. Herkennen jullie dat?

Ik duim voor je Lau!! Geen super early test in huis?

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:12

Ja die mag ik vrijdag doen dan is het 2 weken na de eisprong.

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 13:13

Lau schreef:
Ja die mag ik vrijdag doen dan is het 2 weken na de eisprong.


Ah check. Sterkte met wachten!!

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:16