Alles stinkt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
thequeensmum
Berichten: 3565
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 05:54

marleen_usar schreef:
Ben je niet schijnzwanger?


Het gaat om TS zelf, niet om haar hond :D

Maar wat onwijs vervelend TS. Hopelijk is het snel over

Petrichor

Berichten: 10542
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 07:44

Muronia schreef:
Maar is het dan niet raar dat dit pas maanden later tot uiting komt, nadat mijn geur en smaak al lang weer volledig hersteld was?

Ik rook maanden na de tijd steeds een sigaretten lucht, alsof iemand continu naast mij aan het roken was..

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:28

Ik had dat ook na corona in maart. Klein beetje ziek geweest. Snel weer op de been maar na een tijdje mijn smaak kwijt en alles rook naar...spruiten :(

Ik dacht dus maar eens slim te zijn om spruiten te gaan eten. Die smaakten uiteraard nergens naar :D

Ik heb er ongeveer 1,5 week last van gehad. Smaak ik na 3 weken gelukkig weer helemaal terug.

Tijdens eerste coronagolf toen er nog niet getest werd had ik ongeveer een maand dat met name vloeibare Di gen zoals thee naar benzine smaakten. Ook heel vies.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:44

Muronia schreef:
Ja precies!


Heel herkenbaar. Ik heb vorig jaar in mei corona gehad. Geur en smaak weg en ben een paar weken ziek geweest. Alles is weer goedgekomen, maar een paar maanden later rook ik ineens een zwavelgeur. Onder andere in eieren en uien. Mijn man precies hetzelfde verhaal. Helaas is het nog niet weg, maar het lijkt iets minder te worden.

We dachten dat het aan ons lag, maar zo te lezen, zijn we niet de enigen. :+

betadine

Berichten: 3243
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 08:45

Ik heb dat soms (zelden) van mijn maandstonden. Gaat dan gelukkig wel snel over.

marleen_usar

Berichten: 24677
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:35

Truus1957 mensen kunnen ook gewoon schijnzwanger worden.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Alles stinkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:38

Ik heb ook Parosmie als gevolg van corona en herken me wel in wat jij zegt. Bij mij begon het ook pas 3 maanden later, maar heb er nu een jaar later nog last van. Het wordt wel steeds minder!