Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellex

Berichten: 9305
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 09:58

Imandra, de sensitest dipsticks zijn erg fijn en betaalbaar. Ik combineer deze nu met de easy@home dipsticks, voordeel van de laatste vind ik de app die de boel analyseert en aangeeft of je aan het stijgen bent in LH.

Logisch Lau, het is ook heel pittig waar je doorheen gaat meid!

netjuh6
Berichten: 580
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:21

Lau schreef:
Het kan gebeuren maar volgens mij is het niet iets wat vaak voorkomt. Soms heb je gewoon rare blopjes die gaan wandelen. Hopelijk blijft hij de volgende keer op zijn aangewezen kampeerterrein.

Vrijdag wordt er inderdaad beslist wat nu handig is. Volgens mij als mijn hcg gewoon zakt lost mijn lichaam het gewoon zelf op. En anders gaan ze hem zoeken.


Nou idd, ik hoop het ook dan ja, wild kamperen niet toegestaan. Ik hoop dat je lichaam het zelf oplost dan. :knuffel:

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:32

Succes voor alle dames op wachtbankje.
En snap heel goed de teleurstellingen het is zo meh elke keer pfff.

Lau, hoofd omhoog hè, jou zwarte cross gaat volgende keer met ze tent in het goede vakje.

secricible

Berichten: 25706
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 11:37

Het risico is groter bij een IVF-traject dan bij een normale conceptie, doordat het embryo los de baarmoeder in gebracht wordt. Kans op zwerven is dan groter. Daarnaast krijgen mensen natuurlijk niet voor niks een IVF-traject, veel afwijkingen geven ook een verhoogd risico op een BBM
sorry, ik lees van onder mijn meeleessteen nog vaak mee door herkenbaarheid en door soms prive mensen wat info te geven vanuit mijn eigen ervaringen.

Dikke knuffel voor jou Lau, ik had het je zo gegund na alles dat dit soepel mocht verlopen.

tijger
Berichten: 1454
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:09

@Lau het is allemaal nogal wat waar je doorheen gaat. Let goed op jezelf en doe wat je zelf even nodig hebt. Sterkte!

@WenK bah altijd weer die teleurstelling....

IMANDRA

Berichten: 9823
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 14:45

Lau schreef:
IMANDRA schreef:
Niet jullie spannende wachtbankje (succes, ik duim voor jullie!), maar de 23e moet ik ongesteld worden en dan begint het hele hormoon-proces bij ons om eicellen te gaan prikken. Heeft iemand toevallig tips voor goede ovulatie testen?


Krijg je er ook hormonen bij of gaan ze 1 cel aan prikken. In dat eerste geval hebben tests geen zin en krijg je elke week een echo om te zien hoe de eitjes ontwikkelen.

Verder gaat het meh, heb veel nachtmerries en wil alleen maar slapen.

Spannend dames op het bankje ik hoop het voor jullie.


Korte traject hormonen, maar kan zijn dat ik de ovulatie testen pas volgende keer nodig heb, bij de inplanting haha. Ze gaven iig aan dat ik er in huis moest halen.

Thanks voor de tips dames :D

Sterkte :knuffel:

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 20:50

Ik heb de bingo compleet zit weer in het ziekenhuis en de kans is groot dat ik moet blijven en morgen geopereerd wordt.

dieseltje09

Berichten: 1864
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:00

Lau schreef:
Ik heb de bingo compleet zit weer in het ziekenhuis en de kans is groot dat ik moet blijven en morgen geopereerd wordt.


Ik kom even onder mijn emo steen vandaan, lieve Lau heel veel sterkte, ik vind het zo rot voor je, het was je zo ontzettend gegund

tijger
Berichten: 1454
Geregistreerd: 30-04-04

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:23

Lau wat ontzettend naar, heel veel sterkte

netjuh6
Berichten: 580
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 21:58

Lau schreef:
Ik heb de bingo compleet zit weer in het ziekenhuis en de kans is groot dat ik moet blijven en morgen geopereerd wordt.



Sterkte en dikke knuffel van hier!

annepaardoes

Berichten: 7160
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:35

Lau schreef:
Ik heb de bingo compleet zit weer in het ziekenhuis en de kans is groot dat ik moet blijven en morgen geopereerd wordt.


Heel veel sterkte!

IMANDRA

Berichten: 9823
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:41

Sterkte :(:)

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 22:43

Hartjes voor jou Lau, wat een ellende.

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 23:12

Sterkte!

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:41

Lau schreef:
Ik heb de bingo compleet zit weer in het ziekenhuis en de kans is groot dat ik moet blijven en morgen geopereerd wordt.


Verdorie! Heel veel sterkte!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 11:45

Sterkte Lau!

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:13

De operatie is goed gegaan ik ben weer op de kamer en ze hebben blopje verwijderd

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 18:29

Spoedig herstel gewenst!

Linx, hoe gaat het met jou?

tijger
Berichten: 1454
Geregistreerd: 30-04-04

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 19:20

@Lau hopelijk herstel je spoedig, beterschap!

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:31

Urbanus schreef:
Spoedig herstel gewenst!

Linx, hoe gaat het met jou?

Lief dat je vraagt,
We zijn weer verder gegaan met de hoop het weer snel raak is en de teleur stelling dit keer minder groot is.
De verloskundige belde nog vanmorgen hoe het met me ging, ja prima.
Heb wel me schoonzus gevraagd die 7 miskramen heeft gehad hoe zij een plakker heeft gehad en zei ik slikte b12 en toen bleef de laatste plakken… ze zegt weet niet of daar aan ligt hoor maar je kan proberen dus letsgooo!
Ga wel even met gynaecoloog ook overleggen of het van me baarmoederhals af komt die miskramen.
Maar eerst even op mason richten die moet geopereerd worden

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:38

Sterkte voor je manneke!

Ik ga voor jullie duimen! Waanzinnig poedersuiker dat het nu 2 keer is misgelopen.

Ik vind echt dat er te weinig informatie over zwanger worden na een lis is.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:50

Thanks!

Nou zeker er is heel weinig bekend sowieso word je heel weinig geïnformeerd. Nee hoor je kunt zwanger worden maar verder hoor je helemaal niets.

Farjen

Berichten: 8022
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:34

netjuh6 schreef:
Hoe is het met jullie dames?

Hoe is het met de dames waar het mis is gegaan?


Hier inmiddels 6 weken na de operatie. Stilaan gaat het beter en heb ik een cyclus achter de rug. Ik voel me een beetje "back in the game" nu. Hopelijk gaat het volgende keer beter :)

Succes voor de mensen op het wachtbankje! Ik duim mee

Imandra, spannend! Zie je het een beetje zitten? Ik heb de ovulatie testen van Mom-Met, gekocht bij Amazon. 15 euro voor 60 testen :)

WenK, jammer.. Dikke knuffel!

Lau, ik had het al gezegd maar het is echt heel poedersuiker en jammer dat het zo is moeten lopen allemaal. Het enige "positieve" eraan, is dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt.. Een hele dikke knuffel en ik vind je enorm sterk! :knuffel:

Linsxdot, ook een knuffel! B12 heb ik nog al gehoord, ook vit D extra slikken zou kunnen helpen.
Een vriendin van me had ook 6 miskramen en bij haar bleek het een stollingsprobleem te zijn. Toen dat verholpen was, was het ook een plakker

Lymoncello

Berichten: 212
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Schuilstal met Wifi

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 11:04

Ik ben helaas al begin deze week ongesteld geworden. Gesprek met de huisarts gehad en nu toch verder onderzoek in het ziekenhuis. Een bepaalde testuitslag gaat nogal wat betekenen, (ik hou het even cryptisch ) ik vind het zo spannend.. En de onderzoeken zijn ook nog 4 dagen voor onze bruiloft. Nouja de soap is in elk geval weer compleet. Gelukkig is manlief weer mijn rots als altijd.

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 12:53

Lymoncello schreef:
Ik ben helaas al begin deze week ongesteld geworden. Gesprek met de huisarts gehad en nu toch verder onderzoek in het ziekenhuis. Een bepaalde testuitslag gaat nogal wat betekenen, (ik hou het even cryptisch ) ik vind het zo spannend.. En de onderzoeken zijn ook nog 4 dagen voor onze bruiloft. Nouja de soap is in elk geval weer compleet. Gelukkig is manlief weer mijn rots als altijd.


oliebol zeg :knuffel:

Ik moet misschien nog een nachtje blijven heb een lage bloeddruk en een beetje verhoging