Viruswaanzin #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BeFunny

Berichten: 10879
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:03

Ja we zijn wat verwend. Zeg dat maar tegen de mensen die nu in een veel te duur mini krotje zitten omdat ze door bijvoorbeeld scheiding op straat zijn komen te staan. Of tegen de mensen die door die toeslagen affaire hun huis en als klap op de vuurpijl hun kinderen zijn kwijt geraakt. Ja jij bent verwend maar dat gaat echt niet op voor iedereen. Zo rooskleurig staat het er de laatste jaren zeker niet voor in NL.

BigOne
Berichten: 38524
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:05

Hoezo ben ik verwend omdat ik vermeld dat je kunt kijken naar wat er wel nog kan ipv niet?

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:15

Ik moet wel zeggen dat ik dat positief blijven ook steeds moeilijker vind hoor. Ik mis het echt om erop uit te gaan en leuke dingen te gaan doen. Een hele tijd keihard gewerkt, keek ernaar uit om in de kerstvakantie leuke activiteiten te ondernemen met de kinderen zoals zwemmen, dierentuin etc en nu zitten we (weer) 2 weken thuis omdat alles dicht is :+
Het bos hebben we wel bekeken, en de kinderen zijn helemaal klaar met wandelen en zelfs met koekjes bakken :')
Ik snap dan ook best dat de mensen aan de grens met de kids naar België gaan om nog dingen te doen.
En wij hebben dan nog een grote tuin, ik zou me geen raad weten met een gezin in een klein appartementje. Voordeel is wel dat onze tuin er de laatste 2 jaar altijd tip top uit ziet.

Maar ja, ik klaag niet hoor, het is idd wat het is. Maar je mag het mi best jammer vinden :D En ik word er bij tijd en wijle ook best erg verdrietig van dat het na 2 jaar nog totaal niet lijkt op te schieten dat we ergens komen.

Zebrastreep

Berichten: 9845
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 16:39

Ik vermaak mij eigenlijk wel sinds corona er is. Ik heb het eigenlijk drukker gehad dan ooit op de één of andere manier. Ik moest altijd door met stage en werken waar ik wel mazzel mee heb ( mensen ga in de zorg werken kun je altijd aan de slag :') ). Ik heb ook echt teveel hobby's en kwam daar zelfs niet eens echt allemaal aan toe. Ik heb mij er maar helemaal bij neergelegd dat iets plannen kan veranderen naar niet doorgaan.

Ik kan echt goed dealen met deze tijd moet ik zeggen , ik vindt het persoonlijk wel meevallen. Ik vindt juist dat ik mijzelf nu echt goed heb gevonden in deze tijd en geleerd dat ik mij zelfstandig heel goed kan redden

BigOne
Berichten: 38524
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:26

Verootje, dat geef ik ook aan. Maar er zijn nogal wat mensen die alleen kijken wat er niet kan.
Daar heb ik niet zoveel mee en ik heb ook wel eens dagen dat ik de hele situatie sta te vervloeken. Dat mag maar blijf er niet in hangen.

BeFunny

Berichten: 10879
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 17:36

bigone schreef:
Hoezo ben ik verwend omdat ik vermeld dat je kunt kijken naar wat er wel nog kan ipv niet?


Omdat jij gezegend bent met alle ruimte om je heen waar je jezelf kunt vermaken in deze tijden. Er zijn een hoop mensen die dat niet hebben. En dat uitgerekend iemand die alles heeft uitspreekt dat "we" verwend zijn dat zal er niet bij iedereen even lekker in gaan.

BigOne
Berichten: 38524
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 18:50

BeFunny schreef:
bigone schreef:
Hoezo ben ik verwend omdat ik vermeld dat je kunt kijken naar wat er wel nog kan ipv niet?


Omdat jij gezegend bent met alle ruimte om je heen waar je jezelf kunt vermaken in deze tijden. Er zijn een hoop mensen die dat niet hebben. En dat uitgerekend iemand die alles heeft uitspreekt dat "we" verwend zijn dat zal er niet bij iedereen even lekker in gaan.

Misschien eerst eens begrijpend leren lezen. Fijne jaarwisseling en een goed 2022.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 20:05

bigone schreef:
Hoezo ben ik verwend omdat ik vermeld dat je kunt kijken naar wat er wel nog kan ipv niet?


Omdat je in NL niet blij mag zijn met wat je hebt, maar altijd moet melden dat je denkt aan mensen die het minder hebben.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 20:24

Nou of er wordt gesteld dat mensen die minder hebben, zich niet aan moeten stellen want ze hebben in ieder geval iets ..
Zo ken ik er nog wel een paar … :+

BeFunny

Berichten: 10879
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 20:39

chevax schreef:
bigone schreef:
Hoezo ben ik verwend omdat ik vermeld dat je kunt kijken naar wat er wel nog kan ipv niet?


Omdat je in NL niet blij mag zijn met wat je hebt, maar altijd moet melden dat je denkt aan mensen die het minder hebben.


Natuurlijk mag je blij zijn met wat je hebt. Dat ben ik ook.
Maar het is niet "we" zijn verwend het is ik ben verwend of ik voel me verwend. Want we is een breed begrip. Ik heb iets om blij mee te zijn en zou me moeten schamen als ik zou klagen.

Anoniem

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 20:43

Ik zeg in dat geval altijd dat je geen appels met peren kunt vergelijken..

BigOne
Berichten: 38524
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 20:45

Dames die duidelijk niet alles lezen, fijne jaarwisseling en misschien tot 2022, dit verwend nest gaat genieten van wat ze heeft.

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 20:47

bigone schreef:
Dames die duidelijk niet alles lezen, fijne jaarwisseling en misschien tot 2022, dit verwend nest gaat genieten van wat ze heeft.


Geniet er met volle teugen van! Een geweldig en bovenal gezond nieuwjaar gewenst

IMANDRA

Berichten: 9824
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 13:24


Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 14:36

IMANDRA schreef:
Kan niet alles lezen ivm premium artikel, maar dit is toch waanzin :n
https://www.ad.nl/gezond/janny-kocht-vo ... ~afcd313f/

Zo’n arts zou echt uit het big register geschrapt moeten worden…


Nou inderdaad!

Mijn oom en tante slikte al langere tijd preventief ivermectine en toen ze besmet bleken te zijn hebben ze de inname nog hoger gezet. Beiden zijn in het ziekenhuis gekomen met ernstige Corona klachten, mijn tante heeft nog een week op de IC gelegen en ligt nu nog steeds aan een optiflow voor zuurstof. Oom is inmiddels weer thuis.

Tante woog altijd rond de 55 kg, nu weegt ze nog maar 40 kg, ze lijkt in 4 weken wel 20 jaar ouder te zijn geworden.

In het ziekenhuis hadden ze de vraag gesteld aan de artsen waarom de Ivermectine hun niet geholpen had, daar is ook heel duidelijk gemaakt dat Ivermectine NIETS doet om je tegen Corona te beschermen of je immuunsysteem te ondersteunen.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 15:02

Afbeelding

Een aantal mensen zijn echt knettergek …

Muze
Berichten: 5336
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 15:15

Hoe kun je zo dom zijn…

BigOne
Berichten: 38524
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 16:25

Hij is niet dom maar een geslepen raddraaier die allerlei onzin erin smijt om maar in de picture van zijn donateurs te blijven, die zijn wel oerstom, net als diegenen die achter de FvD aanhollen.

verootjoo
Berichten: 35675
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 16:29

Ik vrees idd juist dat hij totaal niet dom is… hij heeft toch al mooi een paar ton verdiend met deze idioterie en daarvan een lapje grond in Spanje gekocht. Er moet natuurlijk nog een huis op ;)

sterregoud
Berichten: 1886
Geregistreerd: 09-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:10

Daphara schreef:
IMANDRA schreef:
Kan niet alles lezen ivm premium artikel, maar dit is toch waanzin :n
https://www.ad.nl/gezond/janny-kocht-vo ... ~afcd313f/

Zo’n arts zou echt uit het big register geschrapt moeten worden…


Nou inderdaad!

Mijn oom en tante slikte al langere tijd preventief ivermectine en toen ze besmet bleken te zijn hebben ze de inname nog hoger gezet. Beiden zijn in het ziekenhuis gekomen met ernstige Corona klachten, mijn tante heeft nog een week op de IC gelegen en ligt nu nog steeds aan een optiflow voor zuurstof. Oom is inmiddels weer thuis.

Tante woog altijd rond de 55 kg, nu weegt ze nog maar 40 kg, ze lijkt in 4 weken wel 20 jaar ouder te zijn geworden.

In het ziekenhuis hadden ze de vraag gesteld aan de artsen waarom de Ivermectine hun niet geholpen had, daar is ook heel duidelijk gemaakt dat Ivermectine NIETS doet om je tegen Corona te beschermen of je immuunsysteem te ondersteunen.


Ongeloof, dat mensen die ivermectine verhaaltjes geloven ! Niet te vatten dit,

Anoniem

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:11

Hebben jullie de oudejaarsconferente gezien van Peter pannenkoek? Briljant! :D

Blue_Eyes

Berichten: 20356
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:13

Hij was inderdaad erg goed. Scherp! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:31

Blue_Eyes schreef:
Hij was inderdaad erg goed. Scherp! :D


Dat stukje over de clitoris van de vrouw, niemand kan hem vinden dus het is een complot :')

8nnemiek

Berichten: 43493
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 17:37

Geweldige show inderdaad :D

Muze
Berichten: 5336
Geregistreerd: 24-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 18:20

bigone schreef:
Hij is niet dom maar een geslepen raddraaier die allerlei onzin erin smijt om maar in de picture van zijn donateurs te blijven, die zijn wel oerstom, net als diegenen die achter de FvD aanhollen.


Doelde idd eigenlijk op z’n volgers.