Viruswaanzin #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 20:58

verootjoo schreef:
Corona en de boeren hebben ook geen fluit met elkaar te maken, behalve dan dat bij de demonstraties weer dezelfde gezichten vooraan staan als bij de Corona demonstraties, en eigenlijk alle demonstraties die er zijn als het maar tegen de overheid is. (behalve voor het milieu want dat vinden ze allemaal een hoax)


Daar heb je gelijk in.
Het maakt niet uit waar tegen gedemonstreerd wordt of waar men tegen is, als het maar tegen de overheid en de regering is.

Mijn kapster, echt een uber-wappie, heb ik nog nooit over boeren gehoord.
Maar die ging mee demonstreren, omdat de overheid alle boeren weg wil hebben. Niet alleen om huizen te bouwen voor die miljoenen asielzoekers die ze binnen willen halen, maar vooral dat wij dan wormen van Bill Gates moeten eten, omdat in de toekomst er geen ander voedsel zal zijn.
Maar zij is ook pro-Trump en pro-Putin.
Zij is veel klanten kwijt geraakt en ik heb haar al een paar keer gewaarschuwd, dat ze niet al die onzin op SM moet delen. Klanten hebben daar geen zin in. Maar ze gaat maar door.

En zo ken ik er wel meer :D

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 21:55

Dat zijn juist pareltjes!

Knipt ze goed? Ik vraag dit voor een vriend :j

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:15

Electra63 schreef:
verootjoo schreef:
Corona en de boeren hebben ook geen fluit met elkaar te maken, behalve dan dat bij de demonstraties weer dezelfde gezichten vooraan staan als bij de Corona demonstraties, en eigenlijk alle demonstraties die er zijn als het maar tegen de overheid is. (behalve voor het milieu want dat vinden ze allemaal een hoax)


Daar heb je gelijk in.
Het maakt niet uit waar tegen gedemonstreerd wordt of waar men tegen is, als het maar tegen de overheid en de regering is.

Mijn kapster, echt een uber-wappie, heb ik nog nooit over boeren gehoord.
Maar die ging mee demonstreren, omdat de overheid alle boeren weg wil hebben. Niet alleen om huizen te bouwen voor die miljoenen asielzoekers die ze binnen willen halen, maar vooral dat wij dan wormen van Bill Gates moeten eten, omdat in de toekomst er geen ander voedsel zal zijn.
Maar zij is ook pro-Trump en pro-Putin.
Zij is veel klanten kwijt geraakt en ik heb haar al een paar keer gewaarschuwd, dat ze niet al die onzin op SM moet delen. Klanten hebben daar geen zin in. Maar ze gaat maar door.

En zo ken ik er wel meer :D


Heeft Bill Gates wormen? Die wij moeten eten?!?! Met de hele wereldbevolking? Denk dat Bill Gates bij zijn huisarts langs moet gaan als dat waar is…… >;)
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 04-07-22 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:15

Ailill schreef:
Dat zijn juist pareltjes!

Knipt ze goed? Ik vraag dit voor een vriend :j


Ja, heel goed. Heeft bij New York Fashion week een paar keer gewerkt!
En ze is lief :D, daarom blijf ik bij haar.

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:20

Cowboy55 schreef:
Electra63 schreef:


Daar heb je gelijk in.
Het maakt niet uit waar tegen gedemonstreerd wordt of waar men tegen is, als het maar tegen de overheid en de regering is.

Mijn kapster, echt een uber-wappie, heb ik nog nooit over boeren gehoord.
Maar die ging mee demonstreren, omdat de overheid alle boeren weg wil hebben. Niet alleen om huizen te bouwen voor die miljoenen asielzoekers die ze binnen willen halen, maar vooral dat wij dan wormen van Bill Gates moeten eten, omdat in de toekomst er geen ander voedsel zal zijn.
Maar zij is ook pro-Trump en pro-Putin.
Zij is veel klanten kwijt geraakt en ik heb haar al een paar keer gewaarschuwd, dat ze niet al die onzin op SM moet delen. Klanten hebben daar geen zin in. Maar ze gaat maar door.

En zo ken ik er wel meer :D


Heeft Bill Gates wormen? Die wij moeten eten?!?! >;)



Daar draai jij toch niet je hand voor om :D

Nee, Bill schijnt een wormenproducent te zijn. Hij wil daarom de boeren kwijt. En dan eten wij gemanipuleerde wormen van Bill :D
Nog meer controle door de elite over ons.

Maar goed, ik vind het fascinerend ....... en ook triest.

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:36

LOL! Meelwormen zijn te doen. Wel eens gegeten….mwah. De worm uit een fles Mescal smaakt naar Mescal. Heel goed te doen :D

Maar wat Bill produceert……nee, dat wil ik niet weten……

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:42

Cowboy55 schreef:
LOL! Meelwormen zijn te doen. Wel eens gegeten….mwah. De worm uit een fles Mescal smaakt naar Mescal. Heel goed te doen :D

Maar wat Bill produceert……nee, dat wil ik niet weten……


Ik moet er niet aan denken.
Misschien geroosterd met sesam en teriyaki :D

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 22:46

Electra63 schreef:
Cowboy55 schreef:
LOL! Meelwormen zijn te doen. Wel eens gegeten….mwah. De worm uit een fles Mescal smaakt naar Mescal. Heel goed te doen :D

Maar wat Bill produceert……nee, dat wil ik niet weten……


Ik moet er niet aan denken.
Misschien geroosterd met sesam en teriyaki :D


Pure proteïne, niet meer en niet minder.

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:14

Ik ben niet zo dol op proteïne, rauw :+

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 23:20

Electra63 schreef:
Ik ben niet zo dol op proteïne, rauw :+


Geen rauw eitje in jouw koffie dan? _O-

BigOne
Berichten: 38420
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 09:58


maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 11:57

Hebben ze het nou over een lockdown met warm weer? Deze complotten gaan sneller dan dat ik ze kan volgen. %)

Kinke

Berichten: 20570
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 12:04

_O- _O- _O-

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 13:23

"Wooosh"...

Zebrastreep

Berichten: 9831
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 13:34

Watervaccinatieprogramma? Daar wil ik toch een beetje uitleg bij.

Wat vreselijk dat mensen zo bang zijn voor de toekomst , maar dan mensen die er niet in meegaan bang noemen.

BigOne
Berichten: 38420
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 13:39

Deze Raisa is niet bang, die doet dit bewust, net als Eva Vlaardingenbroek, Thierry Baudet, van Houwelingen enz.
Ze doen dit maar met één reden, zoveel maatschappelijke onrust creëren dat de maatschappij ontploft.

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:08

bigone schreef:
Deze Raisa is niet bang, die doet dit bewust, net als Eva Vlaardingenbroek, Thierry Baudet, van Houwelingen enz.
Ze doen dit maar met één reden, zoveel maatschappelijke onrust creëren dat de maatschappij ontploft.



Maarschappelijke onrust hoeven ze niet te creëren,die is er allang.

Mariska_28

Berichten: 10519
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:21

Zou zo iemand nou door bijv. Rusland of China ofzo betaald worden om hier de boel van binnenuit stuk te maken?

Echwel

Berichten: 12493
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:23

loriene schreef:
Maarschappelijke onrust hoeven ze niet te creëren,die is er allang.

Sorry maar iedereen in mijn vrienden en kennissen kring zijn gewoon tevreden en leven hun leven zonder al die boosheid en en gezeur..

prompter

Berichten: 11244
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:36

Ja, hier ook geen boze ontevreden mensen om me heen, maar dat kleine clubje dat het wel is wil ons maar doen geloven dat ze met heel veel zijn. De tevreden mensen hoeven niet te roepen op social media.

mysa

Berichten: 10537
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:41

Precies, harde roepers. Ze moesten zich schamen, we wonen in een van de welvarendste landen ter wereld. Dat er een kleine groep is die buiten de boot valt is tragisch maar die zijn er door de eeuwen heen altijd geweest en het is nooit te voorkomen.

Maar die roepen niet zo hard, het zijn de populisten die gevoelens van onvrede aanstichten, in de hoop gekozen te worden en hun machtshonger te kunnen stillen. Ook dat is bepaald geen nieuw verschijnsel..

Echwel

Berichten: 12493
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:45

En vooral op Facebook en social media veel toetsenbord helden.
Die wrs in het dagelijks leven niets durven te zeggen

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:49

prompter schreef:
Ja, hier ook geen boze ontevreden mensen om me heen, maar dat kleine clubje dat het wel is wil ons maar doen geloven dat ze met heel veel zijn. De tevreden mensen hoeven niet te roepen op social media.


Dat is 1.
2 is dat SM zorgt voor een veel harder geluid als mensen roeptoeteren. Vroegah was de dorpsgek bekend in zijn dorp en nog 1 a 2 dorpen verderop. Nu ne*ken ze Thierry wel-of-niet (ja, u, mevrouw Vlaardingerbroek en who cares anyway?) en komen ze op CNN de wereld vertellen dat ons land op kiepen staat.

Nielojram

Berichten: 7849
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 20:00

Echwel schreef:
Sorry maar iedereen in mijn vrienden en kennissen kring zijn gewoon tevreden en leven hun leven zonder al die boosheid en en gezeur..


Wij leven in de matrix
Snap dat dan.

prompter

Berichten: 11244
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 07:49

Als het volgende bericht waar is, dan is dit wel weer een dieptepunt:
https://www.ad.nl/buitenland/kritiek-zw ... ~a0639608/

Deze arts was pro-vaccinatie, werd samen met haar hele team met de dood bedreigd, betaalde zelf voor extra beveiliging, ging daaraan failliet en pleegt uiteindelijk zelfmoord. Dat bedreigen neemt toch wel bizarre vormen aan, als je het niet eens bent met iemand dan worden er gelijk bedreigingen geuit. De wereld is er niet beter op geworden de laatste jaren.