Viruswaanzin #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:27

Karl66 schreef:
Dus als jij vindt dat iets de waarheid is, dan wordt het daarmee automatisch ook de waarheid?



Dat gebeurt hier regelmatig hoor.
De meeste neuzen staan dezelfde kant op hier en wanneer iemand toch anders denkt wordt hier verkondigt dat zijn of haar bronnen niet betrouwbaar zijn.
En zou dan de NOS of telegraaf altijd de waarheid vertellen of schrijven?
Wie bepaalt wat waarheid is?

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:31


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:43

loriene schreef:
Dat gebeurt hier regelmatig hoor.
De meeste neuzen staan dezelfde kant op hier en wanneer iemand toch anders denkt wordt hier verkondigt dat zijn of haar bronnen niet betrouwbaar zijn.
En zou dan de NOS of telegraaf altijd de waarheid vertellen of schrijven?
Wie bepaalt wat waarheid is?

Wanneer misschien, maar niet omdat. Meestal eerder andersom. Die mensen komen tot bizarre conclusies omdat ze slechte bronnen gebruiken (en omdat ze vaak geen kaas gegeten hebben van waar ze een mening over vormen, en/of sowieso niet over een al te grote snapper beschikken).

loriene
Berichten: 2582
Geregistreerd: 08-12-09
Woonplaats: vlak bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 22:57

oomens schreef:
loriene schreef:
Dat gebeurt hier regelmatig hoor.
De meeste neuzen staan dezelfde kant op hier en wanneer iemand toch anders denkt wordt hier verkondigt dat zijn of haar bronnen niet betrouwbaar zijn.
En zou dan de NOS of telegraaf altijd de waarheid vertellen of schrijven?
Wie bepaalt wat waarheid is?

Wanneer misschien, maar niet omdat. Meestal eerder andersom. Die mensen komen tot bizarre conclusies omdat ze slechte bronnen gebruiken (en omdat ze vaak geen kaas gegeten hebben van waar ze een mening over vormen, en/of sowieso niet over een al te grote snapper beschikken).[/quot




dat zal allemaal wel.
waarom in kleine lettertjes schrijven?
Snapper?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:04

loriene schreef:
*Kwoot verkl**t
Snapper?

Q.e.d.

prompter

Berichten: 11246
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:06

Hou je ook van Latijn Oomens :) ?

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:09

prompter schreef:
Hou je ook van Latijn Oomens :) ?


Horum omnium fortissimi sunt Belgae, propterea quod a cultu atque humanitate provinciae longissime absunt, minimeque ad eos mercatores saepe commeant atque ea quae ad effeminandos animos pertinent important, proximique sunt Germanis, qui trans Rhenum incolunt, quibuscum continenter bellum gerunt.

:D

prompter

Berichten: 11246
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:13

Ja, die ouwe Caesar had ook mooie uitspraken :))

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:16

prompter schreef:
Ja, die ouwe Caesar had ook mooie uitspraken :))


Geboren en getogen in Coriovallum, 30 km van Mosa Trajectum en 2 jaar rondgelopen aan de universiteit van Noviomagum. :D goeie Thermea in Coriovallum overigens....

prompter

Berichten: 11246
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:19

Oh, ik woon vlakbij Forum Hadriani! Ik ga wel even per pb verder ivm off topic.

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:21

prompter schreef:
Oh, ik woon vlakbij Forum Hadriani! Ik ga wel even per pb verder ivm off topic.


Geen mens snapt nu waar we het over hebben…… _O- _O- sorry allen!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:23

Cowboy55 schreef:
prompter schreef:
Oh, ik woon vlakbij Forum Hadriani! Ik ga wel even per pb verder ivm off topic.


Geen mens snapt nu waar we het over hebben…… _O- _O- sorry allen!

Illuminati!!!1!

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 23:25

_O- _O- _O-

Romani ite domum!
Romans go home!
Life of Brian voor de liefhebbers.

Swah

Berichten: 1862
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 00:06

oomens schreef:
Cowboy55 schreef:

Geen mens snapt nu waar we het over hebben…… _O- _O- sorry allen!

Illuminati!!!1!

:')

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 07:39

loriene schreef:
Karl66 schreef:
Dus als jij vindt dat iets de waarheid is, dan wordt het daarmee automatisch ook de waarheid?



Dat gebeurt hier regelmatig hoor.
De meeste neuzen staan dezelfde kant op hier en wanneer iemand toch anders denkt wordt hier verkondigt dat zijn of haar bronnen niet betrouwbaar zijn.
En zou dan de NOS of telegraaf altijd de waarheid vertellen of schrijven?
Wie bepaalt wat waarheid is?


Als jij jouw mening als waarheid wilt verkondigen, dan moet je dat wel met argumenten en feiten kunnen onderbouwen. Als dan je enige onderbouwing is dat het op ninefornews staat, dan is dat gewoon een hele slechte onderbouwing. Een goed argument kan zijn dat je meerdere bronnen hebt die jouw mening onderbouwen.

Maar dat geldt net zo goed voor de NOS of de Telegraaf, het idee dat de anderen dat als de ultieme waarheid beschouwen is gewoon belachelijk. En ik word een beetje moe van dat gezeur dat wij alles maar geloven, omdat het in de MSM staat. Nee, dat is niet zo, dus hou op met ons dat in de mond te leggen.

Nielojram

Berichten: 7849
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:17

Ik was 'bang' dat mijn wappies op facebook stil zouden worden, nu het hele covid-verhaal niet zo erg is als zij dachten.
Maar gelukkig gaan zij nu keihard door met de boeren. Was bang dat ik de reden dat ik facebook heb ( entertainment) moest laten gaan.

Wat ik vooral bijzonder vind in het hele verhaal dat zo zo bang zijn hun identiteit ten grabbel te gooien, maar wel op een medium zitten waar dat voor een appel en ei worden verkocht, met hun instemming..

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 20:30

Nielojram schreef:
Ik was 'bang' dat mijn wappies op facebook stil zouden worden, nu het hele covid-verhaal niet zo erg is als zij dachten.
Maar gelukkig gaan zij nu keihard door met de boeren. Was bang dat ik de reden dat ik facebook heb ( entertainment) moest laten gaan.

Wat ik vooral bijzonder vind in het hele verhaal dat zo zo bang zijn hun identiteit ten grabbel te gooien, maar wel op een medium zitten waar dat voor een appel en ei worden verkocht, met hun instemming..


Mijn wappies gaan morgen ook op stap met de boeren. Dat wordt smullen……

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-22 22:43

De Corona-wappies die ik ken, zijn nu pro-boeren, pro-Putin en pro-Trump. :D

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:23

Jullie zijn tegen de boeren dan?

secricible

Berichten: 25707
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:32

Een appel is fruit, fruit hoeft geen appel te zijn

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:43

Niet zo cryptisch hè secricible, dat is moeilijk ;)

Nee, Dimphyl, ik ben helemaal niet tegen de boeren, ik heb al bij een hoop stadsvolk geprobeerd er wat nuance in te praten. Maar het is wel een feit dat wappies misbruik maken van de boerenprotesten voor hun eigen gewin. Beetje jammer dat de Grote Wappieleider zich zo verlüld heeft...

Anoniem

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 13:46

Vorige week zijn er 10 mensen gearresteerd bij het boerenprotest, dat bleken dus maar 2 echte boeren te zijn, de andere 8 waren geen boeren, maar 'beroepsrellers' :j

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 15:51

Blue_Eyes schreef:
Niet zo cryptisch hè secricible, dat is moeilijk ;)

Nee, Dimphyl, ik ben helemaal niet tegen de boeren, ik heb al bij een hoop stadsvolk geprobeerd er wat nuance in te praten. Maar het is wel een feit dat wappies misbruik maken van de boerenprotesten voor hun eigen gewin. Beetje jammer dat de Grote Wappieleider zich zo verlüld heeft...


Waarom moet je nou direct doen alsof degene die een vraag stelt, niet intelligent genoeg is om het antwoord te begrijpen?

Ik zou niet weten wat corona-maatregel-tegenstand te maken heeft met de boeren. Ik sta wel achter de boeren/vissers/paardenhouderij, en ik denk dat zij zelf ook blij zijn als er meer mensen op de been komen voor de protesten. Heeft dus ansich niks met corona/wappie te maken, wél met de onrealistische verwachtingen die onze overheid stelt aan de boeren.

Overigens hier ook al gesprekken gehad met genoeg volledig gevaccineerde mensen die óók achter de boeren staan en mee willen demonstreren.

Electra63

Berichten: 17892
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 20:49

Dimphyl schreef:
Jullie zijn tegen de boeren dan?


Zeker niet, maar de bizarre opmerkingen/bedreigingen , het bejubelen en goedkeuren van het geweld tijdens de demonstraties wordt wel alleen maar door de "wappies" gedaan, de beroepsdemonstranten en/of de toetsenbordhelden.

Als ik zoiets op FB zou zetten, dan heb ik echt een probleem met mijn werkgever en terecht.
Als werkgever wil je niet geassocieerd worden met dat soort opmerkingen.

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-22 20:51

Corona en de boeren hebben ook geen fluit met elkaar te maken, behalve dan dat bij de demonstraties weer dezelfde gezichten vooraan staan als bij de Corona demonstraties, en eigenlijk alle demonstraties die er zijn als het maar tegen de overheid is. (behalve voor het milieu want dat vinden ze allemaal een hoax)