Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12922
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 15:14

Horsii dat zijn flink wat kms meer :+

Mooie intervallen Myka.

Goed gedaan Goof, dat is zeker een mooie start en lekker in de natuur zo te zien.

Ik heb net even een uurtje op de bank liggen slapen. Vanmorgen 6km gewandeld in het bos. Straks even een rondje fietsen.

CalipsoLover

Berichten: 5585
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:12

Wat een heerlijke foto's SV <3 En wat een afstand, indrukwekkend! *\o/*

BeFunny: Ik leer nog maar net werken met Garmin, dus ben nog niet helemaal mee met alle termen. Wat is HRV?

Veel succes Irrissjjee, hoe ging het?

Wat fijn dat het bevalt ieris!

Goed gedaan MarlindeRooz!

Myka; dat te snel beginnen herken ik, heb ik ook vaak. Wel super goed gedaan!

Fijn dat het al terug wat beter ging ondanks het onder je tempo lopen Goof! *\o/*

Hier ging het lopen ondanks de teen eigenlijk wel goed. Teen ziet wel nog goed blauw, na 10-11km kreeg ik het wel lastiger, maar ondanks wel echt een goed tempo kunnen houden. Lopen hier is ook wel weer 10x fijner dan in Istanboel. :') Verder gaat het goed, al voelt het nog een beetje vreemd om terug in België te zijn en komt er wel weer wat stress naar boven drijven.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BeFunny

Berichten: 10811
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:21

Goed gelopen Calipso lover en een bestelling afstand met die zere teen :j

Hrv ik heb het maar even gekopieerd van Wikipedia was makkelijker.

Hartslagvariabiliteit of hartritmevariabiliteit, vaak afgekort tot HRV, is de variatie in tijd tussen hartslagen. Het wordt gemeten in milliseconden als de variatie in tijd tussen twee opeenvolgende hartslagen oftewel het RR-interval.

Supervixen

Berichten: 12922
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:47

HRV zegt wat over je algehele fitheid. Bij een lage HRV ben je niet voldoende hersteld/fit genoeg voor een zware training.
Maar ja, ik loop dus nog een ultra als hij in het oranje zit.
Pas bij rood voel ik me ook echt erg moe en heb ik te hard getraind of ben ik ziek.

CalipsoLover

Berichten: 5585
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:59

Oké bedankt, dat ga ik even uitzoeken op mijn Garmin :+

Supervixen

Berichten: 12922
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:27

Niet alle garmins hebben deze functie.

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:10

Dank dames! Het ging helaas niet zoals ik wilde.... Doel vtv was 18km. Dat zou een tempo van 5:43 moeten zijn. De eerste 8/9 liepen we een tikje sneller zelfs, 5:33/5:38 ong. Dat ging heel goed, maar het was ineens toch best warm... Ik begon ineens last te krijgen van mijn kuit, een soort pijnscheut, voelde niet echt als kramp, ook geen overbelasting, maar een constante steek... Ik moest bij 9,5km echt lopen van mezelf.... Ik heb zelfs stilgestaan en eruit geprobeerd te masseren, maar dat lukte niet, als ik weer wilde rennen was het zelfs erger. Als ik eenmaal rende was het wel te doen qua pijn. Dus maar rustig blijven joggen.... Mijn man heb ik zodra ik ging wandelen gewoon doorgestuurd, hij hoefde niet bij me te blijven.

Uiteindelijk wilde ik voor mezelf nog perse naar de 15km (daar moest ik voor 1:31 zijn), ik was daar met 1u29 op de klok, dus wist dat de auto ieder moment kon komen. Mijn moeder stond een stukje verderop met mijn zoontje en ik wilde heeeel graag nog "in de race" zijn op dat moment. De laatste bocht voordat ik bij haar was werd ik helaas ingehaald op 15,74km. Jammer maar helaas, maar toch trots dat ik nog zo ver ben gekomen met deze kuit! Mijn man kwam uiteindelijk tot de 19km (ok 18,9km), en ik weet dat ik zonder die pijn in mijn kuit dat ook had gered!

Morgen iig de fysio bellen....

Al met al was het wel een hele toffe ervaring zo! Je hebt wel een indicatie van waar de auto ongeveer wanneer komt, maar waar je precies finisht is de vraag. Dan ineens hoor je getoeter en geroep en geschreeuw achter je en zie je m ineens zo snel dichterbij komen. Was echt heel grappig!

Na je finish liep je naar het dichtstbijzijnde waterpunt (elke 5km), want daar was dan ook een pendelbus om je naar de start/finish te brengen.

De winnaar heeft trouwens 70km afgelegd! Dat was dan een tempo van 3:34 min/km ongeveer! Zo bizar snel!!! De verste vrouw kwam 55km.

Voor de start
Afbeelding

De route
Afbeelding

Het moment dat ik finishte, waar ik door Kjeld Nuis nog even toegesproken word
Afbeelding

De medaille
Afbeelding


Wat ik wel gek vond trouwens, er waren ook mensen die bij de 10 en 15 km stopten met rennen want; jeej ik heb mn doel gehaald! Ja eeeh, had je dan gewoon voor een gewone 10 of 15 km ingeschreven toch? Het hele idee is juist dat die auto je voorbij gaat en dat je dan dus past finisht!

lies_sparkle

Berichten: 6135
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:12

Wauw wat een super leuk evenement! Leuk verslag!

En SV, schitterende trail zeg! Heerlijk tempo en afstand :)

germie

Berichten: 26069
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:13

Hier net 8km run-walk-run gedaan volgens Jeff Galloway. Dus 1 minuut hardlopen, 30 seconden wandelen. Nu heb ik het niet helemaal volgehouden zoals moest, dus soms 55 seconden hardlopen of net wat langer wandelen dan 30 seconden, maar ik kwam wel weer op 7.5km in het uur uit, dat liep ik laatst ook in 1 uur. Bij mijn snelste 10km tot nu toe kwam ik op 7.6 in het uur. Het was erg zwaar, maar ik vermoed dat dat kwam omdat ik uit eten geweest ben in een all-you-can-eat en 1.5 uur na het etentje ben ik gaan lopen. Dat voelde ik zeker nog wel op de maag.
Dus helemaal representatief is het misschien niet.
Ik was voor mijn gevoel continu buiten adem. De gemiddelde hartslag was 141, met als top 160, dus dat was niet echt anders dan dat ik de afstand gewoon in 1 keer zou hebben gelopen. Ik was ook niet sneller of langzamer, dat was op zich wel bijzonder. En je ziet nu in de grafieken steeds een oplopende hartslag in die 60 seconden hardlopen en dan weer afzakkend naar rond de 135-140 in de rust. En dan loopt die weer op naar meestal zo'n 152, en zak dan weer af.

Morgen weet ik hoe mijn spieren voelen, of die het ook nog steeds zwaar vonden of niet.

Hier merk ik niet veel van een lage hrv, ik heb die 1 keer in het rood gehad en stond er 'overtraind' bij. Maar als mijn rusthartslag in slaap boven de 60 komt, dan voel ik dat wel en is er echt lichamelijk wat mis. Maar hrv en rusthartslag schijnen wel een indicatie te zijn voor vermoeidheid/ziekte/overtraind zijn.

Zo'n auto achter je aan lijkt me wel raar, maar ook wel weer een uitdaging. Hier is 1 keer per jaar zo'n wedstrijd waarbij je dan een trein achter je aan krijgt. En dan moet je dus voor de trein blijven lopen. Ik heb zelf nooit meegedaan. Is op het traject van de STAR, dat is een museumtrein. De lopers krijgen dan een bepaalde tijd voorsprong. Ik weet niet precies hoe het gaat, maar het klinkt een beetje hetzelfde.
Maar inderdaad, zelf na 10km stoppen is dan wat raar, je gaat dan toch door als je nog verder mag?

Goof

Berichten: 28941
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:23

Leuk evenement joh. Goed gedaan, balen van je kuit.
Leuk stuk ook wel om het bos en de plas, ik loop daar ook regelmatig.

Ninus
Berichten: 1737
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 06:16

horsii schreef:
Hier was de bedoeling 5 km vanmorgen, maar verdwaald en het werden er 11.


:))

Klinkt als een prima zondag na een enorme prestatie SV!

Wat een ontzettend leuk evenement Irisje! Goed gedaan :j

Mooie afstand Calipso!

Goed bezig Goof, mooi plaatje (en paadje) :j

Hier ging de wekker weer veel te vroeg en heb ook nog een etentje :z :Z Maar ik was op tijd voor de trein en ik heb koffie, dus het wordt vast een mooie dag.

Gister een gezellig rondje gelopen op rustig tempo, lekker zo op de zondag.

Supervixen

Berichten: 12922
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 07:07

Iirrssjjee wat balen van je kuit, hopelijk is het geen zweepslag. Heel slim dat je even naar de fysio gaat. Ondanks dat ben je toch een eind gekomen zeg! Rijdt die auto op een constant tempo of gaat hij steeds harder?

Dank je wel lies_sparkle.

Succes vandaag ninus!

Ik heb nog heerlijk vakantie. Straks een eindje fietsen denk ik. Ik heb heel veel zin om weer te lopen, maar ik ga me proberen in te houden. Misschien morgen een bosrondje. Vannacht weer lekkerder geslapen in ieder geval. De nacht na een ultra slaap ik altijd ruk.

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:14

Fijn dat je weer beter geslapen hebt @SV en heerlijk dat je zelf kunt bepalen wat je gaat doen vandaag en niks moet <3 geniet ervan!

iirrssjjee

Berichten: 5954
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:57

Bedankt dames!
@supervixen; je krijgt een half uur voorsprong. Daarna gaat de auto rijden. Eerst op 14km/u, dan 17km/u, 20km/u, 26km/u, 30km/u, 36km/u. Ik weet niet precies wanneer hij ging versnellen, maar dus wel steeds een tikje harder. Ik hoop ook niet op een zweepslag. Heb op 26 mei de halve marathon van Amersfoort op de planning. Als het niet kan, kan het niet, maar zou het fijn vinden als het gewoon een lichte blessure is waar ik wel mee kan blijven lopen (net zoals de vorige die ik had).

Heb nog wel pijn, maar lijkt wel minder te worden voor nu....

Supervixen

Berichten: 12922
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:33

Dank voor de uitleg!

Net 51km gefietst op de e-bike.
Morgen een trailtje met een vriendin, ben benieuwd hoe mijn benen dan voelen.

iiSunshine

Berichten: 1273
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:59

Hallo allemaal, daar ben ik weer! Ik ga niet op elke post individueel reageren, maar wel een aantal er tussen uit gehaald. Ik heb in ieder geval hele mooie loopjes en foto’s gezien van vrolijke (en knappe :) ) gezichten, duinen, bos, strand, zonsopkomst/ondergang, groen, bomen, prachtig!

Lies, wat balen zeg van je voet en daardoor ook dat je niet mee kan doen met de slachte. Heel veel succes met het herstel.

Calipso, kan me voorstellen dat er nu heel wat op je af komt nu je weer in België bent. Hopelijk kun je een beetje ‘dealen’ met de stress, en wellicht dat het hardlopen daar bij helpt.

Goof, wat fijn dat je je weer goed begint te voelen wat betreft je energie. Dat is je gegund!

Leonie, hopelijk heb je een nieuwe sport ontdekt met het kickboksen, zou mooi zijn als vervanging voor je bootcamp.

Iirrssjjee, wat balen zeg van je kuit met de wings for life. Wel echt een heel tof evenement. Maar alsnog heel goed gedaan natuurlijk.

SV, wauw, 55 kilometer!! Ik blijf het knap vinden de afstanden die je loopt. Wellicht heb ik er over heen gelezen, maar hoe gaat het met het zoeken/vinden van een nieuwe baan/werkgever? Succes met je trail morgen.

Suliko, hoe gaat het met jou?

Afgelopen woensdag voor het laatst hardgelopen, ik ga zometeen weer. Lang geleden dat ik maar 2 keer in 1 week heb gelopen. Iets met een borrel en een 2-daagse kater, daar heb ik wel weer even van geleerd :o

Sherivey
Berichten: 8744
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-24 16:15

Ik heb wel meegelezen afgelopen dagen, maar geen tijd gehad om te reageren, sorry!

Er wordt in ieder geval veel gelopen door iedereen hier :j

Ik heb na zaterdag niet meer gelopen. Gisteren een rit met trekpaarden gemaakt. Vanochtend bij de notaris geweest om alle stukken voor ons nieuwe huis te tekenen.
Dus vanaf vandaag zijn mijn vriend en ik eigenaren van een stukje grond. :))

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:37

Supervixen, wat een afstand! Maar wel weer helemaal terug van je eerdere dip toen je je ultra gepland had! Heerlijke omgeving.

Bij sherivey zag ik ook een prachtige loop! En gefeliciteerd met je huis!

Goof, wat fijn dat het zo goed ging! Misschien zat je wel even op een piek door het minder lopen. Ik hoop ook dat je energie weer terugkomt!

Wat een toffe evenement irisje, wel balen van je kuit, ik hoop dat het meevalt!

Lief dat je het vraagt iiSunshine! Balen van je lange kater, maar af en toe iets minder lopen kan gelukkig geen kwaad! Ik lees nog steeds mee, maar weinig motivatie om gezellig mee te kletsen, doordat ik zelf zo bagger ga. Moest ook heel het weekend werken, dus daar nu van aan het bijkomen.

Ik ben helemaal klaar met de kinkhoest, het is zo'n bizar iets. Ik voel me namelijk niet ziek, behalve dat mijn keel continu een beetje wordt dichtgeknepen en de vreselijke hoestbuien. De hoestbuien zijn zo vermoeiend. :\ Het leek begin vorige week wat beter te gaan, toen ook prima 7 km hardgelopen. Maar halverwege de week ging het juist weer slechter. Afgelopen donderdag wilde ik de 15 km zeven heuvelen trail doen, omdat ik door het niet ziek voelen wel het idee had dat ik wat kan. Maar jemig, de combinatie van de warmte, hoogtemeters en disfunctionele longen was rampzalig. :') Mijn plan was om in zone 3 te blijven, dus echt rustig aan doen. Maar met wandelen heuvelop zat ik al in zone 4. Het ging best oké, maar mijn hartslag bleef wel pieken. Stukken gewandeld, maar zodra ik 'aanzette' (alsnog 8 min/km), vloog mijn hartslag gelijk omhoog. Ik heb nog nooit met zo'n rustig tempo zo'n hoge hartslag gehad.
Het is alleen zo stom, want de afstanden voelen steeds relatiever. Dus op 10 km, leek 5 km prima haalbaar. Maar ik bleef naar mijn horloge kijken hoe ver ik nog moest en bij 11 km dacht ik, het moet wel leuk blijven en nu voelt het meer alsof ik mezelf aan het afstraffen ben. Toen heb ik de route afgekort en ben ik terug naar de auto gegaan, 12,7 km is het geworden.

Drie ochtenden op een rij overgegeven van het hoesten, sinds gister gelukkig niet meer, maar vandaag weer meer hoestbuien overdag die ook verstikkend zijn, dat ik erna niet direct kan ademhalen. Op sommige momenten denk ik, het gaat beter, op andere momenten denk ik, het gaat slechter. Echt geen peil op te trekken. Heel frustrerend.

Komend weekend ga ik wel mee naar Limburg, desnoods om te wandelen, dat is ook fijn. Ik hoop nog steeds de 11 km op zaterdag te kunnen doen, gewoon langzaam, het neerzetten van een prestatie heb ik losgelaten. De 18 km op zondag ga ik verkopen of omzetten naar de 10 km, daar wil ik donderdag de knoop voor doorhakken. Ik blijf nog hoop houden dat het gaat lukken, maar genieten en rustig aan doen is het belangrijkste.

Wel nog leuk verhaal van de zeven heuvelen trail. Liep op een heel rustig stuk en had opeens de gedachte 'ik hoop dat ik geen wilde zwijnen met jongen tegenkom' en nog geen 5 meter verder en ik hoor een luid gekraak, kijk opzij, drie enorme wilde zwijnen met zo'n negen jongen. :+ Ze stonden er rustig bij en gelukkig een eindje verderop, maar dichtbij genoeg om mij ook door te hebben. Ik dacht eerst aan de weg teruglopen, maar weinig paden in de buurt om een detour te nemen, dus uiteindelijk heel rustig verder gewandeld. Dat was wel spannend!

De schotse hooglanders waren verstandiger met de warmte! Omgeving was wel weer prachtig.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En mijn hoge hartslag ondanks wandelen en laag tempo zie je zo goed terug (waar die helemaal terug zakte was ik even aan het plassen haha)
Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12922
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:05

IiSunshine ik heb volgende week dinsdag een sollicitatiegesprek en ik ben nog uitgenodigd voor een ander sollicitatiegesprek, maar ik moest in een portal aangeven of ik kon of niet. Ik moest toen ik op die portal in de mail klikte een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven en die heb ik niet. Dus die recruiters maar gebeld, voicemail ingesproken en ook nog gemaild. Maar ja, het is vakantie, dus ik denk dat ze dat pas maandag horen/zien. Hopelijk komt dat nog goed, want dat leek me ook een leuke baan.
Ik ga in ieder geval heel erg mijn best doen om volgende week dinsdag die baan in de wacht te slepen.
Verder heb ik nog wel wat lijntjes uitstaan, hopelijk hoor ik er na de vakantie nog wat van. Nu ligt alles een beetje stil.

Suliko wat duurt dat lang die kinkhoest, is dat normaal?
Je hebt ook wel een pittige route uitgekozen. Ik heb die 7h route ook een paar keer gelopen, zitten flink wat hoogtemeters in.
Zwijnen heb ik al een tijdje niet gezien, wat leuk dat je er een paar zag!

Suliko

Berichten: 4352
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:17

Supervixen, helaas heel normaal dat het zo lang duurt. Als ik ervaringen online lees, heb ik het zelfs nog relatief mild. Veel mensen die het zes weken heel intens hebben, met continu stikken en overgeven en in totaal drie maanden of zelfs langer blijven hoesten, inclusief gekneusde of gebroken ribben (dat verstikkende heb ik nu een week, waarbij het overgeven zich gelukkig beperkt tot 1x per dag als ik dat heb). Het idee dat het zolang kan duren benauwt me enorm en ik ben al zo benauwd. :') Het enige wat hoop geeft, is dat het bij mijn vriend nu echt beter gaat, en hij loopt een week op me voor qua klachten.
En ja, de 7 heuvelen route was ook wel een beetje ambitieus, vooral ook nog met de warmte erbij. Maar ja, limburg heeft nog meer hoogtemeters, dus wilde toch iets van vergelijkingsmateriaal om te proberen.
Ik duim voor je dat je na de vakantie wat meer duidelijkheid krijgt vanuit de lopende sollicitaties! Frustrerend dat het gebruik van zo'n portal dan niet goed is doorgegeven.
Laatst bijgewerkt door Suliko op 06-05-24 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Berichten: 26069
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:24

Kinkhoest gaat wel rond. Iemand opperde dat ook al bij mij. Ik hoest ook al meer dan een week, niet heel erg, maar wel iets en ik heb gewoon wat in de longen zitten zeg maar. Duiken gaat prima. Gisteren was het hardlopen heel zwaar, en vannacht weer met uitademen dat het piepte. Wat het is? Geen idee, geen officiële diagnose, maar het is ook niet erg genoeg om er mee naar een dokter te gaan. Maar het begin klinkt wel als kinkhoest, eerst neusverkouden, week later als alles over lijkt hoesten.
Maar ik hoest weinig, hooguit paar keer per uur.
Oh ja, er werd ook al door mensen geadviseerd minder te gaan roken. ;) Hoe ik van nooit gerookt naar nog minder moet gaan weet ik niet. :D

Supervixen, hopelijk lukt het met werk vinden.

Goof

Berichten: 28941
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:34

Sunshine, een 2-daagse kater... _O-
Hoe dan?!
Suliko, jeetje ik wist niet dat kinkhoest zo hardnekkig was joh. En dan toch nog gelopen afgelopen week, knap. Hoesten is zooo vermoeiend.
SV, succes volgende week! Het lijkt erop alsof je opties hebt, fijn. En 55km, goed zeg.

BeFunny

Berichten: 10811
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:49

@Suliko dat van die hartslag dat heb ik ook heuvelop. Mijn trails zijn altijd megatraag en ik loop dan veel in rood. Tot oktober november toen ging dat eindelijk ook beter toen liep ik ineens in de snelle groep tempo mee met Trcu en begonnen ze te vragen of ik niet mee wilde met 21+km groep. Maarja was van korte duur. En de laatste loop met hun liep ik anderhalf uur in zone rood. Gemiddelde snelheid was 6:45km en was bijna 16km dus bijna alles in rood :') vanaf het begin dus. Trailen is duidelijk een stuk zwaarder, voor mij iig wel.

Heuvelop is soms fijner om te wandelen en dan pittig doorstappen ben je vaak sneller ook nog en je hartslag daalt als je boven bent sneller, en dan kun je weer.

Weet je je hebt het gedaan en dat met kinkhoest en een hele pittige. Dus ik vind je al een bikkel.

SV ik ga duimen dat je die baan krijgt.

iiSunshine

Berichten: 1273
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:21

gefeliciteerd sherivey met de aankoop van jullie stuk grond en toekomstige huis!

hé bah suliko, het is allemaal net niks. ik wens je een spoedig herstel. wel mooie foto’s.

SV, fijn om te lezen, hopelijk na de vakantie meer duidelijkheid, ik duim voor je!

goof, euh, tsja :+ vrijdag was de borrel dus met 6 lente bokjes en een rosé. het was wel heel gezellig ;) zaterdag was mijn 2e koningsdag volgens mij want ik heb de hele dag in het oranje gezeten (stress van garmin), echt niet normaal hartslag in rust zo rond de 70/80 en normaal 60, zo erg had ik het nog nooit gezien. en zondag vooral bijkomen van zaterdag, dus vandaar de 2 dagen haha. maar goed. we zijn er weer :D

Hier ‘even’ een PB rondje gedaan :D Het was in de eerste instantie niet eens de bedoeling om dat te doen. Maar ik ging zo lekker, ik had alles onder controle, het voelde alsof mijn motor aan stond en mijn benen bleven gaan. Dus vanaf kilometer 2 aangezet, anders had ik er wellicht nog wat meer van mijn oude PB tijd kunnen snoepen. Maar goed, maakt niet uit, goed om te weten dat ik het ook na 5 dagen rust heus nog wel kan. Nog even een fotootje met mijn nieuwe favoriete schoenen (sorry voor degene die er zat van zijn maar ik blijf er zo blij mee <3) en de route aanwijzing van de 11Stedenwandeltocht. Heel erg tevreden!

Afbeelding
Afbeelding

Goof

Berichten: 28941
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:29

Echt fijn dat je blij bent met de schoenen. Ik vond ze ook het lekkerste zitten van de schoenen die ik heb. Alsof je op wolkjes loopt.