Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 18:11

Dat is zeker weer wat anders!
Ik heb voorlopig geen evenementen op de planning staan. Pas na de zomervakantie weer, maar wie weet komt er daarvoor nog wat leuks.

ieris

Berichten: 1782
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 18:56

SV, wat leuk zeg, die paadjes zien er bekend uit! Echt een prachtig gebied is het daar hé, fijn dat jullie daar zo genoten hebben, mooie foto's ook!

Musli, wat een leuk idee met de trein en dan terug lopen, is weer eens wat anders.

Sherivey, ziet er niet verkeerd uit!

Isunshine, leuk loopje, goed bezig!

Marlinda, ja rust is ook goed, succes weer dinsdag!

Hier een rustig loopje gedaan in de ochtend met Suusje.
Heerlijk om even niks te moeten, of voor te trainen.
Ik heb vandaag een nieuwe mountainbike gekocht, helemaal blij mee, een giant Liv super stoere fiets.
Nu kan ik fijn de bossen in met de fiets.

Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 19:17

Ja echt toffe paadjes! Wel wat druk met mensen in de middag.

Tof zeg een mountainbike! Let wel even goed op waar je wel en niet mag fietsen. Gisteren ook alweer 5 fietsers tegengekomen op plekken waar ze niet mochten zijn. Daar irriteer ik me enorm aan.
Heb je nog een nieuw doel op de planning staan ieris?

Ninus
Berichten: 1730
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:42

Wat leuk Iris! Jij hebt ook veel uren in een dag :))

Goed idee MuSLi, leuk om zo eens andere routes te kunnen lopen :j

Prachtig SV! Goede training, de hoogtemeters, dat redden we hier nooit :D

Ik weet niet wat voor drinken je mee had Sherivey := maar een kater lijkt me niet de bedoeling. Balen van je buikkramp :(:)

Verder @iedereen: goed bezig! Ongeacht snelheid of afstand, je doet het toch maar lekker.

Ik had gisteren een losgebroken jonge stier achter me aan, daarna liep er een ontzettend lieve kat met me mee en werd ik voor mijn sokken gereden door één of andere gek die op een haar na een afschuwelijk ongeldig veroorzaakte. Gelukkig waren de andere weggebruikers erg oplettend, mijn hart zat in mijn keel.

Vandaag lekker rustig getraild samen en genoten!


Afbeelding

germie

Berichten: 26030
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:46

Ik kwam vanmiddag 2 crossmotoren tegen op het ruiterpad. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Maar ze bleven netjes staan toen ik langsreed en heb ze gegroet. En ik moet zeggen, ze hadden juist het ruiterpad heel mooi egaal losgecrossd.

Hier net op pad gegaan en yes, I did it. Ik heb de 11.29km van de Garmin coach gelopen. Je ziet tijdens het lopen niet hoe hard je loopt, alleen een tijd dat je bezig bent en een afstand. In de app zie je achteraf je doeltempo, kennelijk zat ik daar iets onder.
Het hardlopen ging wel zwaar, maar ik ben ook verkouden. Van 3 naar 4km ging een stuk lekker, toen kwam er een moment dat ik dacht dat m'n longen het zouden opgeven, ik kreeg gewoon niet genoeg lucht. En ik heb de laatste 4km de wind volledig mee gehad, dat heeft ook wel geholpen.
Dus nu moe maar voldaan op de bank met wat drinken er bij.

Ik merk alleen dat ik iets moet doen aan drinken onderweg. Het wordt warmer en ik was nu weer over de 100minuten weg. Je hebt heupbanden met flesjes en rugzakken. Wat is eigenljk fijner? Ik heb met beiden geen ervaring.

Die stier lijkt me niet zo fijn. SChrok je ook?

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:58

Wat gaat het weer lekker hard hier met prachtige routes zo op de zondag!

Houd ie dat slapen bij jou normaal goed bij Sunshine? Dat vind ik echt zo onbetrouwbaar op die van mij. Als ik in bed lig, vind hij dat ik slaap...
Wel fijn dat je dan toch nog een loopje eruit hebt kunnen persen. En goed dat de schoenen zo toch een fijn huisje hebben gevonden!

Oei hopelijk is je kater weer beetje bijgetrokken Sherivey.

Ziet er weer prachtig uit SV! Mookerheide wil ik ook echt een keer geen weer. Zoveel nostalgie voor mij daar <3 . En flink wat hoogte meters!

Wat leuk Musli! en ook wel handig want zo kun je toch thuis gewoon omkleden/douche/wat dan ook zonder dat je terug de trein in hoeft!

Oe lekker fietsen straks dan Ieries. Ik vind mountainbikes eng :+

Oei Ninus een stier! Dat is weer eens wat anders als een hond. Maar daar wil je ook niet mee in discussie zeg maar. Ziet er iut als een prachtige loop en ook flink water meters gemaakt!

Vanmorgen bootcamp uitgeprobeerd bij een andere sportschool maar dat had niet echt de intensiteit waar ik naar op zoek ben. De gemiddelde leeftijd was ook wat hoger dan ik het gewend ben. Na de training stond ik echt nog strak van de traingsreadyness (energie niet persee want dat is nog steeds echt een probleem atm maar je stelt je ergens op in en dat komt dan niet). Dus vananavond nog maar even gaan lopen. Het plan was 5/6 km op 05:00.
De eerste 2 gingen prima maar bij de 3de dacht ik wel, ik heb het wat zwaar, maar geen erg in dat het harder ging. Toen dacht ik, maar dan mag die 4 niet langzamer zijn. Nouja, de 5de dan ook niet meer. De 6de heb ik maar gewandeld :Y)
Afbeelding
Wel met een heerlijk zonnetje!
Afbeelding

Goof

Berichten: 28896
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:59

Een stier Ninus??? WTF? En toen?
Ik heb ooit, lang geleden, in Australië een stierkalf op me af gehad en toen kon ik gelukkig half in een hek gaan hangen, maar mijn hart zat in mijn keel. Ik vertrouw runderen sindsdien voor geen meter. Als er ergens runderen in het bos op het pad staan ben ik serieus bereid om kilometers om te lopen. Hell nog dat ik erlangs ga.

Germie, ik heb enkele weken geleden een rugzak/ trailvest gekocht waarin ik voorop 2 softflasks kan meenemen en er kan op mijn rug eventueel een waterzak, maar daar zal ik geen gebruik van maken. Die softflasks voorop zijn ideaal. Ik vind de rugzak wel erg warm op mijn rug, dat extra laagje maakt net dat ik snel ga zweten. Maar dat ga je uiteindelijk toch wel doen als je loopt, dus so be it.

Sherivey
Berichten: 8718
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-24 21:00

Ninus, ik had een klein beetje Tailwind poeder door mn water gedaan, maar dat zal het probleem niet zijn :))
Je had er goed weer bij vandaag :D

Germie, misschien juist beter dat je je tempo niet ziet. Kun je je beter focussen op je gevoel en de omgeving ;)
Ik vind een rugzak fijner, maar dan wel 1 waar ik flesjes aan de voorkant kant stoppen.
Zakken op de rug en/of heupbanden kan ik niet mee lopen. Vooral die heupbanden vind ik vreselijk, gaan alle kanten op.

Ninus
Berichten: 1730
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:18

Ik had eerst niet echt door dat hij los liep en toen zat er nog een slootje tussen. Ik zag ineens dat hij allemaal bloed op zijn hoofd had en toen kwamen er fietsers al schreeuwend aan om te waarschuwen, gelukkig sloeg hij een andere weg in. Het ging zo snel dat ik nergens last van had :D
Op de terugweg zag ik nog 2 lopen maar die waren ver weg. Geen idee wat er gebeurd is, maar er waren mensen bij en ik kon Verder toch niks doen.

De idioot in de auto vond ik enger.

Ik ben ook wel eens achterna gezeten door ontsnapte koeien, maar toen was ik op de fiets, dus ik snap je helemaal Goof, ik snap ook niet hoe ik ze kan sturen :')

Hier altijd een rugzak, heb verschillende maten.
Heupband vind ik ook niks. En ik wil ook niets om mijn arm.

Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:58

Prachtige foto leonie!

Wat een avontuur ninus! Zo'n automobilist vind ik ook enger. Heb wel eens een schotse hooglander achter me aangehad, dan schrik je ook wel even.

Germie salomon rugzak fan hier zoals je regelmatig op mijn foto's ziet. Heupdingen zijn ruk.

Suliko

Berichten: 4339
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 23:09

Oh jeetje Ninus, een stier met ook nog bloed op het hoofd. Fijn dat het zo snel ging dat je er weinig van hebt meegekregen.
Ook heel heftig van de bijna aanrijding, ik kan me voorstellen dat je de schrik er dan goed in kan slaan.

Welkom MarlindeRooz!

Jammer dat je last van je lichaam kreeg, maar klinkt wel als een fijn loopje verder iiSunshine!

Wat heerlijk supervixen! Prachtige omgeving. En stroopwafels zijn een goede snack. Ik vind eierkoeken of wafels ook heel chill als tussendoortje.

En inderdaad, rust is ook belangrijk. Lekker sherivey!

MuSLi, leuk van A naar B!

ieris, mountainbiken lijkt me ook zo tof om vaker te doen, maar ik heb echt geen tijd voor nog een hobby. :') Fijn dat je gewoon even kan genieten zonder ergens naartoe te hoeven trainen!

germie, ik heb een renvest, volgens mij een die meerdere hier hebben, de salomon skin adv 12. Daarmee kan ik voorop 2 softflasks van 500 ml meenemen. De optie voor een waterzak achter heb ik ook, maar die zal ik niet zo gauw gebruiken. Ik vind het renvest heel fijn doordat het zo stabiel en aangesloten zit en ik kan er enorm veel in kwijt zonder dat het voelt alsof ik vanalles mee heb.
Ik wandel wel eens met heuptasjes, maar heb de indruk dat dat toch meer op en neer schud of verschuift, al helemaal als je zwaardere dingen als water meeneemt.

leonie, volgens mij heb je nog niet echt succes met een goede bootcamp vinden? Jammer dat het tegenviel! Balen ook dat je energielevel nog zo laag is, wel knap gelopen!

Ik heb een antibioticakuur voor de kinkhoest. Al is er weinig kans dat het iets doet, omdat de bacterie vaak al opgeruimd is door je lichaam als de hoestbuien beginnen, maar het gifstof dat de bacterie loslaat veroorzaakt de hoestbuien en dat kan je alleen uitzitten. Ben toch blij dat ik iets kon proberen. En of het door de ab komt of door gewoon het uitzitten, de hoestbuien zijn er iets minder, vannacht eindelijk een nacht gehad zonder (maar dat kan ook door de codeïne komen :+ ). Door die goede nachtrust zegt mijn garmin nu dat ik op een piek zit. :') Ik ga morgen proberen een rustig rondje te hardlopen, wandelen gaat prima. Eigenlijk gaat alles wel prima en voel ik me best oké, tot ik opeens een hoestbui heb waar ik van moet stikken en kotsen tegelijk. Dus ik ga even kijken wat wel gaat zonder dat het hoesten erger wordt!

Ik las iets over de runners high. Ik heb niet zo zeer het verslavende gevoel waardoor ik vaak wil rennen, ik heb eerder dat ik me onrustig/ellendig ga voelen (soms onbewust) als ik te weinig beweeg. Tijdens het rennen heb ik wel eens een runners high, met name met trailruns, minder in de stad. Soms blijft dat gevoel heel lang, soms is het er maar kort. Dan voelt het inderdaad alsof ik eindeloos kan en een soort zweef, dan komt er ook een idiote glimlach op mijn gezicht en voel ik me enorm euforisch. Duidelijk hormonen die dan vrij komen. :D
Ik zou dat niet specifiek aan hardlopen relateren trouwens, ik kan het ook tijdens het fietsen hebben. Is gewoon endorfine die vrijkomt doordat je in beweging bent.

horsii

Berichten: 7656
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 09:00

Ieris, gezellig samen een loopje en leuk een mtb. Moet mijne ook weer eens uit de garage halen.

Ninus, jeetje een bijna aanrijding en een stier achter je aan. Doe mij die kat maar :')
Mooie fotos.

Lekker bezig germie. Hier een Nathan racevest.

Mooi met de zon Leonie.

germie

Berichten: 26030
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 09:26

Dan moet ik dus eens kijken naar een rugzak/vest i.p.v. een heupband.

Sherivey
Berichten: 8718
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-24 10:59

Je moet niks :))
Zie ook veel mensen met een heupband, die vinden het blijkbaar prima

germie

Berichten: 26030
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 11:27

Sherivey schreef:
Je moet niks :))
Zie ook veel mensen met een heupband, die vinden het blijkbaar prima

Het nadeel is dat je je geld maar 1 keer kunt uitgeven. Dus er is natuurlijk altijd een risico op een miskoop. Dat hoop ik wel te voorkomen. Misschien toch gewoon domweg eens gaan passen in de Decathlon ofzo. Moet ik wel eerst kijken of het op voorraad is.

Suliko

Berichten: 4339
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 15:51

Renvesten passen is sowieso een aanrader, hij moet echt wel fijn aangesloten zitten. Ik heb van de salomon adv skin 12 de versie voor vrouwen, die is oa wat korter en dat is fijn doordat mijn torso best kort is. Maar SV heeft bijvoorbeeld de gewone/uniseks versie. In veel hardloopwinkels kan je ze gewoon passen.

Ik ben heel blij, eindelijk weer een stukje gerend! Rustig aan gedaan, want ik voel me nog zeker niet fit en mijn hartslag zat snel hoog voor dit lage tempo. Maar het voelde goed om weer even te bewegen!

Afbeelding
Afbeelding

Ik voelde me eindelijk weer wat meer mezelf, dat is al heel wat! Renvest was mee voor water en keeltabletten, puur voor als ik in een hoestbui zou belanden. _O- Had drie kleine hoestbuien, hoefde niet te stoppen, dat viel me ook heel erg mee.

Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12890
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 17:22

Dat klinkt positief, fijn!

Sherivey
Berichten: 8718
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-24 19:03

Gaat de goede kant op Suliko :j

Ik heb alleen gefietst vandaag, 2x ruim 9 km. Morgen weer een rondje lopen :)

BeFunny

Berichten: 10686
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 19:51

Lekker Suliko.
Dat is idd ook wel fijn dan hè.

Ik heb vanmorgen fitness gedaan daarna gewerkt, wilde nog een stuk hardlopen maar werk liep uit. Dus heb ik gefietst van werk eerst naar de supermarkt 7km maar op een hybride bike waarvan ik de accu/motor uitgezet heb dus dat is dan zwaarder dan gewoon fietsen. En morgen weer met de loopgroep. Hopelijk kan ik dan woensdag even een rustig lekker loopje doen.

iiSunshine

Berichten: 1265
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 21:30

ieris, heel veel plezier met je nieuwe mountainbike. ik wens je veel fijne en veilige kilometers!

jeetje ninus, jij maakt ook weer wat mee. ah, de gemeente opsterland, daar liggen mijn roots <3 zo verliefd op die omgeving.

leonie, ja hij houd het echt prima bij. gisteren avond uit eten geweest en (te) veel vlees gehad. ik eet normaal 2x per week beetje vlees en nu echt te veel gehad. t lag niet lekker op de maag en hoefde pas rond 11’en ontbijt terwijl ik normaal om 6 ontbijt. en toen heeft garmin wel gemeten dat ik vannacht heel veel ‘stress’ had, hoge hartslag etc. dus ja ik vind dat hij het wel goed meet als ik niet goed slaap door eten/drinken. balen dat jij nog steeds niet echt iets kunt vinden met sport wat qua intensiteit goed bij je past. hoop dat je gauw wat vindt! en weer een loopje op super sonische snelheid, knap hoor.

suliko, hoera voor minder hoesten! wel ruk zeg zo deze situatie. maar zo te lezen ga je wel goed richting herstel. wat fijn dat je weer hebt kunnen lopen ook. je kunt aan je vrolijkheid zeker zien dat het hardlopen je goed doet! :D

befunny, sportieve planning hoor 3 dagen achter elkaar. elektrische fiets zonder accu iets zwaarder, nou veel zwaarder zul je bedoelen haha!! ik heb een elektrische en mijn accu was eens stuk, pfoeh dat was echt pittig fietsen. maar goed. veel plezier alvast bij de loop groep morgen!

hier ook gelopen vanavond. en oei wat was dat zwaar. eerste 4 kilometer was alles vanaf m’n knie naar beneden aan het zeuren en ik voelde me echt een stijve hark. en ik had het zó warm! vervolgens klein stukje gewandeld, overwogen om te stoppen maar geen zin/tijd om nog een heel stuk naar huis te wandelen dus toch weer verder dribbelen. dat was nog vervelender dus toch weer aangezet. en vanaf toen ging het wel weer oké. nog steeds niet heel prettig maar wel beter dan die eerste 4. op 5.5 km besloten er 7 van de te maken, en toen ik bijna bij 7 was toch bedacht er 8 van te maken. waar dit vandaan kwam, echt geen idee. normaal kan ik prima 2 dagen achter elkaar lopen. geen idee wat dit was, maar morgen iig even rust.

Afbeelding
Afbeelding

germie

Berichten: 26030
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 05:51

Al weer extreme spierpijn hier van iets wat nu niet meer nieuw is voor mijn lichaam. Zelfs spierpijn in de liezen van het buitenritje van een uurtje. En dat terwijl ik meerdere keren per week op mn paard zit, maar er nu door de vele regen 1.5 week tussen zat.
Echt zo irritant, want het belemmert elke opbouw zo. Zoals ik me nu voel kan ik niet eens hardlopen, heb leuning van de trap nodig om er af te komen.

Isunshine, het was gisteren ook erg warm, zelfs met mijn 5km rondje wandelen had ik er moeite mee.

Puera

Berichten: 8109
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 10:14

Balen van je spierpijn, germie.

LiesSparkle, wat sneu van je peesblessure. Hoop dat je snel weer de oude bent voor je marathon.
Volgens mij doen wij dezelfde, de Slachte toch?

Toch nog 8 km gelopen, knap Sunshine!

Wat ben jij een bikkel, BeFunny. Zonder accu op een elektrische fiets.

Fijn dat je je weer wat beter voelt, Suliko. Leuke foto.

Hier een trailrugzak van de Decathlon, voldoet voor nu prima. Gebruik ‘m in principe altijd met de drinkzak op de rug. Heb wel ruimte voor softflasks aan de voorkant maar nog niet geprobeerd.
Maar wil met de tijd nog wel eens een andere.

Ninus een carrière als stierenfluisteraar? :)) Brr, je zal maar zo’n jongen achter je aan krijgen. Dan maar gezellig op stap met een kat.

Wauw Leonie, wat kun jij hard! :wow: Nog last van je hand?

Leuke loop van A naar B, Musli! Weer eens wat anders.

Welkom MarlindeRooz!

Lekkere stroopwafels, SV. :))

Welkom MarlindeRooz.

En ik ben vast nog wel een aantal mensen vergeten te noemen. Het gaat hier ook zo snel! Maar wel leuk dat er zoveel mensen lekker aan het lopen zijn.

Zondag 3 uren gelopen, op 27 km afgeklokt. Het laatste stuk vol tegenwind maar verder lekker gelopen.
Loop nog niet pijnvrij maar het is onder controle.
Vind het wel pittig, zo’n schema volgen. Maar tegelijkertijd is het wel fijn, die regelmaat. Daar doe ik het wel goed op.
Onze langste training zal 3 uren en 20 minuten zijn, ik schat dat ik daarmee op zo’n 30 km ga uitkomen. Maar wil eigenlijk nog wel een keer een afstand van rond de 35 km lopen. Anders lijkt het gat me zo groot tussen 40 en 42 km.

Vanavond training met de loopgroep. Er staat 25 minuten duurloop extra op het programma dus ik ga er lopend heen, denk ik. Even afhankelijk van hoe ik me vanavond voel. Heb de training van zondag nog wel in de benen.

Ninus
Berichten: 1730
Geregistreerd: 10-07-04

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 10:17

Goed bezig Puera! Ik heb voor mijn eerste marathon niet verder dan 32km gelopen, dat vond ik prima te doen. Balen dat je nog niet pijnvrij bent, hopelijk komt dat nog!

Fijn dat je je weer wat beter voelt Suliko, leuke foto!

Goed gedaan Sunshine!

BF ik vind je ook een bikkel! Ik moest laatst noodgedwongen 15km fietsen met een lege accu, wat een ellende was dat zeg, ik loop echt veel liever een marathon :))

Vanochtend rondje 10K gelopen, geen gekke dingen tegengekomen, het voelde zelfs een beetje saai :D

Sherivey
Berichten: 8718
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-24 10:40

Sunshine, balen van je knie zeg!

Germie, misschien eens naar de huisarts als je steeds spierpijn blijft houden in zulke vorm?

Puera, netjes, 27 km :D

Ik was vanochtend voor half zeven alweer op pad. Korte broek + longsleeve, maar het was echt heel warm. :o
Of naja, vergeleken met vorige week dan, toen het ruim 10 graden koeler was.
Maar verder prima gelopen, 55 minuten rustig tempo

Afbeelding

IMAY1990

Berichten: 1890
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 10:45

Suliko schreef:
Renvesten passen is sowieso een aanrader, hij moet echt wel fijn aangesloten zitten. Ik heb van de salomon adv skin 12 de versie voor vrouwen, die is oa wat korter en dat is fijn doordat mijn torso best kort is. Maar SV heeft bijvoorbeeld de gewone/uniseks versie. In veel hardloopwinkels kan je ze gewoon passen.

Ik ben heel blij, eindelijk weer een stukje gerend! Rustig aan gedaan, want ik voel me nog zeker niet fit en mijn hartslag zat snel hoog voor dit lage tempo. Maar het voelde goed om weer even te bewegen!

[ [url=m/eiLGVl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5stuwd.png]Afbeelding[/url] ]

Ik voelde me eindelijk weer wat meer mezelf, dat is al heel wat! Renvest was mee voor water en keeltabletten, puur voor als ik in een hoestbui zou belanden. _O- Had drie kleine hoestbuien, hoefde niet te stoppen, dat viel me ook heel erg mee.

[ [url=m/9dzvU5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hee, dat is zo te zien vlak bij mijn werk, je bent er bijna langs gerend. Ik werk bij Capgemini...