Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BeFunny

Berichten: 10649
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 10:36

Ja hardstikke goed
Bewegen helpt ook om steeds een beetje meer te kunnen is mijn persoonlijke ervaring.

Sall

Berichten: 6746
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:40

Marlinde ik volg je nu op Strava
Sterkte aan alle gewonden en zieken, hopelijk allemaal weer fit en gezond!

Gisteren heb ik een 5,5km interval gedaan (5 min inlopen 6x 3 min snel en 2 min langzaam)
Vond het op het laatst pittig maar het ging goed, knie voelde ik de laatste paar meters maar heeft zich verder koest gehouden *\%/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ninus
Berichten: 1725
Geregistreerd: 10-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 12:43

Welkom nieuwelingen! Leuk dat er zoveel mensen fanatiek hardlopen :j

Wat een k#ttegel Leonie, ziet er pijnlijk uit :knuffel:

Balen Lies, ik ga duimen dat je de marathon toch kunt lopen, het duurt even voordat deze week komt en het is toch wel een mooie om op je lijstje te hebben staan :knuffel:

Ik keutel deze week lekker door, heb het een beetje druk en loop lekker mijn hoofd leeg zonder druk.

Over belastbaarheid, dat is echt zo verschillend en iedereen heeft een andere mening. Ik heb de afgelopen tijd veel met oudere (50+) ultralopers gelopen. Die kenmerken zich door lekker te genieten, totaal niet snel te lopen en veel kilometers te maken. Regelmatig een marathon of een 50km is niet ongebruikelijk en ze zijn zelden geblesseerd.

Ik drink zelf al jaren geen druppel alcohol (ik heb in mijn leven genoeg gefeest zeg ik altijd maar :+) en geloof in voldoende slaap en regelmaat.
Zelden heb ik spierpijn, maar ik luister zo goed mogelijk naar mijn lichaam. Wanneer mijn benen zwaar of moe voelen dan stem ik mijn snelheid en afstand daarop af. Is het altijd makkelijk? Natuurlijk niet, het is afzien en ook echt wel doorzetten, maar niet ten koste van alles.

Het belangrijkste: er is geen moeten, doe het voor jezelf, omdat je er van geniet. Ik geniet van de mentale uitdaging, dat maakt me sterker als mens en ook als leidinggevende.

Sherivey
Berichten: 8697
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-24 13:25

Germie, ik heb nog 'maar' twee marathons gelopen. Geblesseerd geraakt toen ik een eerste poging deed (na 2 weken al) en overtraind geraakt toen ik voor een derde aan het trainen was. :=

Echt een runnershigh ervaar ik zelden. Maar de verslaving is er zeker wel. Had namelijk nadat ik vorig jaar overtraind raakte eigenlijk gezegd dat ik geen grote hardloopplannen meer zou maken en misschien zelfs helemaal zou stoppen.
And yet, here I am... :')

BeFunny, lekker bezig met trainen!

Marlinde, welkom :wave:

Sall, mooie intervaltraining :j

Ik vertrok vanochtend al vroeg voor mijn duurloop.
Werd een rondje afzien.
Het begon wat benauwd. En ik had last van mn buik/ rug (menstruatie). Toen ik net de 5 km bereikte, ging het regenen. En dat bleef het doen.
Op gegeven moment begonnen mijn longen ook moeilijk te doen. Heb de laatste week weer vaker last daarvan. Was er toen wel even klaar mee. Maarja, moest toch thuiskomen, dus doorgezet.
Regenen ging over in echt hard regenen. Dus compleet verzopen en verkleumd thuisgekomen. :=
Afijn, de kilometers zijn weer gemaakt.

Afbeelding

ieris

Berichten: 1782
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 17:03

Sherivey, he wat vervelend, regen en dan ook nog eens last van je longen.
Wel een mooie 15km er op zitten!
En leuk hoor dat je weer voor nog een marathon gaat, en een mooie ook nog!
In 2025 wil ik die ook lopen, dit jaar komt voor mij niet zo uit helaas.

Ninus, echt respect hoor voor de oudere trailers die zoveel kilometers lopen, en zeker ook voor jullie, met een onwijs drukke baan toch steeds zo ver kunnen lopen, zonder over je grenzen te gaan, ik heb daar echt bewondering voor!

Calipso lover, wat leuk dat je moeder op visite is, mooi dat je even rustig aan kan doen.
Ja dat zal daarlijk wel vrij lopen voelen als je weer in België bent.

Marlinde,welkom! Mooie schoenen.
Leuk dat je begonnen bent met hardlopen, ook uit Apeldoorn zo te zien, gezellig niet zo ver weg van mij.

Sall, mooie intervallen! En gelukkig bleef je knie aardig goed!

Be funny, klinkt leuk dat burn, het zegt me niet zo veel, maar wel leuk dat je er zo enthousiast over bent!

Hier vandaag wat oude rommeltjes verkocht op een kleedjesmarkt, heb nu geen puf meer om een loopje te doen.
Ga morgen ochtend vroeg een klein rondje doen met Suusje, zin in!

BeFunny

Berichten: 10649
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 18:24

@Iesris https://youtu.be/HzIH9xeX91g?si=-StUpVPs-yJShABx

Niet de sportschool waar ik train maar zo krijg je een goed beeld. Ik vond X core net even fijne met èèn buis waar je het zand echt naar èèn kant ramt is veel krachtiger. Maar dit is wel net zo intensief verder en gaat ook aan èèn stuk door zeg maar. Er zit een blok met oefeningen op de grond bij waar je o.a optiks, planken, been hef enzo doet. Dat is ook krachtiger met èèn buis maar dit is wel een goede vervanger zo. Je zweet je helemaal kapot op het eind dat wel.

germie

Berichten: 26010
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 19:51

CalipsoLover schreef:
@Germie: Ik heb een b12 deficiëntie en moet voor de rest van m'n leven 2x/week spuiten. Ik krijg aanvullend nog vitamine en mineralen via een baxter. Je kan wel altijd eens proberen om wat b12 bij te spuiten, maar ik vermoed dat dat zonder diagnose niet zomaar kan. Al is spierpijn volgens mij ook afhankelijk van persoon tot persoon, ik heb er ook wel vaker last van. Doe genoeg andere sporten om je spieren sterker te maken, ik doe naast lopen ook krachttraining. Anders zou mijn lichaam helemaal uit elkaar vallen. Ik heb wel vaker een runnershigh <3

Je kunt het in Duitsland zo kopen in de apotheek, dus op zich is er geen echte drempel om er aan te komen en te proberen. Maar ja, officieel is alles in orde, maar je leest toch wel vaak dat mensen al dan niet tijdelijk wat te kort komen.
Ik heb nu eerst eens een pot met B12 gehaald. Al lees je ook weer dat dat bij lang niet iedereen iets doet.
Ik baal gewoon zo dat ik altijd spierpijn heb waar anderen het niet hebben. En het is niet dat ik geen kracht heb of niet train.

BeFunny schreef:
Germie de runnersigh heb ik ook een aantal keer mogen ervaren. De laatste keer op 17 november. De laatste keer voordat ik er even uit lag. Dan zit alles mee tijdens je loop en dan loop je ook lekker ik liep toen heel stabiel constant op 06:45km en dat 16km volgehouden en toen was ik thuis maar had ik nog uren kunnen lopen in dat tempo. Ook hartslag was heel stabiel. Dat komt vanzelf wel weer.

Ik herken dat helaas totaal niet. Ik heb maar 1 keer gehad dat ik wel eens 400m-500 kon lopen zonder steeds te denken van oh wat is het zwaar. Ik kijk gemiddeld 3-4 keer per km op mijn horloge om te zien hoe ver het nog is. En ik tel dan ook echt af. Dus als ik 10km in m'n hoofd heb, dan is het echt na 1km, ok, 10% gehad, nog 90% te gaan.
Het is ook echt dat ik mezelf een schop onder de kont moet geven om te gaan, maar als ik weer thuis ben, dan ben ik wel heel voldaan en blij dat ik gegaan ben en dan denk ik altijd 'ok, morgen maar weer als ik geen spierpijn of andere pijntjes heb'. En als dan de volgende training in zicht komt, dan denk ik weer van ik blijf liever op de bank zitten. :P
In het begin was het bij mij natuurlijk ook echt pijnlijk en om ook maar 1 pas te hardlopen betekende echt door een pijngrens van wel 8 of 9 op de schaal van 10 gaan. Dat is gelukkig voorbij. Het zit nu gewoon op een 3 ofzo meestal. Dus pijnvrij nee, maar ook niet dat ik niet kan hardlopen. Het is niet dat ik elke pas denk 'au, auw, au, auw', als ik er aan denk, dan voel ik het wel zeuren, maar anders is het gewoon van 'ik vind hardlopen in z'n algemeenheid erg zwaar en vermoeiend'. En als ik langere afstanden doe, dan neemt de pijn ook wel wat toe, maar meestal word ik niet 'onregelmatig in mijn beweging er door'. Maar, even afkloppen, de nachten van niet kunnen slapen vanwege de pijn in de pezen na hardlopen lijken gelukkig wel voorbij. Ik heb ook al tijden geen pijnstiller meer na een training gepakt. En een dag na een training is nu eigenlijk na 24 uur qua peespijn wel weer 'normaal'.
Ik weet echter ook wel zeker dat als ik niet die pezen aan het werk gezet had en alleen was blijven wandelen dat ze slechter waren dan nu. Want als ik bijvoorbeeld eens 2 weken niets doe aan hardlopen wegens een vakantie, dan neemt de pijn ook echt weer toe in de pezen en dan duurt het zeker wel een maand voordat ik weer op het niveau ben van voor de vakantie qua pijn. Dus dat heeft het trainen mij wel gebracht en daar ben ik ook best wel blij om.
En ja, na een training zet ik de laser er ook op. Advies van een dierenarts. Daar hoop ik ook nog ooit wel mee te kunnen stoppen, en misschien kan een eventuele werking wel tussen de oren zitten, maar het is ook wel fijn om gewoon na een training even een half uurtje met wat drinken op de bank te zitten. :o

Naast hardlopen doe ik nog aan paardrijden, wandelen, duiken en soms zwem ik (maar de laatste maanden heb ik de zwemtraining verruild voor hardlopen omdat het minder tijd kost en conditioneel meer brengt heb ik het gevoel).

En Marlinde, schoenen zijn helaas vreselijk duur. Ik ben straks aan een tweede paar toe, want bij de huidige is het loopvlak bij de hak aan 1 schoen en 1 kant al behoorlijk weggelopen bij mij en is de zool dus duidelijk zachter als je de boel indrukt. En dat al binnen een jaar.
Maar ja, het stalgeld van een paard is per maand meer moet je maar denken. :P

Goof

Berichten: 28865
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 19:55

Tja Germie, misschien moet je dat hele 'ik moet, ik moet, ik moet' eens een keer loslaten, stoppen met die gefixeerde afstanden die in je hoofd zitten en gewoon eens ontspannen, relaxt 'een rondje gaan lopen'. Gewoon omdat de zon schijnt, je er zin in had. En dan na 4 km eens blij thuis komen omdat het fijn was.

germie

Berichten: 26010
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 19:59

Goof schreef:
Tja Germie, misschien moet je dat hele 'ik moet, ik moet, ik moet' eens een keer loslaten, stoppen met die gefixeerde afstanden die in je hoofd zitten en gewoon eens ontspannen, relaxt 'een rondje gaan lopen'. Gewoon omdat de zon schijnt, je er zin in had. En dan na 4 km eens blij thuis komen omdat het fijn was.

Wie zegt dat ik niet blij thuiskom als ik 5km of meer gedaan heb? Ik stel mezelf wel een doel, want anders kom ik niet eens van de bank af. En ja, ik wil ook verder, want anders heeft het trainen ook geen nut. Altijd maar op 5km blijven hangen is ook niet mijn ding. Ik weet niet waar ik naartoe wil, maar voor nu is het wel verder dan 10km en de 10km sneller. Ik wil dat die 10km gewoon makkelijk gaat zoals het bij anderen ook kan gaan.
Ik ben achteraf altijd wel blij dat ik gegaan ben. Maar als het een keer niet lekker gaat baal ik wel echt, dat geef ik ook toe.

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 20:31

Lekker rondje Sunshine. Met je mooie schoenen :D

Welkom MarlindeRooz

Haha be funny, ik noem dat gewoon in het bos trainen :Y) niet persee trails. Wat SV doet met al die hoogte meters en ook echt altijd mul/los zand ed, klinkt voor mij meer als het echte trailen. In werkelijkheid maakt het denk ik weinig verschil. :+
mooi dat de training leuk was! Altijd leuk om nieuwe dingen uit te proberen. Zitten hier ook stapjes/dansjes in? Dan haak ik altijd gelijk af want ik heb het ritmegevoel van een appel. :')

Goed bezig Sall! Als je het net vol kan houden heb je goed getraind zeggen ze ~~}>

Over drinken, k drink misschien 6/7 x per jaar 1 glas? Echt minimaal zeg maar.

Runnershigh ken ik wel. Dat je gewoon het gevoelt hebt dat het vanzelf gaat en 0 moeite kost. Dat je oneindig voor kan lopen... Heerlijk! Helaas, meestal niet voor mij weggelegd haha maar als het er is, is het wel echt heerlijk. Volgens mij zijn dit wel de trainigen waar je in je comfort zone traint overigens en dus niet persee iets opbouwt maar meer iets onderhoud.

Wauw Sherivey wat een pech had jij maar wat een doorzettingsvermogen en mooie ronde op de teller.

Hier vandaag weer helemaal prut. Uiteindelijk ben ik een uur gaan wandelen. Toch even eruit. Wel een leuk plekje gevonden om wat interval te gaan klooien binnenkort. 8 Stijle heuveltjes 1,5 km van mijn voordeur :Y)
Afbeelding

BeFunny

Berichten: 10649
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 20:39

Ik heb ook geen ritme gevoel. Het is geen echt dansen maar bijv Sissors een schaar met je benen en wel blijven shaken bijv met je buizen. Dit is x core door iemand voor thuis uitgelegd wat rustiger dan het intensieve in de groep dan snap je de passen en de termen beter de passen en termen zijn het zelfde bij burn. Alleen dan met twee buizen. Daar hebben we ook lumber Jacks en dan houden we twee buizen tegen elkaar. https://youtu.be/nKnB8hQhQEU?si=NMMtK8rEbs0ChGGC

X core vind ik wel wat uhm fijner zelf maar tot mijn verbazing want ik dacht ook wat jij denk die pasje zijn niks voor mij. Vind ik het toch wel leuk.

Supervixen

Berichten: 12876
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 20:44

Dat is zeker een leuk plekje leonie!
Snap dat je daar wilt gaan lopen.

Ik drink ook zelden, denk maximaal 10 keer per jaar een glas ofzo. Misschien nog niet eens.

Ik heb vanmorgen lekker gewandeld en vanmiddag een eind gefietst.
Morgen is het de bedoeling om de trailpaadjes weer op te zoeken.

Zo eerst even een donut wegwerken :9. Tompoucen vind ik smerig.

Afbeelding

Sherivey
Berichten: 8697
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-24 21:11

Ik heb vandaag wel een tompouce op. Eens in de zoveel tijd vind ik die wel lekker, maar ik zou er niet elke week een hoeven, zegmaar. :))

Flink eind fietsen is dat geweest SV. :j

germie

Berichten: 26010
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 07:55

Ik drink ook zeeeeeer zelden, lees 1-2 keer per jaar. Nooit dronken of aangeschoten geweest.

Tompouce niet gehad, donut niet gehad, maar wel een 'footlong subway'. Die had ik ook al langere tijd niet meer gehad. Zijn ook erg duur geworden trouwens.

Dat paadje van Leonie ziet er uit als 'ZWAAAAARRRR', haha. Wel leuk, maar vermoeiend.

Hier helaas iets last van de voeten van het slenteren gisteren en de verkoudheid is nog steeds erg hevig aanwezig. Ik werd zelfs wakker met een geluid in de longen, alsof daar vocht zat bij uitademen. Als je dan uit bed gaat is het wel weer weg, maar de neusverkoudheid is er nog wel. Straks eerst duiken en paardrijden en dan vanavond is het plan om te gaan hardlopen mits geen regen en niet te stijf. Maar in vorm ben ik niet zoals ik me nu voel.

En ik krijg ineens overal reclame voor hardloopschoenen, haha. Had wat online bekeken, maar koop niets online.

lies_sparkle

Berichten: 6131
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 08:14

Thanks voor al jullie lieve berichtjes, ik blijf lekker meelezen :).

En heerlijke foto SV, wat goed! :D

iiSunshine

Berichten: 1262
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 09:06

welkom marlinde! wat leuk, ben je gaan volgen op strava :D wat goed dat je lekker begint met zo’n app. zo ben ik ook begonnen in oktober. schoenen zijn idd erg duur maar een goede investering. en toevallig hebben we ook nog dezelfde zie ik! wat een verschil met 3 jaar geleden zeg. heel veel succes met de komende trainingen. wellicht over een paar maanden een 5 kilometer ‘wedstrijd’, of nog even niet?

sall, ik ben jou ook gaan volgen op strava :) mooie interval training.

ninus, mooi gezegd, helemaal eens.

sherivey, hé bah, er zijn zeker leukere loopjes dan deze. maar je bent toch wel weer geweest, dus daar mag je, zeker in combinatie met de vroegte, trots op zijn!

leonie, balen dat je je nog zo voelt, wel fijn even wandelen. dat lijken idd mooie heuveltjes!

hahahaha SV, geweldig die foto. zowel een tompouce als een donut gaat er hier beide wel in <3

het ging nog over runners high en alcohol. alcohol dronk ik voor het hardlopen wel 2 of 3 keer per week. nu alleen nog op sociale gelegenheden, zoals gisteren met koningsdag of op een verjaardag oid, wat neerkomt op 3/4/5 keer per maand.

grappig om te lezen hoe iedereen runners high anders ervaart. ik ervaar het vooral als ik op een heel mooi stuk loop, bijvoorbeeld tussen de weilanden met prachtig weer, zonnetje, niemand om me heen, dat voelt zo bevrijdend en alsof ik alles aan kan, heerlijk! en dan met een muziekje er bij. of in het refrein van een nummer zet ik wat extra aan, dat voelt ook wel lekker. dus bij mij is het dus niet per se gekoppeld aan een rustig of juist snel tempo, dat kan op alle tempo’s plaatsvinden :D

goed, gisteren dus een paar drankjes op, dus straks even een rondje en kijken hoe het gaat. en vooral lekker niet naar gadmin kijken, want volgens hem heb ik maar 4 uur geslapen en zou ik me ruk moeten voelen, maar ik heb toch echt lekker 10 uur geslapen en voel me prima & heb er zin in *\o/*

Sherivey
Berichten: 8697
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-24 09:35

Bestaat er ook zoiets als een runners-kater? :')

Vanochtend echt stijf en met hoofdpijn wakker geworden. Merk ook dat mn keel het niet helemaal lekker doet. Was het natregenen toch niet helemaal tof.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 09:53

Sherivey schreef:
Bestaat er ook zoiets als een runners-kater? :')

Vanochtend echt stijf en met hoofdpijn wakker geworden. Merk ook dat mn keel het niet helemaal lekker doet. Was het natregenen toch niet helemaal tof.

Ooh balen zeg!

iiSunshine, leuk dat je dezelfde schoenen hebt haha! En misschien ga ik wel een 5km wedstrijd lopen maar voor mij hoeft dat nog niet zo. Hopelijk gaat je rondje goed ondanks je drankjes!

Leonie87, goed dat je een leuk interval pad gevonden hebt met wandelen!

Ieris woont in Loenen zo te zien! Prachtig daar en idd dichtbij!

Verder bijlezen red ik niet want ik moet zo werken. Ben schandalig lang in bed blijven plakken. En begin om 11:00. :=

Werk vandaag en morgen dus dan lukt hardlopen niet, ivm dat ik op werk al de hele dag sta. Dinsdag weer!

iiSunshine

Berichten: 1262
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 13:43

hier een kort rondje gedaan. eerste kilometer ging erg lekker! moet zeggen dat de schoenen van goof elk loopje lekkerder gaan lopen, heel erg blij mee <3 daarna merkte ik alleen wel dat het wat minder ging allemaal, veel zweten, moe, en m’n maag die wat onrustig deed. niet heel erg, maar toch wel dat ik dacht, hmm. dus rustig het tempo verlaagd en uiteindelijk een mooi trappetje naar beneden gelopen. prima loopje voor na zo’n dag.

Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Berichten: 12876
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 15:39

Vervelens sherivey, die runners kater. Hopelijk word je niet verkouden.

Marlinde lekker lang in bed liggen is toch ook fijn. Rust is ook training :+.

Goed gedaan iiSunshine!

Hier 27km getraild met 556 hoogtemeters en aardig wat modder.. poeh die viel niet mee.
Maar wat een gave route weer.
Onder andere over de Mookerheide.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

iiSunshine

Berichten: 1262
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 15:46

rust is ook training, mooi gezegde. heerlijk zo’n stroopwafel als loop snack. ziet er weer mooi uit daar. aardig wat hoogtemeters!

germie

Berichten: 26010
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 15:52

Supervixen, wat een mooie omgeving. Dat heb je hier helaas niet. Wel weilanden genoeg, haha.

Isunshine heeft zo te zien ook een mooi bos om in te lopen. Je ziet echt op jouw foto dat het voorjaar begonnen is.

Ik had vorige week een mooi rondje in Drenthe in het bos bij Schoonloo gedaan, en zat in dubio om dat vandaag ook te doen, maar mijn paard gaat wel voor. Dus eerst gereden. En vanavond kijken hoe de zin en energie er voor staat.

Sherivey
Berichten: 8697
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hardlopen, tips, tricks en ervaringen #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-24 16:15

Sunshine, mooi afbouwend loopje zo :j

SV, mooie foto's!
Het goede weer zat bij jou dus :))

Ik heb rustdag. Vanochtend op stal geweest om uit te mesten.
Daarna even met mn vriend naar Epplejeck en Ikea in Breda gereden.
Daarna even wat lekkers wezen halen in het centrum :)

Afbeelding
Afbeelding

iiSunshine

Berichten: 1262
Geregistreerd: 28-06-14
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 16:45

germie, ja, een bos van wel 150 hele hectares :D loop er niet zo vaak, t is best drassig daar en een deel is ook honden los loop gebied. dan ga ik soms toch liever voor de weilanden.

ziet er goed uit sherivey!!

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 18:06

Lekker loopje @Sunshiine. Slim om het tempo wat te laten zakken als je merkt dat het niet helemaal je dag is! Uiteindelijk gewoon met een goed gevoel afsluiten :j

Mooie platen @SV, flink aantal hoogtemeters gemaakt weer. Wat is de volgende uitdaging die op de planning staat?

Hier vanmiddag ook een loopje gedaan. Met de trein naar een paar stations verderop gereisd en vanaf daar terug naar huis gelopen. Weer eens wat anders en een andere omgeving om weer eens iets nieuws te zien :P 11km was het en met het pontje even het kanaal over :D

Afbeelding