Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laura1987

Berichten: 7133
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:33

Badschuim gaat volgens mij langer mee omdat het dikker is en dus minder schenkt. Bovendien wilde ik nu wel wit water natuurlijk haha

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:37

Net weer gedoucht met de nieuwe <3

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 20:47

Mars schreef:
Kunnen jullie de geur beschrijven/lijkt t ergens op?

Ik zag deze omschrijving op fb:
deze geur combineert sensuele witte bloemen met zoete vanille en tonkaboon, waardoor een rijke en verleidelijke geur ontstaat. De toevoeging van delicate kersennoten zorgt voor een frisse, fruitige noot. Daarnaast bevat het bergamot voor een vleugje citrus, sinaasappelbloesem voor bloemige tonen, en cederhout en sandelhout voor een warme, houtachtige basis!

Mij doet het een beetje denken aan Good Girl van Carolina Herrera, maar dan iets minder zwaar.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70550
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-24 21:45

Mars schreef:
Kunnen jullie de geur beschrijven/lijkt t ergens op?

Ik vind het richting Sakura gaan maar dan meer aanwezig.


laura1987 schreef:
Ik denk wel dat de fles badmelk snel op is, moest er best wat in doen om iets te zien in bad. Zonde! Haha

Sla ik die over en gebruik ik de douche foam ook voor in bad.

laura1987

Berichten: 7133
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:05

Ik vind deze wel veel lekkerder dan Sakura..Sakura ben ik juist geen fan van hahaha.

Ik heb nog nooit douchefoam in bad gebruikt, ga dat toch eens proberen

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 09:18

Ik vind deze ook lekkerder dan Sakura. Sakura is ook lekker maar wat milder.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70550
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:35

Dat inderdaad :j

Douche Foam in bad geeft veel schuim. Niet zoveel als bij Mo maar wel genoeg om ervan te genieten :D

Hier de dragon verkocht, wanneer het bedrag binnen is wil ik nog wat van de nieuwe LE gaan kopen en misschien de geurstokjes van Suède vanille eens proberen. Ik denk het laatste wanneer ik Good fortune verkocht heb.

Net op stal geweest dus zo douchen met de nieuwe foam.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:47

Ik heb de nieuwe lijn ook, ik vind het een iets 'zwaardere lucht' als het een parfum was geweest zou ik hem te heftig vinden, gelukkig is de geur heel subtiel. Ik vind het een beetje lijken op de parfum van 'Gabriela Sabatini' maar dan dus een stuk luchtiger.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:27

Ook na een paar keer proberen blijf ik 'm ruiken als Sakura / Holi, maar dan iets krachtiger.
De bodymist is best aanwezig maar na een paar minuten is ie al vervlogen. Of zou dat ook persoonlijk zijn? Door al die medicijnen/therapieen is mijn lijf/huid wel anders-dan-anders.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78513
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:56

Ik vind hem ook krachtige/zwaarder dan de Holi, maar qua geur helemaal niet vergelijkbaar met Sakura. Heb nu de bodymist op maar ruik hem nog fiks na 2 uur, vind hem niet snel vervliegen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 17:07

Ik ben beetje kast opruiming aan het houdem!

Iemand die in foams of scrubs nog iets zoekt?

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 17:34

Ik sla deze lm douchefoam over. Vind het het geld niet waard.

pradadaan

Berichten: 4667
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 19:30

Mijn bestelling is binnen, en vanmorgen nog even naar de winkel geweest voor de kaars en de body mist <3
De pot body Cream was mijn verjaardagscadeau, de stokjes gratis via een code en dan 2 mini setjes foam en bodycream gratis van de nieuwe lijn :j
Afbeelding

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:38

Viel mij ook al op, de prijzen. 11 euro voor een douchegel...

Ik heb ook altijd een foam mee voor bij douchen na sporten. Vroeg vandaag iemand ook of ze van iemand gel mocht lenen. Dus ik zei: pak maar hoor. Meteen de reactie: weet je het zeker? Je hebt rituals he!

Ja pak maar gewoon, het is geen goud :')

Marocje
Berichten: 5607
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 23:46

DideH schreef:
Viel mij ook al op, de prijzen. 11 euro voor een douchegel...

Ik heb ook altijd een foam mee voor bij douchen na sporten. Vroeg vandaag iemand ook of ze van iemand gel mocht lenen. Dus ik zei: pak maar hoor. Meteen de reactie: weet je het zeker? Je hebt rituals he!

Ja pak maar gewoon, het is geen goud :')

Maar wel fijn dat dit besef er is: een ander heeft een douchegel van 2 euro mee, scheelt wel ff 500%

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70550
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 08:51

Dat percentage had ik even niet willen weten :))

Hier steeds meer fan van de nieuwe geur. Merk dat ik daardoor de andere geuren meer laat liggen op het moment. Mijn dochter vind het ook erg lekker dus ik denk dat ik binnenkort in de winkel nog wat bij ga kopen.

Creatas

Berichten: 2366
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Parel van het zuiden

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 08:52

De foam & bc 2x gebruikt,lekker stevig geurtje hoor!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 10:20

't Is inderdaad soms bizar dat je 11 euro uitgeeft voor een douchefoam. Gewoon voor de leuk. Terwijl er ook mensen zijn die daar een halve week van moeten eten.
Zo'n flesje badschuim/melk is ook 20 euro. We hebben een bad van 180x115 en iets van 75 cm. diep. Over luxe gesproken......... maar zo'n flesje is dan in 1 keer verdwenen. Zeg maar doei tegen je 20 euro _-:(

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 11:43

Ik geef met liefde 11 euro uit aan een hammam foam. Maar deze keer laat ik het schieten.
Ik ben ook niet zo erg meer dat ik er iets moet kopen.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-24 21:21

Ik ben echt te spreken over de serum van de nieuwe lijn. Daarover de body creme en m'n huid is lekker zacht.

Hoe bevalt de olie? Is het geen kerstbaleffect?

Het is inderdaad qua prijzen echt bizar hoog geworden. Ik koop ook eigenlijk alleen maar nog producten die ik nog niet heb of die niet meer op voorraad zijn. Ik kan eeuwen vooruit met m'n huidige voorraad dus dat is prima, maar af en toe wil je graag eens wat nieuws. Alleen zoals met de Dragon viste ik dus naast het net omdat ik geen degelijke voorraad aangelegd had. :')

Ik kreeg van de week van een lieve Bokker een flesje toegestuurd met allerlei mini's van Mehr en Ayurveda erbij, en een deo van Happy Buddha die m'n favoriete is. <3 die mini's zijn toch zo fijn, heb er gisteren al een aantal mee gehad naar de sauna. En verder lekker voor in m'n toilettas voor weekendjes weg en korte vakanties. :))

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 21:22

Roosch ik verkoop mijn dragon foams!

De olie is ook heerlijk, helemaal niet overdreven qua glitters. Maar dat vind ik met de karma olie ook wel meevallen.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-24 21:24

Oh dat had ik niet moeten lezen, de vinger zit heel even op de knip. :')

Heb er nu dus nog 2 staan waar ik wel even mee voort kan, en 1 bodylotion denk ik. Hij was gewoon sneller uit het assortiment dan ze in eerste instantie beloofd hadden.. ^)

Westhof

Berichten: 2905
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 21:35

Ik vind de geurstokjes (ik heb de Suede Vanilla) echt heerlijk, maar ligt het aan mij of gaan ze echt buitengewoon snel leeg? Ik heb meerdere geurstokjes van andere merken door het huis staan die er al veel langer staan en die zijn nog vol, maar die van Rituals (ik heb de 100 ml variant) is al leeg :( Voor dat geld en hoe lang ik er plezier van had twijfel ik nu wel om nog weer nieuwe te kopen.

Zertab

Berichten: 12230
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 21:53

Suède vanille vind ik ook heerlijk! Maar zo duur. Dus ik houd het nu maar op de karma.

Westhof

Berichten: 2905
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 22:39

Die is ook lekker ja! Ik denk erover na om de Suede Vanilla te vullen met een andere (goedkopere) navulling van Rituals. Ik vind het flesje wel heel chique staan, dus die wil ik eigenlijk niet weggooien :')