Gebroken bovenbeen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24675
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 12:16

Ik vind je een topper hoor echt waar.

san4nie
Berichten: 3576
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 12:45

Jeetje ts, had je topic van de week al gelezen. Maar het ziet er echt heftig uit. Volgens mij ben je wel een doorzetter en er vrij rustig onder. Heel veel sterkte en beterschap! Hoe is het nu met je hb waarde?

banketstaaf dit trouwens…
Afbeelding

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 13:22

marleen_usar schreef:
Ik vind je een topper hoor echt waar.

Lief, dankjewel :)


san4nie schreef:
Jeetje ts, had je topic van de week al gelezen. Maar het ziet er echt heftig uit. Volgens mij ben je wel een doorzetter en er vrij rustig onder. Heel veel sterkte en beterschap! Hoe is het nu met je hb waarde?

banketstaaf dit trouwens…
[ [url=m/qjJKFJ.png]Afbeelding[/url] ]

Hb is gestegen naar 5,1, dus dat is wel beter geworden. Het moeilijkste vind ik soms het loslaten en hulp vragen aan anderen, ben van nature iemand die alles zelf wil doen en dat gaat simpelweg niet. Dat moet ik accepteren en zolang die acceptatie er is dan ben ik idd vrij rustig onder de situatie, maar er zijn ook wel momenten dat ik echt ontzettend zit (lig :Y)) te balen. Komt ook wel weer goed, ben gelukkig vrij positief ingesteld en probeer dus ook niet bij de pakken neer te gaan zitten.
Die reclame is idd een beetje banketstaaf, had hem zelf ook al gezien. Cookies zijn toch niet alles :))

Hiraeth

Berichten: 3227
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 13:26

Ik vroeg me al af hoe een topic over een gebroken been 8 pagina's kon hebben, maar tijdens het lezen ontdekte ik waarom. Wat heb je een leuke manier van je leed delen, TS. Hopelijk komt alles binnenkort weer goed!

(Enne, je liefdesverklaring aan Bokt met de drie <3 smileys was ook wel héél zoet. :D)

Hannanas
Berichten: 13028
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 13:32

Mag je pas naar huis als je hb weer op orde is?
Die draadjes lijken mij zo lang, kun je daar wat meer over vertellen? Het in elkaar gedraaide stukje lijkt wel zowat zo lang dat dat bijna uit je been steekt. Kunnen ze dat niet gewoon wat korter draaien :D , of prikt het dan weer in je bovenbeenspieren.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 14:08

Zo dat is een flink hekwerk in je been := Ik ben ook wel benieuwd of ze dat laten zitten.

Mag je naar huis als je hb waarde op orde is?

marleen_usar

Berichten: 24675
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 14:16

Dat hulp vragen is lastig dat vond ik ook, ik zit ook nog veel met mijn been omhoog en mag ook niet alles. Komt goed al duurt het even, er komen ook nog hele erge baal dagen aan die kan je ook met ons delen. We slepen je er door heen.

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 14:25

Hiraeth schreef:
Ik vroeg me al af hoe een topic over een gebroken been 8 pagina's kon hebben, maar tijdens het lezen ontdekte ik waarom. Wat heb je een leuke manier van je leed delen, TS. Hopelijk komt alles binnenkort weer goed!

(Enne, je liefdesverklaring aan Bokt met de drie <3 smileys was ook wel héél zoet. :D)


Hihi dankjewel. Ik ben soms nogal een droogkloot. Had zelf ook niet zoveel verwacht van het topic, maar wilde gewoon even mijn verhaal kwijt die nacht.

Hannanas schreef:
Mag je pas naar huis als je hb weer op orde is?
Die draadjes lijken mij zo lang, kun je daar wat meer over vertellen? Het in elkaar gedraaide stukje lijkt wel zowat zo lang dat dat bijna uit je been steekt. Kunnen ze dat niet gewoon wat korter draaien :D , of prikt het dan weer in je bovenbeenspieren.

Die draadjes zijn nog afgeknipt, de foto's die ik gedeeld heb zijn van tijdens de operatie. De volgende ochtend zijn er weer foto's gemaakt en daar zie je dat de draadjes zijn afgeknipt. Ik mag morgenochtend naar huis, opzich gaat het lopen wel goed en gaat het met mijn Hb ook de goede kant op, maar de fysio wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen.


marleen_usar schreef:
Dat hulp vragen is lastig dat vond ik ook, ik zit ook nog veel met mijn been omhoog en mag ook niet alles. Komt goed al duurt het even, er komen ook nog hele erge baal dagen aan die kan je ook met ons delen. We slepen je er door heen.

Merci :*

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 15:13

Wat fijn dat je morgen ochtend al naar huis mag!
Heb je dan straks nog een paar keer per week fysio? Of is zoveel niet nodig?

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 15:57

Ik heb het daar met de fysio nog niet over gehad, maar ik wil morgen vragen hoe en wat als ik thuis ben want de fysio komt morgenochtend om 10:00u nog even

Percy

Berichten: 12083
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 17:15

Heb je een bed beneden?
Traplopen gaat je niet lukken vrees ik.

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 17:29

De slaapkamer van mijn ouders is beneden dus ik mag daar slapen en dan verhuizen mijn ouders naar boven. De badkamer is bij ons ook beneden, dus ik heb alles voorhanden

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 17:52

leintje_ schreef:
De slaapkamer van mijn ouders is beneden dus ik mag daar slapen en dan verhuizen mijn ouders naar boven. De badkamer is bij ons ook beneden, dus ik heb alles voorhanden


oh dat is een gelukje zeg!

Percy

Berichten: 12083
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 18:37

Dat is fijn.
Nu nog een tv en Netflix :D

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 19:23

Percy schreef:
Dat is fijn.
Nu nog een tv en Netflix :D

Ook dat komt helemaal goed, ik heb bijna elke streamingsdienst die er is tot mijn beschikking :D

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 19:23

leintje_ schreef:
De slaapkamer van mijn ouders is beneden dus ik mag daar slapen en dan verhuizen mijn ouders naar boven. De badkamer is bij ons ook beneden, dus ik heb alles voorhanden

Oooh dat is wel fijn!

Miesemuisje

Berichten: 3092
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 19:57

Ohh bah wat een breuk! Zes uur operatie, dat is wel echt lang!

Ik heb begin april m’n knie gebroken na val van t paard, 12 dagen later pas geopereerd, toen was er pas plek op de ok. Toen zijn ze 2.5 uur bezig geweest, dat vond ik al lang. Heb nu 12 weken later voor het eerst weer zonder krukken gelopen :D

Foto voor en na de operatie, in spoiler
Spoiler:
Afbeelding


Heel veel beterschap! Wat fijn dat je een slaapkamer en badkamer beneden hebt, wat een uitkomst nu!

Christiene
Berichten: 7732
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:14

Miesemuisje schreef:
Ohh bah wat een breuk! Zes uur operatie, dat is wel echt lang!

Ik heb begin april m’n knie gebroken na val van t paard, 12 dagen later pas geopereerd, toen was er pas plek op de ok. Toen zijn ze 2.5 uur bezig geweest, dat vond ik al lang. Heb nu 12 weken later voor het eerst weer zonder krukken gelopen :D

Foto voor en na de operatie, in spoiler
Spoiler:
[ [url=m/Nvqhbh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel veel beterschap! Wat fijn dat je een slaapkamer en badkamer beneden hebt, wat een uitkomst nu!
12 dagen :oo

Vond ts al lang met 1 nacht


Wat een foto's met al dat ijzer werk

Beterschap ts. Ik ga echt niet meer skeeleren als ik dit zo lees

Vajramani

Berichten: 3934
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Bakkeveen

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:50

ts beterschap, soms breek je wat op de meest knullige manier.
Ik heb 9 jaar terug scheenbeen, kuitbeen en enkel stuk gehad. Ook een operatie met zo'n soort pen.
Dat je mag aantippen is super, daarmee stimuleer je de botaanmaak.
Ik heb ook weinig pijn gehad, later kreeg ik meer last van de pen, die is na 1 jaar weer verwijderd. Ik wilde zelf wel de pen eruit hebben.

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-21 22:01

Miesemuisje schreef:
Ohh bah wat een breuk! Zes uur operatie, dat is wel echt lang!

Ik heb begin april m’n knie gebroken na val van t paard, 12 dagen later pas geopereerd, toen was er pas plek op de ok. Toen zijn ze 2.5 uur bezig geweest, dat vond ik al lang. Heb nu 12 weken later voor het eerst weer zonder krukken gelopen :D

Foto voor en na de operatie, in spoiler
Spoiler:
[ [url=m/Nvqhbh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel veel beterschap! Wat fijn dat je een slaapkamer en badkamer beneden hebt, wat een uitkomst nu!

12 dagen wachten op een operatie, wat een ellende :oo. Maar super dat je weer zonder krukken hebt gelopen, dat moet een fijn gevoel zijn geweest!


Vajramani schreef:
ts beterschap, soms breek je wat op de meest knullige manier.
Ik heb 9 jaar terug scheenbeen, kuitbeen en enkel stuk gehad. Ook een operatie met zo'n soort pen.
Dat je mag aantippen is super, daarmee stimuleer je de botaanmaak.
Ik heb ook weinig pijn gehad, later kreeg ik meer last van de pen, die is na 1 jaar weer verwijderd. Ik wilde zelf wel de pen eruit hebben.

Van de fysio mag ik zelfs gewoon mijn hele voet op de grond zetten en ik moet zeggen dat dat prettiger voelt dan alleen aantippen. De fysio hier is echt heel fijn en begripvol, ze stimuleren je om iets te gaan doen, maar als je aangeeft iets niet te kunnen dan zijn ze ook bereid om een stap terug te zetten, echt heel fijn.

@christiene veel mensen zeggen dat als ze mij zien liggen en vragen naar mijn verhaal, maar je moet er wel rekening mee houden dat het eigenlijk ook wel gewoon een heel banketstaaf ongeluk is geweest. Maar ik moet ook bekennen dat ik nooit meer op skeelers sta hierna.

De chirurg is net ook nog even geweest voor m'n ontslag, ik heb hem moeten beloven dat ik voorzichtig zal zijn want hij heeft er veel werk aan gehad. Ik heb hem gegarandeerd dat dat wel goedkomt. Voel gelukkig ook wel goed aan wat ik wel en niet kan

marleen_usar

Berichten: 24675
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:07

Lekker naar huis wat een feest vandaag.

kiki1976

Berichten: 16877
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:20

Lekker naar huis vandaag.

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: Gebroken bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 09:27

Fijn dat je naar huis mag, laat je lekker verwennen!

Zag gisteren 2 meiden met skeelers en moest gelijk aan je denken

leintje_

Berichten: 4206
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-21 10:10

trustHim schreef:
Fijn dat je naar huis mag, laat je lekker verwennen!

Zag gisteren 2 meiden met skeelers en moest gelijk aan je denken

Ik denk dat de rillingen ook nog wel een tijdje over mijn rug blijven lopen elke keer dat ik iemand zie skeeleren.

Ben nog even aan het wachten op alle medicatie voor thuis en dan kan ik naar huis, zou rond 11:00u moeten komen

marleen_usar

Berichten: 24675
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 10:39

Ontwikkel geen angst net als ik, omdat het bij mij vanuit het niets gebeurde vond ik lopen gewoon eng na dat ik uit het gips kwam.