Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
veneri
Berichten: 890
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 17:08

IMANDRA schreef:
veneri schreef:
Paula's choice kan je 60 dagen proberen en bij niet tevreden kan je retourneren en geld terug krijgen,ook van gebruikte artikelen.

Ik ben nu sinds een week de calm lijn voor de vette/gecombineerde huid aan het proberen. Bevalt goed, maar vind het niet echt iets bijzonders doen.


Sidenote: ik heb een zonnecreme willen retourneren omdat ik er een heftige reactie van kreeg, maar daar deden ze toen heel moeilijk over :=


dat is jammer!! ik ben nu nog aan het uitproberen. volgens mij moet je de retour wel van te voren doorgeven? weet niet of je dat had gedaan?

Niqui

Berichten: 2190
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 17:31

Gebruikt iemand deze creme van de Lidl? - De Cien Cellular Beauty collectie - Hoe bevalt dat?
https://sgxl.nl/lidl-verkoopt-variant-d ... -de-prijs/

Citaat:
Myramaze
De Cellular Beauty-lijn van Lidl zou bijna dezelfde ingrediënten bevatten als een van ’s werelds duurste crèmes: La Prairie Cellular Radiance Anti-aging Day Cream. Deze dagcrème is inmiddels uit de collectie gehaald en nachtcrème: La Prairie Cellular Radiance Night Cream wordt nog steeds uit dezelfde collectie verkocht. Voor deze crème moet je flink wat geld uitgeven, want dit huidverzorgingsproduct kost je minimaal 516 euro. De Lidl-crème bevat Myramaze net als La Prairie. Dit actieve ingrediënt is een verzamelnaam voor ingrediënten als propyleenglycol, water, Myrothamnus Flabellifolia-extract, ascorbinezuur en citroenzuur. Myramaze hydrateert de droogste huid en verbetert de huidtextuur bij langdurig gebruik.

IMANDRA

Berichten: 9824
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 17:53

veneri schreef:
IMANDRA schreef:

Sidenote: ik heb een zonnecreme willen retourneren omdat ik er een heftige reactie van kreeg, maar daar deden ze toen heel moeilijk over :=


dat is jammer!! ik ben nu nog aan het uitproberen. volgens mij moet je de retour wel van te voren doorgeven? weet niet of je dat had gedaan?


Nou ja ik had het gebruikt, ik kreeg die reactie en toen heb ik contact opgenomen. Ze deden al heel moeilijk met het uberhaupt terugnemen en dan moest ik ook verzendkosten betalen om het terug te sturen. N=1, maar ik heb er geen goede ervaring mee helaas.

Schuur_

Berichten: 4916
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 08:25

Ik vind PC soms ook erg duur voor wat het is. Ik wacht nog even black friday af maar gebruik van haar nu enkel de exfoliating toner, Ik ben nu wel de Deep Sweep van Farmacy aan het testen en die bevalt me ook wel maar die hebben ze bij de douglas enkel in 50ml en dan moet ik wel erg vaak bestellen

Earth

Berichten: 7952
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 12:58

Ja ik ben blij dat ik het niet heb gekocht, ik ga toch bij Inkey kopen. Dat vind ik betere prijzen :P

Earth

Berichten: 7952
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 13:03

Ik zou trouwens een oogcreme voor mijn oogleden, maar wat op Inkey staat is enkel voor onder je ogen. Mijn huid is daar heel slap en droog, dus vandaar dat ik een oogcreme wil.

veneri
Berichten: 890
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:05

Ik gebruik nu de hele calm set van pc.
Ik vraag me af hoe lang de producten meegaan. Als dat 3 maanden is dan is de prijs misschien nog ok....
Hoe lang doen jullie met de full size producten van pc?

xxxmh

Berichten: 3532
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:15

veneri schreef:
Ik gebruik nu de hele calm set van pc.
Ik vraag me af hoe lang de producten meegaan. Als dat 3 maanden is dan is de prijs misschien nog ok....
Hoe lang doen jullie met de full size producten van pc?


Zeker een half jaar en soms nog wel langer. Je hoeft ook maar echt heel weinig te gebruiken.

Earth

Berichten: 7952
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 14:34

Mocht iemand willen bestellen bij Inkey, ik heb een kortingscode voor 15% extra korting voor je bestelling vanaf €30.- Stuur me maar even een pb :)

MyWishMax

Berichten: 25509
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:42

Earth schreef:
Ik zou trouwens een oogcreme voor mijn oogleden, maar wat op Inkey staat is enkel voor onder je ogen. Mijn huid is daar heel slap en droog, dus vandaar dat ik een oogcreme wil.


Ik gebruik oogcrème ook op oogleden. Zowel eronder, als er volledig omheen tot wenkbrauw zowat.

veneri
Berichten: 890
Geregistreerd: 08-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:36

xxxmh schreef:
veneri schreef:
Ik gebruik nu de hele calm set van pc.
Ik vraag me af hoe lang de producten meegaan. Als dat 3 maanden is dan is de prijs misschien nog ok....
Hoe lang doen jullie met de full size producten van pc?


Zeker een half jaar en soms nog wel langer. Je hoeft ook maar echt heel weinig te gebruiken.


Echt? En dat geldt dan voor zowel de cleanser, exfoliant als dag en nachtcreme? Ik kan het mij niet voorstellen, zeker vwb de dagcreme niet. Heb het idee dat ik daar hooguit 2 maanden mee door ga komem.

Shenavallie
Berichten: 11670
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 17:08

Earth schreef:
Ik zou trouwens een oogcreme voor mijn oogleden, maar wat op Inkey staat is enkel voor onder je ogen. Mijn huid is daar heel slap en droog, dus vandaar dat ik een oogcreme wil.

Die heb ik momenteel van Anayake: Wakame by ANNAYAKE Soin Lissant Contour des Yeux. Gruwelijk duur en ik merk geen verschil na zo'n 4 weken tweemaal daags gebruik. Heb daarom alvast een potje oogcreme van Douglas eigenmerk gekocht om te kijken of daar wel wat van te merken is.

Willemiens

Berichten: 951
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 18:14

emma_evg schreef:
Mensen met een vette huid hier, wat gebruiken jullie?

Cosmedix, en dan met name de Define en Clarity is een aanrader.

Mars

Berichten: 33298
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 19:08

Met de PC dagcremes doe ik max 3 maanden, cleanser en exfoliants veeeeeel langer. Wordt wel steeds duurder idd

Suzanne F.

Berichten: 49483
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 08:02

Ik heb zowel Paula’s Choice als Image Skincare en ze zijn beiden fijn maar met Image doe ik langer en die vind ik ook net iets fijner. Als er leuke kortingen zijn dan koop ik nog weleens PC maar anders niet. Image is mijn favoriet, mijn huid doet het er zo goed op.

Earth

Berichten: 7952
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-22 12:30

Ik had de afgelopen dagen mijn image 50 fps dagcreme op maar ik had het gevoel dat mijn huid echt kurkdroog was. Nu heb ik deze tube ook al heel lang, dus misschien dat het dan niet helemaal meer lekker werkt. Maar het gevoel viel me echt tegen.

Persevero

Berichten: 2349
Geregistreerd: 17-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 23:16

Ik heb nog een link voor gratis 2%bha exfoliant, de grote bij besteding van 40 euro van pc. Als iemand belang bij heeft laat maar weten.

Yummy

Berichten: 428
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-23 23:21

Heeft iemand ervaring met bioré?

heidy_wilco

Berichten: 4480
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 00:06

Ik gebruik sinds een jaartje koreaanse huidverzorgingsproducten. Over het algemeen zitten daar geen parfums, alcohols in (wat funest is voor mijn droge huid), of het is in ieder geval een stuk makkelijker te vinden zonder deze ingrediënten. Ik vind het heerlijk, mijn huid voelt heerlijk zacht en gehydrateerd aan. Dus je kan daar eens bij kijken.

Tinkels

Berichten: 3064
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: fryslân

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:33

Kennen jullie Lois Lee? Ook heel fijn spul, zonder meuk.
Ik heb in tijden niet z'n rustige huid gehad.

Earth

Berichten: 7952
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-23 11:37

Ik gebruik nu een tijdje de inkey list, maar het is goedkoop maar doet weinig voor mijn huid. Dus op zoek naar iets in dezelfde prijsklasse (max 10 euro per product).

roosje78

Berichten: 2274
Geregistreerd: 10-09-07
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:46

Kijk ook eens op sproetonline.nl. Daar worden heel veel verzorgingsproducten bekeken op werkzame ingredienten en of het daadwerkelijk meer goed dan kwaad doet. Hele leuke interessante site!

Niqui

Berichten: 2190
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 11:55

Interessant die website roosje78, ik ga straks even kijken.

Ik heb net wat monsters Cicapair correcting treatment en serum uitgeprobeerd. Dat beviel me goed en daarom heb ik net 2 producten uit die lijn besteld. Ik ben benieuwd.

Soepblik
Berichten: 1172
Geregistreerd: 26-01-21

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 16:03

Ik heb nou toch wat gevonden! Probiotische skincare van Aurelia London. Ik heb al jaren vanalles gesmeerd en gedaan maar met dit spul is mijn huid echt helemaal fantastisch. Zo elastisch en zegmaar de "perfecte" hoeveelheid vet. Alle droogte is verdwenen na 2 weken gebruiken.

Ik gebruik hun miracle cleanser en hun glow serum. Als je op de website koopt heb je vaak mooie kortingen of dat je er wat bij krijgt. :)

Renee1991

Berichten: 5989
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Gezichtsverzorging, welke wel en wat niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:25

Ik stuitte op dit topic en heb al jaren een onrustige huid. Op sommige plekken vettig, maar ook heel snel uitgedroogd, op m'n kin en neus mee eters en veel rode vlekjes.
Heb dit hele topic doorgelezen en nu de set besteld van Loveli die zij aanraadden voor mijn huid.
Mijn kant op komen;
Loveli Face Wash
Loveli Face Mist
Loveli Face cream Day & Night
Face oil Night

Ben heel benieuwd!