The Conqueror Challenges

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:51

Ik heb mezelf 10 zoeken gegeven! Moet ruim lukken normaal.

Hoe stel je dat in van die stappen of enkel trainingen?
Edit gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:52

10 weken voor 412 km? Wauw .. dat doe ik niet na :')

De app is wel heel makkelijk om mee te werken vind ik, overal eens op klikken en je vindt snel wat je nodig hebt.

Hier is het 2e boompje ook binnen *\o/*
Toch 3.3 km gewandeld, ik vrees alleen voor het moment dat ik straks weer op moet staan :7

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:58

Toch goed bezig. Ik ga vanmiddag ook maar eens de eerste stukjes doen :)

Supervixen

Berichten: 12929
Geregistreerd: 28-04-11

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 15:15

Ik had de 412 km in 36 dagen af, met wandelen en hardlopen :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 15:21

Stoefer :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 15:25

Mss ook een idee om onze korting links hier te delen? De ander krijgt 10% korting en zelf 30% na 3 referrals. Zou het onder elkaar ook werken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 16:00

Ik heb mijzelf zojuist ingeschreven voor Fuji bij the Conqueror :D en ik heb gelijk met korting een tweede toegevoegd. Die kan ik nog even bewaren en later kiezen welke ik wil.. wil vooral mooie medailles en lekker bewegen :P

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:01

Nee ik snap het toch nog niet: ik wil zowel mijn stappen als activiteiten van Garmin laten meetellen, hoe doe ik dat?

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:25

Als ik bij de challenge zelf op het tandwiel klik zie ik "posting preferences" (er was ook een kortere weg maar die weet ik even niet meer). Daar kan je kiezen bij update tussen Garmin - daily step data en Garmin - activities. Daaronder kan ik dan kiezen of ik de stappen wil laten meetellen of bepaalde activiteiten.

Ik heb het nu zelf op Garmin - activities staat en dan enkel Walking (outdoor) omdat ik alleen mijn wandelingen erin wil. Weet niet wat het doet als je Steps kiest. Ik denk als je gewoon je dagelijkse stappen wil laten meetellen dat je Garmin - daily step data moet nemen, dat wordt dan 1x per dag om middernacht toegevoegd als je horloge gesynchroniseerd is. Maar ik weet dus niet in de praktijk hoe het werkt.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:27

Ja als ik steps en activities aanvink als bron, komt er een slotje bij steps. Mss omdat je ze niet kunt uitvinken dan? Verwarrend.

Afbeelding

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:30

Ik denk dat je steps automatisch tellen als je de daily data aan hebt staan, en het slotje dus is zodat je het niet via activiteiten dubbel kan laten tellen. Maar wat dan het verschil is tussen daily data en steps bij activiteiten? Misschien omdat je bij fietsen enzo geen stappen hebt... Ik wandel alleen dus ik weet het verder niet, haha.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:34

Ja dat vond ik dus ook verwarrend. Ook jammer dat hij maar eens per dag synct met stappen. De eerste 5km staan erop. Nu nog 48 naar het volgende punt :)

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:36

Misschien dat je het ook ergens manueel kan als je dat wil? Heb het verder niet uitgezocht omdat ik de kilometers echt wil wandelen. Ookal zou ik door mijn dagelijkse stappen veel sneller vooruit gaan :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:39

Ja heb ook getwijfeld maar een actieve dag met veel bewegen is ook een beloning waard dus voorlopig hou ik het erin!

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:49

Daar heb je zeker een punt :j Misschien dat ik het bij langere challenges ook wel doe, hoewel ik ergens hoop mijn wandelafstanden te kunnen uitbreiden, maar voor nu is het goed zo, anders moet ik bij wijze van spreken elke week een nieuwe challenge kopen :))

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:02

Ik heb Walker van Under Armour gedownload gisteren. Werkt prima, alleen deze doos heeft er via Facebook op ingelogd en nu kan ik 'm niet linken. :')
Nou ja, ik heb in ieder geval een accurate tracker, kan de afstand altijd handmatig invoeren.

Lau07
Moderator

Berichten: 1592
Geregistreerd: 10-07-13

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:50

Ik gebruik een Apple Watch en die houdt afstanden ook niet even nauwkeurig bij. Ik controleer altijd de afstanden en pas het eventueel handmatig aan. Ook als ik andere activiteiten doe. Mijn favoriet is boksen: daar krijg je echt veel km’s voor je activiteit volgens de conversion chart.

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 07:24

Ik zet gewoon mijn stappenteller aan en voer als ik klaar ben met mijn wandeling handmatig de afstand in de app in, is ook zo gebeurd :) Ik heb wel een Fitbit maar die ligt te verstoffen in de kast vanwege bluetooth problemen :=

Ik heb nog spierpijn van gisteren (paard longeren en tennissen), maar ga vandaag toch maar een kort wandelingetje maken denk ik. Dan ben ik iig op weg op de Inca Trail :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 07:50

Hij heeft het oog correct gesynchroniseerd vannacht :j voorlopig laat mijn stappen wel meetellen. Ik heb ze immers gewoon gezet en de kruger trail is lang genoeg :)

Apple Watch is niet de beste qua stappen of lopen meten nee. Dat is ook echt een smart watch. Merk dat mijn Garmin qua sport accurater en ook handiger is. Maar Apple Watch is heel sterk als smart Watch (maar ik vind ze niet mooi dus voorlopig hoef ik er geen).

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:52

Hier vandaag al 2,7 km gelogd van de revalidatie. Lekker buiten gelopen in het Vondelpark. Misschien dat ik vanavond mn paard nog even uitlaat om gras te eten (wennen voor de wei).

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 11:53

Kan je eigenlijk vrienden / kennissen toevoegen binnen Conqueror?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 14:59

Ik zou denken van wel? Maar geen idee hoe het werkt want ik doe het puur voor mezelf dus heb alles ivm anderen uit staan, haha. Je kan sowieso (trainings)groepen maken en daarin mensen toevoegen, dus lijkt mij dat je ook ergens vrienden kan toevoegen, of volgen of iets in die richting.

Goed bezig marley93 :) Welke was jij aan het doen? Een grotere dacht ik hé?


Hier weer 3.9 km erbij, postkaartje gekregen en ben nu over halfweg *\o/*
Heb 17.9 km gedaan in 7 dagen, nog 15.9 te gaan, officieel nog 2 weken. Misschien kan het wel een weekje eerder O:) Maar we zullen wel dag per dag kijken, want ik ken dat soort plannen intussen, hahaha.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 15:24

Gewoon rustig aan, dan heeft je lijf er het meeste aan. :j Maar de mijlpalen zijn altijd erg aanlokkelijk, ik snap je. :)) Ik doe de Kerry Ring nu. Ben altijd wel fan geweest van Keltische/Noorse/Pagan stijl, en die medaille is echt *chef's kiss*.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 17:17

Hmm ik mis wat km nog. Mn apple watch geeft aan dat ik 7km heb gelopen, maar kon er maar 4 syncen :+

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-21 17:24

Ik heb Kili afgerond, maar ik wacht even met een volgende tot ik weer écht ga wandelen en het niet bijeen hoef te schrapen met wandelingen naar de supermarkt. _O-