The Conqueror Challenges

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:27

Leuk [***] dat je nu toch begonnen bent! :D Ik ben inmiddels op 55% van English Channel dus begint te vorderen! Kan niet wachten tot ik de medaille heb en aan de volgende kan beginnen :)

Die Romantic Road lijkt me ook heeel tof, maar tegen de tijd dat ik daar ben in het lijstje ben ik 5 jaar verder denk ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:46

Haha, eindelijk de knoop doorgehakt!
Blijf het ergens jammer vinden van het bedrag maar tegelijk is het ook heel leuk om alles te kunnen volgen en verzamelen. En het gaat ook steeds langer duren natuurlijk dus dan kost het ook minder geld :))

5 jaar verder en 50 extra challenges ofzo denk ik.. maar ooit .. ooit..

_O-

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 18:48

Leuk, [***]! Het loopt op de een of andere manier gewoon leuker zo, vind ik. Heel herkenbaar van die grenzen ook. :')

Laura, dat is voor mij precies de reden dat ik de challenges kies op basis van de medaille. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:04

Ok, nu baal ik ... Had gisteren 4.2 km gedaan dus moest nog 2.6 om op 20% te zijn en dus een boompje te planten. Dat wilde ik vandaag dan even doen .. maar mijn moeder was mee en die had een slechte dag (niet dat mijn dag zoveel beter was, maar bon :') ) dus is het maar 2 km geworden .. Aaargh :x

Maarja, zal mij maar braaf inhouden, dacht eerst seffens nog een groter rondje te doen maar is waarschijnlijk niet het beste idee dus zal proberen het voor de volgende keer te laten.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:11

Ik doe meestal lopen en dan op maps kijken hoe lang de route dan geweest is... Valt altijd een beetje tegen met hoe het voelde. :')

Captain

Berichten: 21414
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-21 16:32

marley93 schreef:
Ik doe meestal lopen en dan op maps kijken hoe lang de route dan geweest is... Valt altijd een beetje tegen met hoe het voelde. :')


JA! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 16:47

Dat sowieso ja _O-
Heb daarvoor mijn horloge om mij regelmatig met mijn neus op de feiten te drukken dat ik echt nog zo ver niet gevorderd ben ... hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:55

Net weer een leuke wandeling gedaan .. Intussen een boompje verdient en de kaap van 10km gewandeld overschreden *\o/* Ik lig ook ruim 4km voor op schema, wel leuk dat je dat ook te zien krijgt met een marker. Is wel motiverend, ookal heb ik de tijd wel erg ruim ingesteld :))

Volgend doel is een volgend boompje, dat ligt op 2.8km van mijn huidige plek dus hoop dat morgen te kunnen doen (al voorspellen ze niet zo denderend weer dus we gaan het moeten zien).

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:13

Ik heb zaterdag de IKEA afgelopen, maar geen idee hoeveel kilometers dat zijn. :')

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:36

Ik hoef nog maar 5 km tot ik de English Channel heb voltooid! Vanavond of morgen een wandeling en dan is het klaar dus *\o/* En dan ga ik me denk ik meteen maar inschrijven voor de Inca Trail :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 16:52

Haha marley93, daar kan ik je ook niet mee helpen. Je hebt geen stappenteller op je telefoon ofzo? Kan je die volgende keer aan zetten. Uit ervaring kan ik wel zeggen dat het doorgaans tegen valt qua aantal stappen/kilometer als je zoiets doet :P


Je bent er bijna _Laura_ *\o/*
Wel fijn dat je dat even in 1 keer kan wandelen .. ik kan dat alleen als ik de dagen erna niks speciaals te doen heb en zin heb in de pijn die het met zich meebrengt :o Hoop het ooit wel weer te kunnen overigens, maar voor nu wil het nog niet zo.


Zo zat ik net ook weer, terug van een afspraak, zonnetje schijnt lekker, best warm .. "Hmm, misschien kan ik zo met de hond een extra rondje doen, de volgende boom is maar 2.8 km meer". Maar 2.8 km ... als ik dat vandaag nog doe geraak ik morgen mijn bed niet meer uit denk ik _O- Dus ik hou me maar even in.

Supervixen

Berichten: 12929
Geregistreerd: 28-04-11

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:12

Yeah mijn kruger medaille is binnen. Eindelijk. Hij is mooi!

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:46

Ja, ik heb 'm nu wel geïnstalleerd, ook om eens te kijken hoeveel ik op stal zelf nou echt loop.
Spoiler:
Dat valt ook aardig tegen.

Wel grappig om je route te zien wanneer je de paddock uitmest. :')

Supervixen, nice! Hoe lang heeft het geduurd voor je hem binnen had? De mijne is 26 april opgestuurd, maar ik heb nog niks binnen helaas.

Supervixen

Berichten: 12929
Geregistreerd: 28-04-11

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:29

Ik denk wel bijna vier weken.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:32

Oh oké, dan hoef ik me nog lang geen zorgen te maken.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:28

Je hebt als het goed is ook een track&trace code van FedEx. :) Bij mij duurde het ook even; ik heb hem vorige week binnengekregen, denk dat ik er ook wel een week of drie-vier op gewacht heb.

marley93

Berichten: 6046
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:32

Klopt, volgens die code is hij bij NL customs. Maar daar is 'ie al een tijdje, dus ik dacht misschien dat het niet door de douane komt. Maar het valt mee, komt wel goed dan. :)

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:40

Het kan idd een tijdje duren voor hij ingeklaard is. :P

Lau07
Moderator

Berichten: 1592
Geregistreerd: 10-07-13

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 11:02

Bij mij duurde het een week of 6 tot 8 voordat ze er waren.
Ik vind de medaille van de romantic road echt heel mooi, dus die komt ook op het lijstje. Tot nu toe heb ik dit jaar zo'n 400 km afgelegd voor de conqueror challenges, dus ik ben goed op weg. :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 11:03

Ik heb me toch ook maar ingeschreven :D nogmaals dank voor de vele plaatjes en uitleg mkango.

Ik ga kruger doen. Paardrijden en hardlopen voornamelijk :j

_Laura_

Berichten: 2446
Geregistreerd: 25-03-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:05

Ik heb gisteravond spontaan de bus gepakt voor een avondwandeling in de binnenstad van Amersfoort en toen meteen de English Channel voltooid :):) Dus die medaille is onderweg!

Ik denk dat ik nu, zoals mijn originele plan was, voor de Inca Trail ga (de volgende in het lijstje) en daarna de mountain pack ga kopen (Everest, Fuji en Kilimanjaro), die heeft een mooie korting. Aan de andere kant vind ik het ook zonde van mijn geld om zo snel alweer een nieuwe te kopen, maar goed, het is voor een goed doel (een gezonder lichaam) en doordat ik dit jaar nauwelijks tennistoernooien speel bespaar ik ook weer geld, wat ik in plaats daarvan dan maar hieraan uitgeef :+ Ik merk in ieder geval echt dat het me zoveel meer motivatie geeft om te wandelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:11

Ik vind dit echt een heel tof idee.. alleen nog even kijken via welke aanbieder ik ga lopen. Ik wil in ieder geval Fuji lopen :+: zag dat er naast Conqueror nog een aantal aanbieders zijn!

En dan even kijken of ik hem met apple watch kan koppelen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:25

Netjes Lau07, goed bezig!

@poes: fijn dat je ook meedoet. Meteen ook een beste afstand, haha. Hoelang denk je erover te gaan doen?

@_Laura_: *\o/* Volgens mij heb je hetzelfde plan als ik heb, haha. Beetje in volgorde werken, maar dat Mountain-pack met korting is altijd interessant natuurlijk. Hoop dat het er nog is als ik zover ben.

@Hanafubuki: fijn dat je ook mee wil doen! Ik heb eigenlijk niet gekeken naar anderen.. dat zijn dan wel dezelfde routes/trails? Of ook andere?

Hier heb ik mijn garmin-horloge er aan gekoppeld, ging heel makkelijk en simpel. Kan zelfs instellen wat ik wil laten meetellen van dat horloge (dus bv. alle stappen, of enkel de wandel-activiteit, fiets-activiteit, ...). Dus ik vermoed dat dit met een apple watch ook moet kunnen.

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:26

[***], ik weet niet of het dezelfde routes zijn. Dat moet ik ook nog even uitzoeken :D als het verschillende routes zijn doe ik ze misschien beiden wel. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:38

Hahaha ok, waarom ook niet ..
Ik hou het voorlopig maar even bij dit, is wel uitdaging genoeg _O-

Ga zo weer een wandeling doen, even zien hoe ver ik geraak. Om 1 of andere bizarre reden heb ik erg veel spierpijn van gisteren .. dus wandelen is beetje pijnlijk. En toch wil ik de 2.8km tot het volgende boompje doen. Eigenlijk heel slecht, zo'n motiverende app :')