The Conqueror Challenges

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 11:53

Goed van je Escada!

Ik ga toch ook maar eentje aanschaffen, ik vind het echt een heel leuk idee en een leuke verzameling. Ben heel nieuwsgierig hoe het eruit ziet (al heb ik dat wel al een beetje gezien, haha) en het lijkt me erg leuk om te zien waar je overal geweest bent.

Dus nu even uitvogelen hoe het werkt qua betaling en de app ed, en dan kan ik vanmiddag starten :Y)

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-21 11:59

Gisteren heeft vriendin even snel wat foto's gemaakt. :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:02

Leuk!
Ik heb mijn Giza-medaille inmiddels binnen, maar ik heb hem nog niet eens opengemaakt. :oo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:24

Knap Captain! Welke heb je op dit moment lopen?

Haha Mkango, waarom niet?

Ik denk dat ik hier gesetteld ben om te starten .. De app staat erop, Garmin is geconnecteerd, alles staat lekker privé (ik doe dit voor mezelf, haha, heb niet zo'n behoefte aan al de rest :o ) dus ben benieuwd hoe het straks gaat zijn na de wandeling.

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-21 12:25

Geen een, het is te slecht weer om te lopen de laatste tijd, heb er nu 3 en even goed zo! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:29

Ow, naja, dat kan ook :Y)
Hier valt het weer gelukkig wel mee, en de komende dagen voorspellen ze beter, dus ik hoop wel wat kilometers te kunnen maken. Moet er sowieso uit met de hond, het enige is dan of ik bij slecht weer mezelf (en de hond) er overheen kan zetten om toch even het bos in te gaan in plaats van het kleinst mogelijke rondje _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:41

[***] schreef:
Knap Captain! Welke heb je op dit moment lopen?

Haha Mkango, waarom niet?

Ik denk dat ik hier gesetteld ben om te starten .. De app staat erop, Garmin is geconnecteerd, alles staat lekker privé (ik doe dit voor mezelf, haha, heb niet zo'n behoefte aan al de rest :o ) dus ben benieuwd hoe het straks gaat zijn na de wandeling.
Hij kwam binnen net toen ik weg moest, dus ik heb hem alleen even snel boven gelegd en gisteren had ik een zombiedag, dus heb ik er helemaal niet meer aan gedacht. :')

fleurtjeuh
Berichten: 10341
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:44

Vriend en ik zijn ook benieuwd geworden!
Wij gaan over een paar weken beginnen, eerst even de geboorte van de kittens overleven :P

Anoniem

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:52

Ow, haha Mkango. Dat kan gebeuren.
Wordt die eigenlijk als pakketje afgeleverd? En weet je dan ook wanneer die komt? Of is het gewoon brievenbus-post?

Leuk fleurtjeuh! Welkom :) Niet dat het mijn topic is, maar ik zeg toch welkom, haha.
Hoe ga je de challenges doen dan? Wandelen, lopen, fietsen, ... ?

fleurtjeuh
Berichten: 10341
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:53

Wij zullen voornamelijk gaan wandelen! Al zal er misschien ook af en toe wel gefietst worden

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-21 12:55

Denk dat ik het weer op ga pakken als ik een paard heb. :D Aan het kijken nu, heb waarschijnlijk al een stalling naast het bos, dus dan is het wel heeeel erg leuk weer. :))

Supervixen

Berichten: 12876
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 12:55

[***] schreef:
Ow, haha Mkango. Dat kan gebeuren.
Wordt die eigenlijk als pakketje afgeleverd? En weet je dan ook wanneer die komt? Of is het gewoon brievenbus-post?

Leuk fleurtjeuh! Welkom :) Niet dat het mijn topic is, maar ik zeg toch welkom, haha.
Hoe ga je de challenges doen dan? Wandelen, lopen, fietsen, ... ?


Is gewoon brievenbuspost.

Mijne is nog niet binnen, mijn vriend kreeg hem maandag.
We hebben de resultaten op dezelfde dag ingestuurd.

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:18

Ik ben benieuwd wanner PostNL mijn medaille brengt. Ze zijn hier erg traag de laatste weken, het wordt een beetje vervelend.
Hebben jullie de nieuwe challenge/medaille gezien op Facebook? Een Duitse route: Romantic Road. Die gaat virtueel van de wijngaarden van Würtzburg naar kasteel Neuschwanstein.

Ik heb de vorige challenge voornamelijk gefietst, maar nu kan ik weer wat verder lopen (één km per keer maar dat maakt niet uit :Y) )dus de Ring of Kerry ga ik voornamelijk lopend doen. Heb gewoon een ruime tijd ervoor gepakt, en als ik dat niet red, plak ik er meer aan vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:21

marley93 schreef:
Ik ben benieuwd wanner PostNL mijn medaille brengt. Ze zijn hier erg traag de laatste weken, het wordt een beetje vervelend.
Hebben jullie de nieuwe challenge/medaille gezien op Facebook? Een Duitse route: Romantic Road. Die gaat virtueel van de wijngaarden van Würtzburg naar kasteel Neuschwanstein.

Ik heb de vorige challenge voornamelijk gefietst, maar nu kan ik weer wat verder lopen (één km per keer maar dat maakt niet uit :Y) )dus de Ring of Kerry ga ik voornamelijk lopend doen. Heb gewoon een ruime tijd ervoor gepakt, en als ik dat niet red, plak ik er meer aan vast.
Nog niet gezien, maar klinkt als een vette route om ter plekke te wandelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:24

Zou je dat eigenlijk kunnen doen? Letterlijk de route van de challenge nawandelen?
Ik neem aan van wel, want het zijn toch echte (wandel)routes die ze uittekenen denk ik? Dat je dan zelf kijkt voor overnachtingen onderweg ed en dan exact die route ook wandelt.

Ik weet nog niet goed hoe 'gewone' routes eruit zien, ik ga nu de zeer over :+ Dus vandaar dat ik mij dat afvraag. Niet dat ik ooit zo ver zou geraken, maar het lijkt me wel enorm cool als je zoiets zou kunnen doen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:25

Kruger te voet wordt ook een uitdaging :D al kun je daar onder begeleiding ook wel wat hiken (aanrader :j ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:26

Ja, ik bedoel ook niet letterlijk alles haha, heb ze nog niet in detail bekeken en ik zal bv. ook nooit in Peru of dergelijke geraken .. Maar je hebt er ook in Frankrijk, Duitsland ed, dus vandaar dat ik mij dat afvraag.

Ik zie mezelf ook niet de Mount Everest op gaan ofzo :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:28

poes schreef:
Kruger te voet wordt ook een uitdaging :D al kun je daar onder begeleiding ook wel wat hiken (aanrader :j ).

Jaaaaa, dat is zó vet! <3

Ring of Kerry kun je volgens mij wel wandelen; Giza zag er ook wel walkable uit, Kili moet ook wel lukken. Ik denk dat alleen het Kanaal lastig wordt, maar die kun je overzwemmen! *D

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:32

Volgens mij volgen ze wel echt de wegen, dus het lijkt me in theorie allemaal wandelbaar. Of het praktisisch en veilig is, is inderdaad een tweede. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:33

Neen hoor, ik ga het kanaal gewoon over wandelen O:)

Ik zal overigens nooit iets van die routes in het echt doen gok ik, maar het lijkt me wel een enorm leuke ervaring als je daar wel het lichaam/de conditie en alle andere benodigdheden voor hebt :Y)

marley93

Berichten: 6041
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:36

Afbeelding
"Henk, kom nou naar de kant toe."
"LAAT ME LOPEN, IK GA VOOR EEN ENGLISH CHANNEL MEDAILLE!"

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-21 13:42

:') :') _O-

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 13:49

Mkango schreef:
poes schreef:
Kruger te voet wordt ook een uitdaging :D al kun je daar onder begeleiding ook wel wat hiken (aanrader :j ).

Jaaaaa, dat is zó vet! <3
! *D



Ja!
5 min uit de truck: we horen leeuwen brullen. Veel en dichtbij.
Ranger: willen jullie verder stappen, van de leeuwen weg of terug naar de truck en en eerst de leeuwen zoeken?
Wij: doe maar de truck.
Terug naar de truck.
Leeuwen liepen rond de truck :’)

Supervixen

Berichten: 12876
Geregistreerd: 28-04-11

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 14:51

Maar een kleine teleurstelling.. de route van het Kruger gaat maar een klein stukje het Kruger in.
Het grootste deel loop je door Swaziland en Zuid Afrika.
Ik had zelf verwacht dat je van zuid naar noord kruger zou lopen ofzo.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-21 15:20

marley93 schreef:
[ Afbeelding ]
"Henk, kom nou naar de kant toe."
"LAAT ME LOPEN, IK GA VOOR EEN ENGLISH CHANNEL MEDAILLE!"



Zoiets ja _O- _O-


Jammer Supervixen dat het niet is wat je dacht. Ik ken zelf helemaal niks van de wereld (behalve wat algemene namen en gebieden natuurlijk). Misschien kijken ze dat het toch in theorie gedaan kan worden en gaat dat binnen het park gewoon heel moeilijk ofzo? Geen idee hoe ze hun routes maken, kan je misschien ergens vragen?



Hier de eerste 4.2 km gedaan *\o/*
Wilde stiekem nog meer maar mijn lichaam wilde niet mee en het schijnt dat je daar rekening mee moet houden (heb beetje moeite met mijn eigen grenzen omdat ze niet overeenkomen met wat ik wil :o ).
App en garmin werken wel fijn, de kilometers stonden er al in voordat ik mijn schoenen uit had, hahaha.