Shampoobar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yvje86

Berichten: 2699
Geregistreerd: 18-09-12

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:38

Welke bars gebruiken jullie bij de curly girl methode?

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:43

De Hema heeft van die zeepmandjes met een zuignap, daar laat ik de zeep in opdrogen.


Afbeelding

ikkedus
Berichten: 3291
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:45

Ik had echt al tig x gekeken bij happysoaps, maar nog niet besteld. Door de kortingscode nu wel. Hallo Hollander :D _O- .
Ik ben echt heel benieuwd! Ik heb kort haar dat ik dagelijks was. Ik hoop dus heeeeeeeel lang met mijn bars te doen.
Ik heb ook een shaving bar besteld. Ook heel benieuwd naar!

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:47

_San87_ schreef:
Blijheid schreef:
Dank voor de kortingscode, ik heb ook een bestelling gedaan :)

@San87: bij mij werkte de kortingscode niet toen ik hem kopieerde en plakte, wel toen ik hem overtypte :j

Klopt, hier ook :D.

Top! :D

Pallatin

Berichten: 2513
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:54

Ik heb nu ook een shampoo bar en bodybar besteld, ben echt benieuwd!! Ik heb ook het bewaarzakje besteld, superbedankt voor de kortingscode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:58

magda_90 schreef:
De Hema heeft van die zeepmandjes met een zuignap, daar laat ik de zeep in opdrogen.


[ [url=m/b0vZP9.png]Afbeelding[/url] ]


Goede tip, dankje!!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 11:59

Graag gedaan

MariekeS_

Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 12:03

Kom toevallig net dit topic tegen nadat ik gisteren voor het eerst Happysoaps gekocht heb. Eerste indruk is in ieder geval erg goed.
Ik gebruikte zo'n 1.5 jaar van Lush de bar New, maar toch de laatste maanden meer haar en hoofdhuid problemen en ze zijn echt wel heel duur...

Wat opbergen betreft vind ik het ook wel een beetje gedoe.
Ik heb altijd een dun stukje spons onderin het bewaarblikje. Als de zeep na het douchen de ergste nattigheid kwijt is zet ik hem rechtop in het bakje. Eenmaal droog kan het op het sponsje in het blik. Zonder sponsje eronder krijg ik ze er nooit meer uit als ze nog wel een beetje vochtig waren...

Paardennamen
Berichten: 2130
Geregistreerd: 30-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-21 20:46

@MariekeS_ zo heb ik dus nog een stuk Lush in zo'n blikje zitten :')

Ik heb van de week de kamille shampoobar en conditioner van beesha geprobeerd. Het ruikt in ieder geval goed! De shampoobar schuimt ook lekker. Ik schuim wel gelijk op mijn haar, dus niet eerst in mijn handen. Ik was altijd 2 keer, dus nu ook gedaan. Daarna de conditioner. Dat is toch minder makkelijk dan uit de fles. Dus hup, met die bar door m'n haar heen. Daarna een poosje laten intrekken en dan uitgespoeld. Toen m'n haar eenmaal weer droog was, rook het nog steeds lekker en het was heerlijk zacht! Ook makkelijk kunnen borstelen. Als dit zo blijft na een paar keer gebruiken, dan is deze zeker een blijvertje :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:46

Vanmorgen mijn Happy Soap bestelling ontvangen, wat ruikt de zeep heerlijk <3.

Ik heb lavendel voor het lichaam en La vie en Rose (?) voor m'n haar. Zojuist de body bar uitgeprobeerd, heeeeerlijk, en glibberig, floep, daar ging ie ter aarde :').

Ik ben benieuwd naar hoe de shampoo bar bevalt, dit weekend uitproberen :D.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:34

Hmm ik vind de bars toch weer tegenvallen. Mijn haar wordt sneller vet dan met mijn favo Andrelon klei fris & zuiver shampoo. Kan dit nog verbeteren als ik doorzet, iemand ervaring mee?

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:36

Ik heb ook net mijn eerste bestelling Happy Soaps binnen! Vind de shampoobar met kaneel erg lekker, ruikt goed en haar is lekker zacht. Heb ook die blauwe besteld, nog niet geprobeerd. Ook potje deo bevalt heel goed.
Alleen de body bar vind ik teleurstellend, mijn huid wordt hier super droog van.

thequeensmum
Berichten: 3546
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:41

Voor degenen die het wellicht niet weten: Plus verkoopt nu lichaamszeep, shampoobars en conditionerbars van Happy Soaps

Cemlys

Berichten: 14960
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:43

Cinderella schreef:
Hmm ik vind de bars toch weer tegenvallen. Mijn haar wordt sneller vet dan met mijn favo Andrelon klei fris & zuiver shampoo. Kan dit nog verbeteren als ik doorzet, iemand ervaring mee?

Dat werd bij mij wel beter, maar het hangt wel van de shampoobar af. Ik heb er ook gehad waar er gewoon een vette laag op komt, of waar je haar droog van wordt

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:48

Ben sinds kort ook overgestapt op de bars van Happysoaps en vind ze helemaal top!
Vooral de deodorant is goed. s morgens na het douchen doe ik een beetje op en je ruikt helemaal niks zweet gedurende 24u. Werkt beter dan gelijk welke deo en nog milieuvriendelijk ook, want zit in een blikken, herbruikbaar doosje.

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:00

Cinderella schreef:
Hmm ik vind de bars toch weer tegenvallen. Mijn haar wordt sneller vet dan met mijn favo Andrelon klei fris & zuiver shampoo. Kan dit nog verbeteren als ik doorzet, iemand ervaring mee?


Adrelon bevat onder andere siliconen en dat laagje zal eerst afgebroken moeten worden waardoor je vet haar krijgt. Je zult er even doorheen moeten voordat je hoofdhuid weer zijn talg productie in balans heeft.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:04

Ik ga het doorzetten, thanks! :D

crow
Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:19

Ik heb 2 proefpakketjes van Beesha, shampoo en conditioner. Tot nu toe bevalt het goed. De shampoo bar schuimt goed en de conditioner maakt het haar echt heel zacht. Heb best dun, fijn haar en heb ook het idee dat het net wat meer volume geeft ondanks dat het heel zacht aanvoelt.

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:37

Ik heb mijn pakketje nog niet binnen helaas!

xTammyy

Berichten: 4408
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 20:59

sevke schreef:
Ben sinds kort ook overgestapt op de bars van Happysoaps en vind ze helemaal top!
Vooral de deodorant is goed. s morgens na het douchen doe ik een beetje op en je ruikt helemaal niks zweet gedurende 24u. Werkt beter dan gelijk welke deo en nog milieuvriendelijk ook, want zit in een blikken, herbruikbaar doosje.


Ik gebruik nu twee maanden de body en shampoo bars van happy soaps: super tevreden!
De shampoo gaat echt super lang mee, body denk ik 2-2,5 maand.
Nu ook sinds een maand conditioner en natuurlijke deo. De conditioner vind ik niet handig om aan te brengen maar werkt wel.
De deo daar in tegen.. ik heb het idee dat ik mijzelf blijf ruiken, maar weet niet of het wennen is aan een andere geur of dat de deo gewoon niet werkt voor mij.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 21:10

Ik heb vanmorgen de shampoobar van Beesha gebruikt! De shampoobar zelf schuimde aardig, had ik niet verwacht. De conditioner leek alsof er niets af kwam, maar toen ik mijn haar uitspoelde voelde het wel super zacht. De body bar vond ik 3x niets, kwam niets af en dat ding was een partij glibberig. Volgens mijn moeder rook het wel super lekker! (Ik kan zelf niets ruiken dus mijn moeder was het checkpoint voor deze factor :Y) ). Door de dag heen bleef mijn haar ook zacht, het is nu wel ietsje vetter dan normaal aan het einde van de dag, maar kan ook de overschakeling zijn.

MonteKarlo

Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 21:12

crow schreef:
Ik heb 2 proefpakketjes van Beesha, shampoo en conditioner. Tot nu toe bevalt het goed. De shampoo bar schuimt goed en de conditioner maakt het haar echt heel zacht. Heb best dun, fijn haar en heb ook het idee dat het net wat meer volume geeft ondanks dat het heel zacht aanvoelt.


Welke geuren heb jij?
Ik heb de perzik en blueberry.

nafnaf

Berichten: 2744
Geregistreerd: 20-10-10

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 22:16

Ik heb gisteren bij happysoaps de paarse bar een shaving bar besteld. Heb zelf altijd lush gehad dus ben benieuwd hoe deze is. Hoop dat deze ook een beetje volume gaat geven. Met lush was ik mijn haar ongeveer om de 2 weken hopelijk lukt dat met deze ook :)

Maris
Berichten: 15922
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 11:59

MonteKarlo schreef:
Ik heb vanmorgen de shampoobar van Beesha gebruikt! De shampoobar zelf schuimde aardig, had ik niet verwacht.


Grote kans dat er dan SLS in zit, dat zorgt voor schuim. Hoeft geen probleem te zijn hoor die SLS, maar als je de bar bent gaan gebruiken omdat je meer natuurlijke producten wilt gebruiken of lief wilt zijn voor je huid, dan is deze bar een minder goede keuze waarschijnlijk.

Emj_23
Berichten: 1193
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: Shampoobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-21 12:22

Ik heb net ook bij happy soaps besteld met de kortingscode. Bedankt! Ik gebruik sindskort een shampoobar van Lush die ik heb gekregen en dat bevalt in principe goed. Ik heb nu zo'n pakketje besteld met de shampoo, body en conditioner bars en de deodorant. Ben heel benieuwd. Ik wil graag minder plastic gebruiken en dit lijkt mij een goed begin!