Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eelmo

Berichten: 2935
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:29

xCODA schreef:
@Eelmo: gefeliciteeerd! *\o/* Ik ben nu begonnen met het vak applied ecology en vraag me nu al weer af hoe ik dit in godsnaam moet gaan halen :+


Is een leuk vak hoor! Niet gelijk opgeven, eerste colleges zijn even doorbijten idd. Focus met studeren vooral op toepassen (what's in a name). In mijn tijd waren de tentamenvragen een soort casussen om op te lossen. Was echt een fijne combi tussen stampen en toepassen :j en, hele chille benaderbare docenten. Dus geen stress! Ze slepen je er wel doorheen :D komt goed!

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:36

Examen ging redelijk. Had net aan genoeg tijd (nou ja, ik heb de laatste paar vragen afgeraffeld), was een examen Nederlands. Had 1,5 uur de tijd. Domme ik ben aan het begin van mijn mbo studie/opleiding een verklaring vergeten in te leveren waardoor ik bij examens 30 minuten extra heb.
Morgen heb ik rekenen, dat gaat een veel groter probleem worden

Lisa_22
Berichten: 341
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 13:55

Ah fijn dat je tentamen redelijk ging Lianne! Heel veel succes voor morgen!

xCODA
Berichten: 502
Geregistreerd: 03-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 17:13

Eelmo schreef:
xCODA schreef:
@Eelmo: gefeliciteeerd! *\o/* Ik ben nu begonnen met het vak applied ecology en vraag me nu al weer af hoe ik dit in godsnaam moet gaan halen :+


Is een leuk vak hoor! Niet gelijk opgeven, eerste colleges zijn even doorbijten idd. Focus met studeren vooral op toepassen (what's in a name). In mijn tijd waren de tentamenvragen een soort casussen om op te lossen. Was echt een fijne combi tussen stampen en toepassen :j en, hele chille benaderbare docenten. Dus geen stress! Ze slepen je er wel doorheen :D komt goed!


Leuke leraren zeker, Leon hield gisteren zijn kat op de kop voor de camera... :') Ze gaven zelf ook wel aan echt met het moeilijkste te beginnen, maar inderdaad wel erg nteressant! *\o/*

Edit: jij trouwens al enig idee wat je wilt gaan doen en waar je wilt gaan solliciteren? :o

Eelmo

Berichten: 2935
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 20:02

Oh god, ja dat klinkt wel als Leon :') Maar Sarian is ook echt een topper hoor!

Ik ben nu gewoon op alles wat los en vast zit aan het solliciteren haha. Ipv 100 tabs met papers en literatuur heb ik nu 100 tabs met vacatures open staan :+ het is echt een beetje prut, heel veel senior vacatures maar nauwelijks junior.. Wel vandaag een sollicitatie gedaan voor een traineeship bij Natuurmonumenten. Fingers crossed :)

f4bjheu
Berichten: 987
Geregistreerd: 09-03-13
Woonplaats: op de aarde

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 23:27

ah, de 100 tabs open hebben. Heerlijk herkenbaar.
Onze tts nu zijn open boek, aka crtl + f dus veel tabs open staan.
Laatst vergeten alle tabs los weg te klikken dus dag na tentamen open ik de computer komen al die wetten en samenvattingen weer tevoorschijn. Veel te confronterend dus maar zo snel mogelijk weggeklikt haha

Eelmo

Berichten: 2935
Geregistreerd: 09-01-09

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:13

Een van de fijnste dingen in het leven is al je tabs sluiten als je klaar bent met een essay/paper/tentamen/verzinhet :j

maike11
Berichten: 44
Geregistreerd: 05-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:20

@Eelmo Ik hou mijn vingers gekruist voor uw zoektocht naar een baan. :)

@f4bjheu Oh, dat weet ik :')
Als een examen eenmaal voorbij is, wil ik er niets meer mee te maken hebben haha

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:54

Zo even hier niet geweest, mijn kennistoets van huidige minor ging top. Was thuis online omdat veel studenten niet naar school wilden ivm corona. Je mocht je boek erbij houden, maar zelfs zonder mijn boek wist ik bijna alles! Herkansing (wel op school) ging wat minder. Zelfde 'ging wel prima'-gevoel als bij de eerste poging, maar toen had ik een 4,8 :+ . Heel benieuwd dus, ik heb geteld hoeveel van de vragen ik dacht goed te hebben en hopelijk zit ik net op die 6 grens. Maandag middag heb ik presentaties van mijn project dus dit weekend dat afronden, daarna klaar met de minor!


Super fijn dat het bij veel hier wat beter weer gaat qua studievoortgang! En ook spannend die vervolgstappen nu opzoek naar banen!
En over financiën gesproken, hebben jullie dit al gelezen? https://duo.nl/particulier/corona/tegem ... corona.jsp

Afstuderen doe ik dus niet dit jaar, dus die tegemoetkoming krijg ik niet helaas. Maar mijn aanvullende beurs vervalt wel. Kom maar door met die tegemoetkoming *\o/*

Joy_Mennings

Berichten: 2291
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 23:18

Ik heb vandaag mijn cijfers teruggekregen en heb alles gehaald gelukkig. Was echt bang voor een paar vakken want die gingen echt niet goed, oa door de online lessen en te weinig tijd om voor te breiden.

Nu even een weekje vakantie en dan er weer tegenaan. Hopelijk gaat volgend semester wat beter qua online lessen

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 15:59

Super fijn Joy, dat moet echt een geruststelling zijn! Lekker genieten van je vakantie nu!


Mijn project presentatie ging echt geweldig! Ik vond het écht een super leuke minor, was natuurlijk wel pittig en ik heb zeker uitstelgedrag gehad. Maar als ik zo naar het geheel kijk heb ik echt veel geleerd. Mijn laptop dichtslaan nadat we in Teams alles hadden afgesloten was toch wel heel raar. Gekke afsluiting was dat.

Vandaag is mijn eerste dag van mijn halfjaar-tussenjaar, dus ik weet niet hoe veel ik hier nog kan meepraten. Behalve als ik weer wat moet herkansen :+

f4bjheu
Berichten: 987
Geregistreerd: 09-03-13
Woonplaats: op de aarde

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 17:48

Nou jongens, het is weer genieten.
Zojuist een 5 gekregen voor een herkansing. Morgen kan ik ‘m pas inzien dus dan weet ik of ik er nog een 6 van kan breien (meestal niet).
Betekent dat ik sowieso dit jaar niet meer kan afstuderen. Heb alle EC voor Honours binnen maar kan hierdoor waarschijnlijk niet meer het stempel op mijn certificaat krijgen wat echt mega zuur is (heb al door ziekte een jaar uitstel). Meest frustrerende is dat ik dit tentamen niet heb gehaald door ziekte (wat oa mega concentratie problemen met zich mee brengt).

Voor alle essays en betogen heb ik 9/9,5 gehaald afgelopen blok, is gewoon echt puur 3,5u lang (dyslexie dus extra tijd) tentamen maken wat op een goede dag al niet echt gaat. Laat staan 4 tentamens binnen 2 weken met nog 2 deadlines er bij.

moet ik nu 4 vakken en scriptie volgen dus wordt een groot feestje

Kairos
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 17:57

Even een update van mijn kant: Ik ben gestopt met school. Toen ik voor mezelf het doel had gesteld, in 1 jaar propedeuse halen en anders stoppen, leken mijn ouders meer achter me te staan. Toen kwam het dus zo dat de cijfers terugkwamen van de herkansing, ik had weeral een onvoldoende. Ditmaal een 4,4 (1e kans was een 5,1). Ik had wellicht nog kunnen proberen voor een extra kans, maar ik achtte eigenlijk de kans klein dat ik die wel zou halen en dat te kunnen regelen voor 1 februari, dus toen toch vrijdag het besluit genomen om me uit te schrijven. Docenten waren overigens super lief, ik kreeg allerlei complimenten, maar ze snapten mijn keuze ook wel om te stoppen :)
Wat ik hierna ga doen, ik weet het echt nog niet. Ik vind het heel lastig.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:08

Nog niet gereageerd in dit topic maar lees graag mee. Eerstejaars bachelor communicatie.
Al flink wat teleurstellingen gehad zoals geen introweek, geen studiereis en weinig contacten natuurlijk. Heb wel een super leuk project groepje waar ik regelmatig mee afspreek, zijn inmiddels echt vriendinnen geworden. Organiseren regelmatig borrels en onlangs een weekend weg geweest.

Wat denken jullie vanavond te gaan horen in de persco? Ik heb op aanbetaling tickets gekocht voor een festival in augustus. Ik verwacht niet dat het doorgaat maar de hoop is er toch wel sinds die aankondiging van 1 juli is gemaakt. Schat de kans wel heel klein in dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren.

Kairos
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:13

Shaggy09 schreef:
Nog niet gereageerd in dit topic maar lees graag mee. Eerstejaars bachelor communicatie.
Al flink wat teleurstellingen gehad zoals geen introweek, geen studiereis en weinig contacten natuurlijk. Heb wel een super leuk project groepje waar ik regelmatig mee afspreek, zijn inmiddels echt vriendinnen geworden. Organiseren regelmatig borrels en onlangs een weekend weg geweest.

Wat denken jullie vanavond te gaan horen in de persco? Ik heb op aanbetaling tickets gekocht voor een festival in augustus. Ik verwacht niet dat het doorgaat maar de hoop is er toch wel sinds die aankondiging van 1 juli is gemaakt. Schat de kans wel heel klein in dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren.

Ik denk persoonlijk dat ze nu nog geen beloftes gaan doen voor augustus. Hooguit het riedeltje van contactberoepen, middelbare scholen en horeca, want in de berichtgeving lijkt mbo/hbo/uni ook niet aan de orde te komen... Maar of het door gaat hangt waarschijnlijk af van of de organisatie betijds groen licht krijgt, als ze nu zeggen mag wel in augustus en in mei zeggen van mag niet heb je er nog niks aan...

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 18:18

Nee ik denk inderdaad ook niet dat we daar iets over gaan horen. Ik wacht dat gewoon af.
Wel gelezen dat Rutte wat perspectief wilt gaan bieden maar dat gaat volgens mij slechts over
de basisschool en over de lockdown.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 18:29

Eelmo schreef:
Oh god, ja dat klinkt wel als Leon :') Maar Sarian is ook echt een topper hoor!

Ik ben nu gewoon op alles wat los en vast zit aan het solliciteren haha. Ipv 100 tabs met papers en literatuur heb ik nu 100 tabs met vacatures open staan :+ het is echt een beetje prut, heel veel senior vacatures maar nauwelijks junior.. Wel vandaag een sollicitatie gedaan voor een traineeship bij Natuurmonumenten. Fingers crossed :)

Heb ik ook al gehoord van een vriend van me die nu ook opzoek is naar werk. Alleen heeft hij al 2 masters in advocatuur en notariaat, dus zelfs voor hem is het kl*te nu. -O- Ik duim wel mee!

Haha dat van die tabs kan ik ook beamen, ik kijk ook echt niet meer naar mijn samenvattingen als ik een vak heb afgerond. Dat is te confronterend!


ninaphilo schreef:
Zo even hier niet geweest, mijn kennistoets van huidige minor ging top. Was thuis online omdat veel studenten niet naar school wilden ivm corona. Je mocht je boek erbij houden, maar zelfs zonder mijn boek wist ik bijna alles! Herkansing (wel op school) ging wat minder. Zelfde 'ging wel prima'-gevoel als bij de eerste poging, maar toen had ik een 4,8 :+ . Heel benieuwd dus, ik heb geteld hoeveel van de vragen ik dacht goed te hebben en hopelijk zit ik net op die 6 grens. Maandag middag heb ik presentaties van mijn project dus dit weekend dat afronden, daarna klaar met de minor!


Super fijn dat het bij veel hier wat beter weer gaat qua studievoortgang! En ook spannend die vervolgstappen nu opzoek naar banen!
En over financiën gesproken, hebben jullie dit al gelezen? https://duo.nl/particulier/corona/tegem ... corona.jsp

Afstuderen doe ik dus niet dit jaar, dus die tegemoetkoming krijg ik niet helaas. Maar mijn aanvullende beurs vervalt wel. Kom maar door met die tegemoetkoming *\o/*


Wat goed dat je toets goed ging! Die andere komt wel goed dan, nu niet meer te veel over nadenken zou ik zeggen. Ook fijn van je beurs :) In België zijn het wat andere regels, maar ik heb intussen ook mijn beurs gehad en was meer dan ik gedacht had. Dus dat is fijn! Ook echt leuk dat je minor zo goed gaat en het jou echt wel bevalt.
f4bjheu schreef:
Nou jongens, het is weer genieten.
Zojuist een 5 gekregen voor een herkansing. Morgen kan ik ‘m pas inzien dus dan weet ik of ik er nog een 6 van kan breien (meestal niet).
Betekent dat ik sowieso dit jaar niet meer kan afstuderen. Heb alle EC voor Honours binnen maar kan hierdoor waarschijnlijk niet meer het stempel op mijn certificaat krijgen wat echt mega zuur is (heb al door ziekte een jaar uitstel). Meest frustrerende is dat ik dit tentamen niet heb gehaald door ziekte (wat oa mega concentratie problemen met zich mee brengt).

Voor alle essays en betogen heb ik 9/9,5 gehaald afgelopen blok, is gewoon echt puur 3,5u lang (dyslexie dus extra tijd) tentamen maken wat op een goede dag al niet echt gaat. Laat staan 4 tentamens binnen 2 weken met nog 2 deadlines er bij.

moet ik nu 4 vakken en scriptie volgen dus wordt een groot feestje


Wat ongelofelijk rot :(:)

Joy_Mennings schreef:
Ik heb vandaag mijn cijfers teruggekregen en heb alles gehaald gelukkig. Was echt bang voor een paar vakken want die gingen echt niet goed, oa door de online lessen en te weinig tijd om voor te breiden.

Nu even een weekje vakantie en dan er weer tegenaan. Hopelijk gaat volgend semester wat beter qua online lessen

Wat goed!! *\o/* *\o/* Neem je verdiende rust!


Kairos schreef:
Even een update van mijn kant: Ik ben gestopt met school. Toen ik voor mezelf het doel had gesteld, in 1 jaar propedeuse halen en anders stoppen, leken mijn ouders meer achter me te staan. Toen kwam het dus zo dat de cijfers terugkwamen van de herkansing, ik had weeral een onvoldoende. Ditmaal een 4,4 (1e kans was een 5,1). Ik had wellicht nog kunnen proberen voor een extra kans, maar ik achtte eigenlijk de kans klein dat ik die wel zou halen en dat te kunnen regelen voor 1 februari, dus toen toch vrijdag het besluit genomen om me uit te schrijven. Docenten waren overigens super lief, ik kreeg allerlei complimenten, maar ze snapten mijn keuze ook wel om te stoppen :)
Wat ik hierna ga doen, ik weet het echt nog niet. Ik vind het heel lastig.


Wauw, dat is ook een hele verandering! Ik denk dat je nu gewoon even op jezelf moet focussen, althans dat is mijn advies, even teruggaan naar jezelf en kijken wat jij leuk vindt en jij wil in het leven. Veel lezen over verschillende studierichtingen en vooral even je tijd nemen om op adem te komen.


Shaggy09 schreef:
Nog niet gereageerd in dit topic maar lees graag mee. Eerstejaars bachelor communicatie.
Al flink wat teleurstellingen gehad zoals geen introweek, geen studiereis en weinig contacten natuurlijk. Heb wel een super leuk project groepje waar ik regelmatig mee afspreek, zijn inmiddels echt vriendinnen geworden. Organiseren regelmatig borrels en onlangs een weekend weg geweest.

Wat denken jullie vanavond te gaan horen in de persco? Ik heb op aanbetaling tickets gekocht voor een festival in augustus. Ik verwacht niet dat het doorgaat maar de hoop is er toch wel sinds die aankondiging van 1 juli is gemaakt. Schat de kans wel heel klein in dat dat daadwerkelijk gaat gebeuren.


Welkom! Wat leuk dat het ondanks de zeer weinige fysieke lessen toch gelukt is om een paar leuke meiden te leren kennen! *\o/* In België verwachten ze weer wat te kunnen lossen op 1 maart. Maar wij zitten al in zo'n ja-nee lockdown sinds eind oktober. Ik hoop ook op een festival, maar daar gaan ze nu nog geen uitspraken over doen vrees ik.


Ik krijg donderdag mijn punten. Ben heel benieuwd, maar verwacht er wel overal door te zijn *hout vasthouden*. Merk wel dat nu sinds ik geen (online) lessen meer heb en full focus op mijn bachelorproef moet zetten ik een beetje in een zwart gat val. Loop heel onrustig rond en kan moeilijk mijn energie kwijt. Als iemand daar nog tips voor heeft, mag je het zeker laten weten.

Kairos
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:00

Dat ga ik doen inderdaad! Al is er niks wat perfect past ben ik bang, ik ben en blijf een beetje een rommelkont die van alles leuk vind en het lastig vind het concreet te maken voor mezelf.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 19:02

Ik vind nu een nieuwe studiekeuze maken ook moeilijker dan de bachelor die ik nu bijna op zak heb. Ik weet wel dat je zo allerlei testen kan doen op websites om te kijken wat er bij jou past, maar ik zou die eigenlijk eens moeten terugzoeken. Ik laat het je weten!

Kairos
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:11

CalipsoLover schreef:
Ik vind nu een nieuwe studiekeuze maken ook moeilijker dan de bachelor die ik nu bijna op zak heb. Ik weet wel dat je zo allerlei testen kan doen op websites om te kijken wat er bij jou past, maar ik zou die eigenlijk eens moeten terugzoeken. Ik laat het je weten!

Thnx! De meest gangbare had ik voor mijn 1e studiekeuze al gemaakt, maar toen kwam er ook elke x totaal iets anders uit :')

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-21 19:20

Kairos schreef:
CalipsoLover schreef:
Ik vind nu een nieuwe studiekeuze maken ook moeilijker dan de bachelor die ik nu bijna op zak heb. Ik weet wel dat je zo allerlei testen kan doen op websites om te kijken wat er bij jou past, maar ik zou die eigenlijk eens moeten terugzoeken. Ik laat het je weten!

Thnx! De meest gangbare had ik voor mijn 1e studiekeuze al gemaakt, maar toen kwam er ook elke x totaal iets anders uit :')

Hier heb je hem! https://www.onderwijskiezer.be/iprefer/index.php
Is nu wel een Belgische website, maar ik denk dat dat allemaal redelijk gelijk loopt met NL.

Kairos
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 19:33

Ah thanks! Ik ga daar morgen eens goed voor zitten!

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-21 23:00

Eerstejaars zijn in deze tijd lijkt me ook wel echt lastig Shaggy. Gelukkig heb je wel vriendinnen gemaakt! Dat lijkt me ook veel lastiger in deze situatie.

Kairos, heel herkenbaar dat rommelkont zijn die van alles leuk vindt. Zo heb ik vóór mijn huidige opleiding ook driekwartjaar een andere opleiding gedaan en toen in dat eerste jaar gestopt. Ik haalde het niet, terwijl ik het wel interessant vond. Al moet ik zeggen, achteraf gezien was het toch niets voor mij.. Wat ik je kan aanraden is een opleiding zoeken die breed is, zodat je binnen een opleiding nog veel ruimte hebt voor verschillende kanten van het vakgebied. Zo ben ik bij communicatie gekomen, een studie die meestal wordt gekozen door mensen die niet weten wat ze precies willen :+ . Maar ik heb daar nu wel echt mijn plek in het vakgebied gevonden met mijn uitstroomprofiel! En stel ik wil toch weer een andere kant op in het vakgebied, weet ik daar ook genoeg basisinformatie van om weer in te starten.

Calipso, duimen dat je alles hebt gehaald!! Die overgang lijkt mij ook lastig joh. Is het niet een idee dat je elke dag minstens één ding doet waar je je energie in kwijt kan, wat niets te maken heeft met je studie. Beetje dat ingeplande 'me-time'. Of dat nou sociaal contact is of juist lekker individueel focussen op iets (wandelen, creatief bezig zijn, schrijven, netflixen, iets bakken). In ieder geval even je gedachten verzetten, dat doe ik vaak als ik onrustig ben in mijn hoofd.

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-21 11:54

Ik herken dat alles leuk vinden ook wel, daarom ook gekozen om eerst journalistiek te studeren :+ Mijn interesses lagen echt zo verspreid over cultuur/maatschappij/psychologie en politiek. Gisteren ook die test nog eens gedaan en kom toch terug bij de dingen waar ik nu ook naar kijk: Politieke wetenschappen, sociologie, moraalwetenschappen en wijsbegeerte. Het zal waarschijnlijk toch wel politieke wetenschappen worden, maar zo weet ik dat ik ook in de juiste richting aan het kijken ben. Ik raad ook aan om iets algemeens te doen als je veel interesses hebt, dan heb je ook nog wat speling in wat je er later mee wil doen. Ik zou ook nooit 1 specifiek ding kunnen doen voor de rest van mijn leven.

@nina: Het is idd een beetje van alles naar niets. Ik heb totaal geen routine meer. Ik ga wekelijks zeker nog 3-4 keer naar de paarden maar dat helpt niet echt tegen mijn onrust, mijn onrust begint vaak 's avonds waardoor ik dan ook heel slecht slaap. Voor corona was ik ook gewoon vaak van 's ochtends tot laat 's avonds bezig met school/paarden/vrienden... Normaal ging ik vandaag naar de stad om met iemand samen voor onze bachelorproef te werken maar dat heb ik moeten afzeggen omdat ik vanochtend ben opgestaan met keelpijn (waarschijnlijk gewoon van de vermoeidheid omdat ik zo slecht slaap)... Mijn moeder had al voorgesteld om te gaan lopen, alleen is het probleem dat ik al heel veel gewicht verloren ben en een beetje moet opletten, alsook dat het hier gewoon constant aan het gieten is van de regen.

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Jeugd/studenten in corona tijd: praattopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 12:19

Mijn examens zijn toch iets minder goed gegaan dan verwacht. Een 4 voor rekenen (nou heb ik wel al vanaf jongs af aan een rekenprobleem) en een 6 voor Nederlands, Engels moet ik nog op wachten.
Rekenen telt gelukkig niet echt ergens voor mee