Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 10:31

Net Sportractive gedownload maar volgens mij kun je daar geen vrienden volgen, klopt dat? Dat is wel wat ik zoek.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:49

Vanmorgen weer ritje gemaakt. Ik heb vandaag bijna alles in tolt gedaan, en maar heel klein beetje in draf. Toch zegt equilab dat ik 50/50 heb gereden. Beetje jammer. Verder wel het mooiste kaartje en overzichtelijke gegevens. Sportractive is ook prima, energieverbruik geeft hij wel hoger aan dan equilab. Relive blijft het filmpje toch wel erg leuk. Ik kan nog steeds niet kiezen, dus gebruik ze nu maar gewoon alle 3 ;-)

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:00

Ik gebruik nu ook Equilab en Relive beiden, kan nog niet kiezen

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 18:09

Ik had vandaag SportsTracker en Komoot aan. Klopt het dat je bij Komoot niet kan zien wat je maximale snelheid was? Ik kan alleen een gemiddelde snelheid vinden. En hij plaatst foto’s van iemand anders bij mijn rondje, dat vind ik ook niet zo fijn.

Coentjuh

Berichten: 9862
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:48

Lynn_Nikita schreef:
Ik heb nu al 2 keer gehad met equilab dat hij het niet opslaat. Blijft na de rit maar hangen en kan niks anders dan rit verwijderen
ben ik de enige of iemand een tip hoe dit te voorkomen?


Ik had het ook, gelijk de eerste keer al. Op 1 of andere manier heeft hij hem toch onthouden en opgeslagen.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:26

Nou, probeer al hele tijd om alles om te zetten van endomundo naar mapmyrun maar wat. Een. drama! Zo onduidelijk, blah.
En mapmyrun wil niet verbinden met de connect-app van mijn Garmin, dan moet dat via mapmyfitness.

Serieus...

Connect heeft ook de optie challenges heb ik gezien, maar ik moet er iemand voor uitnodigen. Ga eens bekijken of ik daar wat meer over kan vinden.

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 21:01

Ik heb een aanvraag gedaan voor het overzetten van kijn gegevens, hoelang heeft dat bij jullie geduurd, voordat jullie dat bestandje ontvingen?

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:15

Een dag. Ik heb het gister aangevraagd en vanmorgen zat het in de mail.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:23

Zat inderdaad binnen de dag in mijn mailbox maar ik krijg het NIET gelinkt aan mapmyrun. Alle uitleg verwijst naar mapmyfitness, de stappen die ik zou moeten volgen zijn niet te vinden in de apps... Of moet het via de pc gebeuren?

Sabbientje

Berichten: 4716
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:27

Varekaj schreef:
Zat inderdaad binnen de dag in mijn mailbox maar ik krijg het NIET gelinkt aan mapmyrun. Alle uitleg verwijst naar mapmyfitness, de stappen die ik zou moeten volgen zijn niet te vinden in de apps... Of moet het via de pc gebeuren?
ik heb het via de PC gedaan. Daar kon ik via Endomundo aanvinken de gegevens te delen met Mapmyrun/ mapmyfitness.

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 23:36

Ik heb m dus ook gister aangevraagd, maar nog niks ontvangen en in de app staat. in behandeling

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:31

Thx sabbientje, dan probeer ik het een keer via de computer.

Zijn hier mensen die connect van Garmin gebruiken? Daar kan je zelf challenges starten, maar dat lukt alleen door vrienden uit te nodigen. Nu heb ik zelf niemand die ook connect heeft, maar zou wel willen testen wat voor challenges je er allemaal mee kan maken... Dus als iemand testkonijn wil zijn O:)

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:42

Varekaj schreef:
Thx sabbientje, dan probeer ik het een keer via de computer.

Zijn hier mensen die connect van Garmin gebruiken? Daar kan je zelf challenges starten, maar dat lukt alleen door vrienden uit te nodigen. Nu heb ik zelf niemand die ook connect heeft, maar zou wel willen testen wat voor challenges je er allemaal mee kan maken... Dus als iemand testkonijn wil zijn O:)

Heb je een pb gestuurd

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:18

Sabbientje schreef:
ik heb het via de PC gedaan. Daar kon ik via Endomundo aanvinken de gegevens te delen met Mapmyrun/ mapmyfitness.

Mij lukt het ook niet goed/voldoende via de app. Waar via de PC kan je dat aanvinken?

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:36

Ik had de bestanden eerst als gpx op mijn computer opgeslagen en daarna overgezet naar sportractive. Ik heb niet alles over gezet, 7 bestanden, waarvan ik de gereden route wilde bewaren.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:59

ik heb alles van endomondo en connect naar mapmyrun kunnen omzetten in ieder geval. had wat geklungel in de aarde, maar het is gelukt.

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:01

Sabbientje schreef:
Varekaj schreef:
Zat inderdaad binnen de dag in mijn mailbox maar ik krijg het NIET gelinkt aan mapmyrun. Alle uitleg verwijst naar mapmyfitness, de stappen die ik zou moeten volgen zijn niet te vinden in de apps... Of moet het via de pc gebeuren?
ik heb het via de PC gedaan. Daar kon ik via Endomundo aanvinken de gegevens te delen met Mapmyrun/ mapmyfitness.

Ik kan het vinkje "sync past workouts" niet aanvinken :(

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:39

Ik ga eens kijken of ik mijn Endomondo dingen in Adidas Running kan krijgen. Die heb ik vooralsnog gekozen als vervanger voor Endomondo. Hij kent vrij veel sporten, waaronder paardrijden, wandelen en fietsen (die wilde ik alledrie graag hebben, omdat ik dat óf zelf doe óf met paard), en hij kan (als het goed is, nog niet getest) live-tracken zonder dat je daar premium voor moet hebben. Batterijgebruik was gelijk aan Endomondo (dat had wel wat minder gemogen, maar je kan niet alles hebben :+ ).

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:10

ik kon vanochtend al niet meer op de app op mijn telefoon :( Zo stom! Jullie wel?

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 12:16

Jaan81 schreef:
ik kon vanochtend al niet meer op de app op mijn telefoon :( Zo stom! Jullie wel?

Nee ik ook niet meer, tis nu echt over ;(

Femke_Tweety

Berichten: 12013
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 13:24

Het zou toch tot maart open blijven?

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 14:15

Ik was in de veronderstelling dat vandaag nog zou mee tellen. Had nog een laatste foto willen maken van aantal verbrande hamburgers, rondjes om de wereld en trips to the Moon.....

De app doet nu helemaal niets met, de site geeft me nog maar drie opties na inloggen: wachtwoord wijzigen, account verwijderen en data downloaden.

Zucht

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:10

dan was ik gisteren blijkbaar nog net op tijd met alles omzetten...

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 15:15

Je kan nu nog wel omzetten, maar niets meer in Endomondo bekijken....

Tancreda4

Berichten: 24086
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-20 18:06

Em_ schreef:
Ik kan het vinkje "sync past workouts" niet aanvinken :(


Waar vind je uberhaupt die optie? In mapmy of in endomondo?

Ik baal echt ongelooflijk. Ik had ook nog vandaag gedacht dat je er nog in kon kijken. Ik had nog wel wat printscreens ofzo willen maken voor statjes. Gatver, wat een stom gedoe.

Site is ook niet meer te bekijken. Geef dan niet aan dat je je gegevens tm maart nog kan raadplegen, want dat kan dus niet. Alleen tot maart een aanvraag indienen -:(- -:(-