[pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat was de uitslag van jouw test?

Positief
100 (11%)
Negatief
754 (88%)

Totaal aantal stemmen: 854


xxemmely

Berichten: 1479
Geregistreerd: 25-01-12
Woonplaats: Huijbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 12:14

xxemmely schreef:
Ik ben vandaag getest, morgen de uitslag ivm beroep in de zorg.
Begon vrijdag ochtend met wat keelpijn en vrijdag avond was ik behoorlijk beroerd. Hoesten, niezen, loopneus, hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, druk op de borst. Maar geen koorts. Sinds vandaag zijn de keel-, oor- en hoofdpijn gelukkig een stuk minder.

Negatief gelukkig

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-20 18:40

Ik heb vandaag weer voor het eerst gewerkt. Best wel spannend. Gisteren steeds getwijfeld of ik niet eerst therapeutisch aan de slag zou moeten vanwege de vermoeidheid. Het was ook meteen een drukke dienst. Nog geregeld last van mijn ademhaling. Even mijn vitale functies gecheckt want daar was ik wel nieuwsgierig naar. Hartslag 115, bloeddruk 129/ 92 en saturatie 95%. Echt anders. Niet zo gek dat ik moe ben. Werkdag overleefd. Ik moet nog 4 dagdiensten deze week.

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:18

Ik mis wat opties, waardoor de poll imo leuker zou zijn:
- positief met symptomen
- positief zonder symptomen
- negatief met symptomen
- negatief zonder symptomen

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-20 19:45

De vraag is altijd of Zonder symptomen bestaat. Je laat je immers alleen testen met symptomen. Zelf had ik hele milde klachten. Wel symptomen maar niet de gebruikelijke Corona symptomen. Wel anders als ik ooit had gevoelt.

daantjuhhh

Berichten: 26908
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 19:59

Napie schreef:
De vraag is altijd of Zonder symptomen bestaat. Je laat je immers alleen testen met symptomen. Zelf had ik hele milde klachten. Wel symptomen maar niet de gebruikelijke Corona symptomen. Wel anders als ik ooit had gevoelt.

Er zijn toch ook mensen die bijv een operatie moeten en dan van te voren getest worden?
En dus geen symptomen van Corona hebben?

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-20 20:01

Daar had ik even niet aan gedacht

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:34

Hier vandaag al de uitslag (gisteren laten testen, dus binnen 24 uur) en gelukkig negatief!

Zonnetje81
Berichten: 18690
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 22:49

Krijg je dan een melding op digid?

Leandra

Berichten: 1601
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 00:31

Zonnetje81 schreef:
Krijg je dan een melding op digid?


Ik kreeg een mailtje dat de uitslag er was en dat ik die met de digid kon bekijken op coronarest.nl.

Ze vroegen wel bij de test hoe ik de uitslag wilde ontvangen. Telefonisch of via digid.

Ine23
Berichten: 4241
Geregistreerd: 16-11-09
Woonplaats: Zeeland

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 12:55

Ik ben gisteren om 10u40 getest en heb even zelf net gekeken op coronatest.nl, had nog geen melding gekregen via mail ofzo. Ik ben negatief, zoals verwacht. Ik loop als fysiotherapeut in opleiding stage in een praktijk die gevestigd is in een woonzorgcentrum, dus wij zien veel ouderen. Mijn klachten zijn lichte verkoudheidsklachten: beetje snot, lichte keelpijn, vermoeidheid, af en toe keel schrapen en hoofdpijn rondom de sinussen. Verder geen verhoging (36.5) en kan ook gewoon goed functioneren. Maar beter het zekere voor het onzekere nemen en dus toch maar getest :j

Leliex
Berichten: 1086
Geregistreerd: 27-08-10

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 16:27

Ik heb mij gisteren ook laten testen omdat ik nu al een week klachten heb. Last van mijn keel, extreme vermoeidheid, spierpijn en hoesten. Maar mijn test was negatief dus waarschijnlijk heb ik gewoon de griep dan.
Wel heel vervelend dit aangezien ik zo moe ben dat ik bijna 14 uur per dag slaap.

xAppelmoes
Berichten: 218
Geregistreerd: 24-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 18:13

Ik heb me afgelopen zondag laten testen en vandaag gehoord dat ik positief ben. Had naast dat ik bijzonder moe was weinig andere klachten: een klein beetje keelpijn en was wat hees. Gelukkig snel een test aangevraagd en donderdagavond direct in quarantaine gegaan omdat ik als student tijdelijk fulltime in de horeca werk. Mag morgen officieel ook alweer de straat op omdat ik al 24 uur geen klachten meer heb, maar beperk dit denk ik tot een rondje alleen op de racefiets. Vrijdag ga ik (als alles zo blijft) wel weer aan het werk :)

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-20 19:24

Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt ben

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 19:56

Ik heb me gisteren laten testen en helaas tot op heden nog geen uitslag...

nafkedemi

Berichten: 1307
Geregistreerd: 31-07-07

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:11

Vrijdag en gister laten testen, Vrijdag omdat er een cliënt en een collega positief getest waren, Zaterdag te horen gekregen dat er nog 3 andere cliënten positief waren en nog 2 collega's. in het weekend zelf wat verkouden geworden en Maandagavond nog steeds geen uitslag bekend van eerste test. Toen een afspraak gemaakt om opnieuw te laten testen aangezien testen ook wel eens kwijt raken. Gistermiddag te horen gekregen dat eerste dus negatief was en vanmorgen dat de tweede ook negatief was. gelukkig maar.

Tieme
Berichten: 4969
Geregistreerd: 16-03-06
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 20:17

Totaal Geen klachten en positief getest. Paar dagen later milde klachten gekregen.
Na 14 dagen lichte klachten nog een keer getest om te kijken of het nu weg was of niet. Toen was hij negatief.

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-20 21:04

Dat vind ik wel goed om te horen omdat ik mij steeds afvraag of ik nu nog steeds positief zou testen.

Zonnetje81
Berichten: 18690
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:36

Ik was negatief en had de uitslag om 18.30 uur binnen en om 09.00 uur getest. Wel in de voorrangslijn.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 12:44

Gisteravond nog niets binnen, vannacht om 03.00 stond er gelukkig negatief.

Nicje87

Berichten: 9855
Geregistreerd: 26-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:02

xAppelmoes schreef:
Ik heb me afgelopen zondag laten testen en vandaag gehoord dat ik positief ben. Had naast dat ik bijzonder moe was weinig andere klachten: een klein beetje keelpijn en was wat hees. Gelukkig snel een test aangevraagd en donderdagavond direct in quarantaine gegaan omdat ik als student tijdelijk fulltime in de horeca werk. Mag morgen officieel ook alweer de straat op omdat ik al 24 uur geen klachten meer heb, maar beperk dit denk ik tot een rondje alleen op de racefiets. Vrijdag ga ik (als alles zo blijft) wel weer aan het werk :)

Dat vind ik zelf echt snel klinken vrijdag alweer werken. Ik dacht dat iedereen die positief test sowieso 2 weken thuis moest blijven.

Gini
Berichten: 17956
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:06

Napie schreef:
De vraag is altijd of Zonder symptomen bestaat. Je laat je immers alleen testen met symptomen.


Ik moest mezelf preventief laten testen voor een bepaald onderzoek in het ziekenhuis. Ik was gelukkig negatief, maar die test was dus echt puur informatief, niet omdat ik symptomen had of in een risicogroep zat ofzo.

Elitedeux

Berichten: 692
Geregistreerd: 25-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:17

Ik ben ook een aantal weken geleden getest, omdat er personen in mijn huishouden positief zijn bevonden. Mijn test was gelukkig negatief. Daarna ook nog een antistoffen test gedaan omdat mijn werk dat graag wou voordat ik terug op kantoor kwam, maar ook deze was negatief gelukkig! Ik heb het ook helemaal niet gehad. Blijft apart, 2 personen in mijn huishouden hebben dus wel Corona gehad, en mijn moeder en ik hebben het helemaal niet gehad.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:24

Ik ga zondag toch laten testen. Ben vooral heel erg bang dat het pijn gaat doen in mijn keel (keelontsteking) of dat ik een kokhals reflex krijg (fobie voor overgeven)....

Bnet
Berichten: 2234
Geregistreerd: 17-10-11
Woonplaats: Boxtel

Re: [pol] Wat was jouw uitslag van de Corona test?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:25

Ik wil je niet bang maken, maar tegen mij werd gezegd dat je je beter ook kunt overgeven (no pun intended) aan de kokhalsreflex, want dan kunnen ze er beter bij en is het sneller klaar...

M_arjolein

Berichten: 1449
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 13:33

Hier uitslag na 27 uur ongeveer. Negatief. Klachten waren snotneus en hoesten.

Edit; ik vond het in de keel niet vervelend in de neus wel raar gevoel. Maar niet pijnlijk. Wist niet dat de boel daar zo lang was haha. :')