Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 18:49

Volgens mij is dat gewoon mode. Iig al die fitgirls hebben dat aan en opeens draagt iedereen het XD
Zelf heb ik het liefst een tanktop aan (rogue vind ik het fijnste) of een tanktop met van die grote armgaten. Dingen om mijn armen vind ik erg irritant.
Warm valt denk ik wel mee, want is dunne stof. Maar zou gewoon aandoen wat je het fijnste vind, denk niet dat er een voordeel aanzit :)

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:32

Bij mij in de sportschool vriest het momenteel dus wat dat betreft snap ik het := maar ik krijg het daar al snel te warm voor! Lange mouwen zou ik enkel nuttig vinden voor hardlopen ofzo..

Ik zie bij ons ook veel crop tops met lange mouwen. Daar krijg ik wel vraagtekens van :')

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:43

Croptop met lange mouwen ga ik ook niet dragen. Ziet er leuk uit, maar lijkt me niet prettig.

Wel af en toe wijde korte mouwen croptop aan. Maar nooit als ik squats op programma heb, dan wil ik blote schouders zodat bar beter blijft ‘plakken’.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:49

Ik heb altijd een tank top aan, blote buik zie ik me echt nog (niet) doen, nog veel te vet :=

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 20:51

Herkenbaar linoleum! Met squats vind ik dat ook prettiger.

Blote buik voel ik mezelf ook niet prettig bij, niet omdat ik me schaam maar dat is gewoon niet echt gebruikelijk in onze sportschool. Mijn leggings/joggingbroeken zijn altijd hoog waardoor crop tops er op aansluiten.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 21:05

Behalve voor de looks van de setjes van de fitgirls snap ik de croptops met lange mouwen ook niet echt :? Hier ook liefst zonder mouwen, heb een paar favorieten van Nike en under armour.

Mijn squat rack thuis is eindelijk geleverd <3 dus nu kan ik thuis ook ècht aan de gang. Had al een Olympische stang met gewichten, maar zware backsquats enzo dat ging niet vanaf de grond. Nu dus wel. Bankje ook erbij, ik heb nu echt een gym/inloopkast _O-

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 21:45

Deze is van de Body en Fit. Ik vind dit model erg fijn. Sowieso draag ik ze altijd met leggings met hoge taille.Afbeelding

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:01

Soms omdat ik mijn oksels nog niet heb kunnen harsen? :') Moet het altijd te snappen zijn? Ik denk dat iedereen draagt en zou moeten kunnen dragen waar hij of zij zich comfortabel in voelt. En mijn shirts met lange mouwen liggen soms net bovenop of heb ik gewoon zin om aan te trekken. Maar nu heb ik eerder de neiging ze aan te trekken omdat de omgevingstemperatuur laag is en ik me overall warmer kleed.

Afbeelding

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:09

Het lijkt me zo warm Kaygee? Ik heb t al enorm warm met een lange legging en topje aan. Moet ik zeggen dat ik het met sporten sowieso altijd snel warm heb hoor, loop ook het liefst nog hard buiten in een korte broek en t shirt :')

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 15:33

Ik snap ook niet zo goed de combi van lange mouwen en blote buik.
Ik heb het liefst lekker blote armen.

Travel_me

Berichten: 1267
Geregistreerd: 26-02-07
Woonplaats: meppel

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 15:45

Nee die snap ik ook nooit zo goed. Maar iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Ik wil wel mooie shirtjes hebben, maar verder moet alles vooral erg lekker zitten en moet ik er vooral geen last van hebben :)

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:12

Ik vind het vooral jammer dat sommige collecties van gymshark dus alleen zulke tops hebben en geen tanktop. |(

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:29

Ik sport geregeld in een sweater die ik dan crop door 'm met een elastiekje te knopen. Vind het fijner m'n buik vrij te hebben wanneer ik bijvoorbeeld aan het hiptrusten etc ben, dus ik begrijp het wel. Begrijp eerder niet waarom dat raar is :+ Ik zie ook wel eens mensen trainen in een korte broek met een legging eronder, lijkt mij persoonlijk niet prettig maar als het voor hun wel werkt; wie ben ik dan om daar vragen bij te stellen?

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:33

Dames, het was geen kritiek of wat dan ook van mijn kant. Het viel mij gewoon op en vroeg me dus af wat de voordelen ervan waren. ;)

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:25

Voor mij is lange mouwen met blote buik raar omdat het voor mij tegenstrijdig is. Als het te koud is voor geen/korte mouwen dan wil ik ook zeker niet met een blote buik lopen.
Wat een ander doet moeten ze zelf weten. Vind ze ook best leuk om te zien. Maar voor mij dus totaal niet logisch.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:34

Ik vind lange mouwen op een rok en geen panty aan of een korte broek ook heel raar
Dus dat tegenstrijdige heb ik ook wel

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 22:11

Ik vind het er leuk uitzien, maar voor mij te warm. :)

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 18:57

Ik wil vooral meestal zo min mogelijk aan m'n bovenlijf :') Denk inderdaad dat het vooral gewoon mooi staat, dat vind ik ook wel, maar het lijkt mij zelf niet fijn.

Ik heb net 8RMs gedaan (squat en bench)... Met een kater :+ Had hele lage verwachtingen, omdat ik de laatste 3 weken onwijs druk ben geweest en dus niet consistent getraind had. En oh ja, omdat ik gisteravond dus gedronken had haha. Maar het ging echt heel goed, zo verbaasd :oo Squat 8rm was 92.5kg (!!), bench was 45kg https://www.instagram.com/p/CGxhvfpMGMM ... h75oksczsu

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:35

Yeah girl!

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:14

Sterk Eulogy! Ziet er toch steady uit hoor :D En soms ben je onverwacht sterk op de momenten dat je het het minst verwacht

Ik ben helemaal blij met mijn rack. Vandaag lekker thuis kunnen benchen, toch 25kg 5 sets van 5 kunnen doen. Ik geloof dat mijn laatste keer ondertussen 2 jaar geleden is _O- dus ik was niet ontevreden. Ook thuis backsquats kunnen doen <3 Bring on those gains

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:29

Lijkt me heerlijk!

Mijn pt pakt bijv tijdens menstruatie 10 kilo minder... das toch ook bizar

Ik hoop morgen alles gewoon lekker te kunnen doen. Donderdag avond (dik uur pas na training, training zelf ging goed) begon ik last van heup te krijgen. Echt van binnen, vooral met (heel gek) op de wc zitten, en bewust been naar binnen draaien. Zeurt en straalt ook door richting knie in rust

Desty

Berichten: 5721
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:11

Ik heb van de week voor het eerst de 100kg gedeadlift! Super blij. Ergens zit een energy leak, ik denk bij mijn schouders, want ik legpress met ‘gemak’ 6x200kg

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:41

Netjes! :)

Een leg press is geen deadlift, dus dat zegt op zich niet zoveel.

Vervelend Joanne, klinkt ook als een gekke plek?

Ohhh ontherun, ik ben zo jaloers, hou op :')

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 23:12

Legpress doe ik ook meer als squat inderdaad. Maar ik zit bij beide niet zo heel hoog in gewicht (nog)

Ik ben ook jaloers ontherun

Ja vind ik dus ook... Als het een gevolg van training zou zijn zou ik eerder 1 van de quadtriceps verwachten, maar daar voel ik niks, ook niet op druk

Misschien de diepe kleine spieren, dat mm hypermobiliteit even lastig doet? Of toch door mn bekken instabiliteit. Als het morgen niet (nog) minder is bel ik de therapeut voor de zekerheid. Het lijkt vandaag iets minder als gisteren, dat wel. Vandaag paar keer magnesium gesmeerd

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Fitness: cutting, onderhoud en bulking

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 22:14

Nou, vandaag ging lekker!

Ga wel even handschoentjes bestellen, trek steeds mn handen open.
Zit op werk veel in het sop en werk met handschoenen aan, dua eelt krijgt niet de tijd om door te drogen en blijven zitten

Wat is jullie mening mbt een belt? Soms denk ik dat de stabiliteit er van me kan helpen, anderzijds moet ik natuurlijk wel sterker worden in mn bekken gebied ivm die bekken instabiliteit (wat al gebeurd is ook hoor!) En mn echtheid corrigeren
Wil niet dat mn lijf op dat gebied 'lui' wordt