Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:35

Echwel schreef:
[ [url=m/FLuRYp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt he wappie



Huh 8)7

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:36

Whaha idd, worden de pups dan ook niet geënt?

_Cathalijne

Berichten: 857
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:40

oh wauw echtwel.... Dan ben je toch wel echt ver van het padje 8)7

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:41

Ach, er was laatst ook een clubje vrouwen (moederhart geloof ik) die beweerden dat hun cyclus werd beïnvloed door gevaccineerde mensen :j :')

Echwel

Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:47

Ik hoef daar dus geen pup.

Fitzroy

Berichten: 25151
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:58

Die is echt helemaal de weg kwijt :=

Cowboy55
Berichten: 8509
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:14

Relaxed schreef:
Cowboy55 schreef:
Ben vrijdag gevaccineerd (deel1). Geen centje pijn.

En dank zij de 5G chip die ze me stiekem ingespoten hebben hoeft mijn wederhelft me niet meer te appen:”waar ben je?”. Kan ze gewoon op haar mobiel zien met Google Earth. En ik heb super mobiele ontvangst.


En blijft er nu ook een magneetje op je arm plakken? :D


Nee maar mijn linkerarm wijst wel steeds richting Noordpool.

Tiggs

Berichten: 7529
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:16

Cer schreef:
Oh, had je die nog niet gehoord? Ik hoorde deze zelfs bij een cosmetisch chirurg waar ik was enige tijd geleden ( :oo ) Het was ongeveer zoiets:
Omdat de vaccins nu niet goed doorgetest zijn (want de dierproeven zijn overgeslagen) zijn de vaccins gevaarlijk. Binnen twee jaar zijn de mensen die gevaccineerd zijn, overleden door de vaccins. Alleen de mensen die nadenken en zich niet laten vaccineren, zullen overleven... :j
(....en dan volgt het tribunaal enzo... )

Ik ben daar na behandeling weggegaan en ga niet meer terug :+


Hahaha en dat uit de mond van iemand die fillers en botox inspuit?

Tiggs

Berichten: 7529
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:23

Echwel schreef:
[ [url=m/FLuRYp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt he wappie


Stel je voor dat er over 2 jaar alleen nog dit soort mensen over is -O-
Na ja, heb ik dan toch geen last meer van.

Cer

Berichten: 30202
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:29

En aangezien ik ook fillers en Botox heb, doe mij die prik dan ook maar :')

Dat van die moederhart mensen had ik ook gelezen.. iemand anders is gevaccineerd en dat heeft invloed op hun menstruatie _O- hoe dan echt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:40

Cowboy55 schreef:
Relaxed schreef:

En blijft er nu ook een magneetje op je arm plakken? :D


Nee maar mijn linkerarm wijst wel steeds richting Noordpool.


Super handig! Naast 5g ook nog een intern kompas :))

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:53

Tiggs schreef:
Echwel schreef:
[ [url=m/FLuRYp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt he wappie


Stel je voor dat er over 2 jaar alleen nog dit soort mensen over is -O-
Na ja, heb ik dan toch geen last meer van.


Dat vind ik idd nog wel een van de meest rare logica in dit hele gebeuren van complot theorieen..

Dit is allemaal geregeld door wereld leiders.. Mensen die de wappies totaaaal niet vertrouwen...
Waarom zouden die wereldleiders dan een dodelijk/onvruchtbaar makend etc vaccin maken, waardoor alleen de mensen die gevaccineerd zijn de pijp uitgaan en waardoor dus alleen de wappies overblijven?
De wappies die géén volgers zijn van de wereldleiders.. En dus lastig onder de duim te krijgen zijn zodra het merendeel van de wereldbevolking is uitgeroeid...

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:58

ImkeTarek schreef:
Dat vind ik idd nog wel een van de meest rare logica in dit hele gebeuren van complot theorieen..

Dit is allemaal geregeld door wereld leiders.. Mensen die de wappies totaaaal niet vertrouwen...
Waarom zouden die wereldleiders dan een dodelijk/onvruchtbaar makend etc vaccin maken, waardoor alleen de mensen die gevaccineerd zijn de pijp uitgaan en waardoor dus alleen de wappies overblijven?
De wappies die géén volgers zijn van de wereldleiders.. En dus lastig onder de duim te krijgen zijn zodra het merendeel van de wereldbevolking is uitgeroeid...


:')

En wat ik ook nooit snap; hoe kunnen de wereldleiders met z’n alleen eensgezind zo’n groot plan ten uitvoer brengen, terwijl ze de wereld nog geen jaar zonder oorlog kunnen laten draaien om de meest onnozele dingen.

ImkeTarek

Berichten: 2273
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: UK

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:09

Ook dat ja!

Cowboy55
Berichten: 8509
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:22

Cer schreef:
Oh, had je die nog niet gehoord? Ik hoorde deze zelfs bij een cosmetisch chirurg waar ik was enige tijd geleden ( :oo ) Het was ongeveer zoiets:
Omdat de vaccins nu niet goed doorgetest zijn (want de dierproeven zijn overgeslagen) zijn de vaccins gevaarlijk. Binnen twee jaar zijn de mensen die gevaccineerd zijn, overleden door de vaccins. Alleen de mensen die nadenken en zich niet laten vaccineren, zullen overleven... :j
(....en dan volgt het tribunaal enzo... )

Ik ben daar na behandeling weggegaan en ga niet meer terug :+


Ach, als dat de mensen zijn die over blijven kan ik niet wachten om te sterven agv mijn vaccinatie......

Cer

Berichten: 30202
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:00

Wat ik ook opvallend vind, is dat "ze" bang zijn (?) voor de great reset... Ik heb wel eens aan iemand die dat tegen mij zei ("Léés het plan 2030 maar!! En denk dan zelf na!!") gezegd (nadat ik eerst de boel heb moeten googlen want uitleg krijg je er nooit bij :roll: ) dat dat me een prima plan leek, dus dat ik het hele probleem niet snapte.. :')
Vond ie niet gaaf...
Meestal wordt het aangehaald in combinatie met het Nurnberg tribunaal 2.0 .. Ben ik ook best benieuwd naar :j
(bewust geen links geplaatst)

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:07

Cer schreef:
Wat ik ook opvallend vind, is dat "ze" bang zijn (?) voor de great reset... Ik heb wel eens aan iemand die dat tegen mij zei ("Léés het plan 2030 maar!! En denk dan zelf na!!") gezegd (nadat ik eerst de boel heb moeten googlen want uitleg krijg je er nooit bij :roll: ) dat dat me een prima plan leek, dus dat ik het hele probleem niet snapte.. :')
Vond ie niet gaaf...
Meestal wordt het aangehaald in combinatie met het Nurnberg tribunaal 2.0 .. Ben ik ook best benieuwd naar :j
(bewust geen links geplaatst)


Heet je Rockefeller van je achternaam :')

Anyway; ik heb volgens mij nog nooit goed begrepen wat die great reset nou eigenlijk inhoudt. Kan je het ms kort even uitleggen?

Neurenberg tribunaal 2.0 heb ik nog nooit van gehoord.

Cer

Berichten: 30202
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:19

Rothschild toch :')

Euhmmmm 'even kort' :') Nou: ivm met de overbelasting van de aarde en vervuiling en kapitalisme (geloof ik) is er ooit een plan opgesteld (oa door Prince Charles) om dit aan te pakken (geld beter verdelen, minder vervuiling etc).
Nu denken complotmensen dat Covid wordt aangegrepen door wereldleiders om dit plan te versnellen (dat lijkt me stug, gezien ze nu al niet heul veul willen met klimaat enzo, maar goed, prima plan toch?). Maar dan zeggen ze erbij dat het dan gelijk doorgetrokken wordt naar de New World order (1 wereldregering)

Neurenberg 2.0 is het tribunaal waar mensen die nu vaccineren, of pro vacc zijn of de coronamaatregelen bedacht hebben, berecht gaan worden wegens misdaden tegen de menselijkheid (wordt onder andere benoemd door Stichting Artsen Collectief, wat dus artsen zijn, die tegen de coronamaatregelen zijn) Zo wordt de WHO ook voor dit gerecht gedaagd tzt (niemand weet nog wanneer, of wie de rechters zullen zijn of hoe dat gaat werken, maar op twitter komt regelmatig voorbij "ook jij zal berecht worden! We zien je voor het Tribunaal!"
Ik vind het een soort D&D, maar dan raar.. :')

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:24

Rockefeller horen toch ook bij de elite of ben ik echt slecht ingelezen? :')

Maar sjonge zeg.... het is wat := geld beter verdelen en minder vervuiling ben ik op zich ook voor.
Waarom zij dan niet? Al die mensen zeuren toch zo op de rijken en hebben zelf allemaal een uitkering :?

Exitium

Berichten: 7159
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:30

Rothschild zijn toch bankiers en giraffen? :')

Cer

Berichten: 30202
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:32

Volgens mij zijn ze allemaal HEEL rijk :') En mensen die heel rijk zijn, zijn per definitie slecht toch :+
(en daar moet je dan idd over zeuren blijkbaar)

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:41

Cer schreef:
Rothschild toch :')

Euhmmmm 'even kort' :') Nou: ivm met de overbelasting van de aarde en vervuiling en kapitalisme (geloof ik) is er ooit een plan opgesteld (oa door Prince Charles) om dit aan te pakken (geld beter verdelen, minder vervuiling etc).
Nu denken complotmensen dat Covid wordt aangegrepen door wereldleiders om dit plan te versnellen (dat lijkt me stug, gezien ze nu al niet heul veul willen met klimaat enzo, maar goed, prima plan toch?). Maar dan zeggen ze erbij dat het dan gelijk doorgetrokken wordt naar de New World order (1 wereldregering)

Neurenberg 2.0 is het tribunaal waar mensen die nu vaccineren, of pro vacc zijn of de coronamaatregelen bedacht hebben, berecht gaan worden wegens misdaden tegen de menselijkheid (wordt onder andere benoemd door Stichting Artsen Collectief, wat dus artsen zijn, die tegen de coronamaatregelen zijn) Zo wordt de WHO ook voor dit gerecht gedaagd tzt (niemand weet nog wanneer, of wie de rechters zullen zijn of hoe dat gaat werken, maar op twitter komt regelmatig voorbij "ook jij zal berecht worden! We zien je voor het Tribunaal!"
Ik vind het een soort D&D, maar dan raar.. :')


Toen ik eens vroeg naar bronnen over de great reset kreeg ik een reactie als: zoek de Sustainable Development Goals maar op!!!! Dan zie je het zelf!!!

Dus ik ga maar eens kijken op de website van SDG Nederland, en ik schrok me kapot!!! Want die doelen zijn wel zó verschrikkelijk!!!1!! :+ (jullie lezen het sarcasme hè, hoop ik)

Degene die mij vertelde daarop te moeten googlen had het duidelijk zelf niet opgezocht of gelezen want ik kan me niet vóórstellen dat de SDG’s een bedreiging zouden zijn voor de wereldbevolking. Gewoon niet.

Link naar SDG Nederland: https://www.sdgnederland.nl/

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:48

He? Hebben ze het echt daar over? Ik mag toch hopen dat we deze doelen gaan halen :=
Hoe is dit precies een bedreiging dan?

Cer

Berichten: 30202
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:49

Ja wie wil er nu een beter milieu voor de hele wereld :oo dat wil niemand :n
:')

Oh, op die website wordt ook 'De Agenda 2030' ( <- lees met creepy voice) genoemd.. :j
Scary oliebol hoor... minder armoede, verbeterd onderwijs en klimaat .. :oo

@Verootje: dat weet niemand, waarom dat een bedreiging is.
Wellicht omdat ze het linken aan die Nieuwe Wereldorde, waarin er dus 1 wereldregering is en alle mensen hetzelfde moeten doen/zijn. Maar ik zie de link ook niet helemaal..
Waarschijnlijk is het gewoon omdat ze wat willen roepen (net zoals gevaccineerden invloed hebben op de menstruatie cyclus van andere vrouwen, of dat je DNA aangepast wordt door het vaccin zodat het je eigen lichaam gaat aanvallen.. Ik denk dat ze er zelf nog niet helemaal uit zijn.. :') )
Laatst bijgewerkt door Cer op 26-05-21 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Roodvos

Berichten: 6693
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 10:49

Cer schreef:
Rothschild toch :')

Euhmmmm 'even kort' :') Nou: ivm met de overbelasting van de aarde en vervuiling en kapitalisme (geloof ik) is er ooit een plan opgesteld (oa door Prince Charles) om dit aan te pakken (geld beter verdelen, minder vervuiling etc).
Nu denken complotmensen dat Covid wordt aangegrepen door wereldleiders om dit plan te versnellen (dat lijkt me stug, gezien ze nu al niet heul veul willen met klimaat enzo, maar goed, prima plan toch?). Maar dan zeggen ze erbij dat het dan gelijk doorgetrokken wordt naar de New World order (1 wereldregering)

Neurenberg 2.0 is het tribunaal waar mensen die nu vaccineren, of pro vacc zijn of de coronamaatregelen bedacht hebben, berecht gaan worden wegens misdaden tegen de menselijkheid (wordt onder andere benoemd door Stichting Artsen Collectief, wat dus artsen zijn, die tegen de coronamaatregelen zijn) Zo wordt de WHO ook voor dit gerecht gedaagd tzt (niemand weet nog wanneer, of wie de rechters zullen zijn of hoe dat gaat werken, maar op twitter komt regelmatig voorbij "ook jij zal berecht worden! We zien je voor het Tribunaal!"
Ik vind het een soort D&D, maar dan raar.. :')

Huh :?
Als alle gevaccineerden tussen nu en over 2 jaar allemaal spontaan dood neervallen, dan is dat hele tribunaal toch niet nodig :o? .
Of dat tribunaal is stiekem al geweest en zijn alle wannebe gevaccineerden enz alvast bij verstek veroordeeld. Dat klinkt dan weer niet echt heel rechtvaardig en democratisch en eerlijk enzo. Als dat de "betere wereld" is waar de complotdenker voorvechter van is dan denk ik dat ik daar maar liever geen deel van uit maak.

Ik krijg hier trouwens sterke In Time-achtige beelden bij... :')