Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Femke_Tweety

Berichten: 12013
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:04

Janinevv schreef:
Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus



Weet je het verschil tussen RNA en DNA?

purny

Berichten: 27540
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:12

Relaxed schreef:
Dat vaccin verandert ook je DNA, dus waarschijnlijk zorgt je DNA er dan voor dat het chippie blijft werken?

:Y)

Ooooh mag ik dan een ander soort DNA waarbij ik niet meer aankom? Krijgen we keuzelijstjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:14

purny schreef:
Relaxed schreef:
Dat vaccin verandert ook je DNA, dus waarschijnlijk zorgt je DNA er dan voor dat het chippie blijft werken?

:Y)

Ooooh mag ik dan een ander soort DNA waarbij ik niet meer aankom? Krijgen we keuzelijstjes?


Zou je goed moeten kijken welk merk dat aanbiedt :+

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:39

Wat doen jullie allemaal moeilijk, gewoon gezond eten, krijg je energie van waarmee je de chip kunt opladen. :+ :D

Femke_Tweety

Berichten: 12013
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:42

nynke55 schreef:
Wat doen jullie allemaal moeilijk, gewoon gezond eten, krijg je energie van waarmee je de chip kunt opladen. :+ :D



Chips eten

Zebrastreep

Berichten: 9820
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:47

Janinevv schreef:
Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus



Kom nou mondkapjes vergelijken met de slavernij vindt ik net zo'n erge opmerking als het vergelijken met de tweede wereld oorlog als je daar niks mee te maken hebt gehad.

Sorry hoor maar mensen die zo denken jammer dat er geen tijd machines bestaan om dat soort mensen even terug te sturen en maar eens te laten zien hoe verschrikkelijk beide gebeurtenissen waren.

Ik ben echt niks van mijn vrijheid kwijtgeraakt ik leef nog net zoals voor de corona :') tja even een mondkapje en afstand houden maar daar wordt ik niet minder van

secricible

Berichten: 25704
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:47

nynke55 schreef:
Wat doen jullie allemaal moeilijk, gewoon gezond eten, krijg je energie van waarmee je de chip kunt opladen. :+ :D

dus met ongezond eten kun je Bill Gates dwarsbomen :)*

Femke_Tweety

Berichten: 12013
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:49

secricible schreef:
nynke55 schreef:
Wat doen jullie allemaal moeilijk, gewoon gezond eten, krijg je energie van waarmee je de chip kunt opladen. :+ :D

dus met ongezond eten kun je Bill Gates dwarsbomen :)*



#Voorziet run op MacDonald.

BigOne
Berichten: 38375
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:01

Janinevv schreef:
Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus

Vooral die laatste opmerking !! Top en lees dan wel het juiste .

Electra63

Berichten: 17865
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:05

Janinevv schreef:
Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus


Ik snap weinig van je tekst?

En wat heeft de Zwarte Piet-discussie met Viruswaanzin te maken?

BigOne
Berichten: 38375
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:08

Ik heb zo waanwaanwaanzinnig gedroomd krijgt soms wel een andere betekenis.

purny

Berichten: 27540
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:34

bigone schreef:
Ik heb zo waanwaanwaanzinnig gedroomd krijgt soms wel een andere betekenis.

Nou... nu zit het in mijn hoofd...

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:45

Janinevv schreef:
Ze zeggen rna vaccin met dna wat genetisch gemanipuleerd kan worden. Is mosanto erg goed in.

Ook een leuk feitje over zwarte Pieten gedoe is namelijk racistisch vanwege slavernij etc.

Zullen we dan ook gaan klagen om het mondkapje dit werd namelijk gebruikt als onderdrukking en onderdanigheid bij de slaven. Even om iets bij na te denken waar dit vandaan komt ook..

Nu ga ik weer in lees modus


Je bedoelt monsanto?? Die producten voor de landbouw maakt? Het omstreden roundup bv?

Ja ze kunnen daar veel met genetische manipulatie, maar geen chips ontwikkelen die het dna zo veranderen dat ie zelf oplaadbaar wordt...

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 12:53

verootjoo schreef:
Ja ze kunnen daar veel met genetische manipulatie, maar geen chips ontwikkelen die het dna zo veranderen dat ie zelf oplaadbaar wordt...


Als je dit leest en er even bij stil staat, vraag ik me echt af waar we in hemelsnaam zijn aanbelandt :')

Nezzie

Berichten: 476
Geregistreerd: 28-02-05
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 13:35

Magrathea schreef:
Ik vraag me af hoe dat werkt. Zijn het mensen die doelbewust een nepverhaal de wereld in helpen, of is het een verhaal dat een eigen leven is gaan leiden?


Heel toevallig een interessant artikel dat hier mee te maken heeft, hoe dit soort dingen werken. (En waarom het doorbepaalde mensen geloofd wordt)

https://medium.com/curiouserinstitute/a-game-designers-analysis-of-qanon-580972548be5

Het is wel in het Engels.

Het artikel is geschreven door een Game Designer die heeft gewerkt aan Alternate Reality Games en escape rooms e.d.. Het beschrijft hoe informatie die niets met elkaar te maken heeft toch de wereld in wordt gebracht alsof het wel gerelateerd is. Hoe er heel bewust gestuurd wordt op het vinden van een conclusie en hoe dat "zelf het verband hebben gelegd" voor de complotdenkers super zelf-belonend is.

Shadow0

Berichten: 43528
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 13:41


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:14

Femke_Tweety schreef:
nynke55 schreef:
Wat doen jullie allemaal moeilijk, gewoon gezond eten, krijg je energie van waarmee je de chip kunt opladen. :+ :D



Chips eten


:')

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 16:20

"De boodschapper aanvallen als de boodschap je niet bevalt, laat vooral zien dat je geen argumenten hebt om diens ongelijk te bewijzen."

Deze houden we erin voor de wappies.. Dit is namelijk precies wat ze doen, meteen op de persoonlijke tour..

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:18

Relaxed schreef:
"De boodschapper aanvallen als de boodschap je niet bevalt, laat vooral zien dat je geen argumenten hebt om diens ongelijk te bewijzen."

Je kunt er anders ook mee aangeven dat je diegene sowieso de moeite van een inhoudelijke discussie niet waard vindt, bijvoorbeeld omdat bij de vorige 99 pogingen duidelijk is geworden dat de persoon ongevoelig is voor rationele argumenten.

Femke_Tweety

Berichten: 12013
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 17:39

Relaxed schreef:
"De boodschapper aanvallen als de boodschap je niet bevalt, laat vooral zien dat je geen argumenten hebt om diens ongelijk te bewijzen."

Deze houden we erin voor de wappies.. Dit is namelijk precies wat ze doen, meteen op de persoonlijke tour..



Deze vind ik erg mooi.

Kwam in totaaaaal ander verband voorbij, maar ik denk dat ik ze inmiddels allemaal wel voorbij heb zien komen bij de covidprotesteurs:


Afbeelding

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 00:00

Op zich zijn sommige van die bewijzen ook wel prima, mits ze goed gebruikt worden. "proof by imagination" is eigenlijk 'bewijs uit het ongerijmde': je beweert dat het tegenovergestelde van wat je wil beweren waar is, controleert of er dan een tegenspraak oid ontstaat, zo ja dan is je theorie bewezen.
Bijvoorbeeld de stelling dat er oneindig veel priemgetallen zijn. Als ik aanneem dat er een eindig aantal priemgetallen is, blijkt dat niet te kloppen: als ik de twee grootste getallen neem die ik ken, met elkaar vermenigvuldig en er 1 bij optel heb ik er nog één gevonden, dus de stelling is waar.
Ook die van clever variable choice kan waar zijn, bijvoorbeeld wanneer je stelt dat A een integer is ongelijk aan nul. Misschien is je theorie dan bewezen maar dan wel alleen voor integers ongelijk aan nul :Y)

Wat betreft de chip die zichzelf kan opladen: als dat bestaat staat de medische wereld te klappen daarvoor, dat betekent bijvoorbeeld dat je niet meer iemand met een pacemaker hoeft te opereren als de batterij leeg is. Een zelfoplaadbare (of vergelijkbare) interne batterij zou revolutionair zijn hiervoor :')

Femke_Tweety

Berichten: 12013
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 00:16

Ja,

Maar lees er veel met viruswappies in je hoofd, en het lijstje wordt toch echt lollig en herkenbaar.

Voor mij tenminste

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110759
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:48

Van de liveblog van het AD:
Citaat:
De overheid mag zogenoemde PCR-testen blijven gebruiken om vast te stellen of iemand besmet is geraakt met het coronavirus. De groep Viruswaarheid had in een kort geding geëist dat de veelgebruikte test verboden zou worden, maar die eis werd woensdag afgewezen door de rechtbank in Den Haag.

De meeste mensen die getest worden op coronabesmetting krijgen een PCR-test. Daarbij wordt met een wattenstaafje slijm uit neus- en keelholte gehaald. In het laboratorium wordt dat materiaal vervolgens gekopieerd met de zogeheten polymerase-kettingreactie, afgekort PCR. Dat maakt duidelijk of iemand besmet is of niet. Viruswaarheid stelde tijdens het proces dat de manier van testen niet betrouwbaar genoeg is.

Viruswaarheid eiste ook dat de overheid haar communicatie zou aanpassen. Zo zou bij een positieve test niet mogen worden gesproken over "besmetting", "infectie" of "geval", maar zulke woorden zijn volgens de rechter niet onjuist, en ook die eis werd daarom afgewezen. Viruswaarheid heeft het afgelopen jaar vaker rechtszaken aangespannen, maar verloor die tot nu toe allemaal.

IMANDRA

Berichten: 9813
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:55

Cayenne schreef:
Van de liveblog van het AD:
Citaat:
De overheid mag zogenoemde PCR-testen blijven gebruiken om vast te stellen of iemand besmet is geraakt met het coronavirus. De groep Viruswaarheid had in een kort geding geëist dat de veelgebruikte test verboden zou worden, maar die eis werd woensdag afgewezen door de rechtbank in Den Haag.

De meeste mensen die getest worden op coronabesmetting krijgen een PCR-test. Daarbij wordt met een wattenstaafje slijm uit neus- en keelholte gehaald. In het laboratorium wordt dat materiaal vervolgens gekopieerd met de zogeheten polymerase-kettingreactie, afgekort PCR. Dat maakt duidelijk of iemand besmet is of niet. Viruswaarheid stelde tijdens het proces dat de manier van testen niet betrouwbaar genoeg is.

Viruswaarheid eiste ook dat de overheid haar communicatie zou aanpassen. Zo zou bij een positieve test niet mogen worden gesproken over "besmetting", "infectie" of "geval", maar zulke woorden zijn volgens de rechter niet onjuist, en ook die eis werd daarom afgewezen. Viruswaarheid heeft het afgelopen jaar vaker rechtszaken aangespannen, maar verloor die tot nu toe allemaal.


Dit zegt wel genoeg eigenlijk...

Tiggs

Berichten: 7531
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:40

Zonde van de tijd van de Rechtspraak.