Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blussem
Berichten: 1707
Geregistreerd: 11-03-19

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:04

Is geen complot maar zoveelte hype van de journalisten. Eerst de sars, dan Mexicaanse griep, dan rupsen die we hier al jaren hebben en nu c19. De truck is dat met angst zaaien de meeste aandacht krijgt en hier maken de journalisten goed gebruik van om een nieuw onderwerp te creëren om lezers naar hun krant/nieuws sites te trekken.

Mochten deze verhalen er niet zijn dan zullen vele malen minder mensen het nieuws volgen.

rien10
Berichten: 14755
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:23

Ah. We zijn er weer.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41727
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:28

Blussem schreef:
Is geen complot maar zoveelte hype van de journalisten. Eerst de sars, dan Mexicaanse griep, dan rupsen die we hier al jaren hebben en nu c19. De truck is dat met angst zaaien de meeste aandacht krijgt en hier maken de journalisten goed gebruik van om een nieuw onderwerp te creëren om lezers naar hun krant/nieuws sites te trekken.

Mochten deze verhalen er niet zijn dan zullen vele malen minder mensen het nieuws volgen.


Afbeelding

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:28

Blussem schreef:
Is geen complot maar zoveelte hype van de journalisten. Eerst de sars, dan Mexicaanse griep, dan rupsen die we hier al jaren hebben en nu c19. De truck is dat met angst zaaien de meeste aandacht krijgt en hier maken de journalisten goed gebruik van om een nieuw onderwerp te creëren om lezers naar hun krant/nieuws sites te trekken.

Mochten deze verhalen er niet zijn dan zullen vele malen minder mensen het nieuws volgen.

Serieus? Mensen vallen als mussen dood neer en anderen houden levenslange gezondheidsproblemen, ziekenhuismedewerkers hebben zich maanden overspannen gewerkt, In andere gebieden woekert het nog ongehinderd voort, maar ‘het is gehypet door journalisten’? Ga je ff schamen.

rien10
Berichten: 14755
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:35

Schamen? Dan moet eerst t bord voor haar kop weg.
Nee, dat is absoluut geen nette opmerking. Ik weet het

cursebreaker

Berichten: 11534
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:43

_San87_ schreef:
Blussem schreef:
Is geen complot maar zoveelte hype van de journalisten. Eerst de sars, dan Mexicaanse griep, dan rupsen die we hier al jaren hebben en nu c19. De truck is dat met angst zaaien de meeste aandacht krijgt en hier maken de journalisten goed gebruik van om een nieuw onderwerp te creëren om lezers naar hun krant/nieuws sites te trekken.

Mochten deze verhalen er niet zijn dan zullen vele malen minder mensen het nieuws volgen.


[ Afbeelding ]


+1 voor deze meme

Electra63

Berichten: 17865
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 22:58

Blussem schreef:
Is geen complot maar zoveelte hype van de journalisten. Eerst de sars, dan Mexicaanse griep, dan rupsen die we hier al jaren hebben en nu c19. De truck is dat met angst zaaien de meeste aandacht krijgt en hier maken de journalisten goed gebruik van om een nieuw onderwerp te creëren om lezers naar hun krant/nieuws sites te trekken.

Mochten deze verhalen er niet zijn dan zullen vele malen minder mensen het nieuws volgen.



Als jij er toch niet in gelooft, kan jij dan niet vrijwillig die rupsen bestrijden en misschien vrijwilligerswerk doen op een Covid-afdeling in bijv. een Verpleeghuis?

Kinke

Berichten: 20557
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:12

Dat zijn typische Blussem reacties, niet reageren op dingen die het tegendeel bewijzen, een tijdje niet posten en dan er weer van die onzin inknallen

Electra63

Berichten: 17865
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:49

Kinke schreef:
Dat zijn typische Blussem reacties, niet reageren op dingen die het tegendeel bewijzen, een tijdje niet posten en dan er weer van die onzin inknallen


Ja, het is duidelijk een rel-account.

Jildau

Berichten: 9420
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:23

Ik ga zeker niet zeggen dat er niks aan de hand is want er is wel degelijk iets aan de hand. Wel heb ik mijn twijfels bij de maatregelen (en hoe bedrijven daarmee omgaan) omdat het naar mijn idee soms nergens op slaat en overdreven is en soms mogen dingen weer wel waar ik het niet van snap. Voorbeeld is dat op een gegeven moment vliegen weer mocht maar touringcars niet. Dan vraag ik me wel af of er geen andere zaken zoals geld bepalen wat wel en niet mag. Daarnaast vind ik dat het ook zeer onduidelijk was, en nog is, wat nou wel en niet mocht.

Ook denk ik soms dat het middel erger kan zijn dan de kwaal. We zetten wel alles stil voor een heel klein percentage wat hieraan overlijdt. Wat niet wegneemt dat het verschrikkelijk is wanneer het jouw oma/opa/vader/moeder betreft die hieraan overlijdt maar ik ken mensen waarbij de behandeling tegen kanker gepauzeerd is vanwege dit virus. En dan vind ik het wel heel ernstig dat corona als erger wordt beschouwd dan bijvoorbeeld kanker.

Ook is inmiddels wel bekend dat jongeren hier eigenlijk niks mee te maken hebben en dat het vooral om bejaarde mensen gaat of mensen met onderliggend lijden die hier aan onderdoor gaan. Ik twijfel eraan of het dan verstandig is om de gehele economie en de levens van al die mensen stil te zetten om zo'n kleine groep te beschermen. Want onderschat de gevolgen hiervan niet..

Oh en ik irriteer me eraan dat je automatisch een debiel bent als je eens kritisch durft te kijken naar bepaalde zaken. :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41727
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:29

Jildau schreef:
Ik ga zeker niet zeggen dat er niks aan de hand is want er is wel degelijk iets aan de hand. Wel heb ik mijn twijfels bij de maatregelen (en hoe bedrijven daarmee omgaan) omdat het naar mijn idee soms nergens op slaat en overdreven is en soms mogen dingen weer wel waar ik het niet van snap. Voorbeeld is dat op een gegeven moment vliegen weer mocht maar touringcars niet. Dan vraag ik me wel af of er geen andere zaken zoals geld bepalen wat wel en niet mag. Daarnaast vind ik dat het ook zeer onduidelijk was, en nog is, wat nou wel en niet mocht.

Ook denk ik soms dat het middel erger kan zijn dan de kwaal. We zetten wel alles stil voor een heel klein percentage wat hieraan overlijdt. Wat niet wegneemt dat het verschrikkelijk is wanneer het jouw oma/opa/vader/moeder betreft die hieraan overlijdt maar ik ken mensen waarbij de behandeling tegen kanker gepauzeerd is vanwege dit virus. En dan vind ik het wel heel ernstig dat corona als erger wordt beschouwd dan bijvoorbeeld kanker.

Ook is inmiddels wel bekend dat jongeren hier eigenlijk niks mee te maken hebben en dat het vooral om bejaarde mensen gaat of mensen met onderliggend lijden die hier aan onderdoor gaan. Ik twijfel eraan of het dan verstandig is om de gehele economie en de levens van al die mensen stil te zetten om zo'n kleine groep te beschermen. Want onderschat de gevolgen hiervan niet..

Oh en ik irriteer me eraan dat je automatisch een debiel bent als je eens kritisch durft te kijken naar bepaalde zaken. :o

Maar het gaat niet alleen om het percentage mensen dat overlijdt. Maar ook om het percentage mensen dat ernstig ziek wordt, het percentage mensen dat klachten overhoudt na deze ziekte en het feit dat er nog zo veel onbekend is over dit virus. Een aantal pagina's terug stond een sterke afbeelding met cijfers.

Het is dus niet bepaald een kleine groep dat beschermd moet worden. Bedenk wel dat juist die mensen met kanker, waar jij het over hebt, tot de risicogroep behoort, wat deze ziekte betreft.

En je bent geen debiel als je kritisch kijkt. Je gedraagt je debiel wanneer je ongefundeerd gaat roeptoeteren dat het allemaal wel meevalt en dat dit virus een groot complot van de overheden is, bijvoorbeeld.

pateeke
Berichten: 2232
Geregistreerd: 12-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:32

Jildau schreef:
Ik ga zeker niet zeggen dat er niks aan de hand is want er is wel degelijk iets aan de hand. Wel heb ik mijn twijfels bij de maatregelen (en hoe bedrijven daarmee omgaan) omdat het naar mijn idee soms nergens op slaat en overdreven is en soms mogen dingen weer wel waar ik het niet van snap. Voorbeeld is dat op een gegeven moment vliegen weer mocht maar touringcars niet. Dan vraag ik me wel af of er geen andere zaken zoals geld bepalen wat wel en niet mag. Daarnaast vind ik dat het ook zeer onduidelijk was, en nog is, wat nou wel en niet mocht.

Ook denk ik soms dat het middel erger kan zijn dan de kwaal. We zetten wel alles stil voor een heel klein percentage wat hieraan overlijdt. Wat niet wegneemt dat het verschrikkelijk is wanneer het jouw oma/opa/vader/moeder betreft die hieraan overlijdt maar ik ken mensen waarbij de behandeling tegen kanker gepauzeerd is vanwege dit virus. En dan vind ik het wel heel ernstig dat corona als erger wordt beschouwd dan bijvoorbeeld kanker.

Ook is inmiddels wel bekend dat jongeren hier eigenlijk niks mee te maken hebben en dat het vooral om bejaarde mensen gaat of mensen met onderliggend lijden die hier aan onderdoor gaan. Ik twijfel eraan of het dan verstandig is om de gehele economie en de levens van al die mensen stil te zetten om zo'n kleine groep te beschermen. Want onderschat de gevolgen hiervan niet..

Oh en ik irriteer me eraan dat je automatisch een debiel bent als je eens kritisch durft te kijken naar bepaalde zaken. :o


Er is inderdaad veel onduidelijkheid en dat maakt imo dat de regels minder goed nageleefd worden.

Er zijn inderdaad een heleboel behandelingen on hold gezet. Dat is zorgwekkend. Aan de andere kant, in het geval van kanker: mensen met kanker zijn vaak ook risicopatient en extra kwetsbaar. Als ze dan bij hun behandeling in het ziekenhuis Corona oplopen, kunnen de gevolgen voor hen nog veel erger zijn. Dus mss is die maatregel er niet zozeer omdat Corona erger is, maar wel om ook die mensen te beschermen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41727
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:35

Afbeelding

Deze dus. Goed lezen.

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:40

Jildau schreef:
Ook denk ik soms dat het middel erger kan zijn dan de kwaal. We zetten wel alles stil voor een heel klein percentage wat hieraan overlijdt. Wat niet wegneemt dat het verschrikkelijk is wanneer het jouw oma/opa/vader/moeder betreft die hieraan overlijdt maar ik ken mensen waarbij de behandeling tegen kanker gepauzeerd is vanwege dit virus. En dan vind ik het wel heel ernstig dat corona als erger wordt beschouwd dan bijvoorbeeld kanker.


Het gaat om het aantal overlijdens, maar om het feit dat de gevolgen van covid-19 invaliderend kunnen zijn.

De behandelingen tegen kanker werden niet stopgezet omdat Corona erger is, maar omdat met die behandelingen je immuunsysteem platgelegd wordt en als je dan Corona krijgt je zeker de pineut bent. Terwijl in veel gevallen de kanker nog heel even kon wachten met de behandeling en je met een goed immuunsysteem meer kans op overleving hebt.

Citaat:
Ook is inmiddels wel bekend dat jongeren hier eigenlijk niks mee te maken hebben en dat het vooral om bejaarde mensen gaat of mensen met onderliggend lijden die hier aan onderdoor gaan.


Dit is niet waar. Het gaat niet om bejaarden. De groep vanaf 50 jaar heeft het zwaar met covid-19. Je ziet daar ook al veel invaliditeit als ze de ziekte doorgemaakt hebben. Ook met een blanco medische voorgeschiedenis.

Nou kun je 50 al wel bejaard vinden, maar die mensen draaien nog volop mee in het werkende leven en als die hele groep straks uitvalt met werken en in de ziektewet gaat, dán hebben we pas een echt groot economisch probleem.

mysa

Berichten: 10524
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 07:55

Inderdaad. Nog afgezien van het feit dat, bijvoorbeeld een cytokinestorm, bepaald niet alleen bij de oudere patiënten voorkomt. Gevallen van een achtentwintigjarige arts die op het nippertje overleefde en een tweeënveertigjarige verpleegkundige die overleed, zijn zomaar twee voorbeelden uit Nederland. Beiden kerngezonde mannen.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:31

Tsja, de maatregelen zijn in mijn ogen soms ook overdreven en in veel gebakken te krom voor woorden, daarnaast vaak ook niet wetenschappelijk -double blind etc- bewezen, maar ik respecteer de wensen van mensen die bang zijn en zich eraan willen houden.

Maar wat betreft het verloop van de ziekte, het niet afdoende kunnen behandelen...
Wanneer ik deze doktoren (originele film is langer dan dit fragment, zie mijn eerste post) dan hoor klopt er toch gewoon iets niet??
https://vimeo.com/442389261

De site van deze verzamelde artsen is weer verwijderd... lang leve de internet dictatuur.
Elk tegengeluid wordt de kop ingedrukt...
Door wie? Zo geef je wel voer aan ruimdenkers.

En ga nu niet weer beginnen over dat dit middel niet bewezen is, de cijfers geven toch echt hele andere dingen weer en mensen die dit wetenschappelijk (double blind etc) onderbouwd willen zien zijn in mijn ogen net zo goed onethisch!!
Daarnaast; laat de werking van vaccinaties zelf dan eens zo aangetoond zien?? Zelfs Ab Oosterhaus zegt dat dit niet mogelijk is
https://youtu.be/2J1s-0hoiG4

Kortom, er kloppen dingen gewoon niet.
Dat er paniek was en fouten gemaakt worden, snap ik echt.
Maar goedkope, veilige medicatie verbieden en de onderzoeken bewust manipuleren is in mijn ogen een vorm van moord!

verootjoo
Berichten: 35661
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:36

Die goedkope veilige medicatie is goed onderzocht en bleek ten eerste niet veilig voor iedereen en ten tweede niet werkzaam bij covid.

Dat is echt al vaak uitgelegd...

En maak hier aub geen tweede vaccinatie topic van, die hebben hier echt niks mee te maken.

Janneke2

Berichten: 22819
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:38

Ik ben somehow niet bang voor het virus.
Daar snap ik eigenlijk geen biet van, (ik ben voor duizend dingen bang geweest) maar zo is het.

Ik heb de afgelopen maanden met grote regelmaat verzucht:
'De letter van de wet maakt dood, de geest van de wet doet leven'. (Sowieso een favoriet bijbel woord.)
.... de precieze regeltjes vallen onder 'de letter van de wet', dubbelblind kan ook niet altijd - maar onzinnig: beslist niet.


(Het rivm deed ooit in eigen huis onderzoek naar verkoudheid en iedereen liep in Bilthoven met een theedoek om de snuffert op kantoor. Conclusie : het werkt een beetje.)

mysa

Berichten: 10524
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:47

Heb je de achtergrond van deze huisarts ook onder de loep genomen? Ik lees dat ze voortdurend complottheorieën ventileert. Van artsen die dna van aliens implanteren tot heksen en demonen die het bed induiken met mensen om zo de wereldorde over te nemen...

Blacky94

Berichten: 3496
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 08:56

corine1981 schreef:
Tsja, de maatregelen zijn in mijn ogen soms ook overdreven en in veel gebakken te krom voor woorden, daarnaast vaak ook niet wetenschappelijk -double blind etc- bewezen, maar ik respecteer de wensen van mensen die bang zijn en zich eraan willen houden.

Maar wat betreft het verloop van de ziekte, het niet afdoende kunnen behandelen...
Wanneer ik deze doktoren (originele film is langer dan dit fragment, zie mijn eerste post) dan hoor klopt er toch gewoon iets niet??
https://vimeo.com/442389261

De site van deze verzamelde artsen is weer verwijderd... lang leve de internet dictatuur.
Elk tegengeluid wordt de kop ingedrukt...
Door wie? Zo geef je wel voer aan ruimdenkers.

En ga nu niet weer beginnen over dat dit middel niet bewezen is, de cijfers geven toch echt hele andere dingen weer en mensen die dit wetenschappelijk (double blind etc) onderbouwd willen zien zijn in mijn ogen net zo goed onethisch!!
Daarnaast; laat de werking van vaccinaties zelf dan eens zo aangetoond zien?? Zelfs Ab Oosterhaus zegt dat dit niet mogelijk is
https://youtu.be/2J1s-0hoiG4

Kortom, er kloppen dingen gewoon niet.
Dat er paniek was en fouten gemaakt worden, snap ik echt.
Maar goedkope, veilige medicatie verbieden en de onderzoeken bewust manipuleren is in mijn ogen een vorm van moord!

Chloroquine werkt niet!! Blijf je daar nu eens niet zo star op blind staren. Mijn ziekenhuis/afdeling heeft meegedaan naar (inter?)nationaal onderzoek naar dit middel. If everything hadden veel van mijn collega's het idee dat het klachten soms alleen maar erger leek te maken. Daarnaast is het niet zo'n heilig middel als je beweerd omdat het o.a. bekend staat om het grote risico op hartritmestoornissen. Wij hadden mensen dus meerdere dagen achter elkaar aan de ECG liggen om in de gaten te houden dat het hart geen gekke dingen ging doen. Áls ze het middel überhaupt al mochten krijgen want iedereen met een verlengde QT-tijd mag het sowieso al niet hebben.
Zo snel als dat we begonnen zijn, zijn we vervolgens ook weer gestopt met toedienen omdat uit onderzoek gewoon is gebleken dat het niet werkt.
Ga jij dan nog nutteloos medicatie geven als blijkt dat het niet werkt terwijl er wel serieuze bijwerkingen aan zitten?!

Daarnaast, hoe ga je double-blind onderzochte interventies inzitten wanneer iets nieuw is en je heel veel nog niet weet? Dan doe je wat je kan met de best beschikbare gegevens en doe je onderzoek terwijl je bezig bent. Er hebben heel veel onderzoeken gelopen ten tijde van de eerste piek en ook nu nog steeds lopen er, iig in mijn ziekenhuis, heel veel onderzoek rondom covid (na)zorg.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:07

Citaat:
Chloroquine werkt niet!! Blijf je daar nu eens niet zo star op blind staren. Mijn ziekenhuis/afdeling heeft meegedaan naar (inter?)nationaal onderzoek naar dit middel

Maar dat onderzoek was zonder zink.
Ik ga niet zeggen of het wel of niet werkt, maar zonder zink is het onderzoek zinloos.

Ik begrijp de tegenhangers wel ook al sta ik er zelf anders in.

Niet alle tegenhangers zijn ook dat het niet bestaat, maar willen de nuance meer zien.
Ondanks dat er nu een lichte stijging is in besmettingen zijn er geen ziekenhuis opnames.
En in die zin is de media het nieuws ook steeds anders gaan brengen, de drama moet wel blijven.
Eerst het aantal doden, toen dat minder werd het aantal ziekenhuis opname en toen er die weinig meer waren het aantal besmettingen. Alles lijkt er op of de media wil dramatiseren.
En dat alle weerwoord word verwijderd op social media maakt het er niet beter op.
En dat vinden veel mensen niet terecht en ik eigenlijk ook niet.
Neemt niet weg dat ik persoonlijk de 1,5 meter nog prima vind, maar ik begrijp wel hoe de weerstand ontstaat.
En het gaat hier in Nederland nog steeds best goed, misschien mag dat ook wat meer naar voren komen.

Ilse_123

Berichten: 3780
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:08

Hoe kom je erbij dat chloroquine een veilig medicijn is? Er is een rede waarom het niet meer werd gebruikt als malaria medicijn... Klein beetje speuren op pubmed en je komt erachter dat oa mensen met diabetes heftig erop reageren.
Gevaarlijk om zomaar medicatie aan te prijzen.

Zebrastreep

Berichten: 9816
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:42

Chloroquine is levensgevaarlijk als je lichaam er verkeerd op reageerd! Ik heb er de gekste dingen over gelezen al voordat het nu aangeprezen werd door trump en de president van Brazilië en werd gebruikt op patiënten.

De keerzijde is dat je er plots hartritmestoornissen van kunt krijgen of dat de boel ermee stopt en je komt te overlijden. Heel gevaarlijk spul wat niet onderschat moet worden.

Ook al zou ik op de ic liggen ik zou het middel niet hoeven te hebben. Snap ook niet dat daar zo gemakkelijk over gepraat wordt.

Edit er staat mij een verhaal bij van een vrouw die uit een vliegtuig is gesprongen die dit middel toen had genomen waarschijnlijk door hallucinaties. Was een beetje een gek en vreemd verhaal over hoe het überhaupt mogelijk was om een vliegtuig deur open te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 30-07-20 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:44

Ik heb dat jarenlang geslikt ...

Gezien dat geëindigd is met een "Ge gaat nu iets anders verzinnen of het hoeft niet meer voor mij." denk ik dat ik mag zeggen dat het echt niet zo leuk is :+

Dat zijn geen smarties.

BigOne
Berichten: 38375
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:45

In vliegtuigen zit een compleet ander luchtverversingssysteem dan in een touringcar. Vliegtuig heeft elk half uur compleet ververste lucht. Touringcar alleen airco en dat is de reden dat vliegen is toegestaan zonder restricties behalve mondkapje en busreizen niet.
De video van die zogenaamde lijst met 200 of 250 artsen ? Allerlei namen die niets met de medische wereld te maken hadden en op de vraag om de namen van de ondertekenaars vrij te geven werd ontwijkend geantwoord door de maker van video . Bleek een grove leugen te zijn maar zo’n video word natuurlijk meteen door alle Corona ontkenners omarmd .
Laatst bijgewerkt door BigOne op 30-07-20 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt