Ontevreden na neusoperatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Selente
Berichten: 1864
Geregistreerd: 14-05-09

Re: Ontevreden na neusoperatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 22:01

Hoe hebben ze de operatie uitgevoerd? Hebben ze het botje aan de onderkant van je neus doorgezaagd? Ik heb zelf ook via een chirurg een neusreconstructie gehad. Had er een hockeystick tegenaan gehad, en vanaf dat moment ook ademhalingsproblemen. Maar soortgelijke klachten na de operatie niet gehad.

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 22:08

Je neus lijkt op de tweede foto dunner dan de laatste foto, ik dacht eerst dat je dat bedoelde. Nu zie ik ook dat puntje. Vindt je ook dat je neus net na de operatie een geheel slankere lijn had?

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Ontevreden na neusoperatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 22:49

Het duurt ongeveer een jaar tot 1,5 jaar voor alle littekenweefsel weg trekt. Ik heb zelf ook een correctie gehad en het puntje van mijn neus is een jaar, 1,5 jaar hard geweest. Nu is deze wel flexibel. (Maar goed, 6 jaar verder! :P )

Ik ben overigens met de open methode geopereerd, jij zo te zien ook.

Gewoon de kno poli bellen en het verhaal voorleggen. Zij kunnen dan verder meedenken.

Photograph

Berichten: 1372
Geregistreerd: 29-08-17
Woonplaats: Den Haah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-20 13:40

Selente schreef:
Hoe hebben ze de operatie uitgevoerd? Hebben ze het botje aan de onderkant van je neus doorgezaagd? Ik heb zelf ook via een chirurg een neusreconstructie gehad. Had er een hockeystick tegenaan gehad, en vanaf dat moment ook ademhalingsproblemen. Maar soortgelijke klachten na de operatie niet gehad.


Het heet een neustussenschotoperstie

Hannanas schreef:
Je neus lijkt op de tweede foto dunner dan de laatste foto, ik dacht eerst dat je dat bedoelde. Nu zie ik ook dat puntje. Vindt je ook dat je neus net na de operatie een geheel slankere lijn had?


Ja, ik ben er nu nog steeds tevreden mee. Maar nu dat puntje is gekomen niet mee

Ayasha
Blogger

Berichten: 57965
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 14:43

Cowgirl schreef:
Blijkbaar ben ik te nuchter voor dit soort dingen.(teveel medische oliebol gehad denk ik)

Maar als ik niet tevreden ben of in dit geval eerder ongerust dan bel je toch de behandeld arts en ga je niet op bokt lopen vragen?

Of zeg ik nou iets onmogelijks.

Blijkbaar niet nuchter genoeg om het dan gewoon aan je voorbij te laten gaan.

Ik hoop dat er snel mensen reageren die hier ervaring mee hebben TS.
Ik vond het verschil tussen kort na de operatie en nu ook best groot kwa vorm.