30 min bewegen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eefke85

Berichten: 1324
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:33

Wandelen met pony`s is geweldig!
Vandaag helaas niet aan toegekomen, moest naar de tandarts, dus het is haar schuld dat ik geen 30 minuten bewogen heb vandaag! :j

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 17:39

Ah duidelijk TS, bedankt! Niks voor mij, ik doe het gewoon lekker voor de lol en hoef de bochten niet zo nodig perfect te doen haha.. Ben vanmiddag nog even gegaan, zat aan de telefoon en toen ik thuiskwam zag ik op mijn app dat ik gewoon dik een uur en 20 km verder was :D. Vanochtend nog even facetime-geplankt met die vriend en vanavond gaan we nog even ons 'riedeltje' doen. Dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag haha.

Afgelopen week door de wind een paar keer gaan wandelen ipv skaten/hardlopen en dat beviel eigenlijk ook wel goed. Vond het nooit leuk omdat ik het in mijn eentje niet gezellig vond. Normaal pik ik dan 1 van de honden van mijn ouders op en ga ik even naar het strand, maar mijn moeder was die keren toevallig weg met ze, dus dan maar zonder hond. Even lekker over het strand gewandeld, ruime 7 km in een uurtje. Vrijdagavond gedaan en zondagochtend, was echt heerlijk, dus dat wil ik toch wel iets vaker doen. Hoewel ik het met de hond(en) toch een stuk leuker vind, omdat ik dan het idee heb dat het nuttig is ofzo :? ? Wandelen met paard deed ik vroeger ook nog weleens, maar ik heb geen paard meer dus dat gaat niet. Maar snap wel dat dat een fijne bezigheid is :D. En dan tussendoor even heerlijk op een grasveldje van het zonnetje genieten natuurlijk :D.

Outdoor bootcamp vind ik ook echt heel leuk. Een vriendin van me is instructeur en af en toe pak ik weleens een lesje mee. Heel intensief, maar heel fijn gevoel erna.

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 19:10

Iedereen is nog goed bezig! :)

Ik heb net een half uurtje gewandeld. Stappen doel weer behaald!

XxLMMxX
Berichten: 3127
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-20 22:51

Vanochtend hardgelopen met groepje. Was fijn! Wel intensief. Vanmiddag met mijn jonge pony gewandeld en vanavond nogmaals. Beide keren was slenteren door de woonwijk.

Yv de vereniging waar ik skeeler doet ook toertochtjes. Dus je kan altijd kijken bij verenigingen in je buurt. Maar als je geniet van hoe het nu is, dan is dat top natuurlijk!

XxLMMxX
Berichten: 3127
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-20 11:12

Ik heb niks uitgevoerd vandaag, ik meld het nu maar alvast. Ik kwam gehaast aan bij mijn oude pony om even een buitenritje te maken. Ze lag languit in het land te slapen en toen besloot ik: ik ga erbij liggen en relaxen. Nu richting mijn werk en dan is de dag voorbij. Heb dus niet fanatiek bewogen, maar voel me wel heel ontspannen, en op mijn werk ben ik toch wel in de weer.

Heel veel succes iedereen vandaag met jullie beweegplannen

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 15:53

Is toch ook prima om een dag over te slaan? Het is ook behoorlijk warm, dus ik weet niet of ik nog ga wandelen vandaag of lekker bij de airco serie ga kijken. Morgenavond sowieso sporten.

Es_ther

Berichten: 18723
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 15:54

Ik wil morgenavond gaan klimmen, maar is warm in die hal :')

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 16:05

Ik twijfel heel erg haha. Want vrijdag ga ik sowieso niet aan mijn beweging komen. Of ik ga na de lunch een half uur wandelen. Als het rustig is dan kan dat wel... Maar is even de vraag.

Eefke85

Berichten: 1324
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 17:13

Ik heb mn pony vandaag ook laten staan. Het was al 27 graden toen ik aankwam en 28 toen ik na het uitmesten, waterbakken vullen en mijn andere pony voeren wegging.
Paard wilde ook graag aandacht, bleef in de wei achter me aan lopen.
Ik ga nu ook niet meer bewegen. Serie kijken mag ook wel een keer, toch? Ben weer met Buffy begonnen, blijft leuk!

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 18:02

Ga toch maar even een stukje lopen

Maartje1990

Berichten: 22285
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 21:11

XxLMMxX schreef:
Ik heb niks uitgevoerd vandaag, ik meld het nu maar alvast. Ik kwam gehaast aan bij mijn oude pony om even een buitenritje te maken. Ze lag languit in het land te slapen en toen besloot ik: ik ga erbij liggen en relaxen. Nu richting mijn werk en dan is de dag voorbij. Heb dus niet fanatiek bewogen, maar voel me wel heel ontspannen, en op mijn werk ben ik toch wel in de weer.

Heel veel succes iedereen vandaag met jullie beweegplannen


Ik ben al de hele week aan het overslaan :')

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:13

Zertab schreef:
Ga toch maar even een stukje lopen


Ik heb een stap buiten gezet en had geen zin.

Vanavond mijzelf in deze hitte naar bodypump slepen. Ik weet dat daar airco is, maar toch... Als het buiten 32 graden is, sporten in een drukke zaal, wordt het toch heel snel heet.

Es_ther

Berichten: 18723
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:15

Ik moet nog bodschappen doen na werk :Y).
Of circa 5 minuten fietsen, heen berg op, terug af, of +- 15 minuutjes lopen...

Ik twijfel. Wil misschien ook gaan klimmen vanavond, maar die hal is een sauna.

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:20

Ik moet echt gaan sporten. Anders ga ben ik maar een keer geweest deze week. Sowieso wil ik weer naar drie keer per week.

Eefke85

Berichten: 1324
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:17

Kom net bij de fysio vandaan. Telt een half uur oefeningen doen ook?
In combinatie met 20 minuutjes met de pony lopen en lesgeven aan een meiske van net 6 jaar?

Es_ther

Berichten: 18723
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:19

Ik ga zo toch maar ff wandelen naar de supermarkt!

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 15:33

Goed bezig iedereen ondanks de hitte! :)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:08

Afhankelijk van wat je nodig hebt natuurlijk, want met tig flessen wijn zeulen is lopend ook niet handig haha.

Tuurlijk Eefke, volgens mij is dat zelfs nog hartstikke zwaar ook?

Thanks TS, maar ik weet al dat dat niks voor mij is. Laat mij maar gewoon lekker mijn eigen ding doen zonder rekening te hoeven houden met anderen en hun tempo. Vind al die dagjesfietsers al genoeg om te ontwijken :). En als ik even wil zitten, kan ik even lekker zitten. Met zo'n groep zijn er teveel stoorfactoren voor me en zou ik het binnen no time niet meer leuk vinden :).

Ik had gisteravond een feestje en zou daarna nog even facetime-planken met een vriend, maar ik plofte languit op de mat neer en viel zo goed als in slaap op die mat _O-. Vandaag wel goed gemaakt: eerst gewerkt, daarna rondje van 10 km geskate, even naar het dorp gewandeld om zonnebrand en aftersun te halen en net naar een vriend gefietst, ijsje gegeten en weer terug gefietst. Geen idee hoeveel km, maar het was een half uurtje enkele reis. Ik vond mezelf wel erg goed bezig _O-

Es_ther

Berichten: 18723
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 16:26

Nou, even naar de supermarkt gelopen. Mens en kinders, wat een warmte :')

XxLMMxX
Berichten: 3127
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 20:25

Vanochtend op pad geweest met mijn jonge pony.
Ik nam een jonge ruiter mee met haar trouwe pony.
En we genoten alle vier. Wij tweeen en onze paarden.
We gingen al heel vroeg, daardoor was het gelukkig nog redelijk koel in het bos.

Net nog even een uurtje yin yoga gedaan. Thuis op de mat, via een livestream naar de studio. Was een heerlijke les. En ik vond het heerlijk om mijn huis niet uit te hoeven.

Zertab en esther is het gelukt met klimmen en bodypump?
Yv respect dat jij skaten kan opbrengen met dit weer haha.

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 20:55

Yes het is gelukt! Was weer lekker :D

XxLMMxX
Berichten: 3127
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-20 21:33

Voelde me niet zo fit vandaag en heb behalve werken helemaal niks uitgevoerd qua beweging

Zertab

Berichten: 12294
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 00:18

Ik heb vandaag ook niets gedaan, het was te heet.

Morgenochtend bodypump.

Maartje1990

Berichten: 22285
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 06:52

Zertab schreef:
Ik heb vandaag ook niets gedaan, het was te heet.

Morgenochtend bodypump.


En geweest?

Ik ben vanmorgen om 6 uur een rondje van een half uur wezen skaten, eindelijk weer.hond lekker mee kon die ook even de energie kwijt.

Es_ther

Berichten: 18723
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 09:28

Lekker Maartje!