30 min bewegen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eefke85

Berichten: 1323
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:09

Hoi Esther!
Fijn dat het bewegen weer wat beter gaat!

Hier veel gewerkt deze week. Vooral gebroken diensten en dan zit extra wandelen er even niet in. Alleen donderdag had ik vrij, toen zelfs weer voor het eerst sinds maanden op mijn paard gestapt! Alleen maar gestapt en ze liep zo stijf dat ik er eerst een masseuse bij moet gaan halen, maar voelde geweldig om er na zo`n lange tijd weer eens op te zitten. (we zijn op 29 november hier naar toe verhuisd en daarvoor had ik er ook al een poos niet meer op gezeten...) daarna nog een lesje gegeven op mijn pony, dus de hele dag bijna bij de paarden geweest.
Volgende week iets minder werken, dus ik hoop dat ik dan wat meer kan doen.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 09:36

Aah super Eefke *\o/*

XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-21 22:40

Afgelopen twee weken veel bewogen.

Vorige week stond in het teken van hardlopen.
4 keer zelf getraind, en op zondag een mooie trail gemaakt, middag met een gouden randje.
Ook nog een schaatstraining gedaan, een paardrijles en 3 middagen wandelend met de hond doorgebracht.

Deze week iets rustiger aan gedaan.
Twee schaatstrainingen (laatste weken), twee flinke wandelingen met de hond, twee keer hardgelopen en twee keer paardgereden. Week van de tweeen haha.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:21

Goed bezig *\o/* !

Hier gaat het mondjesmaat..


Afbeelding

Afbeelding

Beetje wandelen, beetje klimmen.

Eefke85

Berichten: 1323
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 15:42

Goed bezig!
Ik ben weer druk met mn jongste pony aan het wandelen... zit helaas weer op het randje van bevangenheid. Heb alweer een stuk voor hem afgezet en hij staat dus weer apart van de rest.
Gisteren krachttraining gedaan door het laatste beetje van de grote baal hooi naar binnen te krijgen en alles zo hoog mogelijk op te stapelen.
Ben zo druk met werk en de paarden dat ik geen tijd heb voor wat anders.

XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-21 22:10

Heel gaaf die foto van die klimmuur Esther!!

Vorige week een dipweek gehad. Door een ziekte waar ik al een tijdje last van heb zat ik laag in energie en kostte alles me moeite.
Kunst is dan om juist wel te blijven bewegen, want de positieve stoffen die daarmee vrij komen heb ik hard nodig om niet ook mentaal in een dipje te belanden.

Uiteindelijk maandags geschaatst, dinsdag niks gedaan, woensdag hardgelopen, donderdag geschaatst (laatste keer dit seizoen), vrijdag niks gedaan, zaterdags paardgereden, zondags paardgereden en hardgelopen. Op zondag stond ik gelukkig op met iets meer energie. En ik heb mijn week tevreden afgesloten.

Eefke hoe gaat het met je pony ?

Eefke85

Berichten: 1323
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-21 23:05

Wat goed dat je dan toch nog zo veel beweegt!

Pony gaat gelukkig weer iets beter! Alleen gisteren niet kunnen wandelen omdat ik geen tijd had, de rest van de week hooguit een kwartiertje omdat hij behoorlijk gevoelig liep, maar vandaag had hij er weer zin in en draafde ook uit zichzelf aan. Dus het apart staan en hooi weken helpt gelukkig wel! Hopelijk binnenkort zonder hooi weken en `s nachts weer bij de anderen, maar eerst maar even zo volhouden.
Ben wel afschuwelijk moe. Afgelopen week ruim 42 uur gewerkt, allemaal gebroken diensten en deze week ook zo`n 42 uur. En amper kunnen slapen omdat de buren steeds ruzie hebben en ik wakker wordt van hun geschreeuw...

XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-21 23:51

Vorige week een grote boswandeling met de hond gemaakt, een strandwandeling met de hond, twee keer hardgelopen, twee keer paardgereden, en een ikdoeniksdag. Relaxed weekje.

Afgelopen week stond in het teken van hardlopen en paarden. Een wandeling gemaakt met de paarden, een buitenritje en een dressuurles gereden, twee hardlooptrainingen en een lange afstandsroute gerend. En een relaxdagje. Het viel me niet mee qua inspanning het hardlopen. Wel erg genoten.

Eefke85

Berichten: 1323
Geregistreerd: 29-01-06
Woonplaats: Silvolde

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:39

Super bezig XxLMMxX! Wel lastig lezen zo ondersteboven hahaha

Hier nu vooral veel aan het werk, dubbele diensten betekent helaas minder tijd voor de paarden. Wel een paar keer gewandeld en 1 gereden, ging goed, lekker ontspannen en de heup niet extra gevoeld.
Nou heb ik eergisteren de vaccinatie gehad (AstraZeneca) en nu voel ik mn heup wel duidelijker. Geen idee of het daar wat mee te maken heeft.

XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Re: 30 min bewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-21 12:38

Sterkte met je heup!! Ik hoor veel mensen met klachten na het vaccin. Hopen dat het snel wegtrekt.