Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pallatin

Berichten: 2521
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 15:16

Naar de nieuwste James Bond! Ik koop ook nooit eten daar, veels te duur! Ik neem ook meestal gewoon een Dopper mee met wat water. Ik durf nooit veel te drinken want ben bang dat ik dan onder de film naar de wc moet… :') ik heb uiteindelijk 1 dropje genomen en verder niks, dus dat is mooi! Moet ook wel, heb vanavond en morgen een etentje….
Maar, heb vanmorgen al paard gereden en ga zo nog even een rondje wandelen. Verbrand je nog calorieën met bowlen? Dat staat voor vanavond op het programma.

Supergoed trouwens Esther dat je een manier hebt gevonden om het weinig tijd voor koken probleem te tackelen! Top, dat geeft vast weer een positieve boost

Es_ther

Berichten: 18724
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 15:58

Gaaf was die hè? Ik had dus een flesje Spa rood meegenomen naar die film, maar was even vergeten dat ie 3 uur duurde… dus ik moest me nodig plassen _O- .

Jaa! Thuiswerken helpt ook wel hoor, en goed plannen helpt ook.

En en en, ik ben al een kilo kwijt *\o/* . En dat met spierpijn en ongesteld zijn.. benieuwd hoe het is als dat voorbij is

Pallatin

Berichten: 2521
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-21 16:49

Es_ther schreef:
Gaaf was die hè? Ik had dus een flesje Spa rood meegenomen naar die film, maar was even vergeten dat ie 3 uur duurde… dus ik moest me nodig plassen _O- .

Jaa! Thuiswerken helpt ook wel hoor, en goed plannen helpt ook.

En en en, ik ben al een kilo kwijt *\o/* . En dat met spierpijn en ongesteld zijn.. benieuwd hoe het is als dat voorbij is


Wat goed!!! _/-\o_ Dat is best veel in zo’n korte tijd! Goed bezig hoor Esther!

Idd hele goede film en was fijn om weer eens zoiets te doen. Ik vond m ook erg lang duren, kreeg zelfs een beetje pijn in m’n kont van het lange zitten… :')

Nou gister gebowld en lekker gegeten maar er brak een stukje van m’n tand dus toen had ik niet veel trek meer, schrok me kapot! Ga zo weer uit eten en dan is het weer even klaar met al dat Bourgondische gebeuren en moet ik weer streng aan de bak, heb ook al een paar dagen niet op de weegschaal gestaan… :D

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:38

WAAR IS IEDEREEN?

HET IS MAANDAG. TIJD VOOR DE GOEDE VOORNEMENS WEER!!

gaucho

Berichten: 9565
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:46

hard bezig met de goede voornemens :') iets te veel afdwalingen qua eten op het moment, sporten gaat wel heel goed. Gisteren nog 14,5 km trail gerend op de Utrechtse Heuvelrug.
Afbeelding
Deze week even een strictly niet tussendoor snoepen week, met werk-uitje, verjaardag en restaurant date is er verder wel genoeg eten :')

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 13:50

Damn wat goed van je!!

Na een heel slecht - of goed, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt- weekend heb ik een laag stof van de Foxy afgeblazen en mag ze minimaal een uur aan de bak. Ook nog een lesje later vandaag, ben benieuwd.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 14:17

Hallooo!!! :wave:

Hier lekker een weekje vakantie met vriendlief en moeders. Veel geslapen en mij moeder en ik zijn lekker iedere ochtend aan het wandelen.

Afbeelding

Afbeelding

Vanochtend 7km gelopen met een stuk dwars door de bushbush heen _O- (google maps wees ons die kant uit, maar er bleek niet echt een weg te zijn. Teruglopen was te ver)

Het eten gaat vrij goed. Mijn moeder is erbij, dus heb ook niet veel keus _O-

tumtummie
Berichten: 1486
Geregistreerd: 06-04-05

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 14:57

Ik kom ook maar weer eens binnen vallen. Ging een tijdje niet zo goed met eten en afvallen omdat ik op vakantie ben geweest. Vanaf 1 november de broekriem weer aangehaald en 0,6 kg kwijt vanmorgen. Dus het begin is er weer.
Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg!

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:07

Ik heb jullie al 5 maand strategisch genegeerd :')
Wel meegelezen maar ik had er even helemaal geen zin meer in.
Wat resulteert in +4 kilo. Dat valt gelukkig mee en daar zijn er ook al weer 2 vanaf.
Ik was m'n knopje helemaal kwijt, maar hij is sinds 3 weken weer om gelukkig.

Eens kijken of het me lukt weer een beetje mee te kletsen hier.

Binck8
Berichten: 431
Geregistreerd: 21-05-19

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:18

Gezellig, hallo allemaal! Dan wordt het weer wat drukker hier.
Goed bezig allemaal.

Gisteren een koolhydraatarme hutspot gemaakt, was wel oké.
Vanavond ga ik voor een salade met gerookte zalm en volkoren wrap erbij. Heb er nu al zin in, haha.

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:27

Hier gaat alles z'n gangetje. Lees nog wel mee en probeer zo af en toe te reageren. Komende twee weken op locatie voor opleiding, dus een beetje zoekende naar hoe ik het ritme mooi blijf behouden ;) morgenavond sowieso sporten! Vandaag even rust..

Gisteren een clinic op de Wattbike gehad. Was erg interessant en leuk om eens te trainen met vermogenszones in plaats van hartslag zones. Nieuwe dingen leren is altijd interessant. Uurtje fietsen leverde me toch 556 verbande kcal op *\o/*

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 19:54

Met z'n allen kunnen we het!

Ik had al een uurtje op Foxy gestaan en had vanavond nog een uurtje Xcore staan. Nog nooit gedaan. Maar toen zei m'n sportmaatje af.. -O-

Ben na het eten heel even op de bank geploft en toen uit voorzorg maar vast naar sportschool gelopen. Als je eenmaal lekker op die bank ligt dan kom je er niet meer vanaf.. -O-

Dus nu maar voor voor nieuw record. Zit nu al haast op tienduizend stappen. Benieuwd naar de Xcore. :j

Edit: nog even een positief puntje. Deze dame - die dus haast nooit van d'r leven groenten en fruit heeft gelust- heeft er al een week smoothies op zitten en het LUKT! *\o/*

gaucho

Berichten: 9565
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 20:01

Yeah Roosch *\o/*

Vandaag eten hier ook OK, ga mij nu in mijn hardloop outfit hijsen voor d hardloop club.

Snippergroen

Berichten: 6695
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 20:18

Ik hou me aanbevolen voor smoothierecepten Roos :D

Hier ook een goede dag :) geen training vandaag maar een avondje lekker in de buitenlucht met de paarden. Ik heb best een tijd op maandagavond zowel de paarden gedaan als naar de sportschool geweest en dat was net effe teveel. Dus nu maandag lekker ingepast als rustdag voor de sportschool en dan alle tijd voor de paarden :)

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 20:19

Heel goed!!

Ik mik vanalles door elkaar. En ik ben een heel zoete.

Vandaag:fristi light
Aardbeien
Kersen
Blauwe bessen
Rode kool
Broccoli

Hoppa.

_Tarzan

Berichten: 11217
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:05

Goed bezig weer allemaal! :=
Hmm klinkt lekker Roos! Moet ik binnenkort ook nog maar eens maken, een lekkere smoothie!

Ik kom ook onder m’n steen vandaan, na m’n auto-ongeluk, problemen met m’n luchtwegen kreeg ik nog een spontaan dikke pijnlijke enkel en lig ik nu gevloerd door buikgriep %) Geen idee wat ik heb, maar ik trek de laatste tijd wel erg veel ongeluk aan 8)7
Buikgriep is wel fijn voor de kilo’s overigens _O-

Komend weekend feest dus dan mag m’n buikgriep weer vertrokken zijn want dan wil ik lekker vlaai eten :))

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:46

Ah beterschap!!

Oh Xcore was tof!

Ben nu wel goed moe. :Z heb de zestienduizend stappen gehaald vandaag.

Pallatin

Berichten: 2521
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:56

Oehhh gezellig weer wat posts! Leuke foto’s weer! Mooie omgeving Arabella!

Ik heb hier een weekend met 2 vrijgezellenfeestjes erop zitten en dito etentjes, maar heb me verder redelijk in kunnen houden en wel gewoon m’n beweging gehad. Vandaag lange werkdag en last van m’n oude ribbreuken dus paardlief kreeg lekker een dagje vrij. Gister in het bos 1,5 uur lang verregend en verwaaid, dat zal ook niet helpen…. :D vandaag 9600 stappen en 45 minuutjes op de fiets, dus prima!

@ Claudia, kun je mij niet ff helpen zoeken naar mijn knopje? :+

@ Roosch, was foxy blij je weer te zien?

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 21:58

Mijn fitbit zegt 26000 stappen <<)
Nou heb ik wel heel veel gelopen op het werk en in de tuin onkruid weggehaald, maar dit lijkt me ietsje overdreven _O-

Maat wat is Xcore? Is dat met zo'n staaf? :o?

@Pallatin, heb je een schop onder de kont nodig? :P

Roosch

Berichten: 36698
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:00

Ja met zo een staaf!

Haha ja das wel een beetje veel. Toevallig paardgereden? Ik verschoot nogal na m'n paardrijdrit laatst. Had ie die meegeteld. :')

Ik heb me opnieuw moeten voorstellen aan de Fox. -O-

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 22:05

Nee niet paardgereden, ik denk dat hij mn handbeweging (onkruid krabben) als stappen heeft geteld, al heb ik daar ook heel veel bij gelopen.
Tuin van bijna 1000m2 en die moet netjes voor de foto's.

Ik had er wel eens van gehoord Xcore, dat is zo'n buis met gewicht toch? Dat beweegt oid.

Ik heb de crosstrainer weer weg gedaan, sta-in-de-weg.
Hij was van mijn moeder, die is verhuisd en wilde hem wel terug.
Beweging krijg ik eigenlijk genoeg op het werk.
Ik zou wat meer krachttraining moeten doen, vooral kont en bovenbenen haha.

Edit: op het werk loop ik sochtends gemiddeld al 10.000 stappen. En sjouwen met zware dozen, dus qua arm en buikspieren zit het wel goed.
Daarnaast heb ik paard, mest ik daar 3x per week een halve tot hele hectare weide uit.
Mijn dochter heeft een verzorgpaard, waar ik dan ook nog eens 4x per week de stallen doe + aanvegen.

Rose_Sonny
Berichten: 447
Geregistreerd: 19-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 00:01

Ik heb de laatste twee weken wat mindere weken achter de rug. Heb wat meer moeite met exact bijhouden wat ik eet en ook meer moeite met goeie dingen eten.
Daarnaast ben ik ook steeds erg moe, ik heb altijd last van winter depressie, gelukkig wel een lichte vorm, maar doordat het nu om 5 uur al donker is, is mijn lampje absoluut uit. Heb nergens zin in, behalve (slecht) eten. Nu heb ik gelukkig niks in huis wat slecht is, maar op zich zou iets eten na de warme maaltijd niet moeten hoeven.
Ik was dus ook maar 200 gram afgevallen afgelopen week, wat ik op zich al niet verwacht had :=.

Ik probeer weer de rem te vinden. Het helpt wel dat vandaag voor het eerst 1 van mijn collega's vroeg of ik was afgevallen. Het viel haar al een tijdje op, maar ze durfde niet goed te vragen. Dus dan voel je je gelijk al iets beter. Ook heb ik afgelopen week een broek gekocht die een maatje kleiner was dan de broek die ik 3 weken terug kocht, ook dat voelt prettig.

@Roosch, respect hoor, zo veel stappen. In het weekend red ik dat nog wel met alles wat ik doe, maar doordeweeks is het echt een ander verhaal. Helemaal met zo'n dag als vandaag, waarbij de hele middag uit overleg via teams bestond. Bah, niks aan...

@claudiaHS, mijn stappen teller op mijn telefoon is ook altijd erg in de war. Zelfs al zeg ik hem dat ik aan het paardrijden ben, gaat ie nog de stappen van mijn paard bij mijn eigen optellen. Op de crosstrainer telt hij juist minder stappen dan ik maak, omdat hij dan vindt dat ik mijn benen niet ver genoeg op til of zo, geen idee. Maar zo'n dag onkruid trekken in zo'n grote tuin, daar mag je ook wel stappen voor tellen! Dat is vrij intensief.

MuSLi

Berichten: 5274
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 09:49

Vanavond mag ik weer naar bokszaktraining *\o/* weet niet of ik daar tegen de tijd dat het daadwerkelijk moet gaan gebeuren nog zo blij mee ben, maar voor nu heb ik er zin in :')

gaucho

Berichten: 9565
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 17:59

Afbeelding
Pff, kreeg dit als cadeautje op mijn werk. Heb me enigszins weten te beheersen, en de doos mooi op kantoor gelaten. Maar even wat minder pasta bij het avondeten :')

Snippergroen

Berichten: 6695
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-21 18:02

gaucho schreef:
[ [url=m/nHyFef.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pff, kreeg dit als cadeautje op mijn werk. Heb me enigszins weten te beheersen, en de doos mooi op kantoor gelaten. Maar even wat minder pasta bij het avondeten :')


Het goede nieuws is dat een petit four naar mijn mening nooit zo lekker is als dat je hoopt :D en voor mij daardoor makkelijk om vanaf te blijven. Waren ze lekker? :D