Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:12

Netjes butterfly, gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hoeveel wil je nog eraf?

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:14

Gefeliciteerd!! Dat verdient zeker een nieuwe broek :j

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:15

Jaaa wat goed Butterfly! Flinke mijlpaal!

Imre

Berichten: 14209
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:20

Gefeliciteerd Butterfly! :):)

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:21

Yes butterfly *\%/* *\%/* gefeliciteerd!!!

Ik mag bij 20 kg een nieuwe broek uitzoeken :') nog maar 3 kg ( O:) )

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:22

Hoppa!! Dat is een pluim waard!!

Butterfly
Berichten: 2861
Geregistreerd: 14-03-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 12:28

Thanks meiden! *\o/*
Sandra, over 2kg weeg ik weer wat ik voor mijn zwangerschap ook woog, maar als ik écht naar het vakje "overgewicht" wil ipv "obesitas" moet er nog wel 25-35 kilo af := maar he, het was 35-45, dus we gaan de goede kant op :D

Es_ther

Berichten: 18720
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 12:46

Super butterfly *\o/* !

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:10

Ik lees veel recepten! Goede om op te slaan

Gefeliciteerd butterfly. Je ging een maatje kleiner proberen toch?

Roosch super knappe foto! Ennuh daar is het weekend voor toch, om lekker te luieren.

Welkom terug its-me!
Welkom Negerzoen

Knappe foto arabella. Je ziet er al goed uit!

Wat een groot verschil Eloya. Knap hoor.

Spierpijn al weg Esther?

Mirjamalvaro knap dat de eerste beetjes eraf zijn!

Hier het weekend alleen maar slecht gegeten. Deze week maar weer strak en extra proberen te bewegen.

Es_ther

Berichten: 18720
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:11

Nee, die is alleen maar erger geworden :') . Heb klimmen een dag verzet, voelde iets chiller.

Pallatin

Berichten: 2513
Geregistreerd: 30-05-08

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:19

Hoi dames, het is blue monday vandaag, en of het daar nou aan ligt, maar heb echt nergens zin in qua bewegen of iets extra gezonds qua eten ofzo....het is ook raar, zit nu in de laatste week bij m’n huidige baan en doe alledaagse nu voor t laatst...de weegschaal gaf vanmorgen ook een plus aan, maar de centimeter dan weer een min....zoveel extra’s heb ik niet gegeten dit weekend dacht ik......
Lekkere foto’s van ontbijtjes!

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:29

Pallatin, spieren wegen meer dan vet. Kan ook daar aan liggen.Afbeelding
Mijn schoenen zijn ongesteld

Butterfly
Berichten: 2861
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-21 14:52

N_B_N, je kunt het deze week! :j en idd, heb een maat kleiner besteld. Of nou ja, die heb ik ook al eeuwen in de kast (gehad) :') maar voor nu is het wel kleiner idd.

Esther, warme douche ofzo? Ik vind spierpijn heel fijn, maar ook weer poedersuiker _O-

Pallatin, kan best wel meewerken natuurlijk. En met zo'n laatste week snap ik het ook wel, is toch even gek. Kan ook vocht zijn he, iets wat er zó snel aan zit, is meestal niet blijvend.

Sandra, _O- arme schoenen. Daar moet wel een maatje ultra max maandverband in :D

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:25

SandravdB schreef:
Pallatin, spieren wegen meer dan vet. Kan ook daar aan liggen.


Met als aanvulling dat hetzelfde gewicht in spier minder volume heeft dan in vet. Dus je kan hetzelfde wegen en centimeters kwijt zijn inderdaad.

gaucho

Berichten: 9535
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:41

Ik houd jullie niet bij vandaag :')

Wel even juichen voor Butterfly *\o/* mooie mijlpaal en mooie beloning, lekker :D

Vraag van Roosch over bewaren Muffins: afgesloten buiten de koelkast max 2 dagen, in de koelkast 5 dagen, als ik langer wil bewaren vries ik in in porties.

Ik kon vanochtend ook even de energie niet vinden, maar had ineens toch ruim een half uur lunch break en die heb ik besteed aan een flinke workout :D eind van de middag of vanavond ook nog wel iets actiefs :j

Marielle_93
Berichten: 2126
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:33

Butterfly gefeliciteerd met je mijlpaal!
Sandra met mishandelde schoenen zie ik, oeps :+
Verder wat mensen met opstartproblemen voor de maandag zo te lezen. Dit druilerige weer helpt ook niet.

Wanneer de omstandigheden er naar zijn ben in wel erg geïnteresseerd in een Foxy zoals Roos heeft eigenlijk, volgens mij ben jij sowieso enthousiast toch Roos? Is volgens mij een mooie calorie-burner :)) Maar vermoed dat dat dan ergens in de volgende maand wordt. Wel fijn om dan minder tijd kwijt te zijn zoals met wandelen en niet afhankelijk te zijn van het weer.

Verder ben ik heel blij met een mailtje van mijn personal trainer, hij gaat het toch ook maar buiten in een tent oppakken dus ik hoop binnenkort ook weer bij hem aan het trainen te zijn. *\o/*

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:48

Is toch best pijnlijk als er iets tegen mijn hakken stoot nu

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:50

Ik ben echt heel blij met d'r :j
Vanochtend ook even 500 kcal verbrand terwijl ik er eigenlijk echt geen zin in had. Maar omdat ze er toch staat dacht ik "let's go!"

Marielle_93
Berichten: 2126
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:00

Zwaar leven die van jou Roos, ik zie ze ook wel op marktplaats staan met een lading stof erop en uit een jaartal dat ik denk hmwoah :') Maar nieuw is ook wel prettig denk ik.

Auw Sandra, maar lijkt ook wel alsof je de boel goed open hebt gehad. Zijn vaak ook van die plekken waarbij heel veel schoeisel wat je nu aantrekt bepaald niet voor verbetering en verlichting zorgt. Moet zeggen dat ik er zelf al heel lang geen last meer van heb gehad, ik kan vooral heel slecht tegen ballerina's en dat soort modelletjes van schoenen, draag dat dus ook echt nooit meer.

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:17

Ja mijn vorige, Sjef, was zo een Marktplaatsgeval. Spijtig genoeg stortte die na een maand ter aarde. Lager kapot. :+ dus toen Foxy nieuw gekocht.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:22

Ik adviseer ook een nieuwe, mijne van marktplaats deed het een week, nu een gehuurd

MarlonNaldo

Berichten: 1608
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: Westeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:31

Ik kom ook onder m'n meeleessteen vandaan.

Mn doel gehaald maar ga toch nog even door.
Vandaag - 26 en het zou tof zijn als dat - 30 word.

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:02

Wow, jij gaat snel! Ben je niet bang dat je dan straks ook weer aankomt? Dat bedoel ik niet vervelend, maar mijn eerdere afvalpogingen ging ik ook sneller dan nu, maar dan kwam ik ook weer aan omdat ik niet echt-echt m’n lifestyle had omgegooid (al was ik daar op dat moment wel van overtuigd natuurlijk).

Edit: vooral superknap van je natuurlijk!!

gaucho

Berichten: 9535
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:54

Heel knap Marlon :j *\o/* Ik ben ook wel benieuwd hoe je de overstap naar stabiliseren wil gaan maken, zit daar voor jou veel verschil in? Vind het oprecht interessant om te zien hoe afvallen voor ieder zowel fysiek als mentaal anders werkt. Wellicht maak ik ooit een carrière switch naar Diëtist ofzo :')

Hier gelukkig de puf weer kunnen vinden na mijn dipje van vanochtend. Net na het werk nog lekker hardgelopen, voor mijn doen ook lekker snel met 4.5 km in 30 minuten. Heerlijk, voel me weer helemaal fit. Morgen weer een rustiger dagje met alleen 's avonds stal / paardrijden.

Ik mocht foto's van mijn maaltijden posten toch? :o Net echt zooo lekker gegeten. Ik ga steeds meer vega eten, en vaak met een Indiaas / midden-Oosters tintje. Vandaag de Midden-Oosterse kant op en dat was goed gelukt.

Afbeelding

Parelcouscous salade, geroosterde bloemkool met baharat, een veggie bake en wat kwarkdipjes. De restjes morgen als lunch :D Dit alles en nog wat extra bloemkool was bij elkaar 500kcal.

Snippergroen

Berichten: 6689
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:13

Ohh dat ziet er lekker uit gaucho!