Veel moeten afvallen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 15:37

Ik voelde me alsof ik wat te compenseren had na al het lekkers van gisteren dus ik heb een verwoede poging gedaan alles in balans te brengen en 35 minuten op de Foxy gestaan. Meer zit er niet in vandaag. :')

Edit: heuj de 3000e post! Hoera!

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:17

35 minuten is toch heel wat *\o/*

Ik heb me vanochtend laten voortbewegen :D


Afbeelding

Nu moed aan het verzamelen om zelf nog een rondje te gaan hardlopen. Hen vijgen met gorgonzola in huis gehaald voor vanavond, dan is wat beweging geen slecht idee :')

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:21

Oh wat heerlijk zeg, dat is toch genieten! *\o/* *\o/*

Ik vind je dapper. Die enkele keer dat ik op een peerd zit kan ik vervolgens 5 dagen niet lopen van de spierpijn. :') zou dan niet aan hardlopen moeten denken, haha!

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:33

Ga eerder spierpijn van het hardlopen krijgen denk ik, met intervallen tempo flink opgevoerd. Ik vind mezelf nu ook stoer:
Afbeelding

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:35

Mijn hemel zeg, heilig respect voor jou. Hardlopen is niet mijn ding. Wel laatst eens geprobeerd en ging niet heel beroerd. Maar mijn hobby wordt het niet, ik sta wel lui op de crosstrainer voor de tv. :')

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:39

Daar kan ik me dan weer niet toe zetten. Zo zie je maar weer, je moet doen wat bij je past, zowel qua beweging als qua voeding.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:29

Roosch schreef:
Oh wat heerlijk zeg, dat is toch genieten! *\o/* *\o/*

Ik vind je dapper. Die enkele keer dat ik op een peerd zit kan ik vervolgens 5 dagen niet lopen van de spierpijn. :') zou dan niet aan hardlopen moeten denken, haha!

Ik heb al 3 kwart jaar niet op een paard gezeten.
Weer mijn lievelingseten gegeten... zalm uit de oven met verse wortels. Voelt als een traktatie

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:41

Vanmiddag 20.5 uur vasten afgerond. Ginf super. Nu wel weer hoofdpijn, maar ik ben weer flink ingesteld. En veel drukte vandaag.

Ze hebben vandaag bij mij de riolering vernieuwd. Ik dacht mee te gaan helpen scheppen, maar heb eigenlijk vooral in de auto gezeten om spullen te halen en terug te brengen en om met de hond naar de fysio te gaan :p

Ik wilde vanavond boerenkoolstampot maken zonder aardappels, maar ik ben blij als ik zometeen lig. Misschien maar even wat snels maken want moet toch iets eten....

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:52

Bakje yoghurt of kwark?

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:54

Dat is geen avondmaaltijd, ik zou echt even snel wat klaarmaken, arabella. Zeker na 20,5 uur vasten.

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:58

Ben nu even aan de kaas. Even liggen en dan kijken of het weer gaat. Normaal helpt dat wel (het is spanningshoofdpijn gecombineerd met ongesteldheidshoofdpijn)
Ik had extra die stampot geplanned (met vlees uiteraard), zodat ik weer flink wat groenten binnen kreeg.

Edit: ik zie dat mijn typen er ook niet beter op wordt :')

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:04

Heb je nog wat gegeten?

Ik zat ruim 400 onder mijn kcal vandaag dus toch maar een klein stukje kwarktaart genomen na het eten. O:)

En nu ga ik weer heerlijk my 600lb life kijken nadat ik 2 uur in bad geweekt heb. Als ik daarmee toch kon afvallen was ik binnen de kortste keren maat 34 geweest. :')

Hoe is het met de rest?

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:11

Nog niet, maar de stampot is klaar. Ga nu beginnen.
Afbeelding
Ik vind het zeker belangrijk dat ik eet, daarom dwing ik mezelf op slechte dagen ook gewoon.

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:12

Heel goed! Eet smakelijk!

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 21:20

Ik was vanavond bij m'n schoonouders eten. Boerenkool met worst... Was echt weer super lekker! En heel fijn als het voor je gemaakt wordt. Verder weinig gedaan vandaag. Morgen maar weer even een rondje hardlopen :)

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:07

Ja ik houdt van boerenkool <3 en nu kon ik lekker kh arme boerenkoolstampot eten. Ga ik echt vaker maken :j

Eet de komende week nog 3x boerenkoolstampot :')

Vandaag een half luierdagje. De hond wil spelen, dus als ik dit seizoen van pup academy afgekeken heb dan gaan we maar wat oefenen. Ik beweging en zij weer happy :P (en daarna mag ze in de douche, vind ze minder :') )

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:11

Wou vanavond Flammkuchen eten maar dat was uitverkocht :( wel zo'n zin in en verder alles voor erop al in mijn winkelwagen, het wordt dus maar verse pizza. De rest van de dag dan maar een beetje minder.

Boerenkool ook heerlijk, ook gewoon met aardappelen, die passen over het algemeen prima qua zowel kh als kcal in mijn eetplan. De rookworst is een grotere uitdaging. Vega, of magere rund of kip rookworst zijn de beste opties voor mij.

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:15

Ik maak meestal stamppot voor 2 dagen. Wil mij binnenkort eens wagen aan draadjesvlees. Maar dat duurt zo lang om het te maken...

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 12:21

Ik ben de enige die het zo eet. En van 1 bloemkool en 1 zak boerenkool had ik 4 porties haha. Dus dan maar 4x eten. Op de een of andere manier lijkt me invriezen niet lekker bij dit.

Draadjesvlees is ook heerlijk. Mijn oma had dat vorige week gemaakt voor ons.
Ze kan niet altijd even goed koken, maar zo'n dingen kan ze wel lekker maken.

gaucho

Berichten: 9524
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:00

Denk dat het dan een beetje papperig wordt inderdaad.

Ik ben toch nog maar ff langs de appie geweest voor Flammkuchen deeg, verse pizzadeeg voor tafelgenoot. Geen spijt van, het was echt heerlijk <3 en hier past ook nog een wijntje bij.


Afbeelding

Afbeelding

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:03

arabella2000 schreef:
Ik ben de enige die het zo eet. En van 1 bloemkool en 1 zak boerenkool had ik 4 porties haha. Dus dan maar 4x eten. Op de een of andere manier lijkt me invriezen niet lekker bij dit.

Draadjesvlees is ook heerlijk. Mijn oma had dat vorige week gemaakt voor ons.
Ze kan niet altijd even goed koken, maar zo'n dingen kan ze wel lekker maken.

Bij mijn ouders word er keramisch gekookt, maar gerechten als een balletje of draadjesvlees gaan op een petroleumstel. Draadjesvlees staat daar meestal een uur of 5 op te garen

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 20:58

Vanmiddag lekker even een rondje hardgelopen. Iets verder dan ik in gedachten had. Dus dat is altijd mooi :P

Morgen vertrek ik met zoonlief en mijn moeder naar CenterParcs. Wordt weer een intensief weekje. Grootste deel van het eten heb ik mee, dus al te veel slechts zal er niet voorbij komen :D benieuwd of er na die week nog wat gewicht vanaf is..

rockwitch

Berichten: 11731
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:38

Ik ben gewoon afgevallen in Center Parcs en we hebben echt niet per se alleen maar gezond gegeten. Maar ja met gemiddeld 10000 stappen per dag scheelt dat ook wel weer.

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:04

Kijk, rockwitch valt af in CP en Musli gaat er naartoe! Laat je even jouw bevindingen weten? Als je ook afvalt zal ik maar direct een weekendje Centerparcs boeken. :')

Ziet er lekker uit, gaucho!

Ik laat vandaag de teugels even vieren. Er komt wel weer es een dag in de nabije toekomst dat ik me weer bij elkaar raap. :')

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:58

rockwitch schreef:
Ik ben gewoon afgevallen in Center Parcs en we hebben echt niet per se alleen maar gezond gegeten. Maar ja met gemiddeld 10000 stappen per dag scheelt dat ook wel weer.

Hier was ik vorige keer na een midweekje Landal ook gewicht kwijt. Als je gewoon doorgaat met hoe je normaal eet en wel extra beweegt, dan gaat dat natuurlijk prima :)

Hardloopschoenen staan in ieder geval al in de auto :j