Corona patiënten op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 14:12

Nee geen last van. 2 keer overgegeven deze week maar dat kwam meer omdat mijn maag juist te leeg was. :+

moyra

Berichten: 9659
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 14:44

Ik ben sinds vandaag uit isolatie, maar het valt me best tegen. Vanmorgen naar het bos geweest met de hond, ze was er zo erg aan toe, en daarna al gelijk door m'n energie heen.
Ik heb echt zeer milde klachten gehad dus had dit niet verwacht >;)

Justme_Lisaa

Berichten: 2177
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 14:59

Nu bijna een maand verder, sinds 3 januari positief getest. Blijf als ik een drukke dag heb, de volgende ochtend pijn in m’n keel en een flinke verkoudheid hebben. Vermoeidheid valt me op zich wel mee, vooral nog last van de oogontstekingen die ik door de Corona had gekregen. Komt blijkbaar niet veel voor die combinatie -O- :') . Mijn huisarts moest zelfs met een oogarts overleggen, dus ben benieuwd hoe lang ik hiermee blijf lopen..

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 16:50

marleen_usar schreef:
Dat klinkt heftig, hebben jullie geen diaree of ben ik de enige die dat heeft?


Had ik in oktober wel met Covid

marleen_usar

Berichten: 24681
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 16:52

Oke dus meer mensen die het hebben.

capopjekop

Berichten: 30677
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 16:56

Ik had dat de eerste nacht van m'n isolatie. Toen heb ik met een emmer op schoot op de wc gezeten :') maar de dag erna was het over, net als de koorts en de hoofdpijn

RoosvanBlue

Berichten: 1899
Geregistreerd: 30-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 17:16

Achteraf gezien begon het bij mij met heel erg last van mijn maag en darmen. Maar toen dacht ik nog dat ik iets verkeerd had gegeten. Geen seconde aan corona gedacht. Hier nog aan de nasleep bezig. Sterkte nog allemaal :(:)

Pandora2
Berichten: 19863
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 19:03

marleen_usar schreef:
Oke dus meer mensen die het hebben.


Ik zag vandaag mijn achterbuur, die werkt in de zorg en zei dat veel mensen die besmet zijn nu inderdaad kampen met darmklachten.

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:10

Ontstoken ogen en het niet meer kunnen verdragen van mijn lenzen had ik ook tijdens mijn besmetting afgelopen augustus, ik had ook last van darmproblemen. Ik ben toen met delta besmet.

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik intensief contact gehad heb met iemand die toen al covid positief was met klachten, ze dacht dat het een bijholte ontsteking was... ma da was nie -O-

De moed zakt me nu al in de schoenen, ik zit nog met long covid klachten en zie een nieuwe besmetting écht niet zitten ;(

Veraaaaah

Berichten: 2336
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:22

Ik ben vorige week vrijdag in contact geweest met iemand die later positief testte. Vanaf dinsdag zelf niet lekker en behoorlijk wat klachten die passen bij corona (keelpijn, hoofdpijn, zo slap als een vaatdoek) maar toch blijf ik negatief testen.

Lig nu al 2 dagen in bed want veel meer lukt op dit moment niet. Het ‘grappige’ is dat ik vorig jaar wel echt corona had en toen lang niet zo beroerd was, snap er niks meer van…

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 21:29

Heb je alleen zelftests gedaan, of ook PCR? I had namelijk hetzelfde als jij. Mijn partner testte zondag positief en ik bleef zelf negatief (zondag, dinsdag en donderdag getest), terwijl ik op woensdag toch symptomen kreeg. Pas toen ik op vrijdag een PCR test kreeg bleek ik positief.

Cemlys

Berichten: 14967
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 22:48

Ik kreeg vanavond een mailtje van school dat er veel corona in de onderbouw is, of we willen uitkijken, heeft mn dochter vanmiddag diarree en nu lees ik bovenstaande berichten. Is dat nog een reden om nu al te testen? Verder geen klachten

tokedri
Berichten: 1560
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 22:50

Cemlys schreef:
Ik kreeg vanavond een mailtje van school dat er veel corona in de onderbouw is, of we willen uitkijken, heeft mn dochter vanmiddag diarree en nu lees ik bovenstaande berichten. Is dat nog een reden om nu al te testen? Verder geen klachten


Diarree komt veel voor
Ik zou zeker testen
Sterkte

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:22

Wij hebben als gezien in oktober corona gehad.
Vrijdag bericht van school van de kinderen dat ze zoveel corona gevallen hebben dat ze de individuele gevallen niet kunnen blijven doorgeven, we horen het als de klas in quarantaine moet.
Volgens de Kids (4 jaar oud) zijn er 3 kindjes in de klas ziek, 1 van de 2 had gisteren diarree en ze klagen dat ze moe zijn.
Mijn partner kreeg vannacht via de coronamelder app bericht dat hij 2 dagen geleden contact heeft gehad met iemand met corona.
Inmiddels heb ik een snotneus en spierpijn, dus ik ga voor de zekerheid maar testen bij de GGD zometeen. Ik heb nl kwetsbare rechtstreekse collega's en wij kunnen niet thuiswerken.

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:43

candalisa schreef:
Ik heb gister 3 uurtjes gewerkt en lag gister om 21 uur op bed. Het lijkt of ik door een vrachtwagen ben overeden al mijn spieren doen zeer en ik wil het liefst gewoon weer op de bank kruipen om te slapen …


Mag ik vragen of je milde of erge klachten had toen je positief testte?

Ik vraag me namelijk af of het herstellen van de vermoeidheid bij een besmetting met milde klachten (het voelt voor mij meer als griep) ook heel lang kan duren..

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 09:45

Gisteren dus uitslag van de ggd.. zoals verwacht ook positief.
Voelde me gisteren wel al beter dan donderdag (toen ik op het werk positief zelftest had) en ziek naar huis ging en ook beter dan vrijdag.
Voor het avond eten wel ineens weer erg moe en in slaap gevallen.
In de avond ook weer wat last van de spieren bovenin mijn rug.
Dus toch paracetamol genomen voor het slapen.
En ik heb echt weer een stuk beter geslapen.
Dus ik probeer vandaag net als gisteren gewoon weer wat dingen in huis te doen.
En tussendoor even uit te rusten.

Esther_r20

Berichten: 2414
Geregistreerd: 18-06-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:29

Hier een positief bericht.
Het hele gezin weer beter. Kind (10jaar) is 1 dag goed ziek geweest en heeft daarna helemaal geen restklachten gehad. Mijn man heeft flinke griep klachten gehad en nu alleen nog een hoestje wat al al veel beter gaat.
En ik had na 3 dagen snotverkouden zijn nog een behoorlijke vermoeidheid. Maar dat is ook na een week helemaal weg.
Al met al zijn we er prima doorgerold

Beterschap voor iedereen.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 10:58

IvysToeter schreef:
candalisa schreef:
Ik heb gister 3 uurtjes gewerkt en lag gister om 21 uur op bed. Het lijkt of ik door een vrachtwagen ben overeden al mijn spieren doen zeer en ik wil het liefst gewoon weer op de bank kruipen om te slapen …


Mag ik vragen of je milde of erge klachten had toen je positief testte?

Ik vraag me namelijk af of het herstellen van de vermoeidheid bij een besmetting met milde klachten (het voelt voor mij meer als griep) ook heel lang kan duren..

Het was heel vreemd eigenlijk toen ik de afspraak maakte had ik geen enkele klacht maar mijn vriend was positief maar ik weet binnen een uur echt heel ziek. Begon idd met heftige spierpijn en duizelig zijn daarna ervaren als een heftige griep. Ben nu een maand na de positieve test en echt nog vreselijk uitgebrand.

marleen_usar

Berichten: 24681
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 11:53

Ik was aan het vegen bij de paarden en alles verzuurde, de geiten na lang binnen gestaan te hebben lekker buiten gezet. James sprong in de lucht en was heel druk, dat maakt toch weer een hoop goed als ik hem zo blij zie.

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 12:04

Esther_r20 schreef:
Hier een positief bericht.
Het hele gezin weer beter. Kind (10jaar) is 1 dag goed ziek geweest en heeft daarna helemaal geen restklachten gehad. Mijn man heeft flinke griep klachten gehad en nu alleen nog een hoestje wat al al veel beter gaat.
En ik had na 3 dagen snotverkouden zijn nog een behoorlijke vermoeidheid. Maar dat is ook na een week helemaal weg.
Al met al zijn we er prima doorgerold

Beterschap voor iedereen.


Die vermoeidheid... ben je daarmee thuis gebleven?

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 12:05

candalisa schreef:
Het was heel vreemd eigenlijk toen ik de afspraak maakte had ik geen enkele klacht maar mijn vriend was positief maar ik weet binnen een uur echt heel ziek. Begon idd met heftige spierpijn en duizelig zijn daarna ervaren als een heftige griep. Ben nu een maand na de positieve test en echt nog vreselijk uitgebrand.


Dus eigenlijk vielen jouw klachten in theorie nog best mee?
Ben je gevaccineerd?

simongek

Berichten: 5347
Geregistreerd: 18-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:33

Hier net positief getest. Zoontje was 2 dagen aan het overgeven en is ook positief.

Hij is wel klachtenvrij nu.

Ik heb onwijze spierpijn. Koud en stekende hoofdpijn.

Beide niet gevaccineerd.

Kan iemand mij vertellen hoeveel dagen de klachten gemiddeld erger worden?

Chita

Berichten: 670
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:37

Nou dochter en zoon en ik waren eind november positief. Helaas dochter net weer positieve test....
Ook hoofdpijn, keelpijn en verkouden.
Ik al sinds donderdag knallende koppijn maar blijf negatief testen.
Maar wel meegegaan om bij de ggd te testen.

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:39

simongek schreef:
Hier net positief getest. Zoontje was 2 dagen aan het overgeven en is ook positief.

Hij is wel klachtenvrij nu.

Ik heb onwijze spierpijn. Koud en stekende hoofdpijn.

Beide niet gevaccineerd.

Kan iemand mij vertellen hoeveel dagen de klachten gemiddeld erger worden?

Ik ben echt 3 dagen slecht geweest, daarna ging het iets beter. Maar reken maar zeker een week dat je er zoet mee bent. En ik heb 2 vaccinaties, het kan zijn dat het bij jou nog wat erger is.

IvysToeter

Berichten: 11896
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:48

Chita schreef:
Nou dochter en zoon en ik waren eind november positief. Helaas dochter net weer positieve test....
Ook hoofdpijn, keelpijn en verkouden.
Ik al sinds donderdag knallende koppijn maar blijf negatief testen.
Maar wel meegegaan om bij de ggd te testen.


Ik had dat ook... vorige week zondag, maandag en woensdag negatieve zelftest.
Donderdag positief getest met een zelftest.