Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14844
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 12:39

Hi allemaal,

Issue, big issue :')

Ik ben héél veel kilo's afgevallen, met als gevolg dat ik een buikflapje heb,
maar ook overtollige velletjes aan mijn billen.

Ik wil echter out of my comfort zone richting de welness (badpakkendag op woensdag O:) )
maar zoek dus een badpak dat vooral mijn buikflapje wat verdoezeld.

Online vind je heel wat modellen, maar héél weinig reviews...

Wie o wie help mij mijn bucketlist-item van dit jaar behalen :o

Qimm

Berichten: 15164
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:46

Als je een badpak kiest met van die plooitjes aan de voorkant dan valt het minder op.
Super goed dat je lekker wellness/sauna wil gaan doen, en het leuke daarvan is dat je een heeeele hoop "lelijke" lijven gaat zien waardoor je door gaat krijgen dat die helemaal niet lelijk zijn, maar lekker normaal :D

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:50

Bonprix heeft van die corrigerende badpakken, ik heb er eentje en krijg daar echt zo'n mooie taille van. En het buikje dat verhullen met een plooi of iets soortgelijks. Daarnaast lekker pronken met je nieuwe lichaam, trots zijn op de weg die je hebt afgelegd om er zo uit te zien, je mag er zijn <3

https://www.bonprix.nl/product/corriger ... 710/#image

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:52

Inderdaad een corrigerend badpak! Klinkt misschien meteen heel heftig maar die zitten echt heerlijk, plus door de print of stof kleden ze af. Ik heb er ook 2 en m'n heupvetjes vallen niemand op. En: lekker genieten in de welness, heerlijk! <3

BarbaravdW

Berichten: 961
Geregistreerd: 31-07-11

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 12:57

Of op een andere dag gaan, dan hoef je geen badpak aan +:)+

Eileen_

Berichten: 4822
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Omgeving Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:09

Ik heb weinig verstand van badpakken, maar kan je wel een tip geven wat betreft comfortabel zijn in de welness :)
Mocht je na een aantal keer enigszins comfortabel voelen, probeer dan eens op een avond (in het donker) op een normale dag gaan. Dan is de stap minder groot, want het is donker en je ziet minder.
In mijn ervaring zijn de mensen die op een gewone dag gaan minder (niet) bezig met uiterlijk van zichzelf en van anderen. Fijner type mens voor zoiets, vind ik. Dus ook ontspannender.
Maar je moet wel kunnen genieten natuurlijk! Dus als het jou helpt om eerst met badpak te gaan, lekker doen.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:10

Ik voel me heel fijn in Tweka corrigerende badpakken.

Let niet alleen op het model en de kleur(corrigerend), ook de stof is erg belangrijk. En dan vallen goedkope badpakken vaak af.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:10


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:11

Je zou eens kunnen kijken naar wat meer retro modellen, die hebben vaak bikini's met wat hogere broekjes. Zie bijvoorbeeld https://topvintage.nl/nl/kleding/badmode

Enne juist in de sauna word in mijn ogen echt niet/nauwelijks geoordeeld over hoe je er uit ziet, wordt vast een fijne ervaring voor je :)

Eleadoras
Berichten: 482
Geregistreerd: 27-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:19

Mi_Amore schreef:
Hi allemaal,

Issue, big issue :')

Ik ben héél veel kilo's afgevallen, met als gevolg dat ik een buikflapje heb,
maar ook overtollige velletjes aan mijn billen.

Ik wil echter out of my comfort zone richting de welness (badpakkendag op woensdag O:) )
maar zoek dus een badpak dat vooral mijn buikflapje wat verdoezeld.

Online vind je heel wat modellen, maar héél weinig reviews...

Wie o wie help mij mijn bucketlist-item van dit jaar behalen :o


Eens met een van de opmerkingen hierboven. Op een normale dag gaan en geen badpak aan: hartstikke fijn! Je zult zien dat er heel veel verschillende lichamen zijn en dat alles oké is! Ik zou het vreselijk vinden om een badpak aan te moeten in de sauna :)

anca

Berichten: 1782
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:36


Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 13:54

Jij zou juist op een gewone dag moeten gaan <3

Ik ben altijd een soort van jaloers en plaatsvervangend trots op de dames met buikflapjes en overtollig vel!

Jaloers omdat jullie ontzettend veel doorzettingsvermogen hebben, want anders zou je dat flapje en overtollig vel niet hebben. Afvallen is en blijft een top prestatie!
En plaatsvervangend trots met dezelfde reden!

Ik hoop dat jij ooit naar een sauna kan gaan en dat jij, als er mensen naar je kijken, nog zelfverzekerder wordt en nog trotser op jezelf en op je lichaam

Mi_Amore

Berichten: 14844
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 14:06

BarbaravdW schreef:
Of op een andere dag gaan, dan hoef je geen badpak aan +:)+


Ja doeg :')

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:12

Ik zou ook echt aanraden om op een normale dag te gaan. Op badkledingdagen is het én veel drukker, én ik vind het volk dat dan komt over het algemeen echt minder prettig en afdoen aan je ervaring. Ik ben twee keer met badkleding gegaan omdat degene met wie ik ging niet zonder durfde maar wat een ellende was dat. Ontzettend luidruchtige mensen, houden zich niet aan sauna-etiquette, en veel meer gegluur. Ook droog je niet op door je bikini waardoor het na een tijdje behoorlijk koud kan worden in sommige complexen, en ook wordt je handdoek er veel natter door (en dat is niet fijn, zeker in de winter).

tengeltje11
Berichten: 7138
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:15

Ik volg.

Hier ook een behoorlijke boezem en al een tijdje op zoek naar een retro badpak met zo’n soort rokje aan, maar zonder halter-gedoe, maar echt meet bv-achtig badpak met 2 riempjes die de dames goed obdersteunen…. Dat lijkt onvindbaar.

Esther Williams volg ik al een tijdje en ook Marlies Dekkers heeft stevige badpakken die vaak ook bij grotere boezems passen, maar nog niet ‘die van het’ gevonden …

Édit, iets als dit, maar dan met meer ondersteuning voor de borsten.

https://www.amazon.nl/FLYILY-Badpak-Bui ... psc=1&th=1

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:33

Ga op een gewone dag en neem deze mee?

Afbeelding

Ben je alleen nog maar bloot onder water?

Het is echt zo fijn op een gewone dag, nobody is perfect. Iedereen heeft wel iets. Putjes in de dijen, hangbillen, cupmaat AA of GG, buikje of dikke kuiten. Iedereen is zichzelf en iedereen is goed zoals hij/zij is.

Mi_Amore

Berichten: 14844
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 14:37

Op een gewone dag gaan is écht not done voor mij :(

Niet alleen voor mijn buik/billen, met vriendinnen ga ik ook probleemloos naakt,
maar ik ben van de oude stempel en vertoon mij niet naakt aan andere mannen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:46

Mi_Amore schreef:
Op een gewone dag gaan is écht not done voor mij :(

Niet alleen voor mijn buik/billen, met vriendinnen ga ik ook probleemloos naakt,
maar ik ben van de oude stempel en vertoon mij niet naakt aan andere mannen :)


Veel sauna's hebben ook dagen alleen voor dames :)

moeshie

Berichten: 1143
Geregistreerd: 17-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 14:56

Qimm schreef:
Als je een badpak kiest met van die plooitjes aan de voorkant dan valt het minder op.
Super goed dat je lekker wellness/sauna wil gaan doen, en het leuke daarvan is dat je een heeeele hoop "lelijke" lijven gaat zien waardoor je door gaat krijgen dat die helemaal niet lelijk zijn, maar lekker normaal :D


Lijven zijn nooit 'lelijk', maar divers! Als we met z'n allen op een andere manier gaan praten over lichamen, dan komen we ooit op een punt dat het 'ideaalbeeld' niet meer bestaat!

Mi_Amore

Berichten: 14844
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 15:06

Blijheid schreef:
Mi_Amore schreef:
Veel sauna's hebben ook dagen alleen voor dames :)


Hier in de zeer wijde omgeving niet dus ‘t is eeeeeeecht geen optie :’)

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37247
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 15:28

Ik heb een sportbadpak van decathlon met inderdaad naden in de lengte richting en daar hebben ze ook bikinis met een hoger broekje en iets bredere band waar een slappe buik netjes in wegverstopt kan worden. Dankzij medicatie en extreem jojojen daardoor is mijn buik "ietwat" uit model. Zelfs correctie waardig met vergoed door de verzekering als het zou mogen. Er is dus genoeg weg te stoppen.

leonie1988

Berichten: 1340
Geregistreerd: 30-05-04

Re: Badpak/tankini voor brede heupen een blubberbuikje :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 15:43

Prima Donna heeft mooie corrigerende badpakken. Wel prijzig, maar staan heel mooi vind ik.

Je moet doen waar jij je fijn bij voelt. Ik moet eerst eens het lef kweken om naar een sauna te gaan. Knap dat je dat wil gaan doen. Hopelijk kun je er heerlijk van genieten :)

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 15:44

Mi_Amore schreef:
Op een gewone dag gaan is écht not done voor mij :(

Niet alleen voor mijn buik/billen, met vriendinnen ga ik ook probleemloos naakt,
maar ik ben van de oude stempel en vertoon mij niet naakt aan andere mannen :)


Is vrouwendag dan wellicht een optie?
Want echt, wees trots op je losse vel! Het is een top prestatie!

Attitude

Berichten: 3092
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: voor jou een vraag voor mij een weet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 15:47

tengeltje11 schreef:
Ik volg.

Hier ook een behoorlijke boezem en al een tijdje op zoek naar een retro badpak met zo’n soort rokje aan, maar zonder halter-gedoe, maar echt meet bv-achtig badpak met 2 riempjes die de dames goed obdersteunen…. Dat lijkt onvindbaar.

Esther Williams volg ik al een tijdje en ook Marlies Dekkers heeft stevige badpakken die vaak ook bij grotere boezems passen, maar nog niet ‘die van het’ gevonden …

Édit, iets als dit, maar dan met meer ondersteuning voor de borsten.

https://www.amazon.nl/FLYILY-Badpak-Bui ... psc=1&th=1


Kijk eens bij SuperBra.

Ik weet niet of ze hetgeen aanbieden wat jij zoekt maar de badkleding afgestemd op jouw maat :)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 15:52

Mi_Amore schreef:
Op een gewone dag gaan is écht not done voor mij :(

Niet alleen voor mijn buik/billen, met vriendinnen ga ik ook probleemloos naakt,
maar ik ben van de oude stempel en vertoon mij niet naakt aan andere mannen :)


Is toch prima! Ik ga ook met een bepaalde vriendinnen groep alleen op badkleding dagen, gewoon doen wat goed voelt voor jou.

Mijn tips: hoog broekje, die ruim over je navel gaat, liefst met wat plooien voorin, dan valt je buikje weg.
Vriendin van mij heeft ook zo’n broekje de gevolgen van haar tweeling zwangerschapsbuik te verdoezelen en dat staat super.

Neem een 2e badjas en handdoek mee, op badkleding dagen blijf je inderdaad natter (immers is je badkleding ook nat), dus wordt je badjas ook natter, halverwege kunnen wisselen van badlaken en badjas is dan wel lekker.

Hoe meer stof je badkleding heeft, hoe natter alles wordt, dus die badpakjurkjes zijn niet echt heel handig. Beter een hoog broekje met normale bikini top of een tankini met weinig “losse” stof.