Afvallen 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dieuwke_
Berichten: 4554
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:42

Beterschap dames!

IMANDRA

Berichten: 9823
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:56

Beterschap alle zieken!

Gister wel lekker dagje gehad. Waren zondag een beetje lui, dus ik en m'n vriend hebben onze dansles verplaatst naar gisteren :o.

Gisteren:

O: /
M: Bruin brood met mozzarella pesto en cherrytomaatjes + bruin brood met kaas en curry + eitje
A: Aspergesoep met baconstukjes
T: Na 't dansen nog een halve ciabatta met smeerkaas
B: Uurtje dansen

Het lijkt weinig als ik het zo typ maar zit toch echt aan m'n kcal haha :)).

Vandaag is dit de planning:
O: Cappuccino
T: /
M: Bruin brood met mozzarella pesto en cherrytomaatjes + bruin brood met kaas en curry + eitje (iets met gewoontedier of zo)
A: Chicken Tonight Kerrie met rijst
D: Kvarg met Bolletje droomontbijt chocola

Misschien eet ik vanmiddag iets meer omdat ik nog onder m'n doel zit, of ik pak een lekkere grote portie kvarg :j

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 11:20

Owh bah, allemaal zieken....
Beterschap!

Vanmorgen onder de magische grens van 81 kg gekomen, 80.9! *\o/*

DideH
Berichten: 7015
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:34

LadyMadonna schreef:
Owh bah, allemaal zieken....
Beterschap!

Vanmorgen onder de magische grens van 81 kg gekomen, 80.9! *\o/*


Lekker bezig! Nog heeeel eventjes en dan zie je de 7 verschijnen op je weegschaal! :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:48

Beterschap :(:)

Ik heb net een stuk vlaai achter de kiezen. Dadelijk in de lunch maar wat minder eten. En hopen dat die dag 2 van Stronger mij ook weer laat zweten! Ik zit wel nog niet boven mijn aanbevolen kcal op een dag en heb alles al ingevoerd dus dat is goed. +:)+

Sall

Berichten: 6759
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:54

Succes met de kou tijdens bootcamp Renee1991, gelukkig krijg je het snel warm ;-)

Lunch ze Renske W

Imandra, wat leuk dat jullie samen dansen

LadyMadonna wat super!! *\o/*


Oh lekker vlaai Neverland!
Ik ga de tweede Stronger vanmiddag doen (eerst om 16:00 uur naar de tandarts)


's morgens zit ik op kantoor en krijg ik het snel koud (warmtewerend glas en de thermostaat zit in de ruimte hier achter) en ik kom erg slecht aan mijn stappen op een dag. Nu ben ik elk uur als een mafkees rondjes in de trainingsruimte aan het lopen :+ flink met de armen zwaaien etc (niet te veel herrie maken anders willen de honden mee keten )
Dat is wel een voordeel dat ik vaak alleen op kantoor zit *\%/*

Dieuwke_
Berichten: 4554
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:10

LadyMadonna schreef:
Owh bah, allemaal zieken....
Beterschap!

Vanmorgen onder de magische grens van 81 kg gekomen, 80.9! *\o/*


Netjes zeg! Ik wou dat ik al zover was :')

Sall, dat zal er best wel komisch uitzien gok ik :))

Hier alles volgens plan, nu op -2,6 kg. Ben ook echt lekker gemotiveerd

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 13:18

Hier nog een goed excuus om vetjes kwijt te raken. We hebben besloten van de zomer de Samaria Kloof te gaan lopen op Kreta (16 km).

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12751
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:15

Hoi hoi!

Ik zou mij ook graag willen melden. Lees al mee vanaf het begin van het topic, maar ben afgelopen vrijdag echt begonnen.
Eerste week van januari 10,4 kilo afgevallen (bevalling :Y) ), nu gaat het helaas niet zo hard meer.

Motivatie op dit moment is enorm goed, helaas ken ik dat van mijzelf en wordt het na zo'n 5 weken de uitdaging om het vol te houden. Op dit moment 100+ (en nog wel wat extra). In het meest ideale geval weeg ik straks 75 kilo, maar dat vind ik nog te ver vooruit denken. Voor nu ga ik eerst voor onder de 100, want dat is al een hele tijd geleden.

Sall

Berichten: 6759
Geregistreerd: 20-05-03

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 14:44

Dat ken ik niet LadyMadonna! Maar leuke extra motivatie

Welkom Mjetterd, gefeliciteerd met je kleintje!
heel herkenbaar dat motivatie verhaal :o

Ik ben zelf eind april jarig en ga het dit x echt vieren en eigenlijk wil ik dan weer helemaal in shape zijn
Dat hou ik mijzelf nu ook voor als extra motivatie naast dat ik ‘gewoon’ echt weer fit en strakker wil zijn

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 15:07

Samaria kloof:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sall

Berichten: 6759
Geregistreerd: 20-05-03

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:34

Oh dat ziet er mooi uit!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-20 15:41

Het is de langste, bewandelbare kloof van Europa. 16 km over berg paadjes, uit gehakte trappetjes, klauteren over rotsen en stenen... afhankelijk van je snelheid doe je er 4 tot 8 uur over.
In geval van nood moet je op een ezel de kloof uit, ambulance en helicopter kunnen er niet komen....

Dieuwke_
Berichten: 4554
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:44

Welkom Mjetterd! Gefeliciteerd met je kleintje :D
Prachtig LadyMadonna, wel een pittige trail lijkt het zo?

Net lekker 14km gewandeld, de hele week maar proberen vol te houden.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:52

Ik snap niet dat de mensen bij mij op het werk zo slank kunnen blijven. Nu hadden ze weer brownies. Ik dacht: klein stukje kan geen kwaad! Daarna opgezocht hoeveel kcal er in zo'n klein stukje zitten en nu zit ik ver boven mn hoeveelheid kcal die ik op een dag mag hebben. :+

Ik voel me nu echt slecht over mezelf. Ben aan het denken om mijn avondeten te skippen, maar zo lang kan ik niet zonder eten.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:53

Neverland schreef:
Ik snap niet dat de mensen bij mij op het werk zo slank kunnen blijven. Nu hadden ze weer brownies. Ik dacht: klein stukje kan geen kwaad! Daarna opgezocht hoeveel kcal er in zo'n klein stukje zitten en nu zit ik ver boven mn hoeveelheid kcal die ik op een dag mag hebben. :+

Ik voel me nu echt slecht over mezelf. Ben aan het denken om mijn avondeten te skippen, maar zo lang kan ik niet zonder eten.

Misschien extra sporten / bewegen?

Ik had ontbijt om 14:30 haha. Lekker luie dag!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 15:59

Ik doe al elke dag zon YouTube workout op de dagen dat ik niet sport. Die duren zo'n half uur. Maar ik weet niet of ik die mag meetellen in mijn 'beweging' met PAL want voor de rest zit ik de hele dag. Dus ik zit nu op de 1522 kcal op een dag.

Ik weet dat als ik rond de 1800 kcal eet niet afval. Been there done that. Maar op zo veel kcal zit ik dus vandaag dus het zal allemaal wel meevallen... Zal niet afvallen maar ook niet aankomen denk ik. :+

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 16:12

NikieV schreef:
Nog mensen hier die Personal Body Plan doen?

Ja ikke! 2 weken nu. Heb het eerder al een maand gedaan. Maar toen gestopt. Tot nu toe best positief!

Mag ik me hier ook melden als meelezer? :D

IMANDRA

Berichten: 9823
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:16

Neverland schreef:
Ik doe al elke dag zon YouTube workout op de dagen dat ik niet sport. Die duren zo'n half uur. Maar ik weet niet of ik die mag meetellen in mijn 'beweging' met PAL want voor de rest zit ik de hele dag. Dus ik zit nu op de 1522 kcal op een dag.

Ik weet dat als ik rond de 1800 kcal eet niet afval. Been there done that. Maar op zo veel kcal zit ik dus vandaag dus het zal allemaal wel meevallen... Zal niet afvallen maar ook niet aankomen denk ik. :+


Van 1x goed eten val je niet af en de extra kilo's komen niet door 1x slecht eten. Dus kop op, een dagje rond onderhoud (of iets erboven) is echt geen ramp :D

DideH
Berichten: 7015
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 17:41

Welkom Mjetterd & Liz!
Nog gefeliciteerd met de Kleine Mjetterd!

Wow dat is wel een mooie trail LM! Denk inderdaad wel handig om daar zo fit mogelijk aan te beginnen, mooie motivator! :D

Ik was net trots op mezelf! Stonden muffins i.v.m. een klantenbijeenkomst hier op kantoor en dat er veel te veel was. Iemand was me helemaal aan het overtuigen hoe lekker ze waren en dat ik er toch echt eentje moest eten. Ik heb toch afgeslagen en gewoon een stukje fruit gegeten :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:01

IMANDRA schreef:
Neverland schreef:
Ik doe al elke dag zon YouTube workout op de dagen dat ik niet sport. Die duren zo'n half uur. Maar ik weet niet of ik die mag meetellen in mijn 'beweging' met PAL want voor de rest zit ik de hele dag. Dus ik zit nu op de 1522 kcal op een dag.

Ik weet dat als ik rond de 1800 kcal eet niet afval. Been there done that. Maar op zo veel kcal zit ik dus vandaag dus het zal allemaal wel meevallen... Zal niet afvallen maar ook niet aankomen denk ik. :+


Van 1x goed eten val je niet af en de extra kilo's komen niet door 1x slecht eten. Dus kop op, een dagje rond onderhoud (of iets erboven) is echt geen ramp :D


Dankjewel voor je motiverende woorden!! Je hebt gelijk. Van 1 keer te veel eten kan je geen kilo's aankomen. :j

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12751
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:55

DideH schreef:
Ik was net trots op mezelf! Stonden muffins i.v.m. een klantenbijeenkomst hier op kantoor en dat er veel te veel was. Iemand was me helemaal aan het overtuigen hoe lekker ze waren en dat ik er toch echt eentje moest eten. Ik heb toch afgeslagen en gewoon een stukje fruit gegeten :D



Goed bezig, heel erg knap :D! Dat zijn wel mijn valkuilen, taart en dat soort dingen die dan op kantoor of waar dan ook zijn.

Sall

Berichten: 6759
Geregistreerd: 20-05-03

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:58

Welkom Liz!!

Idd niet je koppie laten hangen Neverland!

Damn trots op jou DideH!! *\o/*


Ik ben ook best trots
Kwam moe thuis en heb mij toch in sportkloffie gehesen en de tweede Stronger workout gedaan
=:)

DideH
Berichten: 7015
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:19

Sall schreef:
Welkom Liz!!

Idd niet je koppie laten hangen Neverland!

Damn trots op jou DideH!! *\o/*


Ik ben ook best trots
Kwam moe thuis en heb mij toch in sportkloffie gehesen en de tweede Stronger workout gedaan
=:)


En ik ben trots op jou! :D

Anniekskie

Berichten: 2176
Geregistreerd: 25-09-02
Woonplaats: Ysselsteyn (lb)

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 20:55

Welkom nieuwe! En nog gefeliciteerd met de kleine mjetterd!

Iedereen weer goed bezig hier!

Vandaag tussen de middag een flinke ronde gelopen voor een half uurtje, nu nog wat rommelen in huis en dan lekker met de beentjes hoog!