[info] Tattoo's 14!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:27

karin30 schreef:
xx_Irisje schreef:
Heel tof! Ben benieuwd naar het totaal beeld op je lichaam


Niet zo heel duidelijk en op zn kop
Sorry
[ [url=m/fe0QYa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tof!! Nog mooier nu ik precies kan zien hoe hij zit.

Farjen

Berichten: 7994
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:37

Hoe zit het met tattooshops in Nederland nu de maatregelen strenger zijn geworden? Ik heb een afspraak 7 november, hopelijk kan het doorgaan en mag ik als Belg Nederland binnen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 09:20

Farjen schreef:
Hoe zit het met tattooshops in Nederland nu de maatregelen strenger zijn geworden? Ik heb een afspraak 7 november, hopelijk kan het doorgaan en mag ik als Belg Nederland binnen :=


Volgens mij is er niets over contactberoepen gezegd, dus dat zal wel hetzelfde blijven. Ik werd getattoeerd tijdens de persconferentie dus heb niets meegekregen. Maar heb verder ook niets voorbij zien komen.

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 10:27

Farjen schreef:
Hoe zit het met tattooshops in Nederland nu de maatregelen strenger zijn geworden? Ik heb een afspraak 7 november, hopelijk kan het doorgaan en mag ik als Belg Nederland binnen :=


De shops zijn gewoon nog open. Dus je afspraak kan door gaan. Heb ook niks gehoord dat Belgen niet mogen komen. Wel dat je moet uitkijken voor een oranje reisgebied. Dus als je daaruit komt is het misschien verstandig te verzetten.

Farjen

Berichten: 7994
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 11:09

Lau schreef:
Farjen schreef:
Hoe zit het met tattooshops in Nederland nu de maatregelen strenger zijn geworden? Ik heb een afspraak 7 november, hopelijk kan het doorgaan en mag ik als Belg Nederland binnen :=


De shops zijn gewoon nog open. Dus je afspraak kan door gaan. Heb ook niks gehoord dat Belgen niet mogen komen. Wel dat je moet uitkijken voor een oranje reisgebied. Dus als je daaruit komt is het misschien verstandig te verzetten.


De shop zelf zit al weken in rode zone :+ ik ben er enkele weken ook geweest, maar ze kregen de stencil er niet goed op, dus nieuwe afspraak in November.
Ik ben zelf verpleegkundige, draag continue een mondmasker. In de shop dragen ze ook mondmasker en werken ze enkel op afspraak, geen extra personen. Dus valt het eerder als laag risico gedrag..
Maar voorlopig zijn de shops open bij jullie +:)+ ik volg het verder op en neem uiteraard contact op met de artist als het zover is :)

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:23

Ik zat net Mollenstreken met Lavezzi te kijken en daar viel me het bord van Nikkie op de achtergrond op waar ze een shirt draagt met Chinese tekens en draken . Dit shirt droeg ze blijkbaar bij de bekendmaking van haar kandidaatschap. (https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/nikkie/)
Is dit een verwijzing naar het afgelopen seizoen in China dat nog moest worden uitgezonden toen dit werd opgenomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:33

chantalboes schreef:
Ik zat net Mollenstreken met Lavezzi te kijken en daar viel me het bord van Nikkie op de achtergrond op waar ze een shirt draagt met Chinese tekens en draken . Dit shirt droeg ze blijkbaar bij de bekendmaking van haar kandidaatschap. (https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/nikkie/)
Is dit een verwijzing naar het afgelopen seizoen in China dat nog moest worden uitgezonden toen dit werd opgenomen?


Verkeerde topic?

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 19:48

Hahaa, ja dat klopt. Thanks :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 21:50

Volgens mij is het dringende advies wel, voor zowel Nederlanders als Belgen, om niet de grens over te hoppen voor vanalles en nog wat. Maar dit enkel te beperken tot de noodzakelijke reizen.

AnoukWelsh
Berichten: 370
Geregistreerd: 23-05-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 22:05

Afbeelding
Ik dorp mijn tattoo ook maar eens op bokt.
Kriebelt om een nieuwe te zetten.. wil graag iets voor mijn paard maar weet nog steeds niet wat...
Iemand suggesties??

karin30
Berichten: 162
Geregistreerd: 21-05-15

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:24

Oh wow die is echt gaaf

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 08:47

AnoukWelsh schreef:
[ [url=m/QPEOmN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik dorp mijn tattoo ook maar eens op bokt.
Kriebelt om een nieuwe te zetten.. wil graag iets voor mijn paard maar weet nog steeds niet wat...
Iemand suggesties??

Prachtig alleen lijkt de nek wel heel lang ?
Ik vind het moeilijk suggestie te geven met alleen iets met mijn paard .
Wat ik altijd doe is mijn artist doorgeven welke elementen ik wil en waarom en dan komt er vanzelf een ontwerp uit zijn handen.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:18


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:21


linoleum

Berichten: 6469
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:25

Manon Le Nou past daar denk ik ook wel bij. Maar ongetwijfeld nog wel meer. Als je er zeker bloemen bij wil hebben, dan kan je beste zoeken op botanisch denk ik, de rest kan een passende artiest ook vast wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:42

linoleum schreef:
Manon Le Nou past daar denk ik ook wel bij. Maar ongetwijfeld nog wel meer. Als je er zeker bloemen bij wil hebben, dan kan je beste zoeken op botanisch denk ik, de rest kan een passende artiest ook vast wel.


Dankje voor de tip, ik ga kijken :)

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 14:24

Blijheid schreef:
Na al heel lang met jullie meelezen krijgt mijn idee voor mijn eerste eigen tattoo steeds meer vorm. Ik vind het nu al spannend en ik heb nog geen artiest gesproken, maar raak steeds zekerder van wat ik wil qua ontwerp.

Ik wil graag een tattoo om mijn pols. Het is belangrijk dat er bloemen, een regenboog en sterren in voorkomen maar die mogen heel gestileerd zijn.

Bijvoorbeeld;
De bloemen van deze, maar dan in plaats van de cirkels er achter een (enkele) boog in dezelfde stijl als de cirkels hebben.
[ [url=m/ZFWSgS.png]Afbeelding[/url] ]

Met daarboven sterren zoals;

[ [url=m/HKqRk6.png]Afbeelding[/url] ]

Het zouden ook meerdere losse ‘bandjes’ om mijn pols kunnen worden, waarbij in eentje de bloemen meer centraal staan en de volgende sterren en ook een met een boogje er in. Bijvoorbeeld een soort combo van deze:

[ [url=m/w0I2PD.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PXk6nx.png]Afbeelding[/url] ]
(al vind ik het idee hierboven speelser)


Is dit iets waarbij ik op zoek moet naar een specifieke stijl? Of is het redelijk algemeen? Ik ben zelf ook snizoo aan het uitpluizen maar hoor graag tips voor een goede artiest :)


Geen tips maar wilde gewoon even zeggen dat ik dit heel mooi vind!

Ik mag in november voor het bijwerken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 14:35

Wat leuk, thanks :)

Ik denk dat ik binnenkort Latisha ga benaderen. Als ik durf :o

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 14:57

Ik hoop dat mijn nieuwe over 3 weken bijgewerkt kan worden. Nu het begint te vervellen (met bijhorende jeuk en God zo gevoelig) word het er niet mooier op (outlijnen en tekst wel trouwens die zijn nog steeds strak. Schaduw word er niet mooier van).

Ik heb even met eigen ogen werk gezien van iemand die zegt het te kunnen oplossen en dat is netjes. Van een a een e maken zonder dat je het ziet vind ik toch wel een kunst

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 15:31

Blijheid schreef:
Wat leuk, thanks :)

Ik denk dat ik binnenkort Latisha ga benaderen. Als ik durf :o


Latisha is echt een schat van een mens, geloof me :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:07

Mijn tattoo is helaas nog niet helemaal genezen onderhuids dus kon nog niet bijgewerkt worden. Over 2 weken een nieuwr afspraak gemaakt, hopelijk is ie dan wel goed genezen!

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:32

Meeeeeh, ik had nooit een tattoo moeten nemen. Snap nu wel waarom mensen zeggen dat het een ‘verslaving’ is. Heb weer wat op het oog. Nu maar even denken of ik het echt ga laten zetten.

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:40

L_iek schreef:
Meeeeeh, ik had nooit een tattoo moeten nemen. Snap nu wel waarom mensen zeggen dat het een ‘verslaving’ is. Heb weer wat op het oog. Nu maar even denken of ik het echt ga laten zetten.


Whaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn man!

Ik heb de mijne nu bijna 2 weken en ik ben al inspiratie aan het op doen!
Terwijl ik er vroeger niet veel van moest hebben eigenlijk.

Mijn tatoeëerster vroeg toen ze net begonnen was met mijn pols; "En??"
Ik zei: "het kriebelt"
Zij: " oh dan zal ik je nog regelmatig gaan zien! " :D

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:41

Pepperrr schreef:
Mijn tattoo is helaas nog niet helemaal genezen onderhuids dus kon nog niet bijgewerkt worden. Over 2 weken een nieuwr afspraak gemaakt, hopelijk is ie dan wel goed genezen!


Balen, hoe lang geleden heb je hem gezet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 12:19

TheWelsh schreef:
L_iek schreef:
Meeeeeh, ik had nooit een tattoo moeten nemen. Snap nu wel waarom mensen zeggen dat het een ‘verslaving’ is. Heb weer wat op het oog. Nu maar even denken of ik het echt ga laten zetten.


Whaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn man!

Ik heb de mijne nu bijna 2 weken en ik ben al inspiratie aan het op doen!
Terwijl ik er vroeger niet veel van moest hebben eigenlijk.

Mijn tatoeëerster vroeg toen ze net begonnen was met mijn pols; "En??"
Ik zei: "het kriebelt"
Zij: " oh dan zal ik je nog regelmatig gaan zien! " :D


Ik wist op m'n 15de al dat ik helemaal vol wou hahaha heb genoeg ideeën en ze worden steeds groter. Volgende word een Schorpioen voor mij het is zo verslavend.