(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:09

Prima toch, dan doe je dat. Voorstellen kan altijd. Verst wat ik nu heb gereden is 20/25 minuten naar m'n werk..
Ik had van de week ook nog gesprek met psycholoog via internet, had op de praktijk gekund maar was een miscommunicatie en dan moest ik zo gaan haasten naar de nieuwe praktijk ook nog dus wist ook nog niet precies waar, dat hebben we dus zo opgelost :j

Vandaag voor het eerst 3 uur gewerkt op een dag, ging best heel goed. Erg trots op mezelf..
Wilde drinken halen, dat vind ik echt nog spannend. Stond daar collega, maar daar had ik geen behoefte aan. Even wachten, toen drinken halen. Maar wilde zo snel weg dat ik dat bekertje te vroeg pakte, lekker heet water over m'n hand :')
Merkte pas in de auto hoe moe ik was, toen ik niet meer kon stoppen met gapen en ik voor m'n gevoel ook wat aan het slingeren was :=
De rest van de dag echt niks meer gedaan, echt weer even bijtanken. Bizar wat zo'n uurtje extra dan ineens weer met je doet..
Laatst bijgewerkt door Goldie op 23-07-20 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:13

Een uurtje kan zo'n verschil maken. Super goed dat het je gelukt is! Nu lekker weekend en uitrusten! ;)

Ik was gisteren met de katten bij de dierenarts en beide mankeren ze iets. Staan ons weer een paar operaties te wachten. :\ Moet zelf ook nog steeds voor m'n verstandskiezen. :o
Mijn werkweek zit er ook op, ging soepeler dan vorige week. :) Was wel rustig op het werk, dat maakt een groot verschil.

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:17

Goldie schreef:
Prima toch, dan doe je dat. Voorstellen kan altijd. Verst wat ik nu heb gereden is 20/25 minuten naar m'n werk..
Ik had van de week ook nog gesprek met psycholoog via internet, had op de praktijk gekund maar was een miscommunicatie en dan moest ik zo gaan haasten naar de nieuwe praktijk ook nog dus wist ook nog niet precies waar, dat hebben we dus zo opgelost :j

Vandaag voor het eerst 3 uur gewerkt op een dag, ging best heel goed. Erg trots op mezelf..
Wilde drinken halen, dat vind ik echt nog spannend. Stond daar collega, maar daar had ik geen behoefte aan. Even wachten, toen drinken halen. Maar wilde zo snel weg dat ik dat bekertje te vroeg pakte, lekker heet water over m'n hand :')
Merkte pas in de auto hoe moe ik was, toen ik niet meer kon stoppen met gapen en ik voor m'n gevoel ook wat aan het slingeren was :=
De rest van de dag echt niks meer gedaan, echt weer even bijtanken. Bizar wat zo'n uurtje extra dan ineens weer met je doet..



Wat super dat de drie uurtjes goed gingen! Wel vervelend dat je daarna zo moe was, maar misschien is dat ook een kwestie van langzaam opbouwen dat je thuis nog wat kunt doen?

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:28

Ja, met 2 uur werken kon ik dat nu wel weer. Maandag zelfs gelukt om dezelfde dag nog bij paard langs te gaan. Dus dat zal nu weer wennen zijn en vast ook weer lukken :j
Heb ook gewoon echt wel een goede week deze week, had maandag ook echt zoiets van ik had voor m'n gevoel door kunnen gaan. Was weer even een paar weken mwah hiervoor. Zal er ook nog wel gewoon bijhoren voorlopig :=

Wat een gedoe met je dieren Mandyy, niet leuk.. wel goed dat het werken je deze week makkelijker af ging :)
Dit weekend gaan we wel 'verhuizen', maar dat doen we op mijn tempo en verspreid ;)

Leandra

Berichten: 1599
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:06

Wat fijn dat de 3 uurtjes werken wel gelukt zijn Goldie. Weer een stapje vooruit.

Ik ben net bij de psycholoog geweest en heb de diagnose Chronische PTSS gekregen. Eigenlijk wist ik het al wel maar was toch wel echt een klap. Barste gelijk in huilen uit daar op de bank. We gaan binnenkort EMDR starten. Toen ik daar weg liep stond ik te shaken op mijn benen. Terug gefietst door het bos en daar op een bankje gaan zitten. Kinderen zijn onder de pannen dus heb even tijd voor mezelf. Zit er nu een half uur maar merk dat ik nu rustiger in mijn hoofd wordt.

Zo maar weer even verde fietsen door het bos. Mijn hoofd leegmaken. En dan vol goede moed weer verder naar een beter gevoel in mijn hoofd en lichaam.

Charlotte446

Berichten: 645
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:20

Dat is vervelend Mandy van je katten, hopelijk niks heel ernstigs? Mooi dat je werkweek iig goed ging :)

Super dat de 3 uur je zijn gelukt Goldie! Het zal denk ik inderdaad wel een beetje schommelen blijven, zolang het ook maar de goede kant op schommelt :)

Wat heftig van je diagnose Leandra :(:) Goed van je dat je even tijd voor jezelf hebt genomen. Hoop dat je je hoofd leeg krijgt tijdens het fietsen!

Hier een rare paar weken gehad. Veel met werk te maken gehad, op zich allemaal positief voor mij maar het vreet zoveel energie. Te veel voor die darmziekte, dus jullie kunnen de rest wel invullen :P Mentaal ga ik wel echt met kleine stapjes vooruit :) Kan die vervelende bedrijfsarts en gedoe omtrent de reintegratie iets makkelijker loslaten. Helaas wel vandaag te horen gekregen dat het huis waar we op geboden hadden, naar de andere kopers gaat (lager bod maar zonder voorbehoud van financiering). Helaas kunnen wij niet zonder financiering 9 ton ophoesten :')

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:28

Oef kan me voorstellen dat het evengoed hard binnenkomt, zo lastig dat je er dan ook niet meer van af komt. Hopelijk vind je een manier om er goed mee te kunnen leven en gaat de EMDR je helpen.
Goed dat je even tijd neemt om tot jezelf te komen en dat ook merkt dat je rustiger wordt :j
Mooi je laatste zin, laat wel zien dat je er aan wilt werken!

Goh wat raar Charlotte dat je dat niet kan _O- Jammer dat het niet doorgaat, nu op zoek naar wat anders? Wat een geld, maarja zie staan Randstad, dus dat zal daar wel aan liggen dan := Wel goed om te horen dat het, ondanks dat het lichamelijk niet meevalt, mentaal wel steeds wat beter met je gaat :j

Gisteren was mijn afdelingshoofd weer terug van vakantie, die had ik nog niet gesproken sinds ik weer aan het werk ben. Dus al m'n moed bij elkaar geraapt en de hele afdeling over gelopen en naar boven, gelukkig zat hij gewoon op z'n plek. Hij kon ook begrijpen hoe moeilijk dit al was voor me.
Hij heeft wel een paar keer gezegd dat hij echt blij was dat hij me weer zag. Heb daar een halfuur gezeten, was echt een heel fijn gesprek. Ik moet me niet druk maken om hoe lang het duurt, hij heeft het vertrouwen dat het goed komt, maar dat ik mezelf die tijd moet gunnen en dat zij me die tijd geven.
Heb ook aangegeven dat ik ook echt voel dat ze me terug willen en dat dat heel veel steun en vertrouwen geeft, dat ik echt waardeer hoeveel ze voor me doen.
Hij was iig heel erg trots op me <3
Ik werd helemaal een beetje emotioneel door al die lieve woorden :o

Daarna nog even wat gedaan, maar gestopt toen het nog goed ging. Had die nacht ervoor vreselijk slecht geslapen en had 0 verwachtingen over hoe het zou gaan op het werk, dus alles wat lukte was pure winst. Uiteindelijk een goede 2,5 uur gewerkt, en dit keer veiliger naar huis kunnen rijden.
Dus trots op mezelf :D

Weekend was wel heel zwaar, we zijn 'verhuisd'. Van de blokhut naar het huis en een beetje van boven naar beneden. Dus was wel niet echt verhuizen, maar desalniettemin erg vermoeiend en nieuw toch. Echt weer even zoeken om m'n rust te pakken nu..

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:46

Deze stuurde een vriendin gisteren, mooi vind ik..
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:15

Leandra hopelijk helpt EMDR goed. Kan me voorstellen dat het heftig was om te horen. Goed bezig met fietsen, dat kan zo fijn zijn. Sterkte!

Charlotte, ondertussen is de operatie gepland. Morgen wordt ze geopereerd.
Of het ernstig is weten we twee weken later. Sowieso is het een hele pittige operatie met veel kans op complicaties en intensieve nazorg (veel controles en in het begin 8x per dag medicijnen).
Balen van het huis maar verder klink je positief ondanks de tegenvaller, dat is goed!

Mooi plaatje!

Charlotte446

Berichten: 645
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:45

Mooie tekst op de steen Goldie :)

Ik duim voor je mee Mandyy, vreselijk als je diertje onder het mes moet. Ik hoop dat alles mee gaat vallen :(:)

Dat huis konden we gewoon niks aan doen, we waren er als eerste bij maar tegen dit konden we niet op :P Ik kan met vlagen wat beter met zulke dingen omgaan. Net als de slechte dagen vanwege die ziekte, het is wat het is. Dat is af en toe wel een beetje mijn motto :+

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:52

Nee dat snap ik :=

Dat zeg ik ook wel eens, maar dan anders... Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat :+

Vriend liet net iets vallen, dan schrik ik zo dat ik bijna door het plafond schiet en vervolgens zit ik te huilen :roll: (of ik begin te schreeuwen :+)
Echt ik ben zo schrikkerig...
Laatst bijgewerkt door Goldie op 28-07-20 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:00

Dat herken ik heel erg.. :(:)

Charlotte446

Berichten: 645
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:21

Goldie schreef:
Nee dat snap ik :=

Dat zeg ik ook wel eens, maar dan anders... Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat :+

Vriend liet net iets vallen, dan schrik ik zo dat ik bijna door het plafond schiet en vervolgens zit ik te huilen :roll: (of ik begin te schreeuwen :+)
Echt ik ben zo schrikkerig...


Die kan idd ook, ongeveer dezelfde strekking :P

Dat is net zoals Mandyy zegt herkenbaar :(:)

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 18:19

Wat lief die steen goldie <3

Ik stond vandaag voor het eerst weer een beetje onder druk doordat er iets in huis gemaakt moet worden en het gesprek met de monteur viel tegen. Jemig ik was zo van slag en emotioneel dat ik nu weer denk hoe moet ik zo dan aan het werk kunnen? Zodra er iets onverwacht gebeurd of ik een klein beetje druk voel ben ik totaal van de kaart a la hyperventilatie, huilen, vlekken voor m'n ogen. Ik dacht dat het juist wat beter ging, ik moest rustig op gaan bouwen met dingen om mezelf te laten geloven dat alles niet slecht hoeft te verlopen en bam wat voel ik me weer slecht.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:22

Je zegt het zelf al, je moet rustig op gaan bouwen dus misschien moet je wat kleiner denken en je stappen kleiner maken. Als je voor het eerst gaat hardlopen, loopt je ook niet meteen een marathon...
De situatie die je nu schetst kan ik nu ook nog niet aan denk ik :n
Je moet situaties gaan zoeken waarbij je ook weer weg kan van de druk.
Hoe kleiner de stappen, hoe groter de kans op succes.. Dat is wat de bedrijfsarts tegen mij zei.

Ik voel me echt alweer twee dagen zo ellendig, fysiek wil gewoon even niks.. kan 5 minuten iets doen en dan moet ik weer bijkomen en zit ik weer te huilen op de bank... Op dit soort dagen zie ik het dan echt ook gewoon nooit meer goed komen, ik weet dat het niet zo is maar oh wat gaat het allemaal moeizaam...

moonsparkle
Berichten: 21748
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 19:31

Goldie schreef:
Je zegt het zelf al, je moet rustig op gaan bouwen dus misschien moet je wat kleiner denken en je stappen kleiner maken. Als je voor het eerst gaat hardlopen, loopt je ook niet meteen een marathon...
De situatie die je nu schetst kan ik nu ook nog niet aan denk ik :n
Je moet situaties gaan zoeken waarbij je ook weer weg kan van de druk.
Hoe kleiner de stappen, hoe groter de kans op succes.. Dat is wat de bedrijfsarts tegen mij zei.

Ik voel me echt alweer twee dagen zo ellendig, fysiek wil gewoon even niks.. kan 5 minuten iets doen en dan moet ik weer bijkomen en zit ik weer te huilen op de bank... Op dit soort dagen zie ik het dan echt ook gewoon nooit meer goed komen, ik weet dat het niet zo is maar oh wat gaat het allemaal moeizaam...


Heftig Goldie, geeft het je wel soms wat hoop dat je ook wat meer stappen zet? Zoals naar het werk gaan?

Op zich klinkt bellen met een monteur als een relatief kleine stap, wat zouden dan goede tussenstappen kunnen zijn? Is natuurlijk ook lastig te beantwoorden. De psych lijkt het juist goed als ik ga reïntegreren maar nu voel ik me daar weer helemaal niet klaar voor. :o

Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 20:10

Hoe is het met je katten Mandy?

Goede Goldie, die zin “ Hoe kleiner de stappen, hoe groter de kans op succes..“ :j helemaal waar ook.

Ik voel me ook echt ellendig. Zit nu nog op 50 mg sertraline en heb zo’n last van onrust in m’n hoofd, “brainzaps”, voel me gewoon echt mentaal beroerd... nergens energie voor. Slaap ook erg slecht, soms maar 2 a 3 uur per nacht -O- opbouwen gaat mwah. Geen energie voor werk. Sta niet in de winkel, ben een beetje achter de schermen aan de slag. Best wel flink stappen achteruit dus helaas.

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:00

Het gaat met pieken en dalen. :(:)

Ik voel me ook minder, maar heb veel stress om alle beestjes.. dus verklaarbaar.



Mel is thuis! *\o/*
Operatie is gelukt. In het oog kon de dierenarts een paar restjes niet verwijderen want dat lag te diep maar de verwachting is dat het lichaam het zelf oplost.
De uitslag van haar oren gaat nog wel heel spannend worden. :\
De dierenarts weet nu wat het is, het kan goed- of kwaadaardig zijn.

Thuis wilde ze in paniek alle kanten op, maar ze kon amper lopen.
Heb haar opgesloten, ze slaapt nog steeds.
6x per dag medicijnen en over een week controle.

Charlotte446

Berichten: 645
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:06

Jeetje wat balen dat jullie op het moment wat minder gaan. Ik ook wel moet ik eigenlijk wel toegeven, maar ik probeer het te verbergen met een hoop sarcasme. :') Dat is natuurlijk ook echt een burn-out symptoom.

Wat fijn Mandy dat de operatie is gelukt! Hopelijk gaat ze de verwachting van de dierenarts waarmaken. Heel veel beterschap voor je snoes de komende tijd :(:)

Warboel, dat zoiets een te grote stap is kan ik me helemaal voorstellen. Bij mij hielp het om na te denken wat er echt nodig was om te bespreken/te vragen in zo'n gesprek en me daar alleen op te focussen. Kwamen er moeilijke vragen die ik echt wel kon beantwoorden maar niet aankon, zei ik gewoon weet ik niet. Aan het script houden en als dat niet genoeg was, volgende keer beter. En dan toch tevreden zijn over jezelf dat je hebt gebeld.

Goldie :(:) Heb je een idee waar het vandaan komt? Werk, of misschien te veel gedaan tijdens je goede dagen?

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:08

Afbeelding

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 21:52

Ik heb al even niet gereageerd, allereerst voor iedereen een dikke knuffel!

@Mandyy fijn dat de operatie goed is gegaan! Ik duim voor een goede uitslag over de oren! Wat een lieve foto, lekker uitrusten van een spannende dag :+:

Succes met afbouwen en weer opbouwen Warboel! Geen wonder dat het dan nu weer even minder gaat. Hopelijk is je lijf snel gewend aan het nieuwe medicijn en gaat dat ook verschil geven. Voor nu dan maar extra knuffels van Otje!

@Goldie, wat jammer dat het nu even wat minder gaat. Helaas gaat het herstel met pieken en dalen... Wel erg frustrerend en demotiverend.

@Moonsparkle, ik ben het eens met Goldie. Zoals je je nu voelt ga je geen fulltime baan aan kunnen nee. Maar langzaamaan zul je je weer iets beter voelen en kleine stapjes kunnen nemen in de goede richting. En die stapjes kunnen echt mini stapjes zijn in het begin (hoera, ik heb de afwas gedaan *\o/* ). Dat voelt eerst ook al weer stom (ik heb de afwas gedaan, nou, hoera -O-) maar elk klein stapje is er een :j

@Charlotte hoe is het met jou? Dat sarcasme klinkt erg bekend in ieder geval. Dan valt er tenminste nog iets te lachen :')


Ik heb vorige week een wat minder weekend gehad, zo vreselijk moe... Nergens energie voor, ook niet na een middagdutje. Normaal houd ik er rekening mee dat ik op vrijdag (mijn vrije dag) moe ben, maar nu duurde het echt het hele weekend. Net of ik in een soort waas leefde, ik had zelfs geen energie om mijn legpuzzel af te maken. Maar nu gaat het gelukkig weer beter, heb lekker gewerkt vandaag. Ondanks dat het druk is, voelde ik me toch goed.
Morgen nog een dagje thuiswerken en dan vrijdagavond met mijn moeder naar mijn broertje en schoonzusje, we blijven logeren. Dan hebben we lekker lang de tijd zaterdag om met mijn neefje van 1 te knuffelen :D

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 09:37

@moonsparkle: Ik begon inderdaad met zoiets al Moirin zegt, de (af)was doen. Dan nam ik me dat voor en dat moest ik dan doen, in het begin was dat genoeg druk. En eerst ben je inderdaad trots want he dat heb ik even goed gedaan, van ja nou het is maar de was... -O- Echt precies wat Moirin zegt :+
Daarna ging m'n vriend dingen van me vragen bijvoorbeeld, die vroeg of ik hem ergens mee kon helpen. Al was het maar iets helpen verplaatsen, of afplakken voor schilderen. Maar dat was de eerste keren al genoeg druk en leverde paniek op, want iemand verwacht iets van me.. Ik vond de supermarkt een ding (en nog steeds), eerst op rustige momenten en toen dat goed ging op een iets drukker tijdstip. En dan zorgen dat je iets gaat halen wat je niet perse moet hebben, dat als het niet lukt het ook oké is (vriend zat dan in de auto te wachten om me op te vangen daarna). Of spreek met jezelf een tijd af, zo en zo laat wil ik ergens zijn, dat is ook al druk want je moet nadenken over hoe laat je weg moet gaan en dus klaar moet zijn.
Hopelijk geeft dit een beetje een beeld in wat voor stapjes je moet denken.. Maar het is natuurlijk heel persoonlijk.
Volgens mij voel je je daar nooit echt klaar voor dat re-integreren :(:) Bedrijfsarts en psycholoog zeiden wel vaak, hoe langer je weg blijft hoe hoger die drempel wordt, maarja :=
En ja wat betreft dat fulltime werken dat gaat niet in 1x, dat voelt hier ook nog als 'mission impossible', maar iedereen zegt dat het langzaamaan goed zal komen..

@Warboel: Wat vervelend... Ondanks dat het te verwachten was is dit wel even ontzettend moeilijk om door heen te komen lijkt me.. Hoe lang duurt het nu nog voor je kan starten met je nieuwe medicatie?
Logisch dat je nu niet verder kan opbouwen, wees niet te streng voor jezelf nu :(:)

@Mandyy: Zo fijn dat het goed gegaan is, is ze nu alweer een beetje wakker? En echt duimen voor een goede uitslag over de bultjes..

@Charlotte: Herkenbaar dat sarcasme ook...
Ik kan er niet zo goed achter komen waar het nou door komt, erg lastig...

@Moirin: Oef wat betreft die vermoeidheid weet ik precies wat je bedoeld, zo voel ik me de afgelopen dagen ook ongeveer. Vervelend dat het het hele weekend zo ging, maar fijn te horen dat het weer wat beter gaat nu :j
Leuk! Dat klinkt alsof je daar iig naar uitkijkt :D

Mijn dag gaat ook alweer lekker. Moest tanken, wist ik niet... Heb je weer zoiets onverwachts waar ik door van slag raak. En het moet, dus ook weer druk die ik voel. Maargoed dat is goed gekomen. Toen ik bijna bij m'n werk was kreeg ik ineens zo'n huilbui dat ik de auto aan de kant heb moeten zetten want verder rijden ging niet meer... Toch op werk beland, hoop echt niemand tegen te komen want als iemand met me gaat praten ga ik weer huilen denk ik..
Ik zit ook al een halfuur naar m'n scherm te staren... Moet de huisarts ook nog bellen, want m'n medicijnen zijn bijna op, maar ook dat wil nog niet terwijl ik niet eens echt iemand aan de lijn krijg maar een bandje..

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:23

Zo klein kunnen de stappen zijn inderdaad. In het begin was ik al duizelig van het uitruimen van de vaatwasser.
Supermarkt vond ik ook een heel ding.

Voor re-integreren voelde ik me ook niet klaar en ik denk dat dat gevoel ook nooit gekomen was. Het blijft een stap.

Mel slaapt nog veel, maar is nu even wakker.

Heel herkenbaar wat je schrijft Goldie! :(:) Sterkte vandaag! Als het niet gaat dan gaat het niet he?
Heb je ooit nog gekeken of je herhaalrecepten online kan bestellen? Ik heb het net weer gedaan, werkt super!

Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:37

Oh Goldie bellen om een herhaal recept vond ik ook altijd zo vreselijk bij m'n vorige huisarts, nu kan ik dat gewoon allemaal online via de apotheek aanvragen en ik vind dat zoveel fijner. Begrijp je helemaal! :(:)

@Moirin ben je nu wel weer een beetje bijgekomen? Leuk vooruitzicht voor het weekend :D Geniet ervan!

@Mandy gossie :(:) arme poezel! Hopelijk valt het mee de uitslag... Sterkte en beterschap!

Ik zit nu in m'n giraffen onesie op de bank te hangen :') Zo geen zin om dingen te ondernemen. Had eigenlijk EMDR zo maar zie het zó niet zitten. Psych gemaild en we gaan nu even een belafspraak doen, zodat ik er niet heen hoef. Ben nu toch veel te moe (mentaal) om EMDR te doen. Vanmiddag ook nog een belafspraak met de arts van de GGZ over m'n medicatie. Vanaf morgen waarschijnlijk naar 25 mg en dan vanaf volgende week opbouwen met de nieuwe meds. Aan de ene kant wil ik nog een weekje extra 50 slikken omdat nog weer de helft eraf me niet veel beter zal laten voelen :Y) maar aan de andere kant denk ik ook, hoe eerder klaar hoe beter :+ Vanmiddag dus maar even overleggen. Daarna ga ik met Otje en d'r zusje naar het strand dus dat is wel leuk :) Alhoewel ik dus zelfs in dat soort dingen niet zo'n zin heb, het idee dat ik het huis uit moet pfff. :\ Maargoed scheelt al dat ik zo niet naar de psych hoef te rijden.

Mandyy

Berichten: 30496
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-20 10:52

Herkenbaar hoor!
Toch schijnt het goed te zijn om wel de leuke dingen te doen ondanks dat je er eigenlijk geen zin in hebt.
Hopelijk kun je er echt even van genieten als je straks eenmaal de deur uit bent. :(:)