Lash lift

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:47

xLeoniee schreef:
Nou ik ben een paar week verder en mn wimpers zijn echt naar de klote.. In t begin heel blij mee maar nu valt t uit en staat t alle kanten op..



Hier precies hetzelfde.... het is echt om te huilen, denk dat ik al de helft van Mn wimpers kwijt bent.

xxxmh

Berichten: 3491
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 16:58

cinniz123 schreef:
Ik gelukkig nog geen last van nu 3,5 week geleden.
Maar bij mij viel het resultaat zonder mascara wel tegen.
Met mascara wel blij mee maar geloof niet dat ik het nog een keer zou doen voor dat geld.


Precies dit. Eerste paar dagen zonder mascara en nu 1 laagje wat dan wel heel mooi en vol is. Maar of ik het nog een keer die?

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 11:33

We zijn inmiddels wat jaren verder en de lash lifts gaan een stuk beter dan de ervaringen die ik hier lees. Of ik heb een goede salon te pakken die het erg mooi kan.

Zijn er hier mensen die het zelf thuis doen? Zijn steeds meer kits op de markt. Zelf vind ik het wat te spannend, maar toch benieuwd!

tinker_sally

Berichten: 1459
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:08

2x laten doen door mijn nichtje die een schoonheidssalon aan huis had.
Het staat heel mooi maar ik vond het effect snel weggaan voor wat ik er voor betaalde.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een zijslaper ben en mijn oog echt op het kussen drukt dus misschien dat dat ermee te maken heeft?
Ook had ik hangende oogleden.

Later nog een keer bij de professionele schoonheidssalon hier op het dorp gedaan en daar bleef het wel langer mooi.

Voor mijn vakanties ga ik het in mei nog een keer laten doen om te kijken hoe het nu gaat.
Heb 2 weken terug ooglidcorrectie laten doen dus denk dat het nu nog mooier uit gaat komen.

Als ik het voor 3 tientjes kon laten doen zou ik het wel vaker doen.
Helaas ben ik bijna het dubbele eraan kwijt.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:21

Ik heb het 2x laten doen maar geen resultaat . Dame gaf aan dat je zoiets moet opbouwen ? Dus hoe meer keer hoe beter resultaat. Had eerst bij haar wimper extensions laten zetten maar die deden zo pijn dat ik dat ook niet meer wil.

Melzazu
Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:29

Dat je lash lift moet “opbouwen” is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Het is eigenlijk gewoon het permanenten van je wimpers. Er moet minimaal 6 weken tussen zitten voor je de behandeling opnieuw mag laten doen en dan zullen veel van je wimperhaartjes alweer vervangen zijn door nieuwe dus hoe wil je dat opbouwen dan doen?
Ze heeft misschien niet de juiste maat pads gekozen of werkt niet met een fijn merk waardoor je geen resultaat had.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:30

Dat dacht ik ook al dus heb het maar zo gelaten .
Misschien eens rondkijken bij ander maar voor nu vind ik het prima zo .

Melzazu
Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-10-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:32

viphorse schreef:
Dat dacht ik ook al dus heb het maar zo gelaten .
Misschien eens rondkijken bij ander maar voor nu vind ik het prima zo .


Snap ik. En wimperextensions die pijn doen hoort ook niet. Ook daarbij kunnen er veel dingen mis gaan en dan hou je van jezelf geen wimpers meer over. Dat is gewoon jammer.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:34

Opbouwen? Wat een raar verhaal. Het is gewoon een permanent net als in je haar. De verbindingen binnen je haarstructuur worden geopend en dan in een andere vorm (krul) geplaatst en dan de verbindingen weer gesloten.

Wat vreemd dat jullie teleurstellende ervaringen hebben. Ik ben er altijd erg blij mee en blijft echt wel de beloofde weken te zien. Het is 1 keer gefaald toen ik het bij een andere salon liet doen. Die had er een ferme knik in geplaatst en door de verschillende groeifasen werd het snel echt een rommeltje. Dus snel terug naar beautycare Groningen (€44 incl verven). Ik doe het ongeveer 3 keer per jaar, bijvoorbeeld voor vakantie. Fijn om de deur uit te kunnen zonder mascara.

Suzanne F.

Berichten: 49261
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 13:50

Het vervangt bij mij absoluut geen mascara. Wel maakt het het opbrengen van mascara veel makkelijker maar het is niet dat ik met een lash lift geen mascara meer op hoef te doen.

Popstra
Berichten: 13781
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:22

F_Orumster schreef:
We zijn inmiddels wat jaren verder en de lash lifts gaan een stuk beter dan de ervaringen die ik hier lees. Of ik heb een goede salon te pakken die het erg mooi kan.

Zijn er hier mensen die het zelf thuis doen? Zijn steeds meer kits op de markt. Zelf vind ik het wat te spannend, maar toch benieuwd!

Ik heb het een paar x zelf gedaan met zo een kit. Je moet er handig in zijn. Mij lukte het niet zo mooi, haartjes die tegen elkaar aan zitten verstrengeld enz...
Ik doe dat niet meer. Vond het ook geen mascara vervanger. Gebruik gewoon weer eerst mn krultangetje en daarna waterproof mascara zodat ze ook gekruld blijven.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 14:46

Het vervangt mascara inderdaad niet, ik zet ze nog steeds graag aan. Maar het blote billen gezicht is eraf met lash lift (incl verven) , omdat ze meer omhoog staan en zwart zijn.

Door gebruik van een wimperserum is het minder nodig, maar nog steeds leuk. Ik ben best handig met klein priegelwerk dus overweeg een thuis set, maar tegelijk toch spannend ivm chemicaliën. Verven doe ik al wel zelf.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 15:13

Het is idd een soort permanent dus hele verhaal klopte niet . Ik heb lange wimpers gelukkig van mezelf alleen aanbrengen van de mascara is een dingetje maar goed wie weet dat ik het ooit in de toekomst nog keer ga proberen.

emr

Berichten: 1482
Geregistreerd: 11-12-10
Woonplaats: Tussen hei en bos in.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 16:56

viphorse schreef:
Ik heb het 2x laten doen maar geen resultaat . Dame gaf aan dat je zoiets moet opbouwen ? Dus hoe meer keer hoe beter resultaat. Had eerst bij haar wimper extensions laten zetten maar die deden zo pijn dat ik dat ook niet meer wil.


Bij mij pakt het op een wimper kant ook slecht. Wat ik nu vraag is om het allemaal 5/10 min langer te laten zitten. Dat werkt wel. Als ik mijn wimpers laat verven dan draag ik geen mascara meer. Ik vind het heel mooi. Alleen nu ik verhuisd ben, heb ik geen andere salon gevonden die het langer wilt laten zitten.

Suzanne F.

Berichten: 49261
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 17:09

Ik laat ze ook altijd verven bij de lash lift maar dat geeft toch geen mascara effect vind ik. Het is netter dan zonder het verven en de lash lift uiteraard maar het vervangt voor mij echt niet de mascara.
Het is wel handig op vakantie, dan loop je er toch iets verzorgder bij.

Melzazu
Berichten: 1794
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 18:27

Is ook wel enigszins logisch dat het mascara niet helemaal vervangt. Mascara legt een laagje om het haartje waardoor deze meer volume krijgt zeg maar oftewel dus een tikje dikker is. Dat doet verf niet. Doordat de wimper mooier omhoog staat van de lashlift zijn de wimpers vaak beter zichtbaar en vindt niet iedereen dan mascara nog nodig of ze gebruiken dan minder. Als iemand echt dagelijks mascara aanbrengt dan valt het vaak toch wat tegen.

Popstra
Berichten: 13781
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 21:49

Bij die doe het zelf kit is het vooral een geklooi omdat siliconen gevalletje op je ooglid aan te brengen waar je de wimpers omheen/tegen aan moet krullen. Er blijven altijd een paar haartjes achter zitten omdat het niet mooi aan sluit.

AnnemiekvM

Berichten: 8251
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 22:01

Ik heb er over getwijfeld. Maar laat toch liever mijn wimpers verven. Dan heb ik van mijzelf best veel wimpers, dus hoef ik er niets meer mee te doen. Wil ik wat extra, dan gewoon nog een laagje mascara.

Popstra
Berichten: 13781
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 22:52

Wimpers verven kun je makkelijk zelf doen.
Wil je het spul uit de drogist niet dan kun je het proffesionele gewoon op Inet bestellen.
Ik doe het ook zelf elke 4 weken. Wimpers en wenkbrouwen.