Lash lift

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tarzan

Berichten: 11185
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:39

Is inderdaad van korte duur, en ik heb daar geen geduld voor om het normaal te krijgen :')
Denk dat als je er wel even de tijd voor neemt je het wel goed krijgt.

Forumster, oh gek dat je het bij eentje wel had en de andere niet!

Esmee_RS

Berichten: 4882
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 14:52

Ik lees even mee! Ben benieuwd naar ervaringen.

Heb zelf ook zitten twijfelen tussen een wimper lift of wimperextentions voor op vakantie. Ben toch voor extensions gegaan. Worden over 2 weken gezet :)

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 20:08

_Tarzan schreef:
Is inderdaad van korte duur, en ik heb daar geen geduld voor om het normaal te krijgen :')
Denk dat als je er wel even de tijd voor neemt je het wel goed krijgt.

Forumster, oh gek dat je het bij eentje wel had en de andere niet!

Bij de mindere ervaring was het met een heel scherpe hoek gemaakt, bijna direct vanaf het ooglid een wat onnatuurlijke knik. Daardoor lijkt het in het begin aardig, omdat het enorm omhoog staat (al stoorde de knik me een beetje). Maar zodra de eerste wimperharen zich vervangen werd het een puinzooi.

Bij het andere adres is het een ronder effect en valt mij het verloop door de weken niet meer op. Na een aantal weken denk ik in de spiegel kijkend dat het tijd wordt voor een nieuwe lift.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 20:29

Ik heb ook eens mijn wimpers laten liften en verven. Heel mooi op het moment dat het net was gedaan. Dag erna zag je er niks meer van. Zal wel per persoon verschillen, maar was super zonde van mijn geld..

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 12:27

Pff.... wat een tegenvaller.
Gister geweest voor mijn lashlift (liet hier ook altijd mijn extensions zetten). Toen ik naar huis reed leek het allemaal super mooi, tot ik vanmorgen wakker werd met enorm opgezeten ogen.
Nu begint de zwelling eindelijk wat weg te nemen en is mijn ene oog heel mooi, maar mijn andere oog zit zoveel krul in dat het allemaal in Mn ooglid/tegen mijn ooglid aan valt...
Heeft iemand misschien een idee wat ik hier tegen kan doen? Ik ga overmorgen op vakantie -O-

Mijkee_
Berichten: 1685
Geregistreerd: 19-07-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 13:48

Ik heb het nu 2x laten doen, zat een half jaar tussen omdat ik anders bang ben dat mijn wimpers broos worden. Ik laat het in Groningen doen bij Beauties. Erg tevreden met het resultaat! Ik hoef de eerste 3-4 weken geen mascara te dragen, daarna vaak 1 laagje omdat ze dan niet meer heel zwart zijn.
Ik heb van mijzelf lange wimpers maar ik vind het een natuurlijk effect:


Afbeelding

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 16:14

Mooi hoor mijke! Hoop dat er bij mij vrijdag ook zoiets overblijft! :D

Ooh balen Boedha! Zou niet weten hoe je dat oplost... kun je ze niet bellen ofzo?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:40

Boedha_1981 schreef:
Pff.... wat een tegenvaller.
Gister geweest voor mijn lashlift (liet hier ook altijd mijn extensions zetten). Toen ik naar huis reed leek het allemaal super mooi, tot ik vanmorgen wakker werd met enorm opgezeten ogen.
Nu begint de zwelling eindelijk wat weg te nemen en is mijn ene oog heel mooi, maar mijn andere oog zit zoveel krul in dat het allemaal in Mn ooglid/tegen mijn ooglid aan valt...
Heeft iemand misschien een idee wat ik hier tegen kan doen? Ik ga overmorgen op vakantie -O-


Meteen terug naar je stylist. Zij moet de wimpers weer laten 'ontspannen' met de producten; ik neem aan dat ze weet wat dat is. :)
Je wimpers zijn nu een beetje gaan 'kroesen' en dat moet zsm eruit.

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 16:54

Ababe schreef:
nova_zodiax schreef:
Ik heb het ook gedaan. Ik heb van mezelf lange donkere wimpers. Ik vond het resultaat tegen vallen.


Precies dit is bij mij ook het geval. Wat mij betreft niet heel erg de moeite waard maar wellicht komt dat ook door de van nature al donkere wimpers.

Behandeling is inderdaad niet heel prettig. Vooral als je niet van gepluk aan je ogen houdt. Of je ogen niet goed dicht kan houden.


Hier hetzelfde.. ik zou het niet weer doen, zag er vrijwel niets van en ze was een aantal haartjes vergeten mee te krullen waardoor het er raar uit zag.

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 18:57

Paris_ schreef:
Boedha_1981 schreef:
Pff.... wat een tegenvaller.
Gister geweest voor mijn lashlift (liet hier ook altijd mijn extensions zetten). Toen ik naar huis reed leek het allemaal super mooi, tot ik vanmorgen wakker werd met enorm opgezeten ogen.
Nu begint de zwelling eindelijk wat weg te nemen en is mijn ene oog heel mooi, maar mijn andere oog zit zoveel krul in dat het allemaal in Mn ooglid/tegen mijn ooglid aan valt...
Heeft iemand misschien een idee wat ik hier tegen kan doen? Ik ga overmorgen op vakantie -O-


Meteen terug naar je stylist. Zij moet de wimpers weer laten 'ontspannen' met de producten; ik neem aan dat ze weet wat dat is. :)
Je wimpers zijn nu een beetje gaan 'kroesen' en dat moet zsm eruit.



Ik heb waarschijnlijk een allergische reactie gekregen op de spullen die ze gebruikt heeft, dus ze durft er niks meer aan te doen...
Maar dat maakt wel dat ik er nu mooi mee zit, hoopte ook dat er ergens iets voor te krijgen was.

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 11:16

@Boedha_1981: Overgekrulde wimpers door een allergische reactie? -O- Als dit gepaard gaat met rode, jeukende oogleden: zou kunnen.
Maar die overkrul komt écht doordat de producten dan te lang hebben ingetrokken.
Vind het niet netjes dat het op deze manier wordt opgepakt..!

Ik zou als ik jou was, zo snel mogelijk een andere salon benaderen. Je wimpers staan nu onnodig op veel spanning. Worden ze niet mooier van.

Edit: mijn moeder is lashlift styliste. Vandaar mijn advies..

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 14:17

Ik kom net uit de stoel en ben heel tevreden! Nu nog zien hoelang t blijft zitten. Er komt vanavond een voor en na foto! Heb ook mn wenkbrauwen laten harsen en verven met henna :j

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-19 14:19

Ik heb mijn behandeling morgen! Heb alvast even een voor-foto gemaakt zonder make up :D
Ben echt benieuwd!

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 21:25

Paris_ schreef:
@Boedha_1981: Overgekrulde wimpers door een allergische reactie? -O- Als dit gepaard gaat met rode, jeukende oogleden: zou kunnen.
Maar die overkrul komt écht doordat de producten dan te lang hebben ingetrokken.
Vind het niet netjes dat het op deze manier wordt opgepakt..!

Ik zou als ik jou was, zo snel mogelijk een andere salon benaderen. Je wimpers staan nu onnodig op veel spanning. Worden ze niet mooier van.

Edit: mijn moeder is lashlift styliste. Vandaar mijn advies..



Ik ben uiteindelijk vanmiddag terug gegaan en het is netjes opgelost. Nu nog even hopen dat ik niet weer jeuk en opgezwollen ogen krijg, maar als het zo blijf ben ik enorm tevreden.

Beetje een slechte foto, lijkt net of ik niks aan de binnenkant heb maar net gedoucht en nog niet goed gekamd.


Afbeelding

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:30

Ohhh supermooi joh! Fijn dat het goed is opgelost! Kun je lekker relaxed op vakantie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:35

Boedha_1981 schreef:
Paris_ schreef:
@Boedha_1981: Overgekrulde wimpers door een allergische reactie? -O- Als dit gepaard gaat met rode, jeukende oogleden: zou kunnen.
Maar die overkrul komt écht doordat de producten dan te lang hebben ingetrokken.
Vind het niet netjes dat het op deze manier wordt opgepakt..!

Ik zou als ik jou was, zo snel mogelijk een andere salon benaderen. Je wimpers staan nu onnodig op veel spanning. Worden ze niet mooier van.

Edit: mijn moeder is lashlift styliste. Vandaar mijn advies..



Ik ben uiteindelijk vanmiddag terug gegaan en het is netjes opgelost. Nu nog even hopen dat ik niet weer jeuk en opgezwollen ogen krijg, maar als het zo blijf ben ik enorm tevreden.

Beetje een slechte foto, lijkt net of ik niks aan de binnenkant heb maar net gedoucht en nog niet goed gekamd.


[ [url=m/dt2TFr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen wat ze gedaan heeft? Als ze het gewoon opnieuw had gedaan zou je vandaag nog niet mogen douchen namelijk :) dan heb je kans dat de krul er uit gaat.

xxxmh

Berichten: 3492
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-19 22:48

Heb het vanavond ook laten doen en super tevreden. Als het goed is plaatst ze snel een foto op insta dus dan zal ik die hier ook plaatsen!

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 06:46

Anoniem schreef:
Boedha_1981 schreef:

Ik ben uiteindelijk vanmiddag terug gegaan en het is netjes opgelost. Nu nog even hopen dat ik niet weer jeuk en opgezwollen ogen krijg, maar als het zo blijf ben ik enorm tevreden.

Beetje een slechte foto, lijkt net of ik niks aan de binnenkant heb maar net gedoucht en nog niet goed gekamd.


[ [url=m/dt2TFr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mag ik vragen wat ze gedaan heeft? Als ze het gewoon opnieuw had gedaan zou je vandaag nog niet mogen douchen namelijk :) dan heb je kans dat de krul er uit gaat.



Ze heeft het niet opnieuw gedaan want dit wilde ik niet. Mijn ene oog was gewoon goed en zaten mijn wimpers super mooi, maar mijn andere oog waren Mn wimpers net een warboel. Zaten ook tegen mijn ooglid ect aan. Dus ze heeft de wimpers van dat ook wat rechter gemaakt, hierdoor zijn beide ogen nu gelijk en ben ik gelukkig super tevreden. Helaas kan ik toch niet tegen iets wat in de producten zit want heb nu ook iets opgezette ogen, maar met een allergie pilletje en Mn druppels trekt het straks weg.
Voor mij was het iets om te proberen maar helaas kan ik er niet tegen, neemt niet weg dat ik nu gelukkig wel met mooie wimpertjes op vakantie kan.

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 10:22

Afbeelding

Een foto maken van je oog is nog best lastig..
als t goed is komt er nog een voor en na foto vanuit daar. Nog even wachten dus!

xxxmh

Berichten: 3492
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 12:41

Afbeelding

Mijn resultaat van gisteren.

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-19 13:29

Afbeelding
Afbeelding

Ik ben happy! :D

Phonix
Berichten: 1101
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:08

Ik was er eerst helemaal blij me, maar nu dat het uitgroeit. Wat een drama....

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:02

Nou ik ben een paar week verder en mn wimpers zijn echt naar de klote.. In t begin heel blij mee maar nu valt t uit en staat t alle kanten op..

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:06

Ik gelukkig nog geen last van nu 3,5 week geleden.
Maar bij mij viel het resultaat zonder mascara wel tegen.
Met mascara wel blij mee maar geloof niet dat ik het nog een keer zou doen voor dat geld.

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-19 12:24

Bij mij nog geen gekkigheid hier nu paar weken verder, hoop dat dat ook uitblijft.

Hoef nu ook nog steeds geen mascara te dragen, enkel eyeliner en gaan met die banaan :j