Vaccinaties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brainless

Berichten: 29763
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:23

Anoniem schreef:
Ik hoef jou toch niet te vertellen wat die schades zijn.
Die zijn inmiddels algemeen bekend.

Maar je kunt er altijd even het onderzoeksrapport van Infanrix hexa op na slaan, je weet wel,, dat vaccin waar niets mis mee was maar dat onlangs heel stilletjes vervangen is door vaxelis...een ander vaccin waar nog geen rapport met schokkende resultaten over uitgelekt is.

Blijkbaar niet, want ik weet dat niet (behalve de "standaard" bijwerkingen).

Je doet alsof ik er alles van weet en mij van de domme hou... maar ik weet dat juist niet en vraag er daarom om.
Maar blijkbaar is het iets wat "iedereen" weet behalve ik.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:26

Maar echt, dat hele bericht.
Citaat:
Inmiddels zijn we 7 jaar verder. En we kunnen op basis van het rapport van GSK concluderen dat er nu tientallen, misschien wel honderden kinderen hun gezondheid, of zelfs hun leven verloren hebben aan het Infanrix-Hexa vaccin. Een vaccin waarvan onmiskenbaar al 7 jaar bekend is dat er grote risico’s aankleven – bij de ‘regelgevende instanties’ tenminste – maar dat desalniettemin niet van de markt is gehaald. Betekent dit dat er aan alle vaccins soortgelijke risico’s kleven? Of betekent het dat er sprake is van een doofpot-achtige corruptie bij beleidsmakers? Of dat de investering in de ontwikkeling van dit vaccin er eerst nog uitgehaald moest worden? Dat voorraden opgemaakt moesten worden? Of simpelweg dat de winsten zo aantrekkelijk waren?

Hoe dan ook, het moment is eindelijk aangebroken. Het einde van het ‘Infanrix Hexa’ tijdperk is aangebroken. Maar of we er veel mee opschieten is maar zeer de vraag.

Op basis van een 7 jaar oud rapport extrapoleren dat vele schadegevallen toe te schrijven zijn aan dit vaccin :o? juist ja. En daarna volgt een opsomming die echt een en al conspiracy ademt. Sorry maar deze mensen weten gewoon niet hoe wetenschappelijk onderzoek werkt volgens mij.

Edit: en dit dan
Citaat:
De bijsluiter waarschuwt om alert te zijn op bijwerkingen. En ook op de bijsluiter staat een waarschuwing die niet op andere bijsluiters staat.

‘Het is belangrijk om na toelating van het geneesmiddel vermoedelijke bijwerkingen te melden. Op deze wijze kan de verhouding tussen voordelen en risico’s van het geneesmiddel voortdurend worden gevolgd. Beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg wordt verzocht alle vermoedelijke bijwerkingen te melden via het nationale meldsysteem.’15

DIT STAAT LETTERLIJK IN ELKE BIJSLUITER :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 13:23

Ja maar iedere bijwerking die gemeld wordt is toch toeval en heeft er uiteindelijk niets mee te maken.
Interessant woord hoor, extrapoleren.
Als er iets is dat extrapoleert dan zijn het wel de "voorspellingen" van de vaccinatie industrie, zoals ze het zelf noemen.

Karl is zo'n beetje het beste voorbeeld van het type dat er voor zorgt dat mensen met slechte ervaringen met vaccins geen behoefte meer hebben aan communicatie maar gewoon stoppen met vaccineren en zoiets krijgen van "bekijk het maar allemaal :\ "

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:41

Sorry Repelsteel, maar dat verhaal over Infanrix is gewoon een bullshit verhaal, waar op de standaard aluhoedjes-manier, namelijk in vragende wijs, want dan kan je insinueren zonder het hard te hoeven maken, wordt geprobeerd om twijfel te zaaien over vaccinaties.

Als mensen op basis van dit soort onzinverhalen stoppen met zelf nadenken over de kwaliteit van de informatie die ze krijgen en stoppen met vaccineren, dan hebben ze dat recht. Maar ik hoop wel dat die mensen straks hun kinderen niet meer naar een KDV kunnen brengen en dat ze gekort gaan worden op hun kinderbijslag.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:44

Wat zijn aluhoedjes?

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:45

mensen die in samenzweringstheorieën geloven.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:46

Karl66 schreef:
Maar ik hoop wel dat die mensen straks hun kinderen niet meer naar een KDV kunnen brengen en dat ze gekort gaan worden op hun kinderbijslag.

Er zullen dan vanzelf KDV's geopend worden voor kindjes die niet zijn gevaccineerd. En dat korten op kinderbijslag, tja... denk dat de niet-vaccineerders daar niet zo mee zullen zitten.

Karl66

Berichten: 29764
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:54

In Australië blijkt het wel te werken, daar is de vaccinatiegraad omhoog gegaan: https://nos.nl/artikel/2272038-in-austr ... o-pay.html

En voor die ouders die dan lekker hun eigen kdv voor niet-gevaccineerde kinderen in het leven roepen, die kunnen dan mooi ook nog op hun kinderopvangtoeslag gekort worden. Mensen die werkelijk denken dat facebook een betere bron is dan de wetenschap, die mogen wat mij betreft serieus gaan betalen voor dat soort domme principes.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:56

Een deel van de ouders zal alsnog overstag gaan als ze het financieel gaan voelen; die gaan vaccineren en dan is de vaccinatiegraad weer op peil.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:59

De vaccinatieschade waar over wordt gepraat … is dat bewezen dat dat daadwerkelijk zo is? Dat de schade veroorzaakt is door de stoffen uit het vaccin? Op de website van vaccinvrij staan in dat gelekte onderzoek aantallen van kinderen die zeer kort na een vaccinatie overleden zouden zijn.
Maar nergens is te lezen dat dit daadwerkelijk klopt. En is dit wel het gevolg van het vaccin? Kortom is hier echt betrouwbaar bewijs voor? Want heel die website komt totaal niet betrouwbaar en neutraal over.

Is het niet gewoon zo dat veel ziektebeelden pas wat later zichtbaar zijn en dat dit dan toevallig in de tijd is dat er gevaccineerd wordt?
Mijn vriendin heeft een zoontje met een zware vorm van autisme. Dat werd zichtbaar rond zijn 2e levensjaar. Nu is het inmiddels bewezen dat autisme niet veroorzaakt kan worden door een vaccin, maar tot kort geleden (en wellicht nog steeds) zijn er mensen overtuigd dat dit wel het geval is.

Mensen die niet vaccineren geven vaak aan dat ze veel kinderen kennen met vaccinatieschade. Ik heb 2 kinderen die gevaccineerd zijn en veel mensen om mij heen met gevaccineerde kinderen. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen met vaccinatieschade.
Hoe kan dat dan? Verder dan kinderen met wat verhoging of koorts en tijdelijk een pijnlijke rode plek op het armpje of beentje kom ik niet.

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:03

Quellian schreef:
Een deel van de ouders zal alsnog overstag gaan als ze het financieel gaan voelen; die gaan vaccineren en dan is de vaccinatiegraad weer op peil.


Dat zou mooi zijn :) Als de vaccinatiegraad weer hoog genoeg is worden alle kinderen van ouders die niet willen vaccineren tenminste ook beschermd :)

@ Delphi: nee, het is nog nooit aangetoond dat die schade is veroorzaakt door vaccins. Dat wordt wel onderzocht. En er is geen betrouwbaar bewijs, alleen die complottheorie sites melden het.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:04

Maar Delphi ik ken bijv ook geen mensen met schade van bof,RH en mazelen. Dat wil ook niet zeggen dat die er niet zijn.
Terwijl ik wel veel mensen ken die dat gehad hebben.

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:08

Maar of je iemand kent is niet echt een goede graadmeter :)
De statistiek werkt daarvoor beter, cijfers liegen niet. Hoewel daar ook weer over te twisten valt hier :7

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:12

quera schreef:
Maar Delphi ik ken bijv ook geen mensen met schade van bof,RH en mazelen. Dat wil ook niet zeggen dat die er niet zijn.
Terwijl ik wel veel mensen ken die dat gehad hebben.


Het verschil is dat dat gewoon aangetoond is dat die schade er is door de doorgemaakte ziekte. En doordat gelukkig de meeste kinderen gevaccineerd worden komen die infectieziekten veel minder voor. Dan is het logisch dat er je geen mensen kent die schade opgelopen hebben door een infectieziekte.

Ik bedoel juist aan te kaarten dat ik het zo opvallend vind, dat mensen die niet vaccineren vaak aangeven veel mensen te kennen waarvan het kind vaccinatieschade heeft opgelopen. Terwijl veel mensen die wel gewoon vaccineren niemand kennen met vaccinatieschade.
Is het niet gewoon zo dat als er iets met je kind is, je er een oorzaak achter zoekt. Dat mensen zelf een 1+1=2 sommetje maken en het direct linken aan een vaccinatie. Dat mensen zich gesterkt voelen in een groep als er meer mensen zijn die die vermoedens hebben en elkaar op die manier opjutten. Dat mensen dan nog zekerder van hun zaak worden?

Verootje, dat het geen goede graadmeter is snap ik hoor. Maar ik vind dit gewoon erg opvallend. Als ik google kom ik ook nergens betrouwbaar bewijs tegen dat wetenschappelijk is aangetoond dat vaccins met regelmaat ernstige vaccinatieschade veroorzaken.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:13

Delphi schreef:
quera schreef:
Maar Delphi ik ken bijv ook geen mensen met schade van bof,RH en mazelen. Dat wil ook niet zeggen dat die er niet zijn.
Terwijl ik wel veel mensen ken die dat gehad hebben.


Het verschil is dat dat gewoon aangetoond is dat die schade er is door de doorgemaakte ziekte. En doordat gelukkig de meeste kinderen gevaccineerd worden komen die infectieziekten veel minder voor. Dan is het logisch dat er je geen mensen kent die schade opgelopen hebben door een infectieziekte.

Ik bedoel juist aan te kaarten dat ik het zo opvallend vind, dat mensen die niet vaccineren vaak aangeven veel mensen te kennen waarvan het kind vaccinatieschade heeft opgelopen. Terwijl veel mensen die wel gewoon vaccineren niemand kennen met vaccinatieschade.
Is het niet gewoon zo dat als er iets met je kind is, je er een oorzaak achter zoekt. Dat mensen zelf een 1+1=2 sommetje maken en het direct linken aan een vaccinatie. Dat mensen zich gesterkt voelen in een groep als er meer mensen zijn die die vermoedens hebben en elkaar op die manier opjutten. Dat mensen dan nog zekerder van hun zaak worden?

Verootje, dat het geen goede graadmeter is snap ik hoor. Maar ik vind dit gewoon erg opvallend. Als ik google kom ik ook nergens betrouwbaar bewijs tegen dat wetenschappelijk is aangetoond dat vaccins met regelmaat ernstige vaccinatieschade veroorzaken.

Dat laatste komt omdat vaccinatieschade niet erkent word.


En ik ken heelveel mensen die de kinderziektes gewoon gehad hebben. Alle ouderen die ik ken namelijk

verootjoo
Berichten: 35666
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:17

Delphi schreef:
Verootje, dat het geen goede graadmeter is snap ik hoor. Maar ik vind dit gewoon erg opvallend. Als ik google kom ik ook nergens betrouwbaar bewijs tegen dat wetenschappelijk is aangetoond dat vaccins met regelmaat ernstige vaccinatieschade veroorzaken.


Dat lijkt me logisch, dat bewijs is er ook niet. Het wordt wel onderzocht, maar niet aangetoond dat vaccinaties schadelijk zijn.

Er worden zelf ook verkeerde verbanden gelegd. In dit topic staat ook weer dat er kinderen overleden vlak na een vaccinatie. Tja, kan. Maar het is fout om dan te concluderen dat het door de vaccinatie kwam.
Dat zou hetzelfde zijn als beweren dat appels gevaarlijk voor je zijn omdat er ook mensen zijn overleden die een appel gegeten hebben.

Avalanche

Berichten: 16217
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:52

Zoolgangster schreef:
Anoniem schreef:
Zo wordt nu vaccinatieschade afgeschoven, ontkent en belachelijk gemaakt.
Heel vervelend voor degenen die dat treft.


Die schade, als die al door de inentingen komt, weegt meestal niet op tegen de ellende die je krijgt door de ziekte zelf. En meestal zijn de risico-groepen bekekend, zoals bij de pokken-enting vroeger, die risico's gaf, maar de gruwelijkheden van de ziekte zelf, maakte dat niemand klaagde, maar mensen met huidafwijkingen werden uit voorzorg niet ingeënt. Er bleef genoeg groeps-immuniteit over om deze horror ziekte uit te roeien.

De kans dat je kind een ongeluk krijgt als het naar school gaat is veel groter, dan dat het iets krijgt door inenten, kinderen dus maar niet meer naar school laten gaan? Want oe, stel dat...

Nah, wordt niet ontkend. Mijn nichtje is ziek geworden na vaccinaties, ikzelf ook. We zijn er wat gevoelig voor. Overigens is dat heel zeldzaam, de meeste mensen hebben er totaal geen last van, en voelen zich geen dag minder. Ik werd wel ziek, ik heb 3 weken lang een hoest gehad die leek op kinkhoest, maar voor mijn lichaam iets beter te handelen dan echte kinkhoest, het was volgens de dokter een heel zwakke versie ervan, waardoor ik alsnog alles eruit kotste elke keer dat ik moest hoesten. En griep-achtige verschijnselen. Ik heb zelfs nog een dag een dikke wang gehad :')

Maar ik heb dus wel een idee hoe heftig echte kinkhoest moet zijn. En dat wens ik niemand toe. Juist omdat ik ziek ben geworden na de enting (en ik weer ziek zal zijn als ik een enting moet halen wanneer ik zwanger ben) en ik weet hoe een enorm verzwakte versie voelt (en die kwam ook gewoon echt door de enting) vind ik het zo verschrikkelijk belangrijk om te enten, want de echte ziektes wens je toch niemand toe, en zeker onschuldige babies niet.......

Maar....... we werden ook weer beter.
En ik kan je persoonlijk zeggen dat ik veel liever een paar weken ziek ben, wetende waardoor het komt, wetende dat er meer in onze familie dat hebben, en dus ook wetende dat je weer volledig beter wordt, dan permanent gehandicapt zijn door polio, je baby verliezen door kinkhoest of de mazelen, permanent onvruchtbaar worden door de bof, gevolgen voor je zwangerschap door rode hond. Ik ben heel blij dat ik ingeent ben, en ook al was het voor mezelf wat minder leuk de weken erna, voor de herd immunity maakt het wel uit, want er zijn mensen die niet ingeent kunnen worden. En die moeten wel beschermd worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:26

Karl66 schreef:
Ik zou zeggen ga voor de gein eens googlen op Infanrix hexa. De enige link met die schokkende ontdekkingen is van de stichting van vaccinvrij. Volgens die link is er een rapport over de bijwerkingen van dat vaccin. Het rapport zelf wordt natuurlijk niet gedeeld, want blijkbaar is er niet zoveel aan de hand. Ja er zijn bijwerkingen, net als met elk ander medicijn. Maar als je beweert dat er 5 erkende autismegevallen zijn:

Citaat:
‘Het vertrouwelijke rapport van GlaxoSmithKline uit 2011 beschrijft 5 erkende autismegevallen na inenting tijdens de klinische testen met het Infanrix-Hexa vaccin (zie tabel op pg 626).’


https://stichtingvaccinvrij.nl/infanrix ... de-andere/

En aan de ene kant toe moet geven dat het niet zeker is welke neveneffecten aan het vaccin toe te schrijven zijn, maar ondertussen wel claimt dat al die neveneffecten het gevolg van vaccinatie zijn:

Citaat:
We weten niet of al deze ‘ongewenste neveneffecten’ zijn veroorzaakt door dit vaccin.


https://stichtingvaccinvrij.nl/infanrix ... de-andere/

En men vanzelfsprekend wel het aantal bijwerkingen meldt, namelijk 1742. Maar niet het aantal inentingen of het percentage inentingen met een bijwerking:

Citaat:
In de periode tussen Okt 2009 – Okt 2011 noteerde GSK maar liefst 1.742 meldingen van bijwerkingen


Dan kan je zo'n verhaal niet bepaald serieus nemen. Zeker niet als je bedenkt dat Nederland nog tot en met dit jaar doorgaat met het vaccin, om vanaf nu gefaseerd op een ander vaccin over te stappen. Het rapport is niks meer of minder dan een standaard rapport van een geneesmiddelenfabrikant over bijwerkingen, waar door aluhoedjes weer één of ander gigantisch complot van wordt gemaakt.


Dat rapport heb ik allang in het verleden gedeeld, maar goed..

[naam] schreef:
IMJ schreef:
Zoiets moet wel in de bijsluiter..
Zo is er ook eens wiegendood geweest na gebruik van een antihistaminicum. Ook dat moest in de bijsluiter zonder dat er bewijs was dat het daadwerkelijk door de medicatie kwam.
Anderzijds was er ook geen bewijs dat het niet zo was.

En je neefje heeft het dus ook. Er kan dus ook aanleg zijn voor auto-immuun aandoeningen!

Neemt niet weg dat het heel naar voor je is..


http://ddata.over-blog.com/3/27/09/71/2 ... confid.pdf


[ [url=m/kF3JBi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zou dit dan ook in de bijsluiter van Infanrix-hexa moeten staan?

https://www.rivm.nl/dsresource?objectid ... ion=inline


Blijkbaar staar jij je liever blind op alu hoedjes en laat jij je graag iets inspuiten dat afkomstig is van een corrupte fabrikant waartegen rechtzaken lopen, een fabrikant die zijn onderzoeksresultaten niet eens open op tafel kan leggen omdat ze verdwenen zijn.

Edit, RIVM heeft zijn site weer eens gewist zie ik,, bijsluiter ook verdwenen :')

KPet
Berichten: 828
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:53

Ik meng me meestal niet in deze discussie, maar ik wil 1 ding kwijt:

Correlatie ≠ causatie

Die correlatie moet wel onderzocht worden, zeker als een bepaalde correlatie veel voorkomt, maar het is NIET hetzelfde als causatie.

We kunnen heel lang discussie voeren over wetenschappelijk bewijs, maar in deze bijwerkingendiscussie wordt dit punt veel te vaak over het hoofd gezien.

Aan de andere kant: er moet denk ik ook opener gesproken worden over de bijwerkingen, want die zijn er echt wel. Probleem is dat statistisch gezien (!) het risico op bijwerkingen en het risico dat die bijwerkingen inhoudelijk vormen vele malen kleiner is dan het risico dat niet enten oplevert.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:08

KPet schreef:
Probleem is dat statistisch gezien (!) het risico op bijwerkingen en het risico dat die bijwerkingen inhoudelijk vormen vele malen kleiner is dan het risico dat niet enten oplevert.

Dat geldt alleen in een omgeving waar men de ziekteverwekker in kwestie ook daadwerkelijk kan tegenkomen.
Zolang de omgeving een vaccinatiegraad heeft van bijna 100% en de ziekte niet in een ander reservoir voorkomt dan de menselijke patiënten, kan het zo zijn dat het voor een individu waarschijnlijker is om nadelen te ondervinden van de enting dan van de ziekte waartegen geënt wordt, omdat die laatste toch (vrijwel) niet meer rondwaart. Probleem daarbij is dat dat voor ieder individu geldt in die situatie, maar dat de vaccinatiegraad nooit in de buurt van 100% blijft wanneer iedereen de voor zichzelf beste (=minst nadelige) keus maakt.
Conclusie: je moet mensen daarom helemaal niet zelf die keuzemogelijkheid geven.

Kabayo

Berichten: 14091
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:46

Ik ent mijzelf niet (laatst alleen tetanus prik gehad door ongelukje met ee dier) ,honden worden ook niet geent (alleen als pup zijnde) , paarden wel elk jaar (moet wel voor wedstrijden)

Ik hou niet zo van die bende :o

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:40

Dat is nog eens consequent. Paarden mogen 'die bende' wel in hun lijf omdat jij anders geen wedstrijden kunt rijden, maar zelf wil je geen entingen in je lijf.
Dat vraag ik me trouwens sowieso af bij de antivaxxers hier op Bokt: hoe denken jullie over het enten van dieren?

Oomens, ik ben het op zich met je eens maar enten verplicht stellen lijkt me behoorlijk lastig in de praktijk.

nps
Berichten: 1988
Geregistreerd: 12-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 19:55

Brainless schreef:
Anoniem schreef:
Dit hoor je dus nooit gezegd worden door ouders van kinderen met zware vaccinatieschade en is een schoolvoorbeeld van hoe het wordt goedgepraat door mensen die geen directe ervaring ermee hebben.
Hierna komt door diezelfde mensen altijd dezelfde vraag... Toon eens aan dat het door het vaccin komt, enz enz.
Totdat hun kind de pisang is....
Want ouders van kinderen met vaccinatieschade waren eerst net zo pro als zij...

Noem eens wat voorbeelden van zware vaccinatieschade?
Wat je al aangeeft moet het wel aangetoond worden dat het door de vaccinatie komt.

Persoonlijk ken ik niemand die (zware) vaccinatieschade heeft opgelopen, wel mensen die ernstig ziek zijn geweest door de ziekte en mensen die daar hun hele leven last van hebben (gehad).


Goede post, ik heb het in de andere vaccinatietopics al 40 keer gevraagd - kan iemand me uitleggen wat precies vaccinatieschade is? Er word ontzettend op gehamerd dat het erkend moet worden maar niemand kan uitleggen wat het nou precies is.

Anoniem

Re: Vaccinaties

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:01

Als je zo mega pro bent als jij dan hoor je jezelf geïnformeerd te hebben over alle opties alvorens zo'n extremistisch standpunt in te nemen.
Heb je dat niet dan is dat jouw tekortkoming.
Ik ga daar geen tijd meer aan verspillen.
Wat brainless betreft, dan is nu het eerste onderwerp gevonden waar jij niets van af weet?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 20:12

Anoniem schreef:
Als je zo mega pro bent als jij dan hoor je jezelf geïnformeerd te hebben over alle opties alvorens zo'n extremistisch standpunt in te nemen.
Heb je dat niet dan is dat jouw tekortkoming.
Ik ga daar geen tijd meer aan verspillen.
Wat brainless betreft, dan is nu het eerste onderwerp gevonden waar jij niets van af weet?

Dit is ook een manier om te reageren als je eigenlijk niets meer weet te zeggen.