En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veraaaaah

Berichten: 2336
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:14

Hopelijk heb je vandaag een fijne maandag, ik denk weer aan je!

Bellex

Berichten: 9303
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:15

Roby wat maak je veel moois los op bokt, dit toont wat een mooi en krachtig mens je bent! Ik hoop dat de pijn met je nieuwe medicatie wat beter onder controle is een je een fijne dag mag hebben vandaag!

__danielle__

Berichten: 1784
Geregistreerd: 27-08-09

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:47

Ook hier brandt een kaarsje voor je Roby.

Er wordt aan je gedacht, en ik hoop dat de pijnmedicatie verlichting geeft.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:57

Hoop dat je een goede nacht hebt gehad en wens je een fijne dag toe

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:59

Een aantal keer heb ik meegelezen, maar nooit de goede woorden kunnen vinden om te reageren.

Ik vind het zo mooi hoe jij om gaat met dit vreselijke lot, ik heb gehuild om je topic, maar ook zeker net zo hard gelachen.

En wat is bokt mooi met elkaar, als ik lees hoe geweldig iedereen hier is, de mooie kaarten, lieve woorden en goede tips! Echt wauw.

Hopelijk helpt de medicatie je vandaag goed en mag je een hele mooie dag beleven. Ik, en ik denk vele met mij, denken een beetje extra aan jou vandaag

rocymax

Berichten: 6485
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 12:59

Ik hoop dat je een goed nachtrust hebt gehad Roby.. en dat de medicatie werkt. Een dikke knuffel vanuit Spanje

Elodie
Berichten: 102
Geregistreerd: 02-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:16

Lieve Roby, wat een bewondering heb ik voor jou en voor alle lieve mensen om je heen. <3 Ontroerend hoe mensen met je meeleven, voor je klaar staan en je zijn gaan liefhebben. Wonderlijk wat je losmaakt bij zo ontzettend veel mensen. Heel veel kracht en liefde gewenst voor jou en iedereen om je heen!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:23

Ik lees vanaf het begin stilletjes mee (jouw berichten Roby), en jeetje......
Wat ben jij ontzettend sterk, ik wil jou en je familie nog heel veel sterkte wensen, je meisjes....
Ik ken je nog van een paar jaar geleden uit een zwangerschaps topic, en eigenlijk weet ik niet wat te zeggen behalve dat ik je nog veel kracht toe wens, en je meiden ook, met hun familie om zich heen zullen ze uitgroeien tot grote meiden met veel liefde om zich heen om het gemis te verzachten.

Hopelijk kun je nog redelijk pijnvrij blijven tot het einde....

Traiectum

Berichten: 1514
Geregistreerd: 30-01-06
Woonplaats: In m'n hoofd altijd ergens anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:51

Lieve Roby,
bijna vanaf het begin heb ik je topic gevolgd, en zo vaak heb ik willen reageren, maar nooit geweten wat te schrijven. Want wat zeg je tegen iemand die zo'n vreselijk nieuws krijgt? Sinds je bericht dat je naar het hospice zou gaan, ben je voortdurende in mijn gedachten. Ik had zo gehoopt dat het een foutje zou zijn - verkeerde interpretatie van de foto's, verkeerde dossier, wat dan ook, iets - want het kan toch niet dat een jonge moeder die zo vol in het leven staat spoedig komt te overlijden? Dat kan niet, dat mág niet.

Lieve Roby,
ik wil iets toewensen, maar ik weet niet wat. Meer tijd met je prachtige gezin, wetende dat het nooit genoeg zal zijn. Dat je rustig en omringd door liefde mag gaan, wetende dat je helemaal niet wil gaan. Dus ik wens je het allerbeste toe, wat dat ook is. En ik hoop dat je, als het moment daar is, je prachtige dochtertjes en je lieve man los kunt laten. Jouw meisjes redden zich wel. Het zijn immers jouw meisjes. Jouw kracht, jouw warmte, jouw liefde, jouw vechtlust, jouw humor, daar zijn die geweldige dametjes mee geboren. Jouw liefde hebben ze iedere dag van hun leven gevoeld, en zullen ze iedere dag van hun leven voelen.
Je hebt ze alles gegeven, en meer. Ze hebben hun lieve papa, hun familie. Het is zó oneerlijk, zó hartverscheurend, maar echt. Jouw meisjes redden zich wel.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:54

Lieve Roby, ik heb ook hier een kaarsje aan voor jou. Hopelijk heb je een fijne dag vandaag, ik denk aan jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:56

Traiectum schreef:
Lieve Roby,
bijna vanaf het begin heb ik je topic gevolgd, en zo vaak heb ik willen reageren, maar nooit geweten wat te schrijven. Want wat zeg je tegen iemand die zo'n vreselijk nieuws krijgt? Sinds je bericht dat je naar het hospice zou gaan, ben je voortdurende in mijn gedachten. Ik had zo gehoopt dat het een foutje zou zijn - verkeerde interpretatie van de foto's, verkeerde dossier, wat dan ook, iets - want het kan toch niet dat een jonge moeder die zo vol in het leven staat spoedig komt te overlijden? Dat kan niet, dat mág niet.

Lieve Roby,
ik wil iets toewensen, maar ik weet niet wat. Meer tijd met je prachtige gezin, wetende dat het nooit genoeg zal zijn. Dat je rustig en omringd door liefde mag gaan, wetende dat je helemaal niet wil gaan. Dus ik wens je het allerbeste toe, wat dat ook is. En ik hoop dat je, als het moment daar is, je prachtige dochtertjes en je lieve man los kunt laten. Jouw meisjes redden zich wel. Het zijn immers jouw meisjes. Jouw kracht, jouw warmte, jouw liefde, jouw vechtlust, jouw humor, daar zijn die geweldige dametjes mee geboren. Jouw liefde hebben ze iedere dag van hun leven gevoeld, en zullen ze iedere dag van hun leven voelen.
Je hebt ze alles gegeven, en meer. Ze hebben hun lieve papa, hun familie. Het is zó oneerlijk, zó hartverscheurend, maar echt. Jouw meisjes redden zich wel.


Mooi.. _/-\o_ Y;(

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 13:58

<3 hopend op een fijne dag voor jou <3

Andreeaa

Berichten: 811
Geregistreerd: 04-03-10
Woonplaats: Hongarije

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 14:19

Lieve Roby ook hier brand er een kaarsje voor jou. Zowel op tafel als op mijn profielfoto.
Mooi om al die kaarsje te zien branden op bokt.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 16:40

Hoe gaat het vandaag met je?

_Knofje

Berichten: 2706
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Dalfsen

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 16:52

Er brand weer een kaarsje voor je Roby,
Op nog heel veel fijne momenten voor jullie samen,
ik denk aan je!

gerlindie

Berichten: 4650
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 17:54

Traiectum schreef:
Lieve Roby,
bijna vanaf het begin heb ik je topic gevolgd, en zo vaak heb ik willen reageren, maar nooit geweten wat te schrijven. Want wat zeg je tegen iemand die zo'n vreselijk nieuws krijgt? Sinds je bericht dat je naar het hospice zou gaan, ben je voortdurende in mijn gedachten. Ik had zo gehoopt dat het een foutje zou zijn - verkeerde interpretatie van de foto's, verkeerde dossier, wat dan ook, iets - want het kan toch niet dat een jonge moeder die zo vol in het leven staat spoedig komt te overlijden? Dat kan niet, dat mág niet.

Lieve Roby,
ik wil iets toewensen, maar ik weet niet wat. Meer tijd met je prachtige gezin, wetende dat het nooit genoeg zal zijn. Dat je rustig en omringd door liefde mag gaan, wetende dat je helemaal niet wil gaan. Dus ik wens je het allerbeste toe, wat dat ook is. En ik hoop dat je, als het moment daar is, je prachtige dochtertjes en je lieve man los kunt laten. Jouw meisjes redden zich wel. Het zijn immers jouw meisjes. Jouw kracht, jouw warmte, jouw liefde, jouw vechtlust, jouw humor, daar zijn die geweldige dametjes mee geboren. Jouw liefde hebben ze iedere dag van hun leven gevoeld, en zullen ze iedere dag van hun leven voelen.
Je hebt ze alles gegeven, en meer. Ze hebben hun lieve papa, hun familie. Het is zó oneerlijk, zó hartverscheurend, maar echt. Jouw meisjes redden zich wel.


Hier sluit ik me bij aan!

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 18:17

Hoe gaat het Roby? Ik hoop dat het 'goed' gaat met je en je nu leuke dingen aan het doen bent!

DeBuurvrouw
Berichten: 506
Geregistreerd: 04-07-12

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:04

Ik hoop dat je vingers te vet van de oliën zijn om nu je gsm/tablet (?) vast te kunnen pakken en dat je ergens heel hard van aan het genieten bent. :D

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:07

DeBuurvrouw schreef:
Ik hoop dat je vingers te vet van de oliën zijn om nu je gsm/tablet (?) vast te kunnen pakken en dat je ergens heel hard van aan het genieten bent. :D


Dat hoop ik ook zo ontzettend, gewoon dat ze niet kan reageren omdat ze nog aan het genieten is met vrienden en familie

luuntje

Berichten: 13997
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 19:14

Gewoon een dikke knuffel.
Voor jou, je man en mooie meiden.

Renee1991

Berichten: 5986
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 22:06

Hai Roby, ik heb je hele topic van begin tot het eind gelezen.. Althans, jouw reacties dan. Want alles lezen is simpelweg onbegonnen werk. Bijzonder en hartverwarmend om te zien hoe betrokken iedereen is <3
Maar jeetje, wat ben jij een sterke vrouw. Ondanks dat je misschien geen keuze hebt, heb ik oneindig veel respect voor hoe je dit meemaakt. Ik wens je alle kracht en sterkte van de wereld toe, en een hele dikke vette knuffel.

Jolliegirl

Berichten: 32991
Geregistreerd: 18-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:23

Ik hoop echt dat je een fijne dag hebt gehad met heel veel liefde om je heen.. ❤️
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 11-11-19 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne
Berichten: 38378
Geregistreerd: 03-08-09

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:28

Laten we aub stopen met vragen hoe het nu is, we worden wel op de hoogte gehouden. Ik snap heel goed dat men wil weten hoe of wat maar er zijn de afgelopen dagen andere mensen die voorgaan.

pien_2010

Berichten: 43597
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:30

Roby, ik wens je een goede nacht zonder pijn toe. Knuffel! Welterusten.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-19 23:31

Ro heeft een ophoging van de morfine gekregen, ze had veel pijn. Door die morfine slaapt ze heel veel, ik weet niet of ze nog de energie heeft om te reageren maar alles wordt aan haar voorgelezen.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 11-11-19 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt