Permanente make up en Microblading

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 15:48

koetjeboe schreef:
Ik heb idd het gevoel dat ik redelijk voor banketstaaf loop. Ze worden al wel lichter en smaller. En ik begin te wennen aan het beeld


Wil je nog eens een foto plaatsen hoe het nu is?

Geen paniek, als je dit echt niks vind kan er altijd een powderbrow over heen! Doe je die wat lichter en dan is het ook mooi. En dan kun je eventueel later wel weer met deze methode maar dan fijner bijwerken, dan verdwijnt de poeder vanzelf.

jiehaaa

Berichten: 5071
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 16:37

Ik heb een vraag over ervaringen met van nature lichtblonde en dunne wenkbrauwen. Wie heeft ze ook blond laten bijwerken, en hoe was het resultaat? Ik zou er best wat aan willen laten doen maar ben toch bang dat het al snel donkere rupsen worden.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27979
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:41

jiehaaa schreef:
Ik heb een vraag over ervaringen met van nature lichtblonde en dunne wenkbrauwen. Wie heeft ze ook blond laten bijwerken, en hoe was het resultaat? Ik zou er best wat aan willen laten doen maar ben toch bang dat het al snel donkere rupsen worden.


Dit is gelijk na het zetten, dat is dus wel waar je een weekje tegenaan moet durven kijken :)) Bovenste foto van de collage trouwens mijn natuurlijke (lees: niet-bestaande) wenkbrauwen :))

Afbeelding

En dit is met lichter haar een tijd later, genezen en wel. Daar wilde ik eigenlijk al weer een touch up, want voor mij te licht. Maar zo kan het dus eruit komen te zien als je natuurlijk wilt, wat mijn eis destijds ook was.

Afbeelding

jiehaaa

Berichten: 5071
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 20:49

Dank je wel, op de laatste foto vind ik het heel mooi naturel. Hoe lang duurde het voor het zo eruit zag?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27979
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 23:01

Bij mij was het zeker een maand voordat het bruinige eraf was en het wat blonder werd. Maar ik denk dat de foto hierboven nog maanden later was, toen het echt licht begon te worden. Het hele harde is met een paar weken werk eraf, mocht je dat bang voor zijn. Ervan uitgaande dat degene die het gezet heeft de juiste kleur heeft gebruikt uiteraard.

jiehaaa

Berichten: 5071
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 20:14

Dank je, ik ga me er verder in oriënteren.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27979
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 20:21

Het is en blijft natuurlijk een gok en moet je er maar op vertrouwen dat je een goeie artist hebt, maar ik moet wel zeggen dat ik enorm blij ben dat ik het heb gedaan en dat ik nooit meer zonder zou willen. Zéker als ik nu weer de voor-foto zie, zo'n kaal, blote-billen-gezicht := Nu sta ik 's ochtends op en heb ik zonder 'echte' make-up al een veel 'completer' gezicht. Daar ben ik echt heel blij mee <3

Contemplate
Berichten: 200
Geregistreerd: 21-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 00:00

Ik was via dit topic bij Nathalie Hollander terecht gekomen. De portfolio foto's van anderen met blond haar vond ik van haar soms ook best zacht en naturel overkomen. De kleuren leken ook goed doordacht. Had ook nog een andere plek in ik geloof Eindhoven overwogen, maar dat portfolio sprak me iets minder aan en ik wilde met mijn gezicht gewoon goed.
Ben er heel blij mee! Ze heeft ruim de tijd genomen voor de vorm en heeft naar mijn wensen geluisterd. Het zit er nu 2 jaar op en het zou best een opfrisser kunnen gebruiken. Maar het misstaat niet en ik zet het nu gewoon aan met potlood als ik meer wil. Gewoon kritisch kijken naar portfolio foto's van andere blonde klanten.

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 00:25

Ik zal ook mijn powder brows eens posten… in 2019 voor het eerst bij “Brows by Beau-Nadia” geweest en daar ga ik nog steeds ieder jaar naartoe.


Afbeelding
2019


Afbeelding
2021 before touch up, zat een tijdje tussen wegens COVID.


Afbeelding
2021 after touch up


Afbeelding
2023


Afbeelding
Afgelopen week, 2024 dus

Ik vergeet iedere keer toch wel dat ik net Bert van Sesamstraat ben de dagen erna maar die neem ik maar voor lief…. Valt me wel echt op hoe uiteenlopend de stijlen en resultaten zijn in dit topic!

Suzanne F.

Berichten: 49261
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 08:31

Wat een mooie vrouw ben je! Mooi gedaan hoor, ben benieuwd naar het genezen resultaat. Na het zetten is het altijd donkerder dan je wil.

DearDarling

Berichten: 891
Geregistreerd: 14-03-09
Woonplaats: somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 15:12

Suzanne F. schreef:
Wat een mooie vrouw ben je! Mooi gedaan hoor, ben benieuwd naar het genezen resultaat. Na het zetten is het altijd donkerder dan je wil.


Dat is lief! Thanks!

Ik ben nu nog een zebra….
Het duurt deze keer wel echt veel langer voordat de korsten eraf vallen, herkent iemand dit? Normaal gesproken ben ik na 2 weken wel van alles af en komen ze weer langzaam terug maar ben nu al 1,5 week donker :+ Wel onwijze jeuk maar ik blijf er netjes van af.
Afbeelding

tienus63

Berichten: 12096
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 15:53

Heel mooi gedaan @Deardarling.
Grappig dat jij ook mede dit topic een keus gemaakt hebt.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 16:58

Mijn wenkbrauw is vanmiddag hersteld, nou ja, poging tot, bij een andere salon als waar hij mislukt is.
De nabehandeling is anders, als het goed is, geen korsten dit keer. Over 6 weken terugkomen, ben benieuwd

Storm

Berichten: 20850
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 18:50

Hoe is het geworden Morrie?

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 19:23

Storm schreef:
Hoe is het geworden Morrie?

Ziet er nu goed uit, moet over 6 weken terugkomen. De vorige keer (keren) kwamen er korsten en toen die eraf vielen, was de kleur ook weg. Afwachten dus.

tienus63

Berichten: 12096
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 19:32

Ben benieuwd naar de voor en na foto’s.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 01:07

Volgende maand alweer 2 jaar mn pmu!
Wat ben ik nog steeds blij ermee, komende maand ook weer afspraak voor een opfrisser

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:39

tienus63 schreef:
Ik vond het niet onnatuurlijk overkomen ondanks dat het iets is waar ik niet voor zou gaan.
Als je contact met haar opneemt, heeft ze vast meer info voor je. Of je gaat vrijblijvend langs.

Ik grijp nog even terug naar dit onderwerp (lip blush). Ik heb een goed adres gevonden dichterbij mij dan jullie hier hebben aangeraden (Nathalie in Elburg) en een intake gehad ergens vorig jaar. Inmiddels afspraak gemaakt (lange wachttijden), maar vind het nog steeds spannend. Je kunt namelijk veel foto's vinden van de eerste maand maar niet de lange termijn. Ik ben vooral zenuwachtig of de randen mooi strak blijven. Spannend spannend... Hopelijk inmiddels al meer ervaringen hier (of van zien bij anderen?)

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 21:49

Update:

Zo was het Afbeelding
En zo is het nu, ik moet half maart nog terug, dan kijkt ze of ze nog wat bij moet werken.

Afbeelding

Je ziet goed dat er een litteken door de wenkbrauw loopt

Bielsje

Berichten: 1395
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 22:34

F_Orumster schreef:
tienus63 schreef:
Ik vond het niet onnatuurlijk overkomen ondanks dat het iets is waar ik niet voor zou gaan.
Als je contact met haar opneemt, heeft ze vast meer info voor je. Of je gaat vrijblijvend langs.

Ik grijp nog even terug naar dit onderwerp (lip blush). Ik heb een goed adres gevonden dichterbij mij dan jullie hier hebben aangeraden (Nathalie in Elburg) en een intake gehad ergens vorig jaar. Inmiddels afspraak gemaakt (lange wachttijden), maar vind het nog steeds spannend. Je kunt namelijk veel foto's vinden van de eerste maand maar niet de lange termijn. Ik ben vooral zenuwachtig of de randen mooi strak blijven. Spannend spannend... Hopelijk inmiddels al meer ervaringen hier (of van zien bij anderen?)


Oeh, dat zou mij echt TE spannend lijken :'). Ook omdat je dat waarschijnlijk niet weg kunt laten halen gok ik...

Tenminste, ik ben erachter dat ze enkel wenkbrauwen qua PMU weg kunnen laseren :x . Na jaaaren probleemloos bij dezelfde persoon te zijn geweest voor hairstrokes, is er bij de laatste keer in ombre iets niet helemaal goed gegaan denk ik. Er zit in 1 wenkbrauw een wat vreemde hoek, achteraf denk ik dat ik daar wat zwelling had omdat ik een hoef in mijn gezicht had gehad :Y). Was maanden ervoor maar aangezien die hoek er pas veel later in kwam gok ik dat er enorm lang zwelling is geweest. Dat kun je niet wegwerken met nieuwe PMU dus nu mag ik het weg laten laseren. 15 jaar lang PMU dus het zal wat behandelingen kosten! En iets van een jaar een blote billen gezicht |o
Best spannend!

zorro

Berichten: 8764
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 22:37

Mag er na het laseren wel make-up overheen?

tienus63

Berichten: 12096
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 22:41

Morrie schreef:
Update:

Zo was het [ [url=m/l071l1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo is het nu, ik moet half maart nog terug, dan kijkt ze of ze nog wat bij moet werken.

[ [url=m/jvHddv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet goed dat er een litteken door de wenkbrauw loopt

Netjes geworden Morrie. Persoonlijk vind ik iets minder smal mooier, wat minder streng. Maar je laat natuurlijk ook zetten wat je zelf mooi vind en bij je gezicht vindt passen.
Ik heb ook een litteken door mijn wenkbrauw.
Was ik me nooit opgevallen, totdat ik de behandeling kreeg. Zij zei het.

Bielsje

Berichten: 1395
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 23:07

zorro schreef:
Mag er na het laseren wel make-up overheen?


Niet direct, ik geloof een dag of 2 niet. Tenzij er bijwerkingen komen of ik ga krabben en het krabben zal de grootste uitdaging worden denk ik :')

Suzanne F.

Berichten: 49261
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 07:41

Je hoeft niet alles te laten weglaseren toch? Alleen dat stukje dat afwijkt?

Bielsje

Berichten: 1395
Geregistreerd: 17-09-09

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-24 11:37

Wil ik het mooiste resultaat, dan moet alles weg :')

Het is 15 jaar van verschillende merken en verschillende kleuren over elkaar heen dus we gaan maar even terug naar 0. Als ik alleen die hoek zou doen zou ik even lang bezig zijn en hetzelfde geld kwijt zijn dus geen meerwaarde op die manier én mijn gezicht is ook 15 jaar ouder natuurlijk dus mocht een wat andere vorm nodig zijn dan kan dat straks ook :o