Permanente make up en Microblading

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anomien

Berichten: 7418
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 20:52

Snorlex schreef:
Ik vond het zetten van de powderbrow geen pijn doen. Had achteraf ook meer last van de microblading (toen een paracetamol genomen), maar nu niets nodig gehad.

Ik vind mijn wenkbrauwen nu nog erg heftig maar de kleur moet natuurlijk nog wat afnemen en de breedte wordt ook wat smaller door het teruglopen van de kleur. Ben heel benieuwd!

Misschien wel even leuk ‘oud vs nieuw’.
Ben bij Nathalie Hollander geweest overigens. De hele foto is wel op haar insta te zien.

[ [url=m/beIO94.jpg]Afbeelding[/url] ]


Geen wonder dat ik ze prachtig vind.
Ze zijn van Nathalie.

Mooie ogen (Of oog ;-) )heb je erdoor

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:34

Grappig Knert, dat zeggen meer mensen inderdaad!

Ik heb nu ook iets leuks :')

De ene wenkbrauw begint al een beetje schaduw te vertonen. De andere is nog heel donker. Ik denk alleen maar ‘please do follow’ :')

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 12:53

frensje schreef:
paddraigh schreef:
Ik heb shadowliners!
Ik had eerst ergens anders mijn eyeliners laten doen.. Maar alles behalve tevreden niet netjes en de ene kant hoger dan de ander...

Ik was zo blij dat ze de mijne wou corrigeren!
Foto van ze
Ik krijg 18aug de nabehandeling
Ben er heel erg blij mee
Ik houd van iets wat er zit zeg maar, dus daarom ook deze keuze!
[ [url=m/gtqhua.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V1aCJt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig dat powder effect. Ik heb altijd een vrij dikke eyeliner of eigenlijk wat meer powder effect. Wist niet dat dit kon.
Waar ben je geweest?


Bij Brigitte van specialsalon La Bri
Rondom Emmen (Drenthe)

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 19:26

anne_bento schreef:
En Jildau, na de herstel ‘week’, zijn ze dan weer helemaal mooi? geen kale/lege plekken?


Geen kale plekken maar heb wel het idee dat het nog mooier wordt na de tweede behandeling. Het is klein beetje ongelijk qua kleur voor m'n gevoel. Maar kan ook komen omdat ik op sommige plekken natuurlijk meer haartjes heb en op sommige plekken waar nu kleur zit (nog) geen haartjes zitten. Denk dat het ook nog wel veranderd doordat ik nu minder weg epileer.

Heel mooi Snorlex en Anne_bento! Ik houd ervan.. <3

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-20 19:54

Dat hoop ik ook Jildau, dat ik nu eens stop met overmatig plukken haha. Alles buiten de lijntjes mag weg, maar binnen de lijntjes moet blijven zitten.

Ging met de microblading ook al beter, maar met de powderbrow zie je echt precies wat je weg kunt halen en wat niet.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:42

Begin ik nét aan mijn donkere wenkbrauwen te wennen, vallen de velletjes er af en heb ik ineens hele lichte wenkbrauwen :+ (met donkere vlekken haha).

Het is wel steeds een verrassing :Y)

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:54

Snorlex schreef:
Begin ik nét aan mijn donkere wenkbrauwen te wennen, vallen de velletjes er af en heb ik ineens hele lichte wenkbrauwen :+ (met donkere vlekken haha).

Het is wel steeds een verrassing :Y)


Haha dat had ik net zo! Denk dat ik met bijwerken vraag om klein beetje donkerder nog als dat kan. Was er ook net aan gewend. :D

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 19:05

Ik begin er ook aan te wennen maar ze zitten er nog op haha.. voel dat ze wat trekkerig worden nu dus het zal eerdaags wel beginnen denk ik. De kleur komt daarna in 6 weken steeds weer wat meer terug he, dus vraagt geduld haha. Ben wel benieuwd komende dagen...

Morris

Berichten: 3446
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:03

Ik ben nog maar een groentje op dit gebied. Aankomende vrijdag is het drie weken geleden dat ik voor het eerst mijn wenkbrauwen heb laten doen. Ik heb/had fluffie wenkbrauw, zwart in het midden maar werd al snel blond en dons. Als ik foto’s van mezelf zag, viel me dat telkens op.
Kortom ik wil een wat meer sprekend gezicht.
Nou; wax gedaan en kleurtje erop. Nu eerst nog zwart, maar mijn haarkleur is kastanje (uiteraard gekleurd). Volgende ronde wordt de kleur kastanje van mijn wenkbrauw. Daarna wil toe naar permanente mooie wenkbrauwen. Ik ga hier voor naar een schoonheidssalon. Maar stap voor stap, ik ben totaal geen make-up mens, ja beetje mascara en een foundation, that’s it..

Ik blijf hier volgen, interessant om jullie ervaringen te lezen.

SaraViavia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 23:37

Ja ik had afgelopen weekend ook echt tijgerprint zoals iemand het hier noemde en vanochtend waren ze ineens zo licht brrr. Vond ze vorige week echt 10x mooier.. maar ja kan er met de nabehandeling nog 1 tintje donkerder van maken. Ik vond ze de 2-4 dagen na het zetten op zn mooist tot nu toe haha

Edit: vorige week waren ze echt "on shape" en nu lijkt het net alsof ik ze getekend heb en er 's ochtends mee uit bed kom. Hoop dat ze de komende dagen juist weer wat donkerder worden en meer vorm krijgen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 06:39

Ik heb gelezen dat het pigment in ongeveer 4 weken terug komt...? Dus dat duurt wel even... Zag een plaatje ook voorbij komen dat het na de eerste week even lijkt alsof de behandeling voor niks is geweest en de kleur helemaal weg is en in 4-6 weken weer grotendeels terug komt. Lang proces wel

Kimbers

Berichten: 5107
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 13:40

Dat heb ik helemaal niet gehad. De kleur is niet veranderd nadat de dikke donkere wenkbrauwen weg waren.

SaraViavia

Berichten: 1800
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 14:23

Nja het scheelt dat ik de nabehandeling nog moet en we bewust een wat lichtere kleur hadden gekozen om te voorkomen dat je ze achteraf te donker vind en niet meer terug kan.. dus met dat in het achterhoofd weet ik dat het wel goed komt haha. Als ik geen nabehandeling meer zou hebben zou ik nu wel balen denk ik

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 15:41

https://mf-salon.nl/service/powderbrows/

Hier staat wel een mooi overzichtje van het verloop, maar blijkbaar is het toch bij iedereen anders haha.
Ik begin wat korstjes te krijgen nu... ik vrees wel een beetje haha.

Wel fijn dat je in ieder geval nog een nabehandeling krijgt, ik heb dat ook na 6 weken. Snap wel dat je je anders zorgen zou maken..

Liselot

Berichten: 32204
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:43

Afbeelding

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:16

Sporten jullie ook? Vanaf welke dat zou je dat weer doen?
Ik sport normaal zo'n 5 dagen in de week, nu dus sinds het zetten (6 dagen geleden) niet meer gesport.
Ik zweet wel altijd erg met sporten dus wil niet te vroeg weer beginnen maar hoop wel dat het snel weer kan eigenlijk..

Anomien

Berichten: 7418
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 12:52

Zou echt de eerste drie dagen geen zweet willen hebben daar. Misschien zelfs een week

renee16

Berichten: 4899
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 13:08

Paardrijden doe ik gewoon dezelfde dag nog. Hardlopen ook wel, maar niet in mate dat het zweet op mijn voorhoofd staat (dat heb ik sowieso niet snel). Daar zou ik eerder rekening mee houden, geen/minimaal zweethoofd, verder alles normaal..

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:01

Ik heb een week niet gesport (en paard gelongeerd ipv gereden). Vanavond ga ik voor het eerst weer sporten.

Needje

Berichten: 19209
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 18:48

Ik heb volgens mij ook een week niet gesport.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 19:08

En waren dan na een week de korsten eraf en maakten jullie je wenkbrauwen dan ook weer nat met douchen? Mijn week zit er morgen op maar aangezien ik nog korsten heb lijkt het me niet goed te gaan zweten en douchen/nat maken..

GQMMS
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-05-07

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:20

Hi allemaal,
Ik meld mij hier ook. Afgelopen woensdag powder brows ‘gekregen’. Ze zijn nu aan het vervellen en er blijft bijna gren pigment/kleur zichtbaar. Was ik al bang voor, aangezien tijdens de behandeling mn wenkbrauwen ging opzwellen. Heeft ze niet zoveel pigment aan kunnen brengen als ze normaal doet. Ze gaf ook aan dat mijn huid de pigment niet goed pakte. In september moet ik terugkomen voor een touch up. Al twijfel ik of ik niet wat eerder kan gaan, momenteel zie je niks meer van de wenkbrauwen. Maar hoor ook van mensen om mij heen dat na vervellen de kleur even minder/weg is en daarna terug komt.

Meer mensen die dit hebben, waar pigment niet goed pakte en was dit beter na de na behandeling?

Suzanne F.

Berichten: 49391
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:24

GQMMS schreef:
Hi allemaal,
Ik meld mij hier ook. Afgelopen woensdag powder brows ‘gekregen’. Ze zijn nu aan het vervellen en er blijft bijna gren pigment/kleur zichtbaar. Was ik al bang voor, aangezien tijdens de behandeling mn wenkbrauwen ging opzwellen. Heeft ze niet zoveel pigment aan kunnen brengen als ze normaal doet. Ze gaf ook aan dat mijn huid de pigment niet goed pakte. In september moet ik terugkomen voor een touch up. Al twijfel ik of ik niet wat eerder kan gaan, momenteel zie je niks meer van de wenkbrauwen. Maar hoor ook van mensen om mij heen dat na vervellen de kleur even minder/weg is en daarna terug komt.

Meer mensen die dit hebben, waar pigment niet goed pakte en was dit beter na de na behandeling?


Ik ben jaren bezig geweest elk half jaar om ze beter erop te krijgen. Na 10 jaar blijven ze eindelijk staan nu. Hoe meer het bloed en zwelt tijdens het zetten, hoe minder goed het blijft zitten inderdaad.
Je mag ook geen koffie, alcohol of ibuprofen voor het zetten om dit tegen te gaan. Maar dat is ook geen garantie.

MarjanB

Berichten: 16546
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:30

Hier ook erg lastige huid.. moet eigenlijk ook weer maar weet niet waarheen en in de zomer is het bij mij helemaal een drama dus ga pas in het najaar.

GQMMS
Berichten: 2717
Geregistreerd: 07-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:55

Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop echt er straks wat van te zien, nu zie je zo goed als niks nu tijdens het vervellen en wat er onderuit komt :')

Van de koffie etc wist ik inderdaad, dat had ze heel duidelijk gezegd. Scheelt dat ik dit niet Drink, ibu allergisch voor dus.

Ik hoop igg niet dat ik 10 jaar nodig heb voor ze enigszins blijven staan haha