Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:39

Ligt ook aan je bouw hoe iets valt.
Ik ben 1,79 en heb een brede borstkas en schouderpartij
Dan is B bar weinig hoor :P

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:56

Ja okee begrijpelijk dan.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en of jullie een vriend hebben? Zou ik anders even pb mogen sturen?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 18:57

Je mag mij gerust een pb sturen hoor :)

Azmay
Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:00

Janinevv schreef:
Ja okee begrijpelijk dan.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en of jullie een vriend hebben? Zou ik anders even pb mogen sturen?

Ik ben 25 en ik heb nu mijn tweede langdurige relatie (2 En 5 jaar). Moet zeggen dat de kerels en dames die ik leuk vinden mij ook eigenlijk altijd zien zitten ondanks mijn borstgroottw. Je mag me best een pb doen als je wil.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 19:16

Pb mag
Maar ik ben inmiddels 38 en woon samen (7 jaar samen) en hiervoor ook een langere relatie gehad met samenwonen

SaraViavia

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 20:52

TrIjNiE__ schreef:
Kleine B cup hier! Dit jaar de ideale bikini gevonden, ben er echt verliefd op <3 Iedereen vindt hem leuk en hij zit superfijn! Hij is van Esprit :)


[ [url=m/yJbi17.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuke ja!! Waar kan ik die vinden? En valt de maat als normaal?

deksel

Berichten: 3794
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:50

Roodvos schreef:
deksel schreef:
Dit heb ik ook, ik ben alleen wat kleiner (1.65) en weeg rond de 55 kilo.
Over het algemeen valt het niet super erg op dat het totaal niet in verhouding is maar als ik zo'n jurk aandoe, is het wel duidelijk ja:

[ [url=m/MIwYXy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar goed, mijn lichaam is prima zoals die is :) Misschien komt er toch ooit nog wat tiet bij :+.

Deksel(s), je bent prachtig! Menig vrouw zal jaloers naar je slanke postuur kijken en wensen dat ze zo’n jurkje konden dragen.

Wat lief :o


Janinevv schreef:
Ja okee begrijpelijk dan.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en of jullie een vriend hebben? Zou ik anders even pb mogen sturen?


Mij mag je een pb sturen hoor :)

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:00

Stuur gerust een pb.

Nog een voordeel: wij kunnen zonder problemen op onze buik slapen!

Mariett

Berichten: 4440
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:14

Ik ben 20 en heb een vriend, je mag mij ook een pb’tje sturen.

Ik ben trouwens ook 1.65 en weeg 55 kilo. Mijn gewicht zit vooral in de onderkant :+ mijn bovenlichaam is erg slank, ben gezegend met een hele platte buik, met dus kleine borsten.
Erg leuk trouwens hoe complimenten verschillen :D vrouwen geven me complimenten over mijn platte buik, terwijl mannen mijn bredere heupen wel waarderen. Het is ook in nu, bredere heupen hebben.

Mijn moeder is styliste, die heeft me wel het één en ander over mijn lichaamsvorm en de kleding die daarbij past geleerd.
Zelf doe ik bij iets met een laag decolleté altijd twee of drie kettingen om. Perfecte etalage, zo’n ribbenkast :=

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:28

Pikkepor schreef:
Stuur gerust een pb.

Nog een voordeel: wij kunnen zonder problemen op onze buik slapen!

Ook dat idd :D


Ik ben trouwens aan het afvallen
Drie keer raden wat als eerste krimpt :')
En die buik blijft zitten waar die zit :roll:

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 08:45

Ik draag een 70b, dat zit stukken beter dan een 75a, maar nog niet helemaal top. Meestal draag ik gewoon geen bh, er is toch niks om te dragen haha..
Vroeger vond ik het erg vervelend, maar nu denk ik alleen maar heerlijk met paardrijden, zitten ze iig niet in de weg. Ik kan zelfs paardrijden zonder bh, nergens last van. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel. Bh's vinden is wel lastig, ik moet alles online bestellen omdat deze maat eigenlijk nooit in de winkel hangt.

deksel

Berichten: 3794
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:03

SuperZodiaX schreef:
Ik draag een 70b, dat zit stukken beter dan een 75a, maar nog niet helemaal top. Meestal draag ik gewoon geen bh, er is toch niks om te dragen haha..
Vroeger vond ik het erg vervelend, maar nu denk ik alleen maar heerlijk met paardrijden, zitten ze iig niet in de weg. Ik kan zelfs paardrijden zonder bh, nergens last van. Dus elk nadeel heeft zijn voordeel. Bh's vinden is wel lastig, ik moet alles online bestellen omdat deze maat eigenlijk nooit in de winkel hangt.

Ik zie eigenlijk best vaak 70B hangen. In welke winkels koop/zoek je bh's?

Change3x

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:14

Ik heb helaas ook de pech dat ik heel weinig voorkant heb. Ik ben 19 jaar, 1.66 en weeg 57 kilo.
Mij maakt het wel heel onzeker, vooral wat betreft mannen - relaties - scharrels.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 09:59

Janinevv schreef:
Ja okee begrijpelijk dan.
Ik weet niet hoe oud jullie zijn en of jullie een vriend hebben? Zou ik anders even pb mogen sturen?


Je mag mij ook een pb sturen hoor.

Hier ook nooit problemen in relaties dat dat een issue is..

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:00

Change3x schreef:
Ik heb helaas ook de pech dat ik heel weinig voorkant heb. Ik ben 19 jaar, 1.66 en weeg 57 kilo.
Mij maakt het wel heel onzeker, vooral wat betreft mannen - relaties - scharrels.



Waarom maakt het je onzeker?
Als ik in je profiel kijk zie ik een hele knappe meid! Enne een man die enkel "borsten" wilt is niet de juiste man hoor, een vrouw is meer dan enkel tiet!

Azmay
Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:13

Change3x schreef:
Ik heb helaas ook de pech dat ik heel weinig voorkant heb. Ik ben 19 jaar, 1.66 en weeg 57 kilo.
Mij maakt het wel heel onzeker, vooral wat betreft mannen - relaties - scharrels.


Het maakt mij ook onzeker, maar ik zie de voordelen er ook wel van in. Ik ben niet van de scharrels en merk dat ik vooral mensen aan trek die oprecht interesse hebben in mij en niet voor de lust op zoek zijn.
Heb inmiddels een relatie van 5 jaar maar als dat over gaat heb ik geen gebrek aan opties volgens mij :Y)

Moet zeggen dat dat na mijn 20e wel beter is geworden voor mijn gevoel. Toen werden de jongens om me heen langzaam volwassener ofzo :+

Ellentjuh12
Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:38

Ik was een lotgenoot! 1,75 en 58 kilo. Ik had letterlijk een borstkas met tepels. :Y) :+

Bh's en bikini's moesten kindermaten of topjes. In relatie nooit problemen mee gehad zowel vrouwen als mannen stoorden zich er niet aan maar ik zelf wel.

Zelf ben ik dus geopereerd voor een borstvergroting. Nu op 70F daarvoor 70AAAAAAAA. :o

CrazyCat

Berichten: 4710
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 10:40

Ik ben inmiddels bijna 43 en ben lang en dun (1m83/64kg) en heb weinig borsten. Ik heb even vrij grote borsten gehad toen ik zwanger was en borstvoeding gaf en 36 kilo was aangekomen, maar ik ben nu 2 1/2 jaar later weer net zo dun en plat als ervoor. Had gehoopt dat er 10 kilo zou blijven hangen, maar helaas. Maar ondanks 16 maanden borstvoeding geven en zoveel aankomen en weer afvallen zien ze er nog prima uit en er hangt niks.
Er zitten dus vele voordelen aan kleine borsten, het is op alle praktische vlakken gemakkelijker en fijner.
Alles begint dus met acceptatie.

Maar het blijft een feit dat kleding leuker staat met meer borst en inderdaad het kopen van bh's en bikini's lastig is. De meesten zitten gewoon beroerd of passen beroerd. Passende ondermaat en dan teveel ruimte in de cups. Ik droeg meestal maar gewoon een strak hemdje of topje. De enige mooie en echt fijn zitten beugelbh's vind ik Mariejo, maar die zijn duur. (elke cent waard)
Badkleding, ofwel sportief, of qua bovenstukje triangelvormig zonder cups en dan het liefst ergens waar je broekje en bovenstukje los kopen kan zodat je boven en kleinere maat kunt nemen.
Zoeken, zoeken zoeken, passen en nog eens passen.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:27

Ellentjuh12 schreef:
Ik was een lotgenoot! 1,75 en 58 kilo. Ik had letterlijk een borstkas met tepels. :Y) :+

Bh's en bikini's moesten kindermaten of topjes. In relatie nooit problemen mee gehad zowel vrouwen als mannen stoorden zich er niet aan maar ik zelf wel.

Zelf ben ik dus geopereerd voor een borstvergroting. Nu op 70F daarvoor 70AAAAAAAA. :o



Is dat niet erg groot?

Ellentjuh12
Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:48

Nee dat valt wel mee. Ik heb wel mooie grote borsten maar ze lijken niet huge of zo. Komt denk ik door de vorm dat ze 70F genoemd worden. :Y)

Volgens mijn arts zou het 70D worden maar hunkemoller heeft ze gemeten omdat geen enkele 70D BH paste. Ik weet ook niet hoe ik een foto erbij kan doen anders zou ik even een foto plaatsen ( in kleding uiteraard haha ).

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:57

hier ook miniborstjes :D heel lang ontvreden geweest ermee. Iedereen in het gezin heeft namelijk wel gewoon een mooi gevulde bh maar helaas ben ik overgeslagen. Nu heb ik er vrede mee en vind ik het heerlijk. Ik kan super mooie bralettes aan en als ik wil hoef ik niet eens per se een bh aan te trekken.
Wat ik wel jammer vind dat is dat sommige topjes mij minder mooi staan omdat ik het prachtig vind als je zo'n gleufje hebt tussen de borsten.

Maar als ik op dagen een beetje borst wil draag ik gewoon deze bh:
https://nl.aliexpress.com/item/DeRuiLaDy-2016-New-Brand-Sexy-Seamless-LBBra-Gather-Adjustable-Women-Bra-Seamless-Underwear-Lingerie-Super-Push/32801070779.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.816c2e0eJsvNcg
Geeft een behoorlijke push effect en geeft me de begeerde gleuf :')

Azmay
Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 11:59

xU_Blinghx schreef:
hier ook miniborstjes :D heel lang ontvreden geweest ermee. Iedereen in het gezin heeft namelijk wel gewoon een mooi gevulde bh maar helaas ben ik overgeslagen. Nu heb ik er vrede mee en vind ik het heerlijk. Ik kan super mooie bralettes aan en als ik wil hoef ik niet eens per se een bh aan te trekken.
Wat ik wel jammer vind dat is dat sommige topjes mij minder mooi staan omdat ik het prachtig vind als je zo'n gleufje hebt tussen de borsten.

Maar als ik op dagen een beetje borst wil draag ik gewoon deze bh:
https://nl.aliexpress.com/item/DeRuiLaDy-2016-New-Brand-Sexy-Seamless-LBBra-Gather-Adjustable-Women-Bra-Seamless-Underwear-Lingerie-Super-Push/32801070779.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.816c2e0eJsvNcg
Geeft een behoorlijke push effect en geeft me de begeerde gleuf :')

Welke maat heb jij?
Ziet er hoopvol uit die bh maar ben bang dat er te weinig is om het op te pushen :+

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:27

Het maakte mij nooit onzeker, totdat iemand vroeg of ik er nooit onzeker over was :+ toen ging ik nadenken. Inmiddels boeit het me niet zoveel meer, behalve dat ik binnenkort met vriendinnen op vakantie ga, die allemaal kanonnen hebben _O-

Ellentjuh12
Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:30

Azmay schreef:
Welke maat heb jij?
Ziet er hoopvol uit die bh maar ben bang dat er te weinig is om het op te pushen :+


Leuke bh! Ik kon met mijn niets toch ook altijd nog een beetje borst creëren als er maar genoeg vulling in de bh zat dus het is wel mogelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 12:34

Ik meld me ook, en wil vooral de dames een hart onder de riem steken die er onzeker over zijn. Borsten hebben is niet een voorwaarde om geliefd te zijn. :) Er zijn genoeg mannen die verder kijken dan dat. Als je het alleen van je uiterlijk moet hebben, ga je op je 50ste in de aftakeling door de mand vallen :P :+
Zelf ben ik verloofd met iemand die eerder altijd iets met brunettes met dikke memmen had :')