Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-18 08:33

Citaat:
Gelukkig tref ik tegenwoordig billen mannen :')


Dat valt mij inderdaad ook op, nouja ik wil geen man, maar van vele mannen krijg ik te horen dat ze billenmannen zijn en borsten minder belangrijk vinden.
Al werk dat dan weer in mijn nadeel, ik heb echt wel een flinke billenpartij namelijk :Y)

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 09:09

Roodvos schreef:
Ha, lotgenoten. Ik draag maat 70A, 75AA, afhankelijk van hoe het valt. En ik ben er helemaal blij mee. Het zit me, ook letterlijk, niet in de weg. En ook nu ik 40+ ben heb ik nog steeds mooie stevige goed gevormde borsten.

Bh's koop ik bij de HEMA, de tiener bh's, zag ze hier eerder ook al langs komen. Daarvan valt de onderband vrij ruim uit. Of bij de Livera, meestal toch wel keuze uit 2 of 3 bh's :+ .
Bikini's is inderdaad wel een dingetje. Er zit vaak te veel stof aan die dingen. Na tip van een vriendin heb ik bij de Wehkamp gekeken, en ben daar goed geslaagd voor 2 crop tops. Die sluiten wat hoger en daarmee durf ik ook van de glijbaan.

Ik zit alleen met het probleem dat mijn sport-bh's behoorlijk beginnen te slijten, en mijn favoriete model al een poosje niet meer gemaakt wordt. Heb al wel eea geprobeerd, maar dat zit allemaal toch minder fijn. Iemand tips?
Zonder beugels graag, vind beugels verschrikkelijk.


https://www.zalando.be/only-play-onpdai ... e-q11.html

Ik vind dit hele fijne sportbeha's ! Simpel model, knelt niet, beetje vulling zodat je tepels er niet doorschijnen en eenvoudig mooi :)

AylaB

Berichten: 255
Geregistreerd: 24-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 09:40

Ik heb laatst een nieuwe bikini gekocht bij Sam friday een leuke rood/wit gestreepte. En het is een hele fijne want hij heeft een cup maar is niet zo’n openstaande, staat goed en is heel leuk! Zeker een aanrader..!!

AylaB

Berichten: 255
Geregistreerd: 24-11-15

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 09:43

Afbeelding

Het is deze bikini en gek genoeg past die ook gwn goed bij de iets minder grotere zegmaar

xSCWx
Berichten: 7061
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 13:54

Blue_flower schreef:
Het merk heet wacoal en dan b.tempt’d met code:
958201.

En dan een met vulling. Ben je bekend met dat merk? Verkoopster had ook al met me mee gezocht, maar nog niet gevonden. De fabriek had een ander merk aangeraden, maar die zat echt verschrikkelijk lelijk.

Ik kan hem hier nog vinden: http://lingerieoutletstore.co.uk/b-temp ... gJUg_D_BwE
Maar ik weet niet of zij versturen naar Nederland. Het is te proberen? En dan even een paar inslaan. Maar ze lijken op de t-shirt BH’s van Hunkemöller. Heb je die al eens geprobeerd?

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 13:55

ik zag iets passeren van Victora secret's t-shirt bh's. Dat zag er goed uit! Weet iemand of je ze ergens kan kopen waar je eerst kan passen?

Azmay

Berichten: 18001
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 13:56


Blue_flower
Berichten: 1933
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 17:57

xSCWx schreef:
Blue_flower schreef:
Het merk heet wacoal en dan b.tempt’d met code:
958201.

En dan een met vulling. Ben je bekend met dat merk? Verkoopster had ook al met me mee gezocht, maar nog niet gevonden. De fabriek had een ander merk aangeraden, maar die zat echt verschrikkelijk lelijk.

Ik kan hem hier nog vinden: http://lingerieoutletstore.co.uk/b-temp ... gJUg_D_BwE
Maar ik weet niet of zij versturen naar Nederland. Het is te proberen? En dan even een paar inslaan. Maar ze lijken op de t-shirt BH’s van Hunkemöller. Heb je die al eens geprobeerd?


Helaas gaat die vanaf 32, ik moet de 30 hebben.
Hunkemöller heeft vaak geen 65C.

Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 18:40

H&m heeft ook puch up triangel bikinis :)

xSCWx
Berichten: 7061
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 20:27


xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 23:41

Azmay schreef:
Eigenlijk kan ik dat ook hier wel vragen.
Een vriendin stuurde me een link door en ik vind het super gaaf, maar ben bang dat het alleen met een fatsoenlijke voorgevel werkt. Iemand ervaring met zo'n soort "korset"?
https://www.eye-of-awareness.nl/store/u ... t-corsets/


Niet zo 1. Wel een geheel korset. Tsja, het heeft niet heel veel effect. Maar ik heb wel een steampunkshoot met korset gedaan (en paard). Het is vrij plat ja... maar kon er niet om treuren.
Zit nu op telefoon dus kan even niet bij de fotos. Als je beniewd ben moet je even pb doen dan kan ik ze morgen sturen.

Mariett

Berichten: 4432
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 08:05

Zo één heb ik ook, ik heb wel een kléín beetje voorgevel. Gewoon een fluffy blouse aan doen :+
Afbeelding

Oliefanter
Berichten: 440
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 08:41

xDenies schreef:
Die test lijkt bij mij ook niet helemaal de juiste uitkomst te bieden. Het is ook al meerdere keren bij een h"nkemoller opgemeten en ze komen continu met iets anders. Deze bh drukt eindelijk nergens op en wellicht ga ik wel eens kijken voor beugelloos maar dan vind ik het er nogal misvormd uit zien. Of zijn er ook beugelloos en wel voorgevormd?

Het irritantste wat ik ooit te horen kreeg was iemand die zei dat ik mijn borsten wel groter kon trainen. :')
Zal best.


Beugelloos, beetje voorgevormd en push-up: Calvin Klein! Kosten wel rond de 45€, maar zijn topkwaliteit, super aangenaam dragen en geven je borsten heel mooie vorm...

Ik zoek de naam: ‘push-up lightly lined Bralette’.


Afbeelding

Mss niet super sexy, maar wel mooi en sportief en toch vrouwelijk. Aanrader!

tanjaatjuhh
Berichten: 2420
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Emmen

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 08:46

Push ups gaan doen , liften je borsten en vult het bovenste deel vd bh mooi op en nee ik heb geen mannenborsten er door gekregen.

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 22:07

tanjaatjuhh schreef:
Push ups gaan doen , liften je borsten en vult het bovenste deel vd bh mooi op en nee ik heb geen mannenborsten er door gekregen.


Wat zijn mannenborsten? :')

tanjaatjuhh
Berichten: 2420
Geregistreerd: 18-02-06
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 23:14

Eline91 schreef:
tanjaatjuhh schreef:
Push ups gaan doen , liften je borsten en vult het bovenste deel vd bh mooi op en nee ik heb geen mannenborsten er door gekregen.


Wat zijn mannenborsten? :')


Van die opgepompte gespierde borstkasten :')

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:57

Ik zou al een moord doen voor een A cup... platter dan plat hier. Ondanks dat ik het niets voor mezelf vind en ik het zonde vind te snijden in een gezond lichaam, word toch een borstvergroting wel steeds aantrekkelijker. Ik word er ook altijd zo moedeloos van als in programma's als bijvoorbeeld Lelijke Eendjes, mensen met 'geen borsten' een borstvergroting krijgen. Die hebben altijd nog meer boob dan ik wat voor mij bevestigd dat dat van mij heel lelijk is. -O-
Ik heb met bikini's ook het probleem, dat het altijd gaat wijken/ik zie eruit als een 3 jarige peuter met een bikini. Kortom; plat. Misschien moet ik dit proberen wat eerder voorbijkwam:
https://nl.aliexpress.com/item/KayVis-S ... sstype=600
Iemand suggesties van bikini's die niet wit zijn? :P

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:59

Dan vooral geen Lelijke Eendjes en aanverwante programma's meer kijken. Dergelijke programma's zien ons het liefst als eenheidsworst >;)

Er staat in het topic echt heel veel bikinitip :j

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 17:13

Helderder schreef:
Ik zou al een moord doen voor een A cup... platter dan plat hier. Ondanks dat ik het niets voor mezelf vind en ik het zonde vind te snijden in een gezond lichaam, word toch een borstvergroting wel steeds aantrekkelijker. Ik word er ook altijd zo moedeloos van als in programma's als bijvoorbeeld Lelijke Eendjes, mensen met 'geen borsten' een borstvergroting krijgen. Die hebben altijd nog meer boob dan ik wat voor mij bevestigd dat dat van mij heel lelijk is. -O-
Ik heb met bikini's ook het probleem, dat het altijd gaat wijken/ik zie eruit als een 3 jarige peuter met een bikini. Kortom; plat. Misschien moet ik dit proberen wat eerder voorbijkwam:
https://nl.aliexpress.com/item/KayVis-S ... sstype=600
Iemand suggesties van bikini's die niet wit zijn? :P


Ik wilde ook nooit een borstvergroting ondanks mijn moeder en zus het hebben laten doen en ouders het zouden betalen. Maar het ging mij steeds meer tegen staan (het staat totaal niet bij mijn lichaam) en ik ben super blij dat ik het heb laten doen! Gelukkig zijn met je lichaam is belangrijker dan je principes!

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 17:25

De dames die een borstvergroting hebben laten doen, hoe lang moesten jullie herstellen? Ik heb een fysiek best zware baan, kan mij voorstellen dat dat lastig word. En wat waren jullie in totaal aan kosten kwijt (kan mij voorstellen dat sommige dat liever niet zeggen of anders via pb mag ook)

Had vandaag nog weer een leuke bikini gezien bij the sting. Maar mijn maten liggen zo ver uit elkaar dat het niet te matchen viel. ze hadden wel XXS als topje, die paste perfect, maar dan past het broekje bij lange na niet natuurlijk, en maatje M was er niet meer -O-

Macs

Berichten: 7643
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:23

Oh dat soort programma's kijk ik absoluut niet. Walgelijk.
Ik zou ook nooit een borstvergroting nemen, al snap ik wel dat mensen er blij mee kunnen zijn als je echt niet blij wordt van je lichaam.

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 10:25

Kaka schreef:
Dan vooral geen Lelijke Eendjes en aanverwante programma's meer kijken. Dergelijke programma's zien ons het liefst als eenheidsworst >;)

Er staat in het topic echt heel veel bikinitip :j


De meest genoemde bikini's kan ik niet aan omdat dan te zien is dat ik geen borsten heb. -O- Triangel bikini's etc. gaan allemaal wijken. Deze vind ik wel erg mooi;
Afbeelding

Maar dan heb ik wel één nodig met push up/vulling omdat je anders er nog plat tegenaan kijkt zegmaar... Eigenlijk het beste in combinatie met een 'voorhangsel' zoals deze andere genoemde;

https://nl.aliexpress.com/item/KayVis-S ... sstype=600

Maar dat kan ik nog niet vinden...

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-18 11:26

Maar het is logisch dat je ziet dat je niks hebt. Welke bikini ik ook draag, ze toveren echt niet spontaan borsten op mijn lichaam. Enige wat helpt is een bikini met vulling en eentje die voldoende bedekt. Triangel kan ik inderdaad ook niet hebben, want dat zijn gewoon 2 random driehoekjes op mijn borst, die schuiven ook alle kanten op en in het midden is het gewoon leeg, geen porum dus.
De bikini die je hier boven hebt staan, die gaan meestal wel, bij mij wel tenminste, je ziet nog dat ik niks heb, maar het is niet dat het super erg op valt of heel storend is omdat je wel gewoon goed bedekt bent en er geen lege ruimtes vallen zoals bij een triangel.
Vind zelf deze erg mooi, maar niet meer te krijgen in mijn maat helaas. -O-
https://www.thesting.com/nl-nl/halter-b ... aux-311313

Blacky94

Berichten: 3484
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:00

Dani199764 schreef:
Maar het is logisch dat je ziet dat je niks hebt. Welke bikini ik ook draag, ze toveren echt niet spontaan borsten op mijn lichaam. Enige wat helpt is een bikini met vulling en eentje die voldoende bedekt. Triangel kan ik inderdaad ook niet hebben, want dat zijn gewoon 2 random driehoekjes op mijn borst, die schuiven ook alle kanten op en in het midden is het gewoon leeg, geen porum dus.
De bikini die je hier boven hebt staan, die gaan meestal wel, bij mij wel tenminste, je ziet nog dat ik niks heb, maar het is niet dat het super erg op valt of heel storend is omdat je wel gewoon goed bedekt bent en er geen lege ruimtes vallen zoals bij een triangel.
Vind zelf deze erg mooi, maar niet meer te krijgen in mijn maat helaas. -O-
https://www.thesting.com/nl-nl/halter-b ... aux-311313

Hebben ze niet even gebeld naar een ander filiaal of ze daar de M nog hadden?

Dorith
Berichten: 316
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:26