Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 18:11

Ach
Ik heb een beetje B ( en krimpende := ivm afvallen, dus B en te zwaar maakt ze qua look nog een slagje kleiner :') )
Vind het wel best, is met sporten etc tenminste makkelijk op zijn plek te houden :+


(En dan zitten ze bij mij ook best wel ver naar buiten qua aanzet, dus ook in mijn pubertijd was Er niks meer van te maken dmv een push up oid, want dat zat gewoon echt in het geheel niet :n )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:25

Hoihoi,

Ik val hier even binnen. Ik heb echt cup Aaaaaa als dat bestaat; als ik op mijn rug ga liggen is er niets. Ik heb geen decolete, ik kan paardrijden zonder BH... als ik sta is er een heel klein heuveltje maar meer dan dat is het niet.

Ik heb één BH van de hunkemoller die het laat lijken of er wat meer is. Dan nog is er niet echt een decoleté; normaal zou een push up BH daarvoor moeten zorgen maar als er niets is om te push uppen dan gaat dat lastig. :') De padding ligt er dus gewoon een beetje op/ onder waardoor er wel een mooie vorm is in een truitje, maar meer dan dat is het ook weer niet.

Wie heeft hier echt dé gouden tip? Dat het opeens wel lijkt alsof je een mooie volle cup hebt? Ik hoef echt geen enorme tieten, maar iets meer lijkt me gewoon net wat mooier.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:32

Welke van de hunkemoller heb je geprobeerd? Ik hoor ook vaak goede verhalen van de bh's van h&m. Zelf geen ervaring mee.

Anoniem

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:35

Die die echt heel mooi zit van de hunkemoller is eentje in deze vorm:

Afbeelding

Zit echt veel padding in. Ik krijg dus wel een mooie ronde vorm in een shirtje of jurkje, maar alsnog geen decollete omdat er niet "gepushed" wordt aangezien er gewoon bijna niets is om te pushen.

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:38

Misschien niet de tip die je zoekt maar ik heb via aliexpress een soort olie gekocht waar je vollere borsten van krijgt.
Je moet dan elke dag je borsten met de olie masseren. (of net zoals ik een vriend hebben die het maar al te graag voor je doet :+)

Of het nou door het spul komt of door het masseren, geen idee. Maar ik ben van cup a nu naar precies tussen cup a en b in gegaan! (laten opmeten)

Ik heb het gebruikt voor 3 weken ongeveer :)

€ 8,60 72%OFF | Borstvergroting Essentiële Olie Frming Enhancement Borst Vergroten Grote Buste Vergroten Grotere Borst Massage Borstvergroting
https://s.click.aliexpress.com/e/4TQesxXXV

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:40

Ik zelf heb dat ook ik ben redelijk breed boven en mijn borsten staan dus uit elkaar ik krijg ze niet gezellig naast elkaar waardoor ik geen decolleté krijg. Alleen met een push up is het nog een beetje, maar ik heb 75 a

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:46

Ik krijg hier ook absoluut geen decolleté. Ik draag momenteel een 70A. Had eerst 70AA (aangemeten in de Hunkemöller..) maar zoveel pijn uiteindelijk van de beugels. Nu een voorgevormde beugelloze bh. Wat een heerlijk fijn verschil. Ik heb in die zin toch een beetje vorm.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:49

Ik heb het op gegeven, draag nu gewoon topjes ipv een bh maar ze zijn me te krap. Heb 80A en de borstband is goed tot hij een beetje om krult door de dag zeg maar.

Zoek nog rustig aan naar voorgevormde topjes, met zon schelpje er in zeg maar.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 15:55

Azmay schreef:
Ik heb het op gegeven, draag nu gewoon topjes ipv een bh maar ze zijn me te krap. Heb 80A en de borstband is goed tot hij een beetje om krult door de dag zeg maar.

Zoek nog rustig aan naar voorgevormde topjes, met zon schelpje er in zeg maar.


Met 80A heb je toch prima bhs? Die draag ik ook soms.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:04

Janinevv schreef:
Azmay schreef:
Ik heb het op gegeven, draag nu gewoon topjes ipv een bh maar ze zijn me te krap. Heb 80A en de borstband is goed tot hij een beetje om krult door de dag zeg maar.

Zoek nog rustig aan naar voorgevormde topjes, met zon schelpje er in zeg maar.


Met 80A heb je toch prima bhs? Die draag ik ook soms.

O nee wacht 80AA of eigenlijk nog kleiner :+

Maar ik heb op zich ook wel BHs, maat ben er klaar mee constant met centimeters vulling op mijn tieten te lopen tegen mijn eigen onzekerheid. Comfortabel zijn mijn BHs ook niet gezien ik vooral 75 heb en die zijn toch iets te krap.

Wil gewoon comfortabel zijn, dat ik dan geen vrouwelijke vorm heb is dan maar jammer.

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:08

Een mooi decolleté heb ik ook opgegeven. Heb ik nou eenmaal niet. Je kunt inderdaad niet echt omhoog duwen wat er niet is.

Livera zit bij mij wel veel beter dan Hunkemöller, is echt een groot verschil in pasvorm en comfort voor mij. H&M vind ik zelf ook niet zo fijn. Altijd wel ergens een randje of trekkend ietsje :+
Een keer dingen proberen uit verschillende winkels en verschillende merken is dus ook nog wel een idee voor je misschien :)

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 16:08

Hier nog iemand die niet met erg groot gezegend is. Heb een A, soms B cup en ben er onwijs blij mee! Ik krijg vaak complimentjes van mannen, die juist roepen dat ze klein veel mooier vinden.
En ik ben er zelf ook onwijs blij mee. Er zijn genoeg shirtjes die mij mooi staan en ik vind juist dat je met kleinere borsten minder snel een ordinair decolete hebt. Niets tegen dames met grote borsten en lage uitsnedes, maar als ik een lage uitsnede aan heb, is dat vaak veel subtieler en word ik tenminste in mn ogen aangekeken.

Ik zou niet anders willen, met paardrijden is het fijn want ik hoef geen (sport)BH aan, ze gaan de komende 10 jaar zeker nog niet hangen en het past ook gewoon bij mn figuur.

Als ik iets tegen de 15 jarige onzekere versie van mezelf kon zeggen dan zou ik zeggen: Be happy, accepteer het. Hoe eerder, hoe happier je bent!

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:09

Ik heb wel een tip, ik ben afgelopen jaar 8 kilo aangekomen en gelukkig gaat een gedeelte daarvan op de borsten zitten :+

Over fijne bh’s gesproken, ik vind de sporty Zero feel van Sloggi heel fijn (bij de normale glijden de bandjes van mijn schouders). Is overigens niet aan te raden er in te gaan sporten want het ondersteunt totaal niet :P maar is wel als een 2e huid zonder snijdende randjes of beugels. https://www.sloggies.nl/sloggi-dames-ze ... zwart.html

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:28

Ik ben 10 kilo aangekomen en niks op de borsten misschien 300 gram :p

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:34

Zelfs het aankomen heb ik opgegeven :') Dus helaas dat werkt hier ook niet. Dus dan maar gewoon tevreden zijn met wat je hebt en opzoek naar iets wat fijn zit :)

Blacky94

Berichten: 3480
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:35

Janinevv schreef:
Ik ben 10 kilo aangekomen en niks op de borsten misschien 300 gram :p

Hier hetzelfde _O-
Hoop maar vooral dat er tzt niet meer af gaat dan er is bijgekomen _O- :')

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 17:39

Blacky94 schreef:
Janinevv schreef:
Ik ben 10 kilo aangekomen en niks op de borsten misschien 300 gram :p

Hier hetzelfde _O-
Hoop maar vooral dat er tzt niet meer af gaat dan er is bijgekomen _O- :')


Haha inderdaad, ik ben gestopt met roken dus ja er kwamen wat extra kilo's helaas. Gelukkig ziet niemand het.

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Kleine borsten lotgenoten, tips en trucs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-19 19:31

Herkenbaar. Ik paste 70 of 65 AA nog niet eens. Uiteindelijk van die kipfilets gekocht bij de Hunkemöller, maar voor m’n eigen was het probleem niet opgelost. Was wel iets minder onzeker, maar werd er alsnog dagelijks mee geconfronteerd. Uiteindelijk op mijn 21e besloten voor de operatie te gaan. Beste dag uit mijn leven en best uitgegeven geld ooit voor mij :D