Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Suzanne F.

Berichten: 49347
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:30

BertBaley schreef:
Ik ben vandaag ook in Best geweest (1,5 uur rijden enkele reis :P ) maar ik had nog nooit wat in mijn gezicht laten doen en ben erg bang voor naalden dus ik wilde graag een goede eerste ervaring :j
En een dagje Eindhoven daarna is altijd leuk.

Frons laten doen en gummy smile, piece of cake, deed echt geen zeer, nu het resultaat afwachten :) !


Leuk! Aardige man he? Ik ga zaterdag.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 23:40

Heel aardig :j !

Heeft iemand ervaring met zo iemand zoals hij maar dan iets meer in mijn buurt ?
Regio Zuid-Holland - Denh Haag/Rotterdam?

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 08:44

vraagje.. ik zit nu in mn tweede ronde botox fronsrimpel, maar ik heb het idee dat deze eerder 'uitgewerkt' is dan de vorige. Terwijl ik begrepen heb dat je, naarmate je het vaker gebruikt, het langer werkt.. (even heel kort door de bocht).

Tussen de eerste en tweede behandeling zaten ong 5 mnd, en nu heb ik na ong 2mnd al best wat beweging.. heeft iemand daar ook ervaring mee?

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:54

Cer schreef:
vraagje.. ik zit nu in mn tweede ronde botox fronsrimpel, maar ik heb het idee dat deze eerder 'uitgewerkt' is dan de vorige. Terwijl ik begrepen heb dat je, naarmate je het vaker gebruikt, het langer werkt.. (even heel kort door de bocht).

Tussen de eerste en tweede behandeling zaten ong 5 mnd, en nu heb ik na ong 2mnd al best wat beweging.. heeft iemand daar ook ervaring mee?

In de zomer misschien, zon warmte , bij filler s is dat wel zo dat het eerder eruit is.

Ik mag volgende week weer botox frons en kraaienpootjes, is nu alweer een half jaar geleden.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 14:08

Suzanne F. schreef:
BertBaley schreef:
Ik ben vandaag ook in Best geweest (1,5 uur rijden enkele reis :P ) maar ik had nog nooit wat in mijn gezicht laten doen en ben erg bang voor naalden dus ik wilde graag een goede eerste ervaring :j
En een dagje Eindhoven daarna is altijd leuk.

Frons laten doen en gummy smile, piece of cake, deed echt geen zeer, nu het resultaat afwachten :) !


Leuk! Aardige man he? Ik ga zaterdag.


hee ik ook!

yeentll

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-08-12
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 21:36

BertBaley schreef:
Heel aardig :j !

Heeft iemand ervaring met zo iemand zoals hij maar dan iets meer in mijn buurt ?
Regio Zuid-Holland - Denh Haag/Rotterdam?


Artz medical in Rotterdam Kralingen.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 21:51

Dankje ga ik is naar kijken :) !

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 20:20

BertBaley schreef:
Heel aardig :j !

Heeft iemand ervaring met zo iemand zoals hij maar dan iets meer in mijn buurt ?
Regio Zuid-Holland - Denh Haag/Rotterdam?


Ik werk zelf bij Dr. Penny in Den Haag (Denneweg), en laat ook "alles" daar doen (lippen, wenkbrauwlift en botox voorhoofd).
We werken met artsen van Faceland.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:32

michelle___ schreef:
BertBaley schreef:
Heel aardig :j !

Heeft iemand ervaring met zo iemand zoals hij maar dan iets meer in mijn buurt ?
Regio Zuid-Holland - Denh Haag/Rotterdam?


Ik werk zelf bij Dr. Penny in Den Haag (Denneweg), en laat ook "alles" daar doen (lippen, wenkbrauwlift en botox voorhoofd).
We werken met artsen van Faceland.


daar heb ik helaas in een facebook groep echt hele slechte resultaten van gezien. heel veel lippen met bobbels erin -O-

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:09

rockey schreef:
daar heb ik helaas in een facebook groep echt hele slechte resultaten van gezien. heel veel lippen met bobbels erin -O-


Klopt, heb het ook gezien. Perfecta is over het algemeen al een goedkopere filler, en het nadeel daarvan is dat het sneller gaat "klonten" en dus bobbels kan veroorzaken. Dus die filler moet je echt mega goed masseren wil je mooi resultaat. Masseren van perfecta kan ook nog wel eens pijn doen omdat je er nog best wat kracht op moet zetten.
Mensen met weinig lippen raden we sowieso geen perfecta aan omdat bobbels dan al sneller zichtbaar zijn.

Cer

Berichten: 30203
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 14:01

Trouwens, heeft iemand in dit topic ook ervaring met chemische peelings? Ik irriteer me mateloos aan grove porien, maar zo'n chemische peeling klinkt zo.. eng... alsof je gezicht eraf gebrand wordt.. %)

Iris82

Berichten: 39857
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 19:47

Zo zag mn zusje er ook uit. Het trok wel bij maar duurde wel ff.

Swah

Berichten: 1860
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 22:44

Cer schreef:
Trouwens, heeft iemand in dit topic ook ervaring met chemische peelings? Ik irriteer me mateloos aan grove porien, maar zo'n chemische peeling klinkt zo.. eng... alsof je gezicht eraf gebrand wordt.. %)

Ik heb ervaring met peelings bij de Velthuis kliniek. Volgens mij glycolzuur, iig voor het behandelen van pigmentvlekken. Superervaring mee, huid knapte zó op. Wil deze winter weer een paar keer gaan.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:09

Hier ook pigmentvlekken (tja.... ouderdom), hoelang ben je 'niet toonbaar' na zo'n behandeling?

BlackBeautyZ
Berichten: 948
Geregistreerd: 28-08-17

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:23

vraagje he... ik zie best veel dat jonge mensen botox gebruiken (ik denk voorhoofd?) maar waarom? ik ben niet tegen botox, of ingrepen. maar zijn er meer redenen dat mensen botox gebruiken dan alleen een rimpel of frons? gewoon uit interesse..

Suzanne F.

Berichten: 49347
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:38

BlackBeautyZ schreef:
vraagje he... ik zie best veel dat jonge mensen botox gebruiken (ik denk voorhoofd?) maar waarom? ik ben niet tegen botox, of ingrepen. maar zijn er meer redenen dat mensen botox gebruiken dan alleen een rimpel of frons? gewoon uit interesse..


Ter voorkoming van rimpels is het meestal. En om een meer open, frisse uitstraling te krijgen.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:47

En tegen hoofdpijn wordt botox ook ingezet. Sommige mensen spannen onbewust gelaats/nekspieren te sterk aan wat hoofdpijn veroorzaakt. Ook overmatige transpiratie kan met botox opgelost worden.

Swah

Berichten: 1860
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:38

IsabelleN schreef:
Hier ook pigmentvlekken (tja.... ouderdom), hoelang ben je 'niet toonbaar' na zo'n behandeling?

Ik deed het wel einde dag of op mn vrije dag, maar valt reuze mee Hoe je eruit ziet. Gewoon toonbaar, al heb ik geen gevoelige huid ofzo.

https://cynthia.nl/beauty-mode/peeling- ... s-kliniek/

Dit deed ik, bij deze dame ook, supergoede ervering dus mee.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 11:13

BlackBeautyZ schreef:
vraagje he... ik zie best veel dat jonge mensen botox gebruiken (ik denk voorhoofd?) maar waarom? ik ben niet tegen botox, of ingrepen. maar zijn er meer redenen dat mensen botox gebruiken dan alleen een rimpel of frons? gewoon uit interesse..


Ik knijp altijd heel erg met mijn ogen (door de zon, veel buiten etc.) en ik kreeg daar altijd hoofdpijn van, nu kan dat dus niet meer en geeft dat rust.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 18:31

Oh Swah, dat valt inderdaad reuze mee! Ik had visioenen van minstens een week achter op het erf te moeten vertoeven :+

Popstra
Berichten: 13813
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 11:25

Ik dacht dat word zoals Samantha in Sex and the City
Helemaal rood met losse vellen.
Lijkt me ook best wat maar heb denk ik wel een wat zwaardere peeling nodig want heb best wat pigment vlekken.
Ik zou dat ook in plannen als ik een week thuis kan blijven :D

Suzanne F.

Berichten: 49347
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 13:30

Nou vanmorgen geweest voor de fillers. Zo dat heb ik echt onderschat. Dat was echt niet heel prettig en nu voel ik me echt beurs. Botox was easy maar dit was toch wel heavy. Ben blij dat het erop zit. Over 2 weken controle afspraak.

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 14:07

Doet echt geniepig zeer die fillers he Suzanne... :( Vooral naast mondhoeken enzo, brrrrrr. Botox stelt niks voor vond ik. Maar ja, als het resultaat dan maandenlang mooi is, is het die paar akelige minuten wel waard :+

Suzanne F.

Berichten: 49347
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 14:11

IsabelleN schreef:
Doet echt geniepig zeer die fillers he Suzanne... :( Vooral naast mondhoeken enzo, brrrrrr. Botox stelt niks voor vond ik. Maar ja, als het resultaat dan maandenlang mooi is, is het die paar akelige minuten wel waard :+


Nou echt wel. Heb ook echt een beurs gezicht nu. Het was verdoofd maar ik voelde het toch nog wel. Zeker aan 1 kant. En sommige dingen deden niet echt pijn maar was gewoon een rotgevoel.
Ik weet niet of ik dit nog een keer laat doen hoor. Vast wel, maar voor nu ben ik even zielig. :+

IsabelleN
Berichten: 623
Geregistreerd: 05-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-19 16:11

:(:)
Ik ging eerste keer van stress bijna van stokje, maar inmiddels wel voor 2e keer geweest :D
Wacht een weekje en kijk naar het resultaat!