Sauna Liefhebbers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 08:53

Las net dat Bussloo er een sauna, toiletgebouw en zoutwaterbad bij gaat bouwen. Vooral dat bad vind ik super! <3

alexonline

Berichten: 313
Geregistreerd: 29-12-10
Woonplaats: In het hoge noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:04

Corelli schreef:
Las net dat Bussloo er een sauna, toiletgebouw en zoutwaterbad bij gaat bouwen. Vooral dat bad vind ik super! <3


Prachtig nieuws!,.. hahaha ik ben ook dol op floaten in een warm zoutwaterbad,.. heerlijk relaxen is dat .
Hoop alleen wel dat ze niet nog een keer de entreeprijs gaan verhogen.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:07

Vast wel :\

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 09:40

Dat is sauna Amstelland Elena!

Hele dag sauna, badjas en slippers, lunch en hoofdgerecht, onbeperkt drankjes en twee alcoholische drankjes voor 52,-! Je hebt dan ook arrangementen met behandelingen voor bijna niks.

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:26

Mijn vriend en ik willen binnenkort eens naar de sauna.

Voor mijzelf is dit een behoorlijke stap, omdat ik erg onzeker ben over mijn figuur. Mag nog zo'n 20 kilo af. Ben er al 25 kwijt :D

Maar nu hebben we beide geen ervaring mee. Dus wat kunnen jullie ons aanraden O:) We willen er best wel een stukje voor rijden.

Avelienvd

Berichten: 7228
Geregistreerd: 28-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:30

Oosterhesselen is erg fijn. Lekker kleinschalig. Veluwse bron is fijn. Wel erg groot. Zuidwolde is ook knus.

Boras
Berichten: 9967
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:40

goldenarrow schreef:
https://www.gelderlander.nl/maas-en-waa ... ~a482e6d9/

Er is wat meer bekend over de nieuwe sauna die in de buurt van Nijmegen komt. Flink prijskaartje, maar zo te lezen wel veel faciliteiten. Ik ben benieuwd!


Daar zal ik in ieder geval nooit een stap binnenzetten.
Wie vernielt er nu een natuur- en recreatiegebied omdat er zo nodig perse daar een saunacomplex moet worden gebouwd! Helaas hebben de protesten de plaatselijke bestuurders geen gezond verstand kunnen bijbrengen.

Hikarii

Berichten: 2959
Geregistreerd: 17-06-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:46

Ik hou ook van sauna <3

Gister toevallig nog bij bussloo geweest. Die infrarood sauna blijf ik het lekkerste vinden :')

Ze hebben wel een muggenplaag in het restaurant en de rustruimte erboven := maar ze zouden er mee bezig zijn. En aangezien we inde avond waren zat het ook nog vol met ratten rond de panorama.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 11:07

Boras schreef:
goldenarrow schreef:
https://www.gelderlander.nl/maas-en-waa ... ~a482e6d9/

Er is wat meer bekend over de nieuwe sauna die in de buurt van Nijmegen komt. Flink prijskaartje, maar zo te lezen wel veel faciliteiten. Ik ben benieuwd!


Daar zal ik in ieder geval nooit een stap binnenzetten.
Wie vernielt er nu een natuur- en recreatiegebied omdat er zo nodig perse daar een saunacomplex moet worden gebouwd! Helaas hebben de protesten de plaatselijke bestuurders geen gezond verstand kunnen bijbrengen.



voor zover ik het begrijp was het een aangelegd park, niet een natuurgebied. soort stadspark?
dat kan natuurlijk overal weer terugkomen uiteindelijk.. was het natuurgebied geweest of bos, dan was ik het met je eens geweest..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37320
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 12:05

Ik ga daar ook niet heen sauna is erg omstreden. En de zoveelste in due regio. Rust in dat gebied gaat weg. Hondenlosloopgebied ingeperkt en veel natuur gaat verloren.
Stadspark nee absoluut niet. Bussloo watergebied is van zelfde eigenaar overigens. Maar bij Nijmegen is het veel groter ouder en groener. De plek die de sauna gaat krijgen is ook nog de meest grote impact op het gebied ook nog

Hikkari getver

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 09:09

Ik ben donderdagavond paar uur savonds in Bussloo geweest met dank aan een bokker :)
Samen met vriendinnetje, super gezellig.

Volgende keer word helaas pas in mei :o

alexonline

Berichten: 313
Geregistreerd: 29-12-10
Woonplaats: In het hoge noorden

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 10:44

De livera saunabonnen actie is bijna voorbij. Heeft iemand alweer een leuke nieuwe actie gespot voor voordelig entree ?
Volgende week nog 1 keertje bussloo, nu al zin in.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 12:16

Gimme_Spurs schreef:
Dat is sauna Amstelland Elena!

Hele dag sauna, badjas en slippers, lunch en hoofdgerecht, onbeperkt drankjes en twee alcoholische drankjes voor 52,-! Je hebt dan ook arrangementen met behandelingen voor bijna niks.

Wow dat is goedkoop!! Is dat een fijne sauna?

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 22:02

Weet iemand toevallig een leuke sauna in de buurt van Maastricht?

_Christina

Berichten: 1495
Geregistreerd: 26-01-11
Woonplaats: Grensgebied

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 09:53

alexonline schreef:
De livera saunabonnen actie is bijna voorbij. Heeft iemand alweer een leuke nieuwe actie gespot voor voordelig entree ?
Volgende week nog 1 keertje bussloo, nu al zin in.

Bij actievandedag voor 12.95 entree bij Bussloo.

Fem

Berichten: 12520
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:07

Ik ga vandaag met mijn moeder naar SpaPuur. Ook voor 12,95 p.p.
Feestdagen actie :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34750
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:34

Ik was nu "gratis" vanwege de week van de zorg. Maar kon alsnog flink betalen bij de Veluwse Bron. Dat eten en drinken is echt zo duur :oo zo was het alsnog geen goedkoop uitje. Heerlijk dagje dat wel. Maar duur :=

Sunflower0
Berichten: 179
Geregistreerd: 05-11-15

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:42

Ik ga ook graag naar de sauna! Maar vind het in veel sauna’s zo druk dat ik er niet meer de ontspanning vind. Ik vind Ellysium in Bleiswijk erg mooi! Verder de sauna in Goes. Ridderkerk en Schiedam vielen erg tegen... ik ben tevens ook eens bij de sauna oase geweest die pas zoveel in het nieuws is geweest..

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:57

anne_bento schreef:
Gimme_Spurs schreef:
Dat is sauna Amstelland Elena!

Hele dag sauna, badjas en slippers, lunch en hoofdgerecht, onbeperkt drankjes en twee alcoholische drankjes voor 52,-! Je hebt dan ook arrangementen met behandelingen voor bijna niks.

Wow dat is goedkoop!! Is dat een fijne sauna?


Sorry ik zie je berichtje nu pas. Het is geen grote sauna, maar het is er schoon en ze hebben genoeg sauna's om je een dag te vermaken. Ze doen ook geen opgietingen ofzo. Maar dat is helemaal niet erg!

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:32

Ik vind het ook jammer dat het altijd zo druk is in sauna's. Soms is het op een zondag gewoon niet leuk meer, maar als je alleen in het weekend vrij bent... Mijn favoriet blijft ook de Veluwse Bron. Dat is voor mij echt een dagje helemaal weg. Dan maakt het me ook niet uit dat het eten wat duur is (wat ik trouwens nog best mee vind vallen), want dan heb je wel echt een vakantiegevoel. Ik heb wel weer zin in dagje Veluwse Bron. :o

Blacky94

Berichten: 3503
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 09:36

Roos04 schreef:
Ik vind het ook jammer dat het altijd zo druk is in sauna's. Soms is het op een zondag gewoon niet leuk meer, maar als je alleen in het weekend vrij bent... Mijn favoriet blijft ook de Veluwse Bron. Dat is voor mij echt een dagje helemaal weg. Dan maakt het me ook niet uit dat het eten wat duur is (wat ik trouwens nog best mee vind vallen), want dan heb je wel echt een vakantiegevoel. Ik heb wel weer zin in dagje Veluwse Bron. :o

Ik ben afgelopen zaterdag nog geweest en ondanks dat ik normaal gesproken de weekenden altijd probeer te vermijden, viel het me eigenlijk nog mee met hoe druk het was.. :)
Eten vind ik daar idd ook niet heel goedkoop maar tegelijkertijd vind ik dat je over het algemeen ook wel weer redelijk wat krijgt voor wat je betaald..

Eigenlijk moet ik binnenkort nog een keer want heb nog een kaartje liggen die tot mei geldig is.. :o

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-18 09:43

Ik heb ook kaartjes gekregen :D
Alleen kan ik sws de eerst komende 2,5 week niet gaan helaas.
Ivm operaties aan beide grote tenen :s

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 12:53

Bij het Elysium en de VB valt het nooit zo erg op als het heel druk is. Vermijd ze wel altijd als er vakantieveilingen voor zijn :+ en op feestdagen.

Wij hebben wel besloten niet meer naar bijv Devarana te gaan nu blijkt dat er daar meer dan 60 camera's hangen, die volgens het personeel, ook functioneren. En als ik overal lees dat de kwaliteit vsn het eten ook minimaal is. Nee dan ga ik niet meer.

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:31

Blacky94 schreef:
Ik ben afgelopen zaterdag nog geweest en ondanks dat ik normaal gesproken de weekenden altijd probeer te vermijden, viel het me eigenlijk nog mee met hoe druk het was.. :)
Eten vind ik daar idd ook niet heel goedkoop maar tegelijkertijd vind ik dat je over het algemeen ook wel weer redelijk wat krijgt voor wat je betaald..


Ja, soms heb je wel mazzel in het weekend. :)

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 13:34

Ik ga graag naar de sauna. Ik vind bussloo en de veluwse bron fijn. Nu wil ik een keer iets anders. Mill ziet er wel leuk uit. Iemand ervaring?