Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:26

Afbeelding

Voor het eerst een ombre. Met glitters beetje vergevingsgezind

Rivendell

Berichten: 6823
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:27

Mooie combi

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:57

@wijslander, dankje. Ik wil twee of drie dagen in de week dit als werk gaan doen. Door chronisch ziek zijn en gebrek aan aan energie weet ik niet of het helemaal mogelijk is. Maar ik ga het gewoon proberen en dan kijk ik wel hoe ver ik kom.

Ik krijg ook last van mijn rug als ik lang met mijn nagels bezig ben. Heel irritant! Is het nog gelukt je nagels af te maken?

@Sure_lee, dankje!

@Meavey, thanks ❤️

Mooie kleur A_nouk!!

@Nessa, oh dat is zo moeilijk hè ombre.. mooie kleuren combi.

Ik heb net een bloem gemaakt:

Afbeelding

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 00:06

@Nessa gaaf hoor!

@Glossi door je laatste foto realiseer ik me dat ik je ook 'volg' via een fb groep, haha! Mooi met die bloemetjes, helemaal mijn smaak. <3

Mijn dag was drukker dan verwacht dus loop nog steeds met alleen buildergel. :P

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 01:06

Haha in de hobbyisten groep Wijslander? Ah balen.. hopelijk lukt het je morgen een leuk kleurtje erop te doen. Ik heb vorige week ook 3 dagen met een opgevijlde acrylgel rond gelopen omdat ik ook geen tijd/energie had. Nu zit er eindelijk iets op en mort het er donderdag weer af zijn (ivm de opleiding, ik moet op mezelf oefenen want alleen 1 op 1 training mag door gaan dus kan geen model mee nemen)

Heb nog een one stroke bloem gemaakt Denk dat ik het of mat of glossy mooier vind. Maar met de cursus moest ik ook glossy over de bloem doen en de rest mat. Dus ik dacht eens kijken hoe dat word.

Afbeelding

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 07:15

Gaaf die bloemen!
Leuk dat je dit als werk wil gaan doen :)

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:11

Ja die Glossi. :D Wat ga je donderdag doen voor de opleiding? En waar volg je die?

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 16:12

Ik lees je naam als krea-snails :+

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 17:30

Thanks ❤️

Opleiding ga ik volgen bij Izabela Visser van Slowianka. Ik heb daar ook de one stroke cursus gevolgd :) zullen vast nog meer cursussen komen. Wil haar aquarel cursus ook volgen. Maar moet van me zelf eerst die one stroke heel goed kunnen.

Haha kreas betekend mooi/prachtig - is Fries :+

Britt_Sisi

Berichten: 8946
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 16:02

Gaaf hoor zo'n opleiding!

Vraagje, weet iemand wat je hier tegen kan doen?
Dit zal ik uit moeten laten groeien..
Maar ik zoek vooral tips om het volgende keer te voorkomen? (zou dit komen door het afweken van de gellak met aceton?) Heb het nu een tijd leeg gelaten, maar ze blijven scheuren aan alle kanten! Duim is wel het ergst.
Heb ook geprobeerd het licht op te vijlen zodat ik er niet steeds achter blijf hangen met bijvoorbeeld mijn haar, maar daar wordt het ook niet beter van :')

Afbeelding

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 18:20

Is je nagel niet enorm dun dat hij omklapt en samen met de aceton makkelijk scheurt ?

Britt_Sisi

Berichten: 8946
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-21 22:25

Hij is niet super dun nee, voelt opzich gewoon stevig. Mijn wijsvinger voelt wel heel dun, maar die is niet zo gek gescheurd.
Ik ben al steeds aan het olieen, maar dit doet tot nu toe ook nog niets.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 06:19

Waarschijnlijk toch beschadigt door wat je gebruikt hebt om de gellak eraf te halen. Het beste is om je nagel te beschermen met een laagje gel. En dan niet iedere keer eraf halen maar laagje base laten zitten tenzij je lucht of lifting hebt.

Slowianka en Victoria Vynn hebben een goeie olie, werkt veel beter dan de overrated Dadi oil. Geen idee wat je nu gebruikt? Ik zou je wel aanraden minstens twee keer per dag te oliën.

Ik heb ondertussen mijn gellak certificaat binnen. Een op een training mag volgens het rivm gewoon door gaan. Dus heb privé les gehad :Y)

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 14:34

Bestaat er nóg betere olie dan dadi oil? :wow:

Fijn Glossi dat de training door kon gaan! Toevallig geen foto van het eindresultaat? :P

Ik heb gisteren een avondje zitten stempelen. Wat is dat leuk om te doen zeg! Heb wat geëxperimenteerd met verschillende stempels en folie en ineens was ik 3 uur verder. :D

Afbeelding

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:36

Ja veel betere haha. Ik kocht Dadi oil ivm de reviews en was zo teleurgesteld. Kreeg weer droge velletjes enzo. Dat heb ik met Slowianka en VV niet.

Hier is een foto van het eindresultaat:
Afbeelding
Het was iets uitgelopen en moest weg (niet om haar trouwens) Maar foto moest even snel snel daardoor.

Oh leuk! Stempelen is zo leuk om te doen!

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:41

Zo kun je beter zien hoe strak de lak erop zit. Vriendin wou de pink beter zien vandaar de wat vreemde houding lol
Afbeelding
Zodra ik het eraf kan frezen ga ik one stroke op mijn eigen nagels proberen <3 (en uhm ja ik moet ook weer oliën. Heb de olie al twee weken genegeerd )

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 17:49

Het zit er inderdaad superstrak op, mooi! Bij wie was deze training?

Ik heb aankomende week vakantie en ben vandaag ook al flink aan het smeren, was er afgelopen tijd niet vaak van gekomen...

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 18:58

Bij Izabele van Slowianka:
https://instagram.com/shop4nails_izabel ... 8vul5bs8zv
Ik dacht dat de training heel basic was maar we gingen meteen de nagel opbouwen, bolling oefenen. Gel die levelt en gel die niet levelt gebruiken en rubberbase en zelfs acrylgel mee oefenen. En strak lakken, hoe je dat doet. En voorbereiding was met de frees (daar had ik al een certificaat voor gehaald ergens anders omdat soaken zo slecht voor mijn dunne nageltjes zijn) Nu nog verder theorie bestuderen. Daar ook een beetje theorie gehad maar vooral de meest belangrijke dingen. Ze zei in Polen en Rusland duurt zo’n opleiding minstens 4 dagen. Dus kun je na gaan wat er dan in een dag gepropt word.. (zij heeft de opleidingen in Polen gehaald) wij lopen echt zo achter op dit gebied! Blij dat ik allemaal huiswerk mee heb gekregen.

Ja idd. Even al het smeren weer inhalen haha. Ik heb me potjes beneden staan maar ga zo weer een mee nemen naar boven. Normaal heb ik ook overal iets staan zodat ik het altijd gemakkelijk kan pakken haha

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:28

Klinkt goed zeg!! Werk jij trouwens met een vast merk?

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 23:55

Nee niet echt.. Ik heb veel verschillende merken geprobeerd maar mijn favoriete merken zijn Indigo Nails, Slowianka en Victoria Vynn. Daar heb ik de meeste producten van. Dus daar laat ik het nu bij. Tenzij ik van de webshop waar ik ambassadeur van ben andere producten opgestuurd krijg. Ik heb nu 5 color gels liggen van Just Nails. Die moet ik ook nog uit proberen.

Wat zijn jou favo merken?

Nog meer Indigo/Slowianka/VV fans hier?

Had me ingeschreven voor water color nail art. Mijn eerste bloemetjes lijken op windmolens. Ik durf ze niet eens te plaatsen.. kan ook niet trouwens.. heb ze al weg gegooid. Ik weet niet of ik vriendjes met inkt ga worden.. Heeft een van jullie daar al ervaring mee?? Ik denk dat ik zo 1000 extra nagel tips ga bestellen op Ali

Wijslander

Berichten: 5777
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 10:45

Bij mij is het allemaal van Diva! Behalve de stempelspullen dan, die heb ik van Moyra en Moyou.

Geen ervaring met inkt nog, ben al blij dat ik een beetje kan stempelen haha.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:21

Diva heeft ook veel gave kleuren! Ik heb alleen een keer een kleurtje gekocht en die kwam marble achtig uit het potje, hoe goed ik ook schudde.. gemaild.. en ze zeiden dat ik nog beter moest schudden. Ik dacht wauww.. na een minuut nog steeds marble Daarna nooit weer iets gekocht ivm die eerste ervaring. Oja en de foliegel.. daar zitten nu ‘kluitjes’ in terwijl die donker bewaard is. Dus waarschijnlijk gewoon pech met de verkeerde producten.. Ik lees verder altijd positieve dingen over Diva.

Ik heb 3 platen van Moyra maar kan er niet mee stempelen.. MoYou en PictU gaan easypeasy. Van Moyra krijg ik niet eens iets op mijn stempel. Dus als je daar mee kunt stempelen ben je wel een pro haha. Ik heb blaadjes, winterplaat en zo’n sweater weather plaat. Maar die groeven zijn ook mega dun en ondiep. Denk dat het daarom niet lukt. Heb jij daar geen moeite mee?

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 11:27

Glossi schreef:
Ja veel betere haha. Ik kocht Dadi oil ivm de reviews en was zo teleurgesteld. Kreeg weer droge velletjes enzo. Dat heb ik met Slowianka en VV niet.

Hier is een foto van het eindresultaat:
[ [url=m/uBgO46.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het was iets uitgelopen en moest weg (niet om haar trouwens) Maar foto moest even snel snel daardoor.

Oh leuk! Stempelen is zo leuk om te doen!


Zou ik een PB mogen waar die slowianka kan vinden?

Mijn dadi oil is op, vandaar.

Mn zusje heeft gisteren pink gellac set besteld :)

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 13:30

hoi Glossi, welkom!
ik zie Izabele overal op facebook voorbij komen en zij is erg goed! wil ook bij haar een keer een workshop doen :)

ik heb stempelplaten van Moyra en veel van Alie en kan werkelijk alles stempelen en nooit problemen.

Ik weet niet of je Nailtalk live wel eens volgt? laatst ook een leuke stempel workshop en heel veel andere leuke workshops...

volgens mij vandaag om 14:00 ook weer

Echt een leuke aanrader om te volgen en waar je ook echt veel van kan leren en nog gratis ook ;)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-21 14:15

Ik kom ook gezellig meekletsen :D Heb een pink gellac starterset besteld met wat kleurtjes. Vriendinnen van mij deden dit al langer en hadden mijn nagels gedaan en het zit na twee weken nog steeds gewoon zonder chips. Helemaal geweldig.

Heb alleen nogal wat slechte verhalen gehoord over het verwijderen van de gellak, nog tips hier? Heb vernomen dat je de bovenste laag eraf moet vijlen en vervolgens laten weten in aceton.