Van een bultje, naar nooit meer beter...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-19 08:43

Wat fijn om weer wat van je te horen, denk nog zo vaak aan je ! Hopelijk komt er iets uit over je slaaponderzoek en kunnen ze je wel mee helpen, ik ga heel hard voor je duimen op 29 november.

Over je structuur te krijgen staat hierboven mooi beschreven, weet niet of je een white-board en dat je daar de dagen van de week op schrijven en wat je moet doen per dag, per week. Dat kan ook nog eens helpen.

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 00:28

Hoe gaat het nu met je? Zijn jullie afgelopen week een beetje doorgekomen? En heb je al een uitslag van het slaaponderzoek?

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-19 12:00

Hoi allemaal!

Ik ben blij dat het allemaal voorbij is haha, heb het ook echt een beetje langs me heen laten gaan.

Uit het slaap onderzoek is wel een het ander uitgekomen,
Ik heb zo'n 22 ademstops per uur, en 18 zuurstofdalingen.
Heel veel been bewegingen, en kom ook weinig in de echte "diepe" slaap.
En sowieso behoorlijk veel wakker tussendoor.

Nu is alleen de vraag waarom haha, volgens die arts moet dit al langer aan de gang zijn.
Alleen voor het hele wolter gebeuren sliep ik op zich altijd prima.
En wolt heeft nachten lang naast me wakker gezeten, die had toen toch al iets door moeten hebben..
In het nieuwe jaar maar weer even met de ha overleggen hoe en wat.

Gister zou die jarig zijn, ook weer zo'n aparte dag.
Zaterdag nog wel met z'n alle gewoon zijn verjaardag "gevierd".

Jet

Berichten: 12023
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 16:51

Goed dat er uit het slaaponderzoek toch "wat" is gekomen, nu maar uitvissen wat je daaraan zou kunnen doen.

En ik persoonlijk vind de "verjaardag" van mijn aan de gevolgen van MS overleden man "lastiger" dan zijn overlijdensdatum. Dat klinkt misschien gek, maar een verjaardagsdatum zit veel langer in je geheugen, dus ik denk dat dat daarmee te maken heeft. Overigens vier ik dat ook meestal wel, wel in mijn uppie omdat ik dat fijner vind en omdat ik geen kinderen heb, vaak maak ik iets dat Marc lekker vond of neem ik een gebakje mee. En natuurlijk sta ik bij zijn overlijdensdatum ook de hele dag bij hem stil, maar op een andere manier.

justdiesel
Berichten: 4953
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 21:00

Mijn man had meer stops en heeft nu een bitje voor s'nachts.
Scheelt echt heel veel en hij slaapt nu veel rustiger.

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 22:02

Fijn dat er al wat meer duidelijk is over je slaapprobleem. Op weg naar de juiste oplossing.

Dikke knuffel voor jou en je zoontje. Wat moeten deze dagen moeilijk zijn.... :(:)

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 13:59

Ergens fijn dat er iets uitgekomen is, maar aan de andere kant is slaapapneu (toch) ook niet zo'n fijne diagnose. Ik denk dat ik er zelf ook een lichte versie van heb omdat ik het zelf af en toe merk (ookal ben ik in slaap, maar wel bij bewustzijn) dat ik even stop met ademhalen. Ik kan dan NIET wakker worden, maar ik heb wel door dat het altijd gebeurd als ik op mijn rug slaap en als ik heel erg moe ben. Heb je het zelf wel eens gemerkt? En zit het bijv. in de familie?

Gelukkig alle stomme feestdagen voorbij. Rustig aan jullie!

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 16:27

Hoe gaat het nu met je? Gaat het slapen weer wat beter?

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-20 00:28

Lief dat je het vraagt ! :(:)
Slapen is nog een beetje hetzelfde.. ik was dik een maand gestopt met slaappillen, maar werd toch weet onrustig. Dus nu weer terug op af en toe.
Kwa slaap apneu nog weinig nieuws, wacht nog op een afspraak vanuit het ziekenhuis haha.

Voorderest, loopt eigenlijk alles wel z'n gangetje..

Al bijna weer een jaar verder, tijd vliegt zo gigantisch hard. Al lijkt het nog als de dag van gister.
Ik merk echt dat het met ups en downs gaan, soms weken dat ik de hele wereld aankan, en telkens als je denkt nou hè nu zijn we er weer, stort ik altijd in :+

Maar over het algemeen gaat het goed, ik merk ook dat het hele ziek zijn / overlijden van wolter mij ook een onwijze positieve mindset heeft gegeven.
Elke dag positief opstaan, elke dag lachen, en elke dag leven als of het je laatste is.
Dus dat doen we ook, we doen veel leuke dingen, hoop dagjes weg, vakanties staan in de planning.
Als wolt me iets heeft "opgedragen" is het echt iets van m'n leven maken, en vooral heel veel genieten.

Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd, ik mis hem elke dag nog in alles. Gewoon van die stomme dingen dat ik echt alles bij elkaar vervloek en denk waar ben je nou :(
Ik vind "thuis" nog steeds een ramp, gewoon lekker relaxed op de bank zitten lukt ook nog steeds niet.
Moet altijd met iets bezig zijn, de gezelligheid zegmaar is gewoon weg in huis.
Overdag gaat het eigenlijk prima, Maar vooral savonds blijft het een ramp.

Declan doet het daarentegen echt super goed!
Ik kan alleen maar echt zo trots op hem zijn, hoe wijs die is. Hoe goed hij er mee omgaat.
Dat hij gewoon zo goed weet te benoemen wat er met papa gebeurd is, en ook begrijpt hoe en wat.
Hij heeft het nog vaak over papa, nog steeds zwaait die regelmatig naar de sterren, legt die van alles neer bij zijn foto.
Op school doet die het echt suuper goed, dus dat is echt heel erg fijn!

Voorderest ben ik weer af en toe aan het werk, Lekker bezig zijn.
Puppekind is onderhand een grooote beer geworden, daar doe ik nog steeds veel cursussen mee, dat gaat heel erg goed!


Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 01:58

Knuffel voor jou! Zoveel liefde en kracht heb jij in je. Óók (of misschien juist) wanneer je instort. De pijn er laten zijn, de gemiste liefde voelen... dat is kracht. En als tegenhanger daarvan dat 'bezig moeten zijn', dat is geen schande. Dat is staande blijven. Rouwen betekent niet dat je altijd 'aan' moet staan, dat houdt niemand vol. Je doet het goed!

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 09:29

Alweer bijna een jaar?! Pfff wat gaat de tijd snel zeg....

Fijn dat het over het algemeen goed met jullie gaat, goed dat je kan genieten van Declan en beer.
Super dat je er een positieve mindset aan hebt overgehouden, probeer hier aan vast te houden <3

Coentjuh

Berichten: 9849
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 11:34

Het is logisch dat je ups en downs hebt na deze nachtmerrie. Je doet het super meis.

RedPassion, wat zeg je dat prachtig mooi!

Jet

Berichten: 12023
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 01:32

Vandaag een jaar geleden... Een jaar waarin alles een eerste keer is zonder je manlief... Vreselijk zwaar... Toch hoop ik voor je dat je vanaf nu steeds een stukje beter kan gaan slapen en dat de ups steeds weer wat meer worden ten opzichte van de downs.
Heel veel sterkte op deze zware, extra zware dag, ik ben in gedachten bij je vandaag!

luuntje

Berichten: 13987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 11:01

Wat een moeilijke dag.
Heel veel sterkte.

Ik vind het knap zoals je je staande weet te houden.
Je partner verliezen is nogal wat.

Myfairytale
Berichten: 5394
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 11:56

Ik denk ook nog vaak aan jou/jullie terug. Heb diep respect voor je in alles hoe je het oppakt en erover verteld, mét de ups en downs.
Veel sterkte!

Urona447
Berichten: 2811
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 12:14

Een kort berichtje omdat ik eigenlijk niet weet wat ik moet zeggen op een dag vol extra herinneringen,heel veel sterkte vandaag samen.

senna21

Berichten: 11865
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 12:15

Y;( veel sterkte vandaag.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 12:58

Afbeelding

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-20 16:52

Thnx allemaal voor jullie lieve berichten :(:)
Het was een rare dag, het lijkt allemaal nog zo kort geleden!

Met kleine uk nog wel even langs wolt ze steen gegaan.
Voorderest niet veel, ook vanwege het virus natuurlijk.

Merk wel dat ik de afgelopen behoorlijk tegen mezelf aanloop :+ en me vooral heel erg alleen voel.
Normaal heb je toch altijd een hoop afleiding, en nu natuurlijk niet.
Dat is best heftig, maar misschien voprmezelf ook wel even "goed".


Afbeelding

noviceh

Berichten: 4788
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 17:52

Wauw, deze foto zegt meer dan duizend woorden... veel sterkte, volgens mij doen jullie het samen heel erg goed! :(:)

pinto_1

Berichten: 2565
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:09

Ook van mij een dikke knuffel, en ik vind het super hoe je het samen met je zoontje oppakt! :+:

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 21:11

Denk nog steeds aan jullie, alweer een jaar geleden. Een super dikke knuffel van mij. :(:) :(:) :(:)

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-20 09:40

Hoi allemaal!
Ik heb vorige week een heel gaaf intervieuw gehad met de krant.
Vond het wel leuk om het met jullie te delen :D
Ben heel druk bezig om m'n eigen bedrijf op te zetten, om kinderen in rouwverwerking te helpen.

Declan doet het nog steeds heel goed, hij is met een super goed raport door naar groep 2 *\o/*
Daarnaast is hij de laatste tijd weer heel veel met papa bezig.
Merk dat hij daarin "ouder" word, en tot meer ontdekkingen komt.
Dagelijks heeft die wel weer een vraag, gister vroeg die bijvoorbeeld of papa nu alleen is.
We kunnen hierover gelukkig heel goed praten, dat is wel echt heel fijn.
Nu lekker vakantie vieren, en allebei even bijkomen :D

Zelf slaap ik nog steeds barslecht haha, maar goed dat zal gewoon veel tijd nodig hebben.
Mis wolt wel echt dagelijks, het went denk nooit helemaal.
Vooral de avonden blijven een dingetje, vind daarin zo m'n rust niet.


Dit is de link naar het artikel
https://www.facebook.com/34950523573683 ... 459116578/

nine1987

Berichten: 8342
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 15:04

Ik had 't gelezen inderdaad.. Heel mooi interview.. Ik heb diep respect voor hoe sterk jij bent en je je zoontje hierin meeneemt en ondersteunt.. Powervrouw..

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Re: Van een bultje, naar nooit meer beter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-20 15:24

Zag het voorbij komen op facebook en dacht he dat verhaal ken ik van bokt heel mooi intervieuw hoor een veel succes met je eigen bedrijfje voor rouwende kinderen weet zeker dat je vent daarboven zooooo trots is op hoe jij en je zoon het doen