[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muze
Berichten: 5288
Geregistreerd: 24-04-20

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 08:33

Heeft iemand tips voor fijne producten voor kort haar?
Ik heb nu een soort van pixie/ hele korte schuine Bob, maar haar dat snel pluist.
Dus zoek ik iets dT het glad maakt en houdt..

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 11:34

Als je ook fijn haar hebt dan vind ik deze heel prettig. Ik gebruik de blauwe variant hiervan (kon er even geen foto van vinden) en heb mijne al zeker 15 jaar en hij is nog niet op. :+ Ik gebruik elke dag een klein druppeltje.
Afbeelding

Muze
Berichten: 5288
Geregistreerd: 24-04-20

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:14

Nee heb heel dik haar juist

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:46

Frummels schreef:
Als je ook fijn haar hebt dan vind ik deze heel prettig. Ik gebruik de blauwe variant hiervan (kon er even geen foto van vinden) en heb mijne al zeker 15 jaar en hij is nog niet op. :+ Ik gebruik elke dag een klein druppeltje.
[ [url=m/kDVhxl.jpg]Afbeelding[/url] ]


:') 15 jaar? Weet je zeker dat je dat nog aan je handen en haar wilt hebben?

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:05

Ja meestal is het na een jaar wel gebeurd :+

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 13:25

Frummels schreef:
Tanya schreef:
Hoi,

Ik heb even dit topic doorgespit maar kwam niet heel veel recente ervaringen tegen met Kinki kappers. Is het een aanrader? Of weet iemand een goede kapper omgeving Den Haag?


The Lab is heel goed in Den Haag :j

Bedankt voor de tip! Wel duur, maar ik heb voor volgende week een afspraak ingepland. Ben heel benieuwd.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 15:56

Hannanas schreef:
Frummels schreef:
Als je ook fijn haar hebt dan vind ik deze heel prettig. Ik gebruik de blauwe variant hiervan (kon er even geen foto van vinden) en heb mijne al zeker 15 jaar en hij is nog niet op. :+ Ik gebruik elke dag een klein druppeltje.
[ [url=m/kDVhxl.jpg]Afbeelding[/url] ]


:') 15 jaar? Weet je zeker dat je dat nog aan je handen en haar wilt hebben?


Het ruikt nog goed en werkt ook nog perfect, dus dan maakt het toch niet uit? :+


Tanya schreef:
Bedankt voor de tip! Wel duur, maar ik heb voor volgende week een afspraak ingepland. Ben heel benieuwd.

Spannend, ben benieuwd! Ze zijn inderdaad prijzig, maar ik vind het het wel waard :j


Muze schreef:
Nee heb heel dik haar juist

Dan kun je m sowieso wel gebruiken. Vroeg het meer omdat fijn haar sneller zwaar wordt met olie achtige producten.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 16:45

Ik zei nog zo ik zou het rustig aan doen met verven :+

Afbeelding

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 19:22

Girllll LOVE it! <3

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:04

Hoihoii

Sorry dat ik zomaar kom binnen vallen.
Heeft iemand ervaring met de dusty chrome van syoss?

Afbeelding

Ik heb mijn haar momenteel platina blond en de uitgroei irriteerd mij nu al :')

Ik heb deze nu gehaald maar was benieuwd of mensen ervaring hebben met deze kleur/lijn van syoss

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:06

Lau, wat gaaaf! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:07

Wat voor kleur uitgroei? Er is namelijk een kans dat die zichtbaar blijft als je die verf er gewoon zo op gooit.
Heb geloof ik wel een verf gebruikt uit die metallic lijn, was wel tof :j Maar niet heel veel anders dan iedere ander merk.

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:25

Bizzybijtje schreef:
Wat voor kleur uitgroei? Er is namelijk een kans dat die zichtbaar blijft als je die verf er gewoon zo op gooit.
Heb geloof ik wel een verf gebruikt uit die metallic lijn, was wel tof :j Maar niet heel veel anders dan iedere ander merk.


Nou de uitgroei is een beetje donkerblond/assig. Is nog niet veel. Kleine cm ofzo. Maar omdat het platina/witblond is maakt het meteen een duidelijke "streep" en dat mag van mij minder. Vandaar dat deze kleur mij wel tof leek

Helemaal vergeten maar Lau: wat gaaf zeg! Staat je echt heel goed!

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:47

Hoi! Ik kom me ook melden met een vraag. Vandaag heb ik bij de kapper mijn haar laten blonderen, maar mijn haar voelt nu super dun aan. Alsof ik bijna geen haar meer over heb.. terwijl het hiervoor juist een volle bos was. Is er dan gewoon veel haar uitgevallen? Of waar kan het mee te maken hebben? Ik ben een beetje in de stress :=
Ik snap wel dat de krullen even wegblijven, dit had ik voorheen als ik mijn haar kleurde ook voor een week ofzo. Alleen het voelt nu dus alsof ik bijna geen haar meer op mijn hoofd heb en het ziet er ook dunner uit naar mijn idee

Voor:
Afbeelding

En nu:

Afbeelding

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 21:18

Is dat niet gewoon het slappe gevoel van al die conditioners en daarna olie en een spray etc die de kapper erin doet?

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 10:21

Ik ga mee met bovenstaande reactie. Wel wordt je haar van blonderen beschadigd, droger en uiteindelijk breekt het eerder af. Dus zou er wel voorzichtig mee zijn. Ik had ook heel dik haar, toen heeft een stagiaire de blondering er te lang in laten zitten. Ben nu 1,5 jaar verder, het is een stuk dunner en korter en ik heb het donkerbruin om het weer helemaal bij te laten komen.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 10:28

Ik had vroeger prachtige pijpenkrullen, sinds dat ik ben gaan blonderen zijn ze foetsie... Inmiddels komen ze 3 jaar later weer langzaam terug.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:18

Ik zou even wachten wat er gebeurd als je het een keer gewassen hebt en weer hebt laten opdrogen. Het is nu heel erg gestyled, echt een kapperskapsel zeg maar :P Ik vind het wel mooi!

Ik ben afgelopen woensdag ook geweest. Ik zat te wachten op de voor & na foto's maar die hebben ze niet gepost. Dus dan maar mijn eigen foto :P

Afbeelding
Ondertussen zelf wel even wat olie in gedaan want degene die mijn haar heeft 'afgemaakt' met föhnen en alles stond zo te k*tten en te klagen :') Was op de foto dus nog niet gebeurd. Ik ben wel heel blij met de kleurtinten! Maar niet alles is goed te zien op de foto, vandaar dat ik op die van de kapper had gehoopt.

Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 13:48

Oehh dat vind ik je leuk staan! Maakt je wat zachter kwa blik.

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:06

Hoi! Heeft iemand advies voor mij?

Ik heb kortgeleden een pony laten knippen, maar het probleem is nu dat aan één kant mijn haar heel erg opzij groeit. Ik krijg dat stukje door te kammen ook niet recht naar beneden, dan veert het gewoon weer terug.

Zie foto:
Afbeelding

Wat is de beste manier om dit de stylen? Ik heb inmiddels zo'n ronde borstel gekocht, met als idee om het plukje haar dan om die borstel te wikkelen na het douchen en het dan zo op te drogen. Maar ik weet niet of het dan de hele dag goed blijft zitten natuurlijk..

Stijltang wil ik liever niet want dat beschadigt je haar heel erg.. en heb ook wax geprobeerd maar werkt ook niet voldoende.

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 17:09

Als het nat is, op de goede manier droog föhnen. Is lastig! Maar wel de enige manier die ik weet.

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 20:48

IsaCalixa schreef:
Hoi! Heeft iemand advies voor mij?

Ik heb kortgeleden een pony laten knippen, maar het probleem is nu dat aan één kant mijn haar heel erg opzij groeit. Ik krijg dat stukje door te kammen ook niet recht naar beneden, dan veert het gewoon weer terug.

Zie foto:
[ [url=m/wCP9qa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat is de beste manier om dit de stylen? Ik heb inmiddels zo'n ronde borstel gekocht, met als idee om het plukje haar dan om die borstel te wikkelen na het douchen en het dan zo op te drogen. Maar ik weet niet of het dan de hele dag goed blijft zitten natuurlijk..

Stijltang wil ik liever niet want dat beschadigt je haar heel erg.. en heb ook wax geprobeerd maar werkt ook niet voldoende.



Dit had ik ook als ik een pony had laten knippen. Gewoon na het wassen meteen in model fohnen was de beste optie.

Hier gisteren mijn haren geverft met de dusty chrome van syoss.

Ben er best happy mee. Even wennen omdat ik echt van wit/blond afkom

Beetje de vorige kleur.. niet helemaal duidelijk
Afbeelding

En nu

Afbeelding

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 01:02

Staat je goed!

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 18:52

Ik vandaag geweest voor een airtouch bayalage. Die blending is echt awesome <3

Fotos bij jezelf blijft lastig haha

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Niekj_Jente
Berichten: 2433
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Limburg

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 19:14

Dat is echt heel mooi zeg <3